Sussujenmuistelo-sunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Sussujenmuistelo-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

SE ON moro tietenkin.

PAITSI että avaan uuden päivän, joka sattaa olla monelle varsin tavallinenkin päivä, avaan myös hyvin arveluttavan teeman, joka tietenkin voi johtaa avioeroihin, avoeroihin, eroihin, riitaan, toraan, nyrpistykseen, pikku huokaukseen tai mustalle listalle äänettömästi joutumiseen.

Siis vanhojen sussujen muistelo.

TIETYSTI kuten tupakkakansien askiinkin laitetaan myös kiltti yhteistä omaisuuttanne oleva STADINARSKA varoittaa aiheesta erityisesti mustasukkaisen aviopuolison vaarasta.

ja sitten Arskan omat muistelot:

Terttu oli ihana ja Leena eka ihastus, lääkärintytär Marjaliisa kaikkein ihanin, muistan vieläkin hänen punaiset saappaansa.

Vanhemmista ja vakavista muistan Tiinan, jonka kanssa koin sen eka kerran 17 vuotiaana, 2 kuukautta ja muistakseni 3 päivää vanhana.
Hän oli söpö, tummatukkainen, melkein polkkatukka, ruskeasimmuinen, hoikka lukiotyttö rinnakkaisluokalta, pienirintainen, mutta pidin hänestä koska rintojen koon suhteen olen kaikkiruokainen. Nytkin vaikka kyllä isot enemmän "viihdyttää" nyt.

Suhde oli jotenkin kuitenkin liian kepeä, ei tainnut olla halua tai aika jatkaa. Olin kovin passiivinen silloin...
Mut se oli hyvä muisto, mun alivuokrahuonessa. Oi että se oli iiihanaa...silloin ajatteli jotenkin syntiseksi. Ikä on järkevöittänyt elämänkatsomusta kun nyt seksin ajattelee täysin luonnollisena elämänosana.

MUUTEN ennustan sunnuntaipäivän olevan rauhallinen. Otan aamuteen ja luen lehteä kauan ja ...jääkiekkomatsi on illalla joo ja meen meren rantaan varmaan...

Arska Stadin sellainen
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Sussujenmuistelo-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Sunnuntai. Raksu käyty nukuttamassa. Toivottavasti onki jo untenmailla, jotta jaksaa aamulla aikasin töihin. Itellä vielä vapaapäivä.

Tänään voisin kyllä hiukan järjestellä paikkoja ja siivoilla... sitäku lauantai meni ihan täysin lorvailun ja ulkoilun merkeissä...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Sussujenmuistelo-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

mustaenkeli kirjoitti:Sunnuntai. Raksu käyty nukuttamassa. Toivottavasti onki jo untenmailla, jotta jaksaa aamulla aikasin töihin. Itellä vielä vapaapäivä.

Tänään voisin kyllä hiukan järjestellä paikkoja ja siivoilla... sitäku lauantai meni ihan täysin lorvailun ja ulkoilun merkeissä...
KUULE, oliko se Raksu koira? Onko sen työ siis vetää pulkkaa?

KAIKILLE tiedoksi että uskon ja toivon mustiksen antavan mulle tämän asiattomuuteen viittaavan kaskuni "anteeksi".

Kerro nauroitko, hymähditkö, vai rikoitko kalliin kiinalaisen riisiposliiniastiaston?
Rauhoittukaa! Arska korvaa kaiken!

Arska, pirun väsynyt!
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Sussujenmuistelo-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Stadinarska kirjoitti: KUULE, oliko se Raksu koira? Onko sen työ siis vetää pulkkaa?
Toki toki.... enkä minä astioita riko. Ei kuulu hyviin tapoihin...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sussujenmuistelo-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Pieni humala päällä, se on Dumarin syytä, hitsin juomapelit! Nyt lähdetään pelaamaan bilistä ja juomaan pari bisseä lisää ja kuuntelemaan hyvää musiikkia. Toivottavasti päästään kotiin yöksi, huomenna pitäisi lähteä salille ja kiinalaiseen syömään hyvillä mielin.

Öitä vaan kaikille, seuraavan kerran netissä vasta ensi torstaina. Kiitos luojan vapaapäivien!

Lolita, sun broidis on hyvä tyyppi!
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Sussujenmuistelo-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

mustaenkeli kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti: KUULE, oliko se Raksu koira? Onko sen työ siis vetää pulkkaa?
Toki toki.... enkä minä astioita riko. Ei kuulu hyviin tapoihin...

a) en puhunut "astioista" van riisiposliiniastiastosta

b) puhuin sinun tavoistasi, en hyvistä tavoista

c) hihhhiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

oliko tämä jo liikaa? Joko teekuppi rämähti Juankosken asfalttiin?

Voitko kuvitella Stadinarska-poikamiestä suuressa ihanassa Helsingissä?

ps. hetkinen, sullahan on kissoja...mitä kummaa. Onko Raksu tai miehesi syönyt ne???????

Nyt pitäisi jo sensuroida omaa tekstiäni...

Arska
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Sussujenmuistelo-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Stadinarska kirjoitti:ps. hetkinen, sullahan on kissoja...mitä kummaa. Onko Raksu tai miehesi syönyt ne???????
Tuo nelijalkanen ei ymmärtäny, ettei kissa ole riistaeläin... olisi varmaan syöny, jos olisi annettu mahdollisuus. Kissa on tällähetkellä Vantaalla evakossa kolmen muun kissan kaverina. Niillä tosin välit vielä vähän takkuaa, joten saa nähä, kuin tuolle kissalle vielä käy... toivoa sopii parasta.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Sussujenmuistelo-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

mustaenkeli kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:ps. hetkinen, sullahan on kissoja...mitä kummaa. Onko Raksu tai miehesi syönyt ne???????
Tuo nelijalkanen ei ymmärtäny, ettei kissa ole riistaeläin... olisi varmaan syöny, jos olisi annettu mahdollisuus. Kissa on tällähetkellä Vantaalla evakossa kolmen muun kissan kaverina. Niillä tosin välit vielä vähän takkuaa, joten saa nähä, kuin tuolle kissalle vielä käy... toivoa sopii parasta.

Sori, ymmärtänet että nukun jo ja niin en millään ehdi vastaamaan. Vastaan sitten myöhemmin. Onpa muuten mukava ettei kollisi ja kattisi ole kuollet.

Mut tosiaan koska nukun nyt,näen muuten uniakin sinulle kiejoittamisesta, niin vastaan myöhemmin. Joo

Kumma kun nipistän itseäni niin en herää mut nukutaan sitten sikeästi koko yö vaan.

JOS joku siis lukee niin kertokaa entisistä sussuistanne, jos niitä ylipäänsä on.

siis jos on naimisissa ja lapsiakin niin kannattaa olla tunnustamatta mitään.
Viimeksi muokannut Stadinarska, 05.11.2006 9:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Sussujenmuistelo-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

...
Viimeksi muokannut -Superior-, 14.11.2006 14:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Sussujenmuistelo-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

huomenta

hyvää sunnuntaita
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Sussujenmuistelo-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Palattu, kalaravintoketjukierrokselta, Nuo maineikkaat nimet Hilpeä Hauki, Vastarannan Kiiski, Punavuoren Ahven..

Eilen saunan jälkeen kansainvälisessä seurassa viinan kaatoa..kurkusta alas..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Sussujenmuistelo-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

12h nukuttu. Vielä riittäis unta. Siirryin sohvalle täkin kanssa. Vois siirtyä suihkuun seuraavaksi nuokkumaan.
ninnithequeen

Re: Sussujenmuistelo-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ihana kirkas pakkassää taas ulkona. Ei uskoisi että huomiseksi on luvattu +4 ja vesisadetta :(
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Sussujenmuistelo-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

ninnithequeen kirjoitti:Ihana kirkas pakkassää taas ulkona. Ei uskoisi että huomiseksi on luvattu +4 ja vesisadetta :(

ONKO!

KIITOS NINNI. Olin juuri ajatellut mennä vaihtamaan kesäkumit pakkaskumeihin tuonne lämpötalliini!

IIIHANAA, nyt tuli vapaa-aikaa!
Ninni, vaikka avattaresi antaa susta epämiellyttävän kuvan, olet silti oikein kiva ja vaikka olet ilmeisesti naimisissa ja vähintään 20 lasta joka puolella niin Stadinarska tekee uskomattoman liikkeen eli :h: ja tietenkin :oops:
ninnithequeen

Re: Sussujenmuistelo-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Stadinarska kirjoitti: Ninni, vaikka avattaresi antaa susta epämiellyttävän kuvan, olet silti oikein kiva ja vaikka olet ilmeisesti naimisissa ja vähintään 20 lasta joka puolella niin Stadinarska tekee uskomattoman liikkeen eli :h: ja tietenkin :oops:
Onks nyt parempi?

Vanha tuttu avatar takaisin. Tuo edellinen oli Lolitan tekemä ja ah, niin näköinen :D
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Sussujenmuistelo-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

ninnithequeen kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti: Ninni, vaikka avattaresi antaa susta epämiellyttävän kuvan, olet silti oikein kiva ja vaikka olet ilmeisesti naimisissa ja vähintään 20 lasta joka puolella niin Stadinarska tekee uskomattoman liikkeen eli :h: ja tietenkin :oops:
Onks nyt parempi?

Vanha tuttu avatar takaisin. Tuo edellinen oli Lolitan tekemä ja ah, niin näköinen :D
KUULE,

nyt en tiedä kumpi on parempi...ehkä sittenkin se edellinen. Mut oletko oikeasti sen edellisen avattaren kaltainen häijyläinen. Se ei anna symppis-kuvaa, mut tuo uusi avatar on mielikuvitukseton, hiukan viileä. Työskentele nyt ja laita joku keskiväliltä. Mut jos oot tuon oranssiavattaren näköinen niin kai mun on vain kestettävä se! Hihiii

Pusu sinnepäin näin aamunkunniaksi. Älä anna miehesi tappaa minua!

Arskainen :wink:
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Sussujenmuistelo-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Huomenta,
viimein taas ylhäällä ja kahvi tippumassa. Tänään voisin olla reipas ja ihana.
Jos olisin oikein reipas, kävisin lainaamassa jostain porakoneen... Vasara ja naulat on omasta takaa...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Sussujenmuistelo-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

mustaenkeli kirjoitti:Huomenta,
viimein taas ylhäällä ja kahvi tippumassa. Tänään voisin olla reipas ja ihana.
Jos olisin oikein reipas, kävisin lainaamassa jostain porakoneen... Vasara ja naulat on omasta takaa...
HEI, JOTAKIN RAJAA SENTÄÄN. Herkkämielisiä pitää ajatella. Kyllä ne porakoneleikit sentään on aika korskeita...

Täällä on Suvisia ja Pupuja ja muita hauraita yksilöitä...

Eikös nyt muuten porakone tee kipeätä...

ja naulat ja vasarat omasta takaa...ohhoh, aika rivoa.


Stadinarska
porari, kausityöläinen
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Sussujenmuistelo-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Stadinarska kirjoitti:Eikös nyt muuten porakone tee kipeätä...
ja naulat ja vasarat omasta takaa...ohhoh, aika rivoa.
Joo-o... tästä tulee ronski päivä. Tartteis saaha vähä tauluja seinille ja tuo yks lamppu. Ja tätä huushollia muutenki hiukka fiksumman näköseksi.
Tuota ruokahuoltoaki pitäs jossain vaiheessa miettiä... jos vaikka käväsis kaupassa... jos sinne ois riittävästi asiaa...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
ninnithequeen

Re: Sussujenmuistelo-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Suvinen kirjoitti:Kerroppa nyt mustis, onko tuo arska todellakin 4 real? :?
Mulle tulee siitä mieleen FinnMonster.
ninnithequeen

Re: Sussujenmuistelo-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ääh, nyt tuli taas kuumeinen olo. Pitänee pysyä peiton alla lämpimässä ja hörppiä teetä. Onpahan sitkeessä taas.
Tyhmä ukkokin menee taas koko päiväksi ja illaksi töihin.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Sussujenmuistelo-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

ninnithequeen kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Kerroppa nyt mustis, onko tuo arska todellakin 4 real? :?
Mulle tulee siitä mieleen FinnMonster.
On se. Huumorimiehiä kuitenkin, eikä niin paha, kuin antaa ymmärtää.
Ehkä mä saan sen houkuteltua Kityn pikkujouluihin itseni sijaiseksi....
Vaikka epäilenkin, ettei tuo kuitenkaan uskalla/halua mihinkään miitteihin.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
feliformia

Re: Sussujenmuistelo-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja feliformia »

Tohtori Kawashiman mukaan aivoni ovat 55-vuotiaat. Eilen krapuloissa ne olivat 64-vuotiaat :( Tästää alkaa hurja brain training.

Sussujenmuistelosunnuntain kunniaksi uhraan ajatuksen englantilaiselle skeittaripojalle, Andylle, johon olin ihastunut lähes puolitoista vuotta ennen kuin mitään tapahtui. Ensisuudelma aiheutti sellaisen tunnekuohun, että jouduin menemään oksentamaan :oops: Muutenkin kyseinen olento onnistui muuttamaan mut pelkästään äänellään, tuoksullaan ja katseellaan änkyttäväksi ihmisraunioksi, jonka polvet tutisivat hallitsemattomasti.

Homma kusahti kuitenkin loppujen lopuksi siihen, että hän kuvitteli, että minä leikin vain (olin yli kolme vuotta vanhempi, mikä oli aika paljon siinä vaiheessa) ja minä kuvittelin, ettei kukaan niin suunnattoman ihana voisi oikeasti haluta mua. Kun asioiden oikea laita selvisi, oli jo liian myöhäistä ja minä olin pelkuri, jolle oikeastaan riitti tieto, että olisin saanut hänet jos olisin halunnut.

Tästä on aikaa lähes kymmenen vuotta. Olenpa minä todellakin vanha.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Sussujenmuistelo-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Suvinen kirjoitti:Kerroppa nyt mustis, onko tuo arska todellakin 4 real? :?
Suvinen, rakas! :oops: :cheer:

Miksi olisin epäreal??

Tämähän nyt suorastaan imartelee?

Olenko liian hyvä vai liian paha ollakseen totta?

ja jos mustis lukee tätä niin miten niin mä annan ymmärtää että olisin paha?

Suvinen, tuletko kanssani salaiseen tapaamispaikkaan tarkistamaan että olen ihminen?

Siis ihan kahvilaan tai valoisaan paikkaan. En siis ole paha ja tarkoita sitä pimeää komeroa!

Vai onko sinullakin Stadinarskaa rumempi ja ikävämpi mies jo epäonneksesi valittu?? Tule Stadiin käymään ja sano miehellesi että menet hankkimaan uudet kävelykengät.

Kokeile ja saat koskettaakin ja tuntea elävä ja aito ajatteleva , herkkäkin ja mukava,lämmin ja rakastava, luotettava ja välittävä Stadinarska.

Stadinarska
todellinen verta sisältävä.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Sussujenmuistelo-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Ei helvetti. Mä meen nukkuu.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Vastaa Viestiin