Kekkulikeskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
feliformia

Re: Kekkulikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja feliformia »

Niska ihan jumissa, palelee ja kurkkuun sattuu. Työmotivaatio on nollassa ja tekisi taas mieli raivota kaikille tyhmille ihmisille. Joudun varmaan kohta menemään jonkinlaiseen Anger Management -ohjelmaan kyetäkseni jatkamaan työelämässä.

Onneksi huomenna ja perjantaina on lomaa :]
Geetzu

Re: Kekkulikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

No et sä nowa paljoa vanhempi voi olla! :]

Menen nyt kylpyyn, kuorin nahkani ja muuta kivaa, sekä lisäilen iholle selluliittivoiteet yms yms. Illalla pääsen kasvohoitoon ammattilaiselle, selkeästi mun mies vihjailee lahjakorteillaan rypistymisestä. xD
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Kekkulikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

[quote="Geetzu"]/quote]

No just sen kolme vuotta. Ja mulla ainakin kahdenviiden jälkeen on rapistuminen kiihtynyt eksponentiaalisesti. Ei pysty syömään virtahepoja ilman että se näkys, ja ryppyjäkin on =/ No, silti kolmen viime vuoden elämänkokemus on sellaista, etten poiskaan vaihtais :) Pus! Nauti vielä kun voit!111 ;)
Prepare for the worstest.
Geetzu

Re: Kekkulikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Hieman pelottavaa jos Kitinään on kirjautunut oikea Panu Höglund. Jäämme jännityksellä seuraamaan tilanteen kehittymistä. Menen nyt sinne kylpyyn, ansaitsen aamuviinini. Jännittää.
Elukka

Re: Kekkulikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Geetzu kirjoitti:Hieman pelottavaa jos Kitinään on kirjautunut oikea Panu Höglund.
:shock: No nyt on sitten Gattacakin pahvia.
Kuinkahan kauan menee ensimmäisen "Nuorten naisten fasistinen pahuus" -ketjun avaamiseen?
feliformia

Re: Kekkulikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja feliformia »

Onnea Geetzulle. Sulla on sama synttäripäivä kuin mun miehelläni.
CandyMan

Re: Kekkulikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Elukka kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Hieman pelottavaa jos Kitinään on kirjautunut oikea Panu Höglund.
:shock: No nyt on sitten Gattacakin pahvia.
Kuinkahan kauan menee ensimmäisen "Nuorten naisten fasistinen pahuus" -ketjun avaamiseen?
Käsitin (avokkisi kertomuksista viime vuoden Kabuki-miitissä?) että legendaarinen Panu olisi tätä nykyä pariutunut ja seestynyt miäs?

Panu mites on?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kekkulikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jumankukkelin on ristiselkä kipiä. Tekisi mieli köyttää ittensä nilkoista leuanvetotankoon, mutta kohta pitäisi mennä jonkun mummon värkkejä rassaamaan.

Tekee vielä mieli kunnon pitsaakin, saakutti näitä huonon elämän houkutuksia.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Kekkulikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Huomenta

:h: Paljon Onnea Geetzulle! :h:

hyvää keskiviikkoa
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kekkulikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Pentele, WoW-servu tänään nurin viiteen asti. En pääse kuolaamaan vihreitä trollitätejä bikineissä kuuttatoistatuntia tänään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Mida
Kitinän uhri
Viestit: 531
Liittynyt: 15.09.2006 12:10

Re: Kekkulikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Mida »

:cheer: Geetzulle onnittelut. :ohyeah:

Mä täytän alle puolen vuoden päästä. Päivää alle puolen vuoden.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16638
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kekkulikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

CandyMan kirjoitti:
Elukka kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Hieman pelottavaa jos Kitinään on kirjautunut oikea Panu Höglund.
:shock: No nyt on sitten Gattacakin pahvia.
Kuinkahan kauan menee ensimmäisen "Nuorten naisten fasistinen pahuus" -ketjun avaamiseen?
Käsitin (avokkisi kertomuksista viime vuoden Kabuki-miitissä?) että legendaarinen Panu olisi tätä nykyä pariutunut ja seestynyt miäs?
Panu mites on?
No jos Panu pitää tuon, sanoisinko, yliprovosoivan feminismikritiikkinsä aisoissa, oikea Panu olisi varmaan parasta, mitä Kitinän asiakeskusteluosastolle voisi tapahtua. Vaikka olenkin blogikulttuurista pihalla kuin lumiukko, tätä luen.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
silsis

Re: Kekkulikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja silsis »

Piti pitää vapaapäivä ja nukkua univelkoja pois. Tuli eilen vedettyä ööliä pokeri-illassa, sekin vielä. Heräilin kymmenen jälkeen ja viiden minuutin kuluttua soi ovikello kahdesti. Ajattelin ensiksi, että siellä on vartiotornilaisia enkä avaa. Hitto, työporukka oli tulossa keikalta ja päätti tulla ex tempore-kahville.

Siinä sitten keittelin kahvit, söin aamiksen ja tulin töihin. On kyllä vähän krapula-ahdistus päällä, mut samapa tuo missä sen kärsii.

Jotenkin olis taas leimi olo. Ei oikein mikään kiinnosta kuin hetkittäin...jos silloinkaan.

Töissäkin pitäis vanhoja paskakasoja tutkia, muttei millään viitsisi. Mun ajatusjuoksu on tällöin jotensakin niin, että jos juttu on ollut tutkimatta puoli vuotta, niin samaan syssyyn menee seuraavatkin puoli vuotta, ja seuraavat... Sitä alkaa pitää itseään saamattomana, vaikka kyseessähän on globaali ja kaikkia koskettava, inhimillinen murhenäytelmä. Kai teille muillekin käy niin, siis käyhän?

Geetsulle onnea, pusuja, haleja ja laadukkaita orkkuporkkuja :D
feliformia

Re: Kekkulikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja feliformia »

Kummallista. Tekisi mieli vetää sellaiset pienet päivähiprakat. Ja nimenomaan oluella, vaikka olen käytännössä lopettanut oluen juomisen. Mieluiten jossain hämyisessä baarissa Kallion kätköissä. Sellaisessa, jossa voi laittaa jukeboksin suoltamaan paskoja biisejä loputtomasti ja puhua paskaa ystävien kanssa ja polttaa liikaa kessua. Ja ehkä pelata bilistäkin.

*vaipuu aatoksiin rappiollisesta elämästä*
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Kekkulikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Huomenta!
Aamukahvi tippui jo.... Tunnin päästä lähettävä töihin. Tievossa yltiöpitkä päivä/yö/aamu... mutta sitten onneksi ihan ansaittuja vapaita.

Geezulle onnittelut! :P
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
selika

Re: Kekkulikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja selika »

-deleted-
Viimeksi muokannut selika, 10.02.2007 15:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rouva Pupu

Re: Kekkulikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Tiskausta ohjelmassa, josko sen jälkeen pääsisi takaisin Columbon pariin. Paisti uunissa valmistumassa, namz!
millivanilli

Re: Kekkulikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Mun voimaeläin oli majava :shock: wtf?!
SingleMalt

Re: Kekkulikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

millivanilli kirjoitti:Mun voimaeläin oli majava :shock: wtf?!
Nice Beawer?

Itse olin Delfiini. Mitähän tuostakin nyt sitten pitäisi päätellä?
millivanilli

Re: Kekkulikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

SingleMalt kirjoitti:
millivanilli kirjoitti:Mun voimaeläin oli majava :shock: wtf?!
Nice Beawer?

Itse olin Delfiini. Mitähän tuostakin nyt sitten pitäisi päätellä?
Hitsi, meinasin äsken saada keuhkot ja nenän täyteen banaania :P
Onhan se kyllä aika nice...
SingleMalt

Re: Kekkulikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

millivanilli kirjoitti:Onhan se kyllä aika nice...
Uskotkos, niin mä uskon sen :P
Rouva Pupu

Re: Kekkulikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

SingleMalt kirjoitti: Itse olin Delfiini. Mitähän tuostakin nyt sitten pitäisi päätellä?
Se tarkoittaa sitä, että sun ubermiehisen kuoren alla asuu sittenkin iso halipusinallekarhu. :wink:
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Kekkulikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Majava täälläkin 8) Eikä totta Milli, mäkin syön parhaillani banaania. Seuraavaksi aion mennä suihkuun :D
Viimeksi muokannut nowaysis, 08.11.2006 13:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Prepare for the worstest.
Patz

Re: Kekkulikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Patz »

Mun työmotivaatio on kestänyt aika lailla 2kk ja nyt se vaan on loppu. Ei vaan kiinnosta tehdä tän paikan eteen yhtään mitään. Taidan olla loman tarpeessa, ei vaan taida olla aikaa sellaselle. Ja stressi tulee jo kun ajatteleekin loppuvuotta ja jokaista täyteen ahdettua viikonloppua.

Ja joo, mun voimaeläin on kotka. Miten en yllättynyt yhtään.
millivanilli

Re: Kekkulikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

nowaysis kirjoitti:Majava täälläkin 8) Eikä totta Milli, mäkin syön parhaillani banaania. Seuraavaksi aion mennä suihkuun :D
Mä ajattelin lähteä kohta koululle opponoimaan.
Vastaa Viestiin