Toistuvat painajaiset

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
NuoriDaavid

Toistuvat painajaiset

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Minulla on yksi klassikko, viimeksi kolmisen päivää sitten:

Katson itseäni peilistä ja huomaan, että lähes kaikki hiukseni ovat lähteneet. Jäljellä on enää muutamia pieniä tupsuja, samankaltaisia kuin jos leikkaa nuken hiukset pois.

Ahdistun unessa: nytkö se vanhuus iski.
SingleMalt

Re: Toistuvat painajaiset

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

NuoriDaavid kirjoitti:Jäljellä on enää muutamia pieniä tupsuja, samankaltaisia kuin jos leikkaa nuken hiukset pois.
Siskollasi taitaa olla painajaisia sinusta? :mrgreen:
Rouva Pupu

Re: Toistuvat painajaiset

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Elämäni aikana olen nähnyt ainoastaan kaksi painajaista, jotka ovat vaikuttaneet jo niihin nukkumishaluihinkin.
Molemmat kestivät noin viikon verran ja jatkuivat aina siitä mihin edellispäivänä olin herännyt. Aiheet itsessään olivat hyvin järkyttäviä ja ahdistavia.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Toistuvat painajaiset

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Miten niin unessa? :shock: Olet käsittääkseni yksi tämän palstan vanhimmista, joten meihin muihin hiekkisläisiin verrattuna ikääntymisestä huolestuminen lienee kohdallasi melko ajankohtaista.

Kuinka vanha muuten olet?

Kyllä minäkin tunnen itseni välillä vanhaksi, vaikka näytänkin edelleen 17-kesäiseltä. Viime yönä näin muuten unta taas vaihteeksi Haydenistä. Suukotimme toisiamme ja Hayden sanoi että "damn, that was a dry kiss".
Paras että olikin kuiva suukko, koska poikaystäväni ja hänen tyttöystävänsä seisoivat siinä vieressä. Luulen että Rollon avatar aiheuttaa mulle näitä Hayden-unia, keep up the good work ;)
Prepare for the worstest.
NuoriDaavid

Re: Toistuvat painajaiset

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

nowaysis kirjoitti:Miten niin unessa? :shock: Olet käsittääkseni yksi tämän palstan vanhimmista, joten meihin muihin hiekkisläisiin verrattuna ikääntymisestä huolestuminen lienee kohdallasi melko ajankohtaista.

Kuinka vanha muuten olet?
38, eihän tässä mitään ikäännytä niinQ oikeesti, junou poks.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Toistuvat painajaiset

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

NuoriDaavid kirjoitti: 38, eihän tässä mitään ikäännytä niinQ oikeesti, junou poks.
Ei kai toi oo vielä pahakaan, luullakseni..Jotkut mun ikäset saattaa jopa pariutua sun ikästen kanssa, olen kuullut 8)
Prepare for the worstest.
NuoriDaavid

Re: Toistuvat painajaiset

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

nowaysis kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: 38, eihän tässä mitään ikäännytä niinQ oikeesti, junou poks.
Ei kai toi oo vielä pahakaan, luullakseni..Jotkut mun ikäset saattaa jopa pariutua sun ikästen kanssa, olen kuullut 8)
Minkäs ikäinen sä oot? (alkaa muistuttaa perinteistä chättihuonetta...)
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Toistuvat painajaiset

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Vastaan kryptisesti: Parin viikon päästä kymmenen vuotta vanhempi kuin miltä näytän. Olipa vaikee :D
Prepare for the worstest.
NuoriDaavid

Re: Toistuvat painajaiset

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

nowaysis kirjoitti:Vastaan kryptisesti: Parin viikon päästä kymmenen vuotta vanhempi kuin miltä näytän. Olipa vaikee :D
Siis 27?
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Toistuvat painajaiset

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Parin viikon päästä juu.
Prepare for the worstest.
NuoriDaavid

Re: Toistuvat painajaiset

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

nowaysis kirjoitti:Parin viikon päästä juu.
:paijaa:
Vihernikki
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 111
Liittynyt: 31.01.2006 18:31

Re: Toistuvat painajaiset

Viesti Kirjoittaja Vihernikki »

NuoriDaavid kirjoitti:Katson itseäni peilistä ja huomaan, että lähes kaikki hiukseni ovat lähteneet. Jäljellä on enää muutamia pieniä tupsuja, samankaltaisia kuin jos leikkaa nuken hiukset pois.

Ahdistun unessa: nytkö se vanhuus iski.
Haluatko tulkinnan? Ai et? No ei se mitään, saat silti:

Hiukset kuvastavat henkisyyttä kaikissa unitutkimuksissa ja ovat henkisyyden vertauskuva. Vähän hiuksia = vähäinen kosketus henkisiin aspekteihin elämässä. Tuuheat, pitkät hiukset taas kuvastavat avoimuutta henkisille asioille. Ahdistus unessa kertoo alitajuisesta syvemmästä etsinnästä; "onko tässä todella kaikki? onko kuoleman jälkeen elämää jne.?"
Se ekologinen vaihtoehto!
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Toistuvat painajaiset

Viesti Kirjoittaja Clay »

nowaysis kirjoitti:Viime yönä näin muuten unta taas vaihteeksi Haydenistä. Suukotimme toisiamme ja Hayden sanoi että "damn, that was a dry kiss".
Meillä on samanlainen miesmaku.. Franz Joseph Haydn

Kuva
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Toistuvat painajaiset

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Paska homma sinänsä, muita voin huijata ja esittää nuorempaa kuin olenkaan, mutta sisäisesti olen keski-ikäistymässä hyvää vauhtia. Argh.
Prepare for the worstest.
feliformia

Re: Toistuvat painajaiset

Viesti Kirjoittaja feliformia »

Näen painajaisia joka yö, olen nähnyt ainakin viimeiset 15 vuotta. Usein herään itkien, huutaen tai huitoen. Monesti joudun taistelemaan uudelleen nukahtamista vastaan, koska en halua vajota takaisin samaan painajaiseen. Näen jatkuvasti unta, että olen isossa talossa ja ulkopuolella on pimeää ja tiedän siellä olevan jotain pahaa. Yritän sulkea ikkunoita ja ovia ja verhoja ihan paniikissa, mutta aina joku räppänä jää auki. Tai joku jo sulkemistani luukuista löytyy avoimena ja tiedän että jotain on tullut sisään.

Välillä talossa on ”paha huone”. Sellainen huone, jossa on jotain pahasti vialla, enkä halua mennä sinne ja yritän estää kaikkia muitakin menemästä sinne. Yleensä sinne on kuitenkin pakko mennä syystä tai toisesta.

Toinen toistuva uni on tavaroiden pakkaaminen ja muuttaminen. Pakkaan ja pakkaan tavaroita, mutta jostain tulee aina lisää pientä sälää, joka pitää pakata kamalalla kiireellä. Kaikki ei mahdu koskaan mukaan. Muuttamiseen liittyy myös se, että joudun viemään tavarani pimeään ja ahdistavaan paikkaan ja yritän tehdä niistä turvamuuria itseni ja pahojen asioiden välille.

Kaikissa näissä unissa on tosi ahdistava tunne ja välillä unen jättämä tunne saattaa kestää päiväkausia. Joitakin painajaisia muistan vielä vuosienkin jälkeen. Kärsin ajoittain myös valveunista ja unihalvauksesta.

Tässäpä psykiatreille työsarkaa…
NuoriDaavid

Re: Toistuvat painajaiset

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vihernikki kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Katson itseäni peilistä ja huomaan, että lähes kaikki hiukseni ovat lähteneet. Jäljellä on enää muutamia pieniä tupsuja, samankaltaisia kuin jos leikkaa nuken hiukset pois.

Ahdistun unessa: nytkö se vanhuus iski.
Haluatko tulkinnan? Ai et? No ei se mitään, saat silti:

Hiukset kuvastavat henkisyyttä kaikissa unitutkimuksissa ja ovat henkisyyden vertauskuva. Vähän hiuksia = vähäinen kosketus henkisiin aspekteihin elämässä. Tuuheat, pitkät hiukset taas kuvastavat avoimuutta henkisille asioille. Ahdistus unessa kertoo alitajuisesta syvemmästä etsinnästä; "onko tässä todella kaikki? onko kuoleman jälkeen elämää jne.?"
Ah so. Olenkin siis oikeasti syvällinen ihminen?
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Toistuvat painajaiset

Viesti Kirjoittaja Clay »

En tiedä voiko puhua ihan painajaisesta, mutta minua lähenteli viime yön unessa nainen, joka oli rehellisesti sanottuna aika ruma.. ainoa hyvä siinä oli ihan kohtalaiset tissit. Se tunki alastomana ihan kylkeen kiinni - en kuitenkaan herännyt huutaen ja huitoen. Tänään kokeilen millaisia unia chileläinen punkku aiheuttaa.
Nyt penikseni on fantastinen!
NuoriDaavid

Re: Toistuvat painajaiset

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

nowaysis kirjoitti:Paska homma sinänsä, muita voin huijata ja esittää nuorempaa kuin olenkaan, mutta sisäisesti olen keski-ikäistymässä hyvää vauhtia. Argh.
Nyt vain nopeasti hankit itsellesi jonkun varakkaan elättäjän ja muista mainita, että avioehto ei ole romanttista.
NuoriDaavid

Re: Toistuvat painajaiset

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Clay kirjoitti:En tiedä voiko puhua ihan painajaisesta, mutta minua lähenteli viime yön unessa nainen, joka oli rehellisesti sanottuna aika ruma.. ainoa hyvä siinä oli ihan kohtalaiset tissit. Se tunki alastomana ihan kylkeen kiinni - en kuitenkaan herännyt huutaen ja huitoen. Tänään kokeilen millaisia unia chileläinen punkku aiheuttaa.
Sinulla oli unessa RHM vaihe, eli "rapid hand movement".
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Toistuvat painajaiset

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

NuoriDaavid kirjoitti: Nyt vain nopeasti hankit itsellesi jonkun varakkaan elättäjän ja muista mainita, että avioehto ei ole romanttista.
Äh, raha ei tee onnelliseksi, rakkaus tekee. :gee:
Prepare for the worstest.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Toistuvat painajaiset

Viesti Kirjoittaja par-sky »

feliformia kirjoitti: Kaikissa näissä unissa on tosi ahdistava tunne ja välillä unen jättämä tunne saattaa kestää päiväkausia. Joitakin painajaisia muistan vielä vuosienkin jälkeen. [/url].

Tässäpä psykiatreille työsarkaa…
urh. eniten ahdistaa kun näkee jotain vastaavaa pelottavaa unta missä on hahmoja tms. pahaa. sitten kun se tulee myöhemmin mieleen tulee tunne että joku on selän takana... eli just nyt istun paskajäykkänä tietokoneen ääressä.
Me transmitte sursum, Caledoni!
NuoriDaavid

Re: Toistuvat painajaiset

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

par-sky kirjoitti:
feliformia kirjoitti: Kaikissa näissä unissa on tosi ahdistava tunne ja välillä unen jättämä tunne saattaa kestää päiväkausia. Joitakin painajaisia muistan vielä vuosienkin jälkeen. [/url].

Tässäpä psykiatreille työsarkaa…
urh. eniten ahdistaa kun näkee jotain vastaavaa pelottavaa unta missä on hahmoja tms. pahaa. sitten kun se tulee myöhemmin mieleen tulee tunne että joku on selän takana... eli just nyt istun paskajäykkänä tietokoneen ääressä.
*PÖÖ*
silsis

Re: Toistuvat painajaiset

Viesti Kirjoittaja silsis »

Mä näen painajaisia usein. Eniten vituttaa läheisiin liittyvät painajaiset, koska ne tuntuvat todelta vielä pitkälle iltapäivään. Viina muuten sekoittaa kivasti unet. Se on vähintäin pari yötä kun pukkaa pelkkää paskaa.

Onko se muuten normaalia, että näkee painajaisia usein, siis ehkä joka toinen yö keskimäärin? Toisaalta näen unia joka yö ja paljon. Vittu, mä taidan olla joku brain case.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Toistuvat painajaiset

Viesti Kirjoittaja Ann »

Kuolleet tulee mun uniin. Bruce Willisiä ei oo kyl näkynyt.

Parhaat traumat sain unesta, jossa jouduin viemään koiran uudestaan piikille.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Vastaa Viestiin