Välihousut

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Välihousut ylle?

Kyllä.
19
68%
Ei
9
32%
 
Ääniä yhteensä: 28

huima

Re: Välihousut

Viesti Kirjoittaja huima »

Lilo kirjoitti:Hmm. Jos olisin laittanut että pärjään perselaardilla, olisiko kommentti ollut sama..? :?
Hei peipi, se on naisellisuutta - ei mitään perselaardia.

Teillä nykyajan naisilla on outo suhde omaan kehoon, selkeästi niiden Cosmojen ja muiden vaikutusta.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Välihousut

Viesti Kirjoittaja Lilo »

huima kirjoitti:

Hei peipi, se on naisellisuutta - ei mitään perselaardia.

Teillä nykyajan naisilla on outo suhde omaan kehoon, selkeästi niiden Cosmojen ja muiden vaikutusta.
Joo, mun täytyy vähän ehkä miettii tätä hommaa. Huomasin et sultakin heti katos kiinteyttävät Q10-rasvat kylppäristä samalla kun vaihdoit Trendin tohon Kunto-lehteen ja pakarankiinteytysvinkkeihin. Et olisko se sit ehkä kuitenkin se mun linja kanssa.

Mut hei, et kuitenkin ennemmin haluis kuvan niistä pronssinakeista, ne on quuminta hottia?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
huima

Re: Välihousut

Viesti Kirjoittaja huima »

Lilo kirjoitti:Mut hei, et kuitenkin ennemmin haluis kuvan niistä pronssinakeista, ne on quuminta hottia?
Tuu mieluummin näyttämään niitä niinqu livenä.
Mulli75

Re: Välihousut

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Razormaid kirjoitti:Sukkahousuja käytän, kalsarit jätän miehille seksintappajiksi.
Ei kaikki kalsarit ole erotiikan/seksin tappajia. Mä en ainakaan osta tai pidä semmoisia taviskalsareita jotka ei ole hot. Ohuet, liukasta materiaalia olevat sopivan tiukat on semmoiset mitä käytän tarvittaessa.
feliformia

Re: Välihousut

Viesti Kirjoittaja feliformia »

En käytä yleensä ollenkaan lukuunottamatta vähäisiä talviurheilukertoja. Tuntuvat ahdistavilta housujen alla. Käytän mieluummin pitkiä takkeja suojaamaan kylmältä.
Vastaa Viestiin