Kansalainen Jussila

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
huima

Kansalainen Jussila

Viesti Kirjoittaja huima »

:rofl:

Ei jumalauta. En ole nauranut pitkään aikaan yhtä paljon.
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 667
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Re: Kansalainen Jussila

Viesti Kirjoittaja Leila »

Voi ei minä unohdin!! Toivottavasti kakkonen laittaa sen pian toiveuusintana.
Äiti ei tiedä
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Kansalainen Jussila

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Mun mielestä ne Seiskan julkkiskokkarit oli ihan ykköset! Tunnustan että aloin lopussa pillittämään kun ne hautajaiset oli niin dramaattiset..
huima

Re: Kansalainen Jussila

Viesti Kirjoittaja huima »

Camilla kirjoitti:Mun mielestä ne Seiskan julkkiskokkarit oli ihan ykköset! Tunnustan että aloin lopussa pillittämään kun ne hautajaiset oli niin dramaattiset..
Mistä tahansa saa liikuttavan, koskettavan tai dramaattisen oikealla äänivalinnalla.

Dokumentti oli kyllä parasta TV:ssä pitkään aikaan, sillä se näytti Jussilan niin omana itsenään: ilmaa täynnä olevana uhoajana jolla oli paljon uskoa ja hyvin vähän mitään substanssia. Tyhjistä lähtökohdista on toki mahdollista rakentaa vaikka Trainer's Housen kaltainen yritys, mutta siihen vaaditaan hieman muutakin kuin kovaa huutoa ja ternimaitokapseleita.

Mikäli ohjelmaa ei olisi tiennyt dokumentiksi, olisi sitä voinut luulla parodiaksi - sillä sen verran tragikoomisia elementtejä siinä oli. Seiskan bileet olivat todellakin herkullinen hetki dokumentissa, varsinkin kohdat Kokoomuksen poliitikkojen kanssa. Ben Zyskowicz oli uskomattoman vaivautuneen näköinen Petteri Jussilan paasauksesta, mutta osoitti hyvää pelisilmää yrittäessään saada Jutta Jussilaa lähtemään Tampereella kunnallisvaaleihin ehdokkaaksi.

Hieman surulliseksi tulin Päivärinta-haastattelusta ja sen jälkihetkistä, koska romahdus oli niin täydellinen että kuvitukseksi olisi sopinut iso ja muhkea ilmapallo johon joku puhkaisee pienen reiän.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Kansalainen Jussila

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Olisi ollut mielenkiintoista nähdä se Päivärinnan haastattelu kokonaisuudessaan.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Kansalainen Jussila

Viesti Kirjoittaja Clay »

Siis kuka, mitä, häh???

:?:

p.s. Päivärinta on h0t
Nyt penikseni on fantastinen!
Rouva Pupu

Re: Kansalainen Jussila

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Clay kirjoitti:
p.s. Päivärinta on h0t
Musta se on jotenkin jumalattoman ärsyttävä ämmä.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Kansalainen Jussila

Viesti Kirjoittaja Clay »

Rouva Pupu kirjoitti:
Clay kirjoitti:
p.s. Päivärinta on h0t
Musta se on jotenkin jumalattoman ärsyttävä ämmä.
Tosiaankin. Sen lisäks, että se on h0t, se on myös älykäs ja terävä täti.
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
KuumaKissa
Kitinäaddikti
Viestit: 61
Liittynyt: 12.05.2006 21:39

Re: Kansalainen Jussila

Viesti Kirjoittaja KuumaKissa »

Rouva Pupu kirjoitti:Musta se on jotenkin jumalattoman ärsyttävä ämmä.
Nimenomaan. Ämmä on niin itseään täynnä. Saisi kyllä joku päästää sen päiviltään tai vähintään antaa sille potkut nykyisestä työstään.
Ilman kovaa ei oo elämää!
slam

Re: Kansalainen Jussila

Viesti Kirjoittaja slam »

"Räikkönen lauloi ja joi lapissa" lähde: IT tai IL
Sannnu

Re: Kansalainen Jussila

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Aivan loistava dokumentti. En tiedä hellyinkö jotenkin nyt kun kyse on vainaasta mutta kyllähän Petteristä paistoi läpi sellainen lapsen luottamus kaikkeen. Mä näin hänessä pienen lapsen.
SaintJohnPerse

Re: Kansalainen Jussila

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Hieman outoa, kun nyt kun ei ole enään sitä telkkaria, niin ei voi osallistua mihinkään keskusteluihin...

ja miksiköhän suurin osa ns. "syvällisistä" keskusteluista alkaa: Näitkö sen ja sen ohjelman? Kysyykö kukaan enään luitko sen kolumnin?
Sannnu

Re: Kansalainen Jussila

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

SaintJohnPerse kirjoitti:Hieman outoa, kun nyt kun ei ole enään sitä telkkaria, niin ei voi osallistua mihinkään keskusteluihin...

ja miksiköhän suurin osa ns. "syvällisistä" keskusteluista alkaa: Näitkö sen ja sen ohjelman? Kysyykö kukaan enään luitko sen kolumnin?
Sä toimit liikaa hetken mielijohteesta...ehkä myös naisten suhteen..
SaintJohnPerse

Re: Kansalainen Jussila

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Sannnu kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:Hieman outoa, kun nyt kun ei ole enään sitä telkkaria, niin ei voi osallistua mihinkään keskusteluihin...

ja miksiköhän suurin osa ns. "syvällisistä" keskusteluista alkaa: Näitkö sen ja sen ohjelman? Kysyykö kukaan enään luitko sen kolumnin?
Sä toimit liikaa hetken mielijohteesta...ehkä myös naisten suhteen..
Niin ehkä toiminkin...

Mulle tehtiin kerran töissä ns. Thomas analyysi (sen luotettavuudesta voidaan olla montaa erimieltä) ja siinä mm. sanottiin, että minulla on taipumusta hetken mielijohteisiin...


Mutta kaduttaako? Ei...


Joskus vaan pitää tehdä se, mikä tuntuu sillä hetkellä oikealta.. Aina sitä on jaloille päästy...
silsis

Re: Kansalainen Jussila

Viesti Kirjoittaja silsis »

Sannnu kirjoitti:Sä toimit liikaa hetken mielijohteesta...ehkä myös naisten suhteen..
Mun diagnoosi taasen on: läheisriippuvainen. SJP on riippuvainen siitä tunteesta, jonka nainen saa hänessä aikaan, eikä kiinnitä itse ihmiseen tarpeeksi huomiota. Ihastuu siis lähinnä tunteeseen eikä ihmiseen.
Rouva Pupu

Re: Kansalainen Jussila

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Ja loppupeleissä jatkuvasti ylös nousemiseen joutuminen vrt. pään hakkaaminen seinään ei vaan ole se pop juttu.
SaintJohnPerse

Re: Kansalainen Jussila

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

silsis kirjoitti:
Sannnu kirjoitti:Sä toimit liikaa hetken mielijohteesta...ehkä myös naisten suhteen..
Mun diagnoosi taasen on: läheisriippuvainen. SJP on riippuvainen siitä tunteesta, jonka nainen saa hänessä aikaan, eikä kiinnitä itse ihmiseen tarpeeksi huomiota. Ihastuu siis lähinnä tunteeseen eikä ihmiseen.
Nokkelaa...
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kansalainen Jussila

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

silsis kirjoitti:
Sannnu kirjoitti:Sä toimit liikaa hetken mielijohteesta...ehkä myös naisten suhteen..
Mun diagnoosi taasen on: läheisriippuvainen. SJP on riippuvainen siitä tunteesta, jonka nainen saa hänessä aikaan, eikä kiinnitä itse ihmiseen tarpeeksi huomiota. Ihastuu siis lähinnä tunteeseen eikä ihmiseen.
Kuulostaapa kumman tutulta. Enkä edes tarkoita itseäni. :wink:
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Hallusinaatio
Kitinän uhri
Viestit: 681
Liittynyt: 14.08.2005 18:54
Paikkakunta: Internet

Re: Kansalainen Jussila

Viesti Kirjoittaja Hallusinaatio »

Camilla kirjoitti:Olisi ollut mielenkiintoista nähdä se Päivärinnan haastattelu kokonaisuudessaan.
No tossa Jussila-dokumentissa näkyikin oikeastaan se oleellinen osa.
"I want you to get excited about your life."
Avatar
Hallusinaatio
Kitinän uhri
Viestit: 681
Liittynyt: 14.08.2005 18:54
Paikkakunta: Internet

Re: Kansalainen Jussila

Viesti Kirjoittaja Hallusinaatio »

Ei voi kuin kummastella, että miten näin tyhjänpäiväinen henkilö pysyy julkisuudessa vielä kuoltuaankin. Äijää jäi näköjään kaipaamaan ainakin roskalehdet ja ehkä joku Ylellä tai joku, joka on kytköksissä Yleen.
"I want you to get excited about your life."
SikaMika

Re: Kansalainen Jussila

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Ah jaa, tämän dokkarin minäkin sattumalta bongasin kanavasurffaillessani, ja oli pakko katsoa se loppuun. Aika surullinen helppoheikki koko mies, joskin varsin tarmokas. Hieman pienemmällä pätemisentarpeella ja kunnon myyntiartikkelilla ja -konseptilla hänestä olisi saattanut tullakin jotain, tästä ns. verkostomarkkinoinnista vain useimmiten puuttuvat tasan tarkkaan molemmat. Alaisilleen pitämät koulutustilaisuudet olivat pahimmillaan kuin jenkkisaarnaajien hurmoksellista hapatusta joissa jumala on raha ja jeesus Petteri itse!
Päivärinnan ohjelmaan osallistuessaan poika lähti pahemman kerran soitellen sotaan, kyseessä oli julkinen itsemurha. Melkein myötähäpesin tyypin puolesta...

P.s. Susanne on todellakin HOT! Sen kuuluukin olla juuri tuollainen vittumainen räksyttäjä, se on koko ohjelman luonne. Julkimot ja poliittiset pyrkyrit ovat tottuneet valehtelemaan ja kiertelemään tiensä ulos tukalista tilanteista, niille tekee ihan hyvää että joku vähän hiillostaa niiden perseitä ja saa ne toisinaan puhumaan itsensä pussiin. Hyssyttelijähaastattelijat saavat heiltä vain ympäripyöreyksiä päin kasvoja. Panisin.
Sheetlord

Re: Kansalainen Jussila

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Ko herran toilailuja kotikaupungin yössä läheltä seuranneena totean kuivakkaasti, että yksi pullamössöbodari-verkostomarkkinoija vähemmän on tässä tapauksessa siunaus. Vielä kun olisi vienyt Kulta-Ropon mukanaan...
Vastaa Viestiin