KuntoiluKeskiviikko!1

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
silsis

Re: KuntoiluKeskiviikko!1

Viesti Kirjoittaja silsis »

Kävin siirtämässä parkkikiekkoa kotipihallani keskellä työpäivää ekaa kertaa. En taida käydä enää. Soitin kaupungin pysäköinninvalvontaan ja tiedustelin "armon päivä" mahdollisuutta. Ei kuulemma tunteneet moista käsitettä, vaikka kerroin inhimillisestä kärsimyksestäni aidosti ja mahdollisimman riipaisevasti.

Siirsin toki kiekkoa parilla tunnilla, mutta kun autoa on puolen metrin kinoksesta johtuen suht vaikea siirtää, niin PVM odottaa todnäk kotiin saapuessani :cry: Cry me a river, laulaa Zastään tjsp. Voi pyhä pillulima!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: KuntoiluKeskiviikko!1

Viesti Kirjoittaja Niba »

slam kirjoitti:mulkku pystyssä vartoon, että TALVI jatkuisi tarpeeksi kauan... PAINA, paina!!!! sada lunta, tupruta!

Ja pakkasta!!!!!! pliiiide :lol:
Varsin hälmöä toivoa tollasta, lumestahan ei oo ku haittaa, tarttuu jalkoihin ja kastelee lattiat, tarttuu vaatteisiin ja kastelee ne, hanskat kastuu kun lumi tarttuu palloiksi niihin ennen irtoamistaan! jne. jne. Tulkoon pimeys talvi-iltoihin!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: KuntoiluKeskiviikko!1

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Mie annan hiton koko Euroopal. Karjala myö otetaa ja sit myö mennäänki kottii.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Enttu

Re: KuntoiluKeskiviikko!1

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Just mun tuuria,kun tulin teatterilta,kiiruhdin rautatieasemalle ja eikö vaan junassa tekninen vika,koko 22.32 N-junan lauma 22.52 junaan ja avot tein matkaa keskustasta himaan yli tunnin,alkaa herätä epäilys että VR:n pitäisi uusia lähiliikennekalustoa,ne kun hyytyy jo lähtövaiheessa :twisted:

Esitys kyllä oli loistava,nykyajan tulosvastuullista yritystoimintaa
mustan huumorin keinoin,poistuu ohjelmistosta kansallisesta tämän kuun lopussa ja tilaa on vielä satunnaisissa esityksissä,ainakin eilisillan perusteella kun ei ollut edes permanto saati parvet täynnä :!:

Kyllä mä tänään kuntoilen sen verran että salille menen ja illalla raahaan perseeni tennariin leffaan ... ah tätä ihanaa vapautta kun ei ole suku tai naiset rasitteena omien tekemisten suhteen :)
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: KuntoiluKeskiviikko!1

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Pitäisi mennä ne talvitassut vaihtamaan, mutta kroppa huutaa hoosiannaa eli taidan siirtää parilla tunnilla. Nyt kyllä kiitän sitä aikaisempaa älynväläystä hankkia hallitunkki, semmoinen pyöritettävä veisi varmaan hengen.

Mutta kahvia koneeseen ja pullaa naamaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
bedlam

Re: KuntoiluKeskiviikko!1

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Olipas toisaalta mukava tulla takaisin talveen etelän loskista. Junakaan ei myöhästynyt kuin puolisen tuntia, vaikka alku näytti todella pahalta. Razorin krapulaseksitarjouksen valitettavasti missasin nyt täysin, vaikka luulenkin että eräs ihminen ei olisi moisesta kovin mielissään ollut.

Talvilomista tuli nyt käyttettyä sitten kaksi päivää ennakkoon ja taitaapa loputkin mennä joulun aikoihin. Keväällä sitten kärvistellään ilman lomia.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: KuntoiluKeskiviikko!1

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Oikeesti, Big Brother on ihan sairaan hyvä ohjelma.
Murjotin eilen koko illan, mut heti ku aloin kattoo BB:tä, aloin nauraa ääneen. Super.
Syysmasennuskoomaväsymys on iskeny, en keksi tähän montaakaan lääkettä. Paitsi ehkä just lumisateen, se on rauhottavaa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Geetzu

Re: KuntoiluKeskiviikko!1

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

sipsi kirjoitti:Oikeesti, Big Brother on ihan sairaan hyvä ohjelma.
Murjotin eilen koko illan, mut heti ku aloin kattoo BB:tä, aloin nauraa ääneen. Super.
Syysmasennuskoomaväsymys on iskeny, en keksi tähän montaakaan lääkettä. Paitsi ehkä just lumisateen, se on rauhottavaa.
Mä taas oon yllättyny synkistä ajatuksistani: mielestäni BB-fanittajat on idiootteja. Ja mä kun puolustin tota ohjelmaa joskus. :shock:
Kid

Re: KuntoiluKeskiviikko!1

Viesti Kirjoittaja Kid »

Jännittää!!! Huomenna lähtö opparille Egyptiin. Piti lähtee pikkupomon kanssa , mutta pikkupomo ei pääsekkään. Meikä joutuu vetää reissun yksin meidän agenteille. Paniikki!
Mutta silti ihanaa, muhun luotetaan ja uskotaan et hyvin mä vedän :]
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: KuntoiluKeskiviikko!1

Viesti Kirjoittaja Lolita »

-Superior- kirjoitti:Olisinpa joku toinen. :cry:
Tule tänne niin täti halii.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: KuntoiluKeskiviikko!1

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Sen verran oli lämpöä aamulla (37,1 aamulämpö ei ole mun vahvinpia puoliani) ja flunssainen olo, että en riskeerannut ens viikon lomaa vaan jäin suosiolla kotiin. Nyt kun vielä hakis kaupasta herkkuja niin paraneminen vois alkaa.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: KuntoiluKeskiviikko!1

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Geetzu kirjoitti:
Mä taas oon yllättyny synkistä ajatuksistani: mielestäni BB-fanittajat on idiootteja.
:twisted: Ei oo niinQu siistii lyödä lyötyä!!!111!!
On tällä hetkellä muutenki toi itseluottamus aika nollissa, ja sit täällä käydään viel haukkuu idiootiks.
Meen takasin murjottaa. Tai ainaki röökille ja kaakaolle.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Geetzu

Re: KuntoiluKeskiviikko!1

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

sipsi kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Mä taas oon yllättyny synkistä ajatuksistani: mielestäni BB-fanittajat on idiootteja.
:twisted: Ei oo niinQu siistii lyödä lyötyä!!!111!!
Höpppöppöp! Pus!
Äh, tekee mieli tupakkaa. Meen partsille kyttää jos naapuri polttais ja saisin ees haistella...
Edith

Re: KuntoiluKeskiviikko!1

Viesti Kirjoittaja Edith »

Kuntoilu? Mä en pääse tänään ainakaan balettiin, koska vietän iltaani ryhmätyön merkeissä katsomalla norjankielistä videota Stavangerin kaupungin puhtaanapitolaitoksen henkilökunnasta ja työpaikkakiusaamisesta. (Kellä on fantsumpaa tekemistä?) Toivoisin ehtiväni taekwon-do-kurssille, mutta kaipa Stavanger on tämän illan ykkösprioriteetti, saa nähdä miten ripeästi asiat sujuvat.
Elukka

Re: KuntoiluKeskiviikko!1

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Bluntly kirjoitti: Nyt kyllä kiitän sitä aikaisempaa älynväläystä hankkia hallitunkki, semmoinen pyöritettävä veisi varmaan hengen.
Olen ihan $¤%&{/!!!:n kade.
-nimim. Vaihdoin talvirenkaat paskan haitaritunkin kera.
Ensi kerran kun tulee renkaanvaihto ajankohtaiseksi, menen lakkoon ja väsään "Hallitunkki -tai- STFU!" -kyltin, 'kele! :evil:

Ai nii ja VI TPK, vissiinkin.
Väsyttää ku pientä Elukkaa, vaan ei auta, pakko vaan yrittää vääntää koodia. :swirl:
"Kah, bitti muljahti!"
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: KuntoiluKeskiviikko!1

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Lolita kirjoitti:Tule tänne niin täti halii.
Hommaas tänne joku halailija, tai ainakin kovakourainen hierojatar. Olisi tarvetta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: KuntoiluKeskiviikko!1

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Elukka kirjoitti:
Bluntly kirjoitti: Nyt kyllä kiitän sitä aikaisempaa älynväläystä hankkia hallitunkki, semmoinen pyöritettävä veisi varmaan hengen.
Olen ihan $¤%&{/!!!:n kade.
-nimim. Vaihdoin talvirenkaat paskan haitaritunkin kera.
Kuustoista erkkiä bilteemasta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: KuntoiluKeskiviikko!1

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

sipsi kirjoitti:Oikeesti, Big Brother on ihan sairaan hyvä ohjelma.
Murjotin eilen koko illan, mut heti ku aloin kattoo BB:tä, aloin nauraa ääneen.
????Miten voi nauraa tolle ohjelmalle, mikä siinä on hauskaa????? Tapettikin naurattaa mua enemmän.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: KuntoiluKeskiviikko!1

Viesti Kirjoittaja aasi »

-Superior- kirjoitti:Olisinpa joku toinen. :cry:
Tule tänne niin setä ottaa syliin!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: KuntoiluKeskiviikko!1

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Ihminen kirjoitti:????Miten voi nauraa tolle ohjelmalle, mikä siinä on hauskaa????? Tapettikin naurattaa mua enemmän.
Tanssimaratonpäivätehtävä! Niitten tanssityylit oli niin hassuja ja muutenki on aika extremeä tanssia seittemän tuntia putkeen. Siks nauroin.
Hulluilla on halvat huvit, ja autuaita ovat yksinkertaiset.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
selika

Re: KuntoiluKeskiviikko!1

Viesti Kirjoittaja selika »

-deleted-
Viimeksi muokannut selika, 10.02.2007 15:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: KuntoiluKeskiviikko!1

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Jei. Täällä pyryttää, lunta on tuulen suunnasta riippuen 5-30 cm! Ihanaa, ihanaa, lisää tämmöstä :cheer:

Nyt onkin sitten hoppu, kun baariin on pakko päästä ja ajankohta on torstai. Tehtävänä kaksi vittumaista käännöstä ja vielä vittumaisempi englannin kieliopin kotitentti.

Nysvään koulun tietokoneella ja hajotan jotain ja pahasti, jollei tässä toimi bluutuut tai printteri, kuten yleensä tapahtuu silloin, kun on tarkoitus saada jotain tehdyksi.

Rahat on hieman kuitilla, kun meille opiskelijoillehan on aivan se ja sama, maksetaanko tuet edellisenä vai seuraavana päivänä maksupäivän ollessa lauantai :axe:

Tupakat loppui ja viimeisillä roposillani (2.10) söin kouluruoan.

Niin ja se viime viikon urpån näin käpyttelemässä kulmillani joten se ilmeisesti asui siinä kohdassa kun päätti häipyä kesken matkan :?
Hetken tunsin itseni luotaantyöntävän rumaksi, kunnes muistin, ettei hänkään (selvin päin ajateltuna) mikään kerubi ole.
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
silsis

Re: KuntoiluKeskiviikko!1

Viesti Kirjoittaja silsis »

Klaas Uulssonilta lumilapio 22 egellä ja työkavereiden kanssa kaivuuseen. Ajoin kesäkumeillä 1,5 kilsaa työpaikalle. Oli aika haastavaa. En ollut onneksi saanut PVM:a, joskus näinkin.
Geetzu

Re: KuntoiluKeskiviikko!1

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

silsis kirjoitti:En ollut onneksi saanut PVM:a, joskus näinkin.
Jotenkin kiihottavaa. Huomioin jo aiemmin. "Parkkisakko" ei enää tunnu missään.
silsis

Re: KuntoiluKeskiviikko!1

Viesti Kirjoittaja silsis »

Geetzu kirjoitti:
silsis kirjoitti:En ollut onneksi saanut PVM:a, joskus näinkin.
Jotenkin kiihottavaa. Huomioin jo aiemmin. "Parkkisakko" ei enää tunnu missään.
Joo, kiide huomiosta hani :D Pusutus! Yritin katsos pudottaa heikkolahjaiset.
Vastaa Viestiin