Persjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Tänään sitten mökille. Sukulaisakat ku pääsee rellestään kimpassa ni siitä on jumankekka leikki kaukana. Hirvistyttää jo valmiiksi. Ja huomenna olis yhdet Halloween-pirskeet, vähänks nappaa.. Mitenhän mä sinnekin selviydyn.
feliformia

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja feliformia »

Olen selvinnyt kolmenkympin kriisistäni. Oikeastaan on aika ihana ajatella, että vielä ainakin 2/3 - ajattelin elää tosi vanhaksi ;) - elämästäni on jäljellä, eikä siitä päivääkään tarvitse elää epävarmana itseään etsivänä ihmisyritelmänä.

Vaikka synttärit menivätkin jo, tänään juhlitaan niitä valtavilla pippaloilla. Järjestelyihin tuli kaikenlaisia mutkia matkaan, mutta kaikki on kääntynyt parhain päin. Meillä on bändikin soittamassa :o
ninnithequeen

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Puuh, penskan huone raivattu ja siivottu. On muuten hiukka erinäkönen.
Tekiskö sitä tänään kalakeittoa vai kanapataa?

Ai niin, hyvää nimipäivää kaikille Terhoille.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Ai perkele kun sainkin hyvän idean. Jos menisikin joululomalla saunaan.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Ihanaa perjantai! Hippasen himaan klo14 Alkon kautte. Namiskua! :wink:

Liukasta viikonloppua! 8)
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Suuret kiitokset Nowalle ja Dumarille siitä että piristitte mua eilen. Oon tosin vieläkin aika romuna, mut kai tää meininki tästä joskus ees paranee.
Huomenna ois tosiaan jotku Halloween-kekkerit, ja hävettää TAAS olla menemättä sinne, ku en viime vuonnakaan ollu. Mut toisaalta ku ei huvita pätkääkään, ni en sit tiedä.
Voisin ostaa luottokortilla kallista ruokaa, ja mussutella niitä koko viikonlopun. Helvetin hyvä idea tavallaan.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
feliformia

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja feliformia »

Nine Inch Nails tulee Suomeen huhtikuussa :h:
Dumari

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

feliformia kirjoitti:..
Ehanata et palasit, joudun kyllä olemaan vkl:na töissä kun laivat ovat myöhässä, uskokaa tai älkää mutta Itämerellä on vieläkin myrsky ja laivat näyttävät melkein kaikki tulevan vkl:na. Rahnaahaan se on, mut aina sekään ei lämmitä.

Tästä hyvästä varasin ittelleni vapaaksi 15-17 marraskuuta!! Sillä viikolla on 2xmaidenia ja muutakin pilettä.
feliformia

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja feliformia »

^Eli mualimman myrskyt pitävät sut poissa kekkereistä?! Harmi juttu!
Dumari

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

feliformia kirjoitti:^Eli mualimman myrskyt pitävät sut poissa kekkereistä?! Harmi juttu!
Njoo, alunperin olin lupautunut ihan johonkin muuhun kuin koko yön tekemään töitä.
Tuntuu nyt kyllä siltä että tää työpaikka rajoittelee mun menoja vähän liiankin tehokkaasti :? (ei oo ekat pileet jotka oon joutumassa perumaan)
feliformia

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja feliformia »

Meille on tullut duuniin meidän osastolle akkaporukan jatkeeksi nuori mies. Taidan olla allerginen miekkosen partavedelle tai sitten hän käyttää sitä vain ihan julmetun määrän. Haju tuntuu leijailevan nenässäni koko ajan ja mun on jotenkin hankala hengittää, vaikka tyyppi ei ole sen lähempänä kuin viereisessä huoneessa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

feliformia kirjoitti:Meille on tullut duuniin meidän osastolle akkaporukan jatkeeksi nuori mies. Taidan olla allerginen miekkosen partavedelle tai sitten hän käyttää sitä vain ihan julmetun määrän. Haju tuntuu leijailevan nenässäni koko ajan ja mun on jotenkin hankala hengittää, vaikka tyyppi ei ole sen lähempänä kuin viereisessä huoneessa.
Iltaa odotellessa ;) Piipahdetaan vain, ok ?
The great club outshines the individual, always and forever.
silsis

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja silsis »

Taisin törmätä Geetzuun miehineen juuri Koskarin La Mammassa. Geetzu, myönnä tai kiistä!
Rouva Pupu

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

silsis kirjoitti:Taisin törmätä Geetzuun miehineen juuri Koskarin La Mammassa. Geetzu, myönnä tai kiistä!
Huokasitko kuinka syvään ;)


Tiskausta, jonka jälkeen vuorossa lueskelua. Häntäluu on epämukavan kipeä, koska tein eilen mahtavan ilmalennon hakiessani lumituiskussa postista kauan odotettua kirjaa. Yritin samalla tehdä lumienkeliä, kun kerran valmiiksi keskellä tietä olin rähmälläni. Nyt on kaunis talvimaisema, ei lumisadetta vaan kirkasta auringon paistetta, joka kimaltelee kauniisti lumikinoksissa.
SingleMalt

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Mistä tietää että kesä on todellakin ohi?

-sandaalit oli jäätyneet partsin lattiaan kiinni :cry:
silsis

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja silsis »

Rouva Pupu kirjoitti:
silsis kirjoitti:Taisin törmätä Geetzuun miehineen juuri Koskarin La Mammassa. Geetzu, myönnä tai kiistä!
Huokasitko kuinka syvään ;)
Siis enhän mä ole vieläkään varma et hän oli Gee. Mut kun eka tsiigasin guumaan brunetteen jonossa ja sit sen mukana tuli sellanen kaunis poika trendipipoineen, niin näky sai aikaan bon voyagen.

Äh, ärsyttää, kun ei tiedä :x
safi

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja safi »

Operaatio mattojen haku saatu päätökseen, mutta myyjä oli onnistunut ryssimään tilaukseni niin, että yksi oli jäänyt kokonaan tilaamatta. Joudun sitten odottelemaan sitä yhtä vielä vähintään kolmisen viikkoa. Sanomattakin selvää, että otin tilanteesta kaiken irti ja näyttelin hyvin ärtynyttä ja nokkiinsa ottanutta asiakasta ja sanoin, että hintaa on laskettava huomattava summa ja niin kävikin. *pärskis* Ihan kun mun maailma nyt yhteen helvetin puuttuvaan mattoon kaatuisi, kun se suurin ja tärkein kuitenkin oli tullut.
Dumari

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Kyl on ollu häslinkiä ja se vain jatkuu ja jatkuu ja jaktuu ja katjuu... *pimpelipom*

Päässä on alkanut vilahdella urapainotteisuutta ihan urakalla, mainittakoon tähän väliin että varustamon linjapäälliköillä ei ole elämää, niillä on työ... ihan semmoista ei kuiteskaan haluis mutta tavoitteet on aika asettaa korkeammalle.
feliformia

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja feliformia »

Elppis kirjoitti:Piipahdetaan vain, ok ?
Oukei, vaik tiätty ois kivempaa, jos voisitte jäädä :)
CandyMan

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Kappas. Tilille jää 15,88€ sen jälkeen kun olen tänään maksanut autoni huollon. Tästä on hyvä jatkaa. Luulin että sinne jäisi sentään satanen tai pari, mutta en muistanutkaan autovakuutuksen erääntymistä. 20. päivää odotellessa (palkkapäivä)... Ai niin ja ensi maanantaina tililtä menee vielä taloyhtiön vastikekin, pitänee lainata veljeltä pari sataa. Luulin että se olisi jo mennyt tililtä, mutta ei.

Miten joillakin ihmisillä on elämisen jälkeen varaa vielä etelänmatkoihin sun muihin ylellisyyksiin?
SingleMalt

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

CandyMan kirjoitti: Miten joillakin ihmisillä on elämisen jälkeen varaa vielä etelänmatkoihin sun muihin ylellisyyksiin?
VeeIiiäSsssAaa.
Dumari

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

CandyMan kirjoitti: Miten joillakin ihmisillä on elämisen jälkeen varaa vielä etelänmatkoihin sun muihin ylellisyyksiin?
Niillä ei ole autoa tai autovakuutusta? :D
silsis

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja silsis »

Dumari kirjoitti:Niillä ei ole autoa tai autovakuutusta? :D
Mut mit sit jos tuunaa, pimppaa tai stuffaa :mrgreen:
Dumari

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

silsis kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Niillä ei ole autoa tai autovakuutusta? :D
Mut mit sit jos tuunaa, pimppaa tai stuffaa :mrgreen:
Stuffaa? Autoslangini rajoittuu pimppaamiseen ja tuunaamiseen. Ei mullakaa ole rahnaa, sen takia tää köyhä käy viikonloppuisin töissä.
CandyMan

Re: Persjantai

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Dumari kirjoitti:
CandyMan kirjoitti: Miten joillakin ihmisillä on elämisen jälkeen varaa vielä etelänmatkoihin sun muihin ylellisyyksiin?
Niillä ei ole autoa tai autovakuutusta? :D
Haluisitko Dumis ostaa multa hyvän auton? Just korjattu ja puunattu. Mitään vikaa ei ole koskaan ollut, hyvin on toiminut, ollut vanhan mummelin käytössä eli ei ole koskaan revitelty valoissa tai jarruteltu hirmuisesti, paitsi liikennevaloissa toisten mummeleiden edessä tietty etteivät jää alle. Kelpo menopeli, vain kaksi kertaa koekolaroitu kevyesti, jne.
Vastaa Viestiin