Välihousut

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Välihousut ylle?

Kyllä.
19
68%
Ei
9
32%
 
Ääniä yhteensä: 28

Edith

Välihousut

Viesti Kirjoittaja Edith »

Ajattelin, että tänään olisi hyvä ilta aloittaa pitkien välihousujen käyttö tämän talven osalta. Miten sinä, joko käytät pitkiä välihousuja tai pitkiä kalsareita?
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Välihousut

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Olen käyttänyt jo varmaan kuukauden. Kutsun niitä kalsareiksi, vaikka oikeastaan ne ovat mustat trikoot tai puuvillasukkikset. Kannatan.
Prepare for the worstest.
SingleMalt

Re: Välihousut

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Eiks ne näytä vähän hassuilta stay upien alla..tai päällä?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Välihousut

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kyllä mä käytän pitkiksiä tai sukkiksia. Stay-up:it jättää persiin kylmäksi (ellei siinä tilalla ole kokoajan lämmin käsi).
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Välihousut

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

SingleMalt kirjoitti:Eiks ne näytä vähän hassuilta stay upien alla..tai päällä?
Se on toi vaimo joka niitä steikkareita harrastaa, en minä :)
Prepare for the worstest.
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Välihousut

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Sukkahousuja käytän, kalsarit jätän miehille seksintappajiksi.
Tosin tällä hetkellä kaikki omistamani sukkahousut ovat räikeän neonvärisiä ja aivan liian ohuita pakkasasteilla...
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
huima

Re: Välihousut

Viesti Kirjoittaja huima »

nowaysis kirjoitti:Se on toi vaimo joka niitä steikkareita harrastaa, en minä :)
Stayupit on pop. En ole koskaan sanonut ei kauniille naiselle joka pyytää jotain pelkissä stayupeissa.

On topic.

Käytän jo pitkiä kalsareita sillä inhoan palella ulkona liikkuessa. Erotiikan tappajiksi niistä ei ole, sillä heitän kaikki housut pois jo eteisessä.
SingleMalt

Re: Välihousut

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

huima kirjoitti: Stayupit on pop. En ole koskaan sanonut ei kauniille naiselle joka pyytää jotain pelkissä stayupeissa.
5* Slapp!

Erotiikan tappajiksi niistä ei ole, sillä heitän kaikki housut pois jo eteisessä.
Siis niitä kutsutaa mamiksiksi, ei erotiikantappajiksi, sillä jokainen nainenhan on ihan sulaa vahaa nähdessään miehellä Superhessukuvioiset mamikset jalassa. Mieluummin sellaiset kuluneet ja reikäiset, sekä pari numeroa liian suuret.

Ja joo. Ei ole, enkä käytä. Autossa on lämmin.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16664
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Välihousut

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

SingleMalt kirjoitti:Siis niitä kutsutaa mamiksiksi
Siis itsehän en käytä kaupunkioloissa. Mutta olen jo tänäkin vuonna niitä merellä pitänyt monesti. Ja talvemmalla ulkoillessa kyllä pidän. Mutta nehän vain lisäävät, jos ei faktuaalista eroottista vetovoimaani niin ainakin eroottista itsevarmuuttani - eikä vähiten siksi, että ainakin itse kutsun niitä mielessäni aina erroleiksi:
Kuva
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Rouva Pupu

Re: Välihousut

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Mä en ole oikein koskaan pitänyt pitkiksiä tai sukkahousuja, on jotenkin epämukava olo.
Talvisin alla upit, piiiiitkät säärystimet tai boxerit (miehen kaapista).
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Välihousut

Viesti Kirjoittaja Clay »

Polkupyörällä kipuraja menee siinä kymmenen pakkasasteen tienoilla, mutta nyt kun pyörä on ainakin toistaiseksi varikolla, en usko pitkiä kalsareita tarvitsevani. Villasukkia olen käyttänyt ahkerasti, eXsatille terveisiä.
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Välihousut

Viesti Kirjoittaja aasi »

Pakko jo käyttää, nytkin ulkona -13 ja kaksi kilometriä kävellen töihin.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Välihousut

Viesti Kirjoittaja par-sky »

mä yritän vasta paikallistaa että minneköhän mä olen ne viimesimmässä muutossa arkistoinut. Kyllä ne jossakin on. todennäköistä on, että löydän ne sitten kun ulkona on taas lämpöstä.
Me transmitte sursum, Caledoni!
millivanilli

Re: Välihousut

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Pitkikset ovat päällä. Fiksuna plikkana olen nyt käyttänyt pitkiksiä täällä kotona ollessani, mutta en liikkuessani ulkona paikasta A paikkaan B. Täällä kotona tuntuu olevan kylmempi ilman kalsareita kuin ulkona. Olenko mä maininnut jo, että mä haluan mun oikeaan kotiin, sinne missä ei tarvitse heti kotiin päästyään iskeä takkaan tulta ja värjötellä siinä edessä, odotellen lämmön leviävän ympäri taloa?

Tänään onneksi löysin mustat ohuemmat pitkikset vaatalipastosta, joten voin siirtyä käyttämään niitä farkkujen alla. Nämä riumunkirjavat nimittäin eivät oikein sovi farkkujeni alle.
hermine

Re: Välihousut

Viesti Kirjoittaja hermine »

Mäkin käytän paksuja puuvillasukkahousuja. Tosin käytän noita ihan pahimpia kesähelteitä lukuunottamatta aina, talvella vaan useammat päällekkäin. Mun pitkiksetkin on semmoiset sukkahousumaiset, niistä vaan puuttuu jalkaterät. Oikeat pitkikset on yleensä mitoitettu ihan oudosti, en tykkää.
MadameDeMeloni

Re: Välihousut

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Käytän, tänään ekaa kertaa. Miesten osastolta hankitut valkoiset joissa pääkallokuviointia ympäriinsä. Ei näiden kanssa ainakaan paneskelemaan pääse ja perse on siltinki jäässä.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Välihousut

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Käytän pitkiä kalsareita vasta kun ulkona on säännöllisesti kylmempää kuin -20. Yritän karaista itseäni, sillä jos kaivaisin kalsongit kaapista jo nyt, ei kolmenkympin pakkasissa riittäisi enää mikään.

Toisekseen en ulkoile juurikaan, ja pikku sitikkani lämpenee äkkiä silloin kun pitää liikkua.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
SingleMalt

Re: Välihousut

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

LillyMunster kirjoitti: pikku sitikkani lämpenee äkkiä
Hassu lempinimi sun "sitikalla"
ninnithequeen

Re: Välihousut

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sukkahousut juu, tai sitten pitkikset joskus harvemmin. Mullakaan ei ole hajuakaan, missä kaikki mun pitkikset on tällä hetkellä...
Geetzu

Re: Välihousut

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Tänään mulla oli pilkkihaalari päällä! Ja pakkasta ehkä 4 astetta. :D

Ei mut kun muksun kanssa tuolla lumessa peuhaa edes tunnin pari, rupeaa paikat kohmeilemaan ihan tosissaan jos ei ole kunnon kerrastoa päällä. Nyt oli kunnon paksut pitkikset (kalsari-sana on tymä, en käytä) säärystimineen ja villasukkineen jne, ihan en lämpimimpiä talvisaappaita viittiny vielä laittaa. Mut semmonen kypärämyssy on kans ihan ehdoton. Tosi tyylikästä. <3

Nyt lähen narttujen kanssa jammaamaan, meil on sellanen prinsessa-ilta, joten jouduin hylkäämään ihkut pitkikset sun muut seksimekkosten ja stayppareiden tieltä. Mulle luvattiin, että jonottamatta liikenteessä tämä ilta, joten ehkä selviän. Korvaläpät otan kyllä varmuuden vuoks laukkuun. (Ei kyl mahu ku täynnä prinsessakamaa, onneks sopii noi mustat pinkkiin settiin niinq ulkopuolellekin siihen johonkin roikkumaan, iih.)

[/hiprakka-avautuma]
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Välihousut

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Inhoan edelleen sukkahousuja ja pitkiä kalsareita kanssa. Ehkä ne oli ne kaikki vuodet trikoot jalassa...? 8) Kun äärimmäinen kylmyys iskee, kaivan kaapista sitten reilusti ihan überkammottavat vanhat ruskeat luistelutrikoot, kulahtaneet ja reikäiset, ulottuu osapuilleen kainaloihin asti. Mutta ne saa kiinni jalan alta, ei tapahdu sukansuu-äksidenttejä. Ja ai niin, onhan mulla toisetkin vanhat suosikit luisteluvuosilta, ne kulkee nimellä pronssinakit ja on nimensä veroiset.

Muuten pärjäillään pitkillä takeilla, saappailla, säärystimillä, niillä kuuluisilla stay upeilla ja sisulla. :wink:
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Välihousut

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Just nyt kaipaan mustan hevosen "miesten" sukkahousuja. On meinaan perse just nyt jäässä kun oltiin grillaineen sikaa täällä korvessa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Välihousut

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Tänään on laitettava pitkikset jalkaan, vaikka mikä olisi.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
huima

Re: Välihousut

Viesti Kirjoittaja huima »

Lilo kirjoitti: niillä kuuluisilla stay upeilla
:pics: !!!
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Välihousut

Viesti Kirjoittaja Lilo »

huima kirjoitti:
Lilo kirjoitti: niillä kuuluisilla stay upeilla
:pics: !!!
Hmm. Jos olisin laittanut että pärjään perselaardilla, olisiko kommentti ollut sama..? :?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Vastaa Viestiin