Persjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Persjantai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

joo-o
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
MadameDeMeloni

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Pers puutus.
Dumari

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Jee-e
Kerro lilly kuulumiset!
Rouva Pupu

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Hei, hei mitä kuuluu?
Dumari

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Rouva Pupu kirjoitti:Hei, hei mitä kuuluu?
Mä en tiedä miltä susta tuntuu!!!
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Rouva Pupu kirjoitti:Hei, hei mitä kuuluu?
Mitäs luulet!

En jaksa enempää! Olipa sulla hyvä tuuri! Pidä tuo avatar, vaikka ei sekään hääppönen ole...
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Töissä vituttaa ja mietin, että joko voin jäädä saigonille vain siksi, että olen vammainen--- anteeksi- siis raskaana. 86 päivää laskettuun aikaan, vaikka näytän kyllä jo aika valmiilta tapaukselta, ainakin vaa'an mielestä :D

Mitäs, ei aikaa nettailla nyt kun kone toimii. Saattaa olla, että kunhan sairausloma alkaa niin olen täällä riesaksi asti taas. Tämä eElämättömyys on aika hassua välillä. Tosin, kyllä sitä pian on sitä elämääkin niin, että eElämä varmaan kärsii edelleen...

Koostan tietoja ja valokuvia sukulaisista. Omistani ja aviomieheni. Niin, siis jos ette kaikki ole jo kuulleet, niin loppukesällä minut naitiin. Tai minä nain. No, oli miten oli, tämä on nyt entinen sinkkulutka. Tai siis, erittäin vähäisesti sosiaalisissa ympyröissä kiinnostava henkilö- raskaana ja naimisissa. Eipä paljon ole työkaverit enää töiden jälkeen yhdelle kyselleet. Miksiköhän? Kyllä minä voin ulkona vielä liikkua, mahdun osaan vaatteistanikin vielä niin ei tartte alasti juosta. Se tosin saattaisi lisätä viihdearvoani ratkaisevasti.

Pian saattaa olla jopa niin onnellisesti, että asuisimme tuon ukon kanssa yhdessä...

Hmm. Mitähän muuta? 25 päivää jatkunut flunssa verottaa voimia ja jalat turpoaa. Siinäpä nuo kiihkeimmät sitten jo tulikin kerrottua. Eli niin kuin aina: Ei mitään mielenkiintoista tämän taivaan alla. Minulla ainakaan.

Hyvin potkii.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Rouva Pupu

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

[quote="LillyMunster"][/quote]

:gee:
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Janoan suorituspaineita. Ilman niitä olen henkisesti vajaa.

Push me 'til I can get my satisfaction.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja Clay »

LillyMunster kirjoitti:Koostan tietoja ja valokuvia sukulaisista. Omistani ja aviomieheni. Niin, siis jos ette kaikki ole jo kuulleet, niin loppukesällä minut naitiin. Tai minä nain. No, oli miten oli, tämä on nyt entinen sinkkulutka.
Koska eroatte?
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
Dryad
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 139
Liittynyt: 03.09.2005 21:03

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja Dryad »

Ensimmäinen TPK!

ihana kirpeä pieni pakkanen ulkona, tuli oikein punainen nenä ja punoittavat posket siellä kävellessä. :)
Be a good animal, true to your animal instincts.
Dumari

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Toka TPK. Kaffia naamaan ja sitä rataa.
ninnithequeen

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomenii.
Kaffetta naamaan ja kersa kerhoon. Niillä on tänään lelupäivä ja mua jänskättää minkä lelun se tahtoo ottaa mukaan näytettäväksi kavereilleen. Nallen vai muumin vai nuken.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

huomenta

SNAFU

hyvää perjantaita
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
safi

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja safi »

Tilaamani matot ovat tulleet liikkeeseen. Jippii, eikä hetkeäkään liian aikasin. Täytyypi lähteä hakemaan...
Olen siivonnut koko helkutin eilisen päivän tätä vain 65 neliöistä luukkua, enkä saanut sitä edes vielä valmiiksi. Tänään siis jatketaan..huoh mä vihaan siivoamista.. onneksi ollaan jo voiton puolella ja pääsen sitten kokkaamaan, joka on tuplaten mukavampaa touhua. Olin onneksi niin fiksu, että varasin meille pöydän paikallisesta ravintolasta ja syöminen hoituu helposti niin. Iltanapostelut täytyy sitten vain järkkäillä itse...*menee jatkamaan harjoituksia*
zula

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja zula »

huomenta... ei oo oikein perjantai fiilis... vituttaa. no, ehkä se elämän suunta selkiää tästä vielä... :cry:
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Jeah, jeah, suck that dick! Yeah, yeah, suck that dick! Pyhäinpäivän aatto, huomenna kaupat tarjoavat lukollista ovea, muistakaa ostokset, MUISTAKAA OSTOKSET!
Paras päivä ikinä.
millivanilli

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Koulussa. Kylmä. Nälkä. Väsy.

Aamulla onnistuin lähteä kotoa viidessä minuutissa. Olin näemmä laittanut herätyskellon soittamaan vahingossa 6.30, kun sen piti soittaa jo tuntia aikaisemmin. Onneksi en sentään ollut laittanut puhelinta äänettömälle, joten äiti sai minut kiinni.

Nyt täytyy alkaa kirjoittaa opponointia kaverin opinnäytetyöstä.
ninnithequeen

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Riemumieli kirjoitti:Jeah, jeah, suck that dick! Yeah, yeah, suck that dick! Pyhäinpäivän aatto, huomenna kaupat tarjoavat lukollista ovea, muistakaa ostokset, MUISTAKAA OSTOKSET!
Helvata, tän mä olinkin unohtanut, kiitos muistutuksesta.

Ja joo, voi hyvä Jumala miten kylmä siellä onkaan. -10 näytti mittari.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

varokaa Michaelia?
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Dumari

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

ninnithequeen kirjoitti: Ja joo, voi hyvä Jumala miten kylmä siellä onkaan. -10 näytti mittari.
LOL!

Ja sit ihmetellään miks meitä etelän hetelmiä haukutaan vellihousuiks :roll:
ninnithequeen

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Dumari kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Ja joo, voi hyvä Jumala miten kylmä siellä onkaan. -10 näytti mittari.
LOL!
Ja sit ihmetellään miks meitä etelän hetelmiä haukutaan vellihousuiks :roll:
Kröhöm.

Mä oon koko alkuviikon maannut kipeenä sisätiloissa. Viimeksi kun kävin ulkona siellä oli melkeen +10.
Enttu

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Huomentapäivää,1,5h jo hereillä en tänään jaksanu herätä seiskalta,
pääasia et edes jotenki saa päivärytmistä pidettyä kiinni.Upee ilma ulkona vois kävellä porukoille tänään,oli paska keli alkuviikosta,lumetki lähes
sulanu ei se ilo rannikolla kauaa kestänyt :P

Mitä tehdään pikkarien suhteen,kaikki menossa Ankalle jos se
yleensä tällästä parinkymmenen hengen revohkaa huolii :?:

Ite nyt en osaa sanoa pääsenkö lainkaan pippaloimaan,riippuu vähän
mahalaukun tähystyksen tuloksesta ja joudunko mahdollisesti leikkauspöydälle jos jotain hälyttävää sisäelimistä löytyy :!:

Ei onneks enää tartte elää kauaa epätietoisuudessa,jutut selvii
ens vkon torstaina tossa arvauskeskussairaalassa
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Mihin saa valittaa? Oltiin eilen Studio 51:ssa katsomassa semmosta revyytä ja ensinnäkään niiltä meidän paikoilta ei nähnyt tasan muuta kun sen bändin! Ja väliajan jälkeen katsomo oli niin kännissä että siirtyi yleisön taakse baariin meluamaan eikä koko esityksestä kuullut enää mitään. Kaks mammaa takanani oli ostanut omat punkkupullot ja he suorastaan huusi omia mielipiteitään julki kesken esityksen. Mikä ihmisiä oikein vaivaa, eivät osaa käyttäytyä teatterissakaan?
ninnithequeen

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mun pitäs nyt raivata ton penskan huone.
Siis kaikki ylimääräiset piilottaa kaappeihin ja romuhuoneeseen. Menee hermot kun sitä turhaa krääsää on paikat pullollaan.

Niin ja sit mä voisin sisustaa sen nukkekodin uudestaan :P
Vastaa Viestiin