Lauhduttava lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Lauhduttava lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

SingleMalt kirjoitti:Prkl. Mulla on kaapissa 2 kg hirvenjauhelihaa, mutta kaupat on kiinni. Lainaskohan naapuri munia, wichyä ja sipuleita, et sais värkätä kunnon satsit lihapullia?
Eikös sielläpäin oo elintarvikekioski?


Myö lähdetään nyt perheen kanssa ihanaan pakkasilmaan ulkoilemaan.
SikaMika

Re: Lauhduttava lauantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

ninnithequeen kirjoitti:

Myö lähdetään nyt perheen kanssa ihanaan pakkasilmaan ulkoilemaan.
Napero liekaan Treffipubin pihalle ja itse kaljalle? :)
huima

Re: Lauhduttava lauantai

Viesti Kirjoittaja huima »

Elppis kirjoitti:Ilta jatkui erotiikan merkeissä: miesstrippari oli aivan järkyttävä vinkuheinä, ja sillä oli pieni. Naisstripparilla oli taas hehtaariperse, ja pienet tissit. Pyh! Oli muuten mielenkiintoista nähdä suomalaisen strippaavan. Molemmat valitsivat jonkun istumaan tuolille keskelle lavaa, ja strippasivat selkä yleisöön päin suurimmaksi osaksi, tai vain kävelivät ympäriinsä heiluttaen ruoskaansa/ketjuansa. Sitä paitsi se nainen oli.. öö.. jotenkin masentuneen oloinen.
Missäs ihmeessä te olette oikein olleet?

Tuo strippareiden kuvaus taitaa päteä aika moneen ravintolastripteas-esitykseen. Aika harvoin täällä on esiintyjiä jotka osaavat ottaa tilaa haltuun - saati sitten tilaa joka soveltuu hyvän esityksen vetämiseen.

On paljon helpompi duuni tanssia vain yhdelle tai muutamalle ihmisille kuin suuremmalle joukolle ja pitää siinä fiilistä yllä. Sen takia omissa esityksissä tanssinkin mieluiten yleisön keskellä ja annan tyttöjen myös kosketella vähän.

Toista se on Las Vegasissa jossa stripparit syntyvät korkokengät jalassa ja paikat on rakennettu idioottien ja idioottien rahojen toisistaan erottaminen mielessä. Ottaen huomioon että samalla strip-jointteja säätelee tarkat säännöt siitä mitä ei saa tehdä - on hämmästyttävää miten hyvin rahaa neidit vetävät pelkällä flirttailulla ja tanssilla. Pakkohan sitä on ihailla.
SikaMika

Re: Lauhduttava lauantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Garmishpartenkirchen on jännä paikka,
Garmishpartenkirchen on iloinen
Garmishpartenkirchenissä vietät vaikka
koko päivän kesäisen
sellainen on Garmishpartenkirchen...♫♫

Garmishpartenkirchenissä on Mörrimöykyn kolo
siellä on koti ja siellä on peti ja peikolla pehmoinen olo...♫♫ *lallallaa*


Nyt tekemään jotain älyllistä.
SaintJohnPerse

Re: Lauhduttava lauantai

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Vittu, meni sitten eilen liian myöhään töissä ja pääsin nukkumaan/sain unta viiden aikoihin.

Ei jaksanut nousta ajoissa, lähteä lenkille ja juuri tällä hetkellä tehdä oikeasti töitä... No, nyt sitten kahville lukemaan Hesari ja uudempi yritys.

Saisi nyt itseään tänään niskasta kiinni. Jos tänään ei vaikka lähtisi edes sille yhdelle, vaan puuhastelisi rauhassa kotosalla.
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Lauhduttava lauantai

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Niin pitäisikö sitä muka herätäkin?
Olin harvinaisen huojentunut eilen siitä, ettei viikonloppuna tarvitsisi mennä kouluun tai BAARIIN, kun se oli torstain kierroksella jo hoidettu :shock: Mutta onhan se niin, että pitää ainakin kerran viikossa päästä juomaan kaljaa ja jauhamaan paskaa iloisessa seurassa.
Vietin illan kämppikseltä "lainattuja" leffoja katsellen ja mässytin sipsejä ja keksejä. Darrapäivinä unohtuu oppiaineen ja -tuntien lisäksi tervellinen ruokavalio harvinaisen nopeasti.
Tänään heräsin, katsoin "Äitiäs kans" ja heti alkoi panettamaan. Alta aikayksikön näin paikallisen pakotusta aihuttavan herrasmiehen sieluni silmin edessäni ja aah... :oops:
Katotaan jospa ens kerralla pääsis heruttelemaan... silleesti hienovarasesti, että se voi kuvitella saalistavansa :roll:
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
ninnithequeen

Re: Lauhduttava lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

SikaMika kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Myö lähdetään nyt perheen kanssa ihanaan pakkasilmaan ulkoilemaan.
Napero liekaan Treffipubin pihalle ja itse kaljalle? :)
Höpön höpön. Eikä me olla Herttoniemessä asuttu vuosiin.
Käveltiin vaan lähimmälle R-kioskille (joka on aika matkan päässä, varsinkin kun neljävuotias taapertaa mukana) ja vietiin Lotot, Kenot ja mamman V75-lappu. Olemme varmasti miljonäärejä iltaan mennessä.

Lupauduin paistamaan taas pipareita muksun kanssa tänään. Harmi ettei ole hyvää glögiä kotona. Ukko sanoi että sotke tohon tölkkiglögiin punaviiniäs kaapista. No en varmana! Mun tilkkaseni Vina Maipoa saa seurakseen Frasierin ja juustolautasen, eikä mitään moskaa tölkistä. Pah!
Rouva Pupu

Re: Lauhduttava lauantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Razormaid kirjoitti: Katotaan jospa ens kerralla pääsis heruttelemaan... silleesti hienovarasesti, että se voi kuvitella saalistavansa :roll:
Semmoset miehet on ihan tylsiä, joita ei saa itse "saalistaa" vähemmän hienovaraisesti.
ninnithequeen

Re: Lauhduttava lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vaola kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Harmi ettei ole hyvää glögiä kotona. Ukko sanoi että sotke tohon tölkkiglögiin punaviiniäs kaapista. No en varmana! Mun tilkkaseni Vina Maipoa saa seurakseen Frasierin ja juustolautasen, eikä mitään moskaa tölkistä. Pah!
Me ostettiin pari joulua takaperin semmoinen pikkupullo glögimaustetta, jota heitettiin n. ruokalusikallinen pullolliseen viiniä. Tuli ihan hyvää glögia silleen.
No johonkin tusinaviiniin tuo varmasti sopii, mutta Vina Maipo on PYHÄÄ. ;)
Bliss

Re: Lauhduttava lauantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ninnithequeen kirjoitti:Vina Maipo on PYHÄÄ. ;)
Pyhää kuuden euron viiniä :shock:
ninnithequeen

Re: Lauhduttava lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bliss kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Vina Maipo on PYHÄÄ. ;)
Pyhää kuuden euron viiniä :shock:
En mä hinnasta mitään puhunut.

Se on se maku.
slam

Re: Lauhduttava lauantai

Viesti Kirjoittaja slam »

nice skekke... ei kai täs ihmeempiä
ninnithequeen

Re: Lauhduttava lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vaola kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:No johonkin tusinaviiniin tuo varmasti sopii, mutta Vina Maipo on PYHÄÄ. ;)
En muista enää mihinkä viineihin sitä kokeiltiin. Mä en muutenkaan enää pysty juomaan pahemmin punkkua, kun mulle tulee siitä päänsärky. :cry: Onneks valkkarit on keksitty. Ja terästettyä glögiä juon nykyään niin, että laitan ekaks sikamitalla kirkasta. Niin paljon ku ilkeen... :P
Mä sanon "tusinaviiniksi" Huttusta. Litran tölkki jotain 6 euroo vissiin. Menee glögiin ja ruoanlaittoon ihan ok.

Vina Maipon ostan yleensä 3 litran töniköissä, niissä säilyy viini hyvin.
slam

Re: Lauhduttava lauantai

Viesti Kirjoittaja slam »

ninnithequeen kirjoitti:
Mä sanon "tusinaviiniksi" Huttusta. Litran tölkki jotain 6 euroo vissiin. Menee glögiin ja ruoanlaittoon ihan ok.

Vina Maipon ostan yleensä 3 litran töniköissä, niissä säilyy viini hyvin.
verä viinaa hyvä ihminen ja lopeta viineistä puhe
Sannnu

Re: Lauhduttava lauantai

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Mä vedän nyt jumppavaatteet päälle ja lähden Motivukseen urheilemaan..sitten vien haudalle kynttilän...
Enttu

Re: Lauhduttava lauantai

Viesti Kirjoittaja Enttu »

raikkaassa pakkasilmassa ulkoiltu tänään 40 min josko toistais huomenna saman mutta vähän pidemmän kaavan mukaan :)
huima

Re: Lauhduttava lauantai

Viesti Kirjoittaja huima »

Aah, nauroin kippurassa tälle:

http://liberalcandy.blogspot.com/2006/1 ... ce-to.html

Way to go!
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Lauhduttava lauantai

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Rouva Pupu kirjoitti:Semmoset miehet on ihan tylsiä, joita ei saa itse "saalistaa" vähemmän hienovaraisesti.
Totta, mutta on parempi ruveta lämmittelemään ensin siweästi, ettei heti ala ampumaan kovilla. Se vaatii minulta vielä vähän harjoittelua ;)
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Lauhduttava lauantai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Reilun tunnin lenkki takana...
Tuli hiki ja kuumuus, vaikkei niitä pitkiksiä ollu alla. Toppahousut on pop!
Koiruus ravittu... sitte sen makarooniloodan tekoon...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
ninnithequeen

Re: Lauhduttava lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Joo-o. Telkkari ei taas toimi ja soitto asiakaspalveluun vahvisti saman kuin ennenkin: taas koko alue vissiin pimeenä, perkele. Onneksi makkarin telkkarista näkee neljä peruskanavaa, eikä mulla mee V75-ravit ohi suun.

Alkaa kyllä vituttaa kun lähes viikottain tökkii joku. Vitun Maxisatti.
Dumari

Re: Lauhduttava lauantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Töissä oltu kymmenestä asti, mut vieläkin on nuppi kipiä. Onko joku hakannut lekalla eilen mun takaraivoa? Noh, vielä kolmen tunnin sporttaus ja sit on reilu kolmen päivän liksa takataskussa. Luulen että tänäänkin olut maistuis, riippuupi ihan siitä toteutuuko pokerin pelaaminen.
Mulli75

Re: Lauhduttava lauantai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

SingleMalt kirjoitti:Ah. Voiko olla mitään parempaa, kuin aamusauna?
Voi, varsinkin jos on oma eikä yhteiskäytössä oleva aikatauluun sidottu sauna.

Saa käydä milloin itse haluaa. Eilen illalla treenien jälkeen teki hyvää käydä saunassa, siihen päälle juoda ½-litran tölkki siideriä ja katsella töllöä.
MadameDeMeloni

Re: Lauhduttava lauantai

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Radalle!! :hep:
SingleMalt

Re: Lauhduttava lauantai

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Mulli75 kirjoitti:yhteiskäytössä oleva aikatauluun sidottu sauna.
Yhteissaunat ovat koipalloilta tuoksiville mummoille. Tosimies ei yhteissaunaan mene.
feliformia

Re: Lauhduttava lauantai

Viesti Kirjoittaja feliformia »

Olipas kemut, kiitos mukana olleille... Nyt sattuu päähän, mutta oli se sen arvoista. Paikka oli ihan täydellinen, myyntitakuu saatiin helposti täyteen ja bändi oli loistava. Suurin osa ihmisistä oli pukeutunut teeman mukaisesti Halloween-asuihin. Saatiin ihqui lahjoja, joista yhden nestemäisen onnistuin pistämään sirpaleiksi ilmeisesti pudotessani ojaan kotimatkalla :oops: Itselläni ei kyseisestätapahtumasta ole muistikuvia. Se kuitenkin muistan, kun kompastelin pitkin katua muovikassi sirpaleista kilisten, olin varmaan tosi koominen näky.
Elppis kirjoitti:Kjäh, mä tunnen Swirlin anopin :D (jonka päälle saa myös kaataa kaljaa..)
No eiks oo aikamoinen noita-akka?!
Vastaa Viestiin