TOrstain Tosiasiat Todettavissa

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: TOrstain Tosiasiat Todettavissa

Viesti Kirjoittaja Camilla »

SingleMalt kirjoitti:[quote="Camilla"Tiedän ettei siinä ole mitään järkeä,
Toivottavasti myös pidät tuosta tiedosta kiinni.[/quote]

Ajattelinkin sitä kakkosautoksi. Tai voi halvempaakin vetoautoa ehdottaa, tosin sillä pitää sitten pystyä vetämään myös talvella eli Mondeot ym. on poissuljettuja. Paku tai maasturi mielellään.

Hitto tää hevosharrastus ei ole mitään selväpäisten hommaa kun heti joutuu autoakin vaihtamaan.
SingleMalt

Re: TOrstain Tosiasiat Todettavissa

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Vai että kaks autoa koniharrastuksen takia.. Halpaa huvia.
Osta mielummin uus Suzukin SX4.

http://www.tuulilasi.fi/valokeila/?suba ... cle=127573
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: TOrstain Tosiasiat Todettavissa

Viesti Kirjoittaja Camilla »

SingleMalt kirjoitti:Vai että kaks autoa koniharrastuksen takia.. Halpaa huvia.
Osta mielummin uus Suzukin SX4.

http://www.tuulilasi.fi/valokeila/?suba ... cle=127573
Ihan nätti mutta ajattelin selvitä auton ostosta ilman lisälainaa. Talo maksoi jo ihan tarpeeksi.
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: TOrstain Tosiasiat Todettavissa

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

RolloTomasi kirjoitti:olen tulossa siihen tulokseen, että seurustelumielessä naiset ovat kiinnostuneita lähinnä kahdesta asiasta: ulkonäöstä ja rahasta.
Mutta mistä miehet sitten?
Päätin jälleen ryhtyä suhteettomuuteen, kun tämänkertainen yövieras kieltäytyi kun sanoin "nussitaanko" koska hänellä oli krapula. :doh: Mitä seuraavaksi? Eikö ne vaan kestä jos joku ilmaisee suoraan olevansa kiinnostunut vaan alkaa suoltamaan jotain ympäripyöreää bullshittiä.

Toivottavasti en näe sitä enää koskaan
Tässä kaupungissa... as if. :roll:
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
ComeBack

Re: TOrstain Tosiasiat Todettavissa

Viesti Kirjoittaja ComeBack »

Kotiin *poks*

Pitäkää ikävää.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: TOrstain Tosiasiat Todettavissa

Viesti Kirjoittaja Niba »

SingleMalt kirjoitti:Fittanen sentään. Kammottava autokuume puskee päälle. Mä haluan ton!

http://www.automeklarit.fi/image.cgi?id=840
Se on sii tikka.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: TOrstain Tosiasiat Todettavissa

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

17,5 tunnin työpäivä/yö takana. Silti ihan töitten puolesta sillai hassulla tavalla palkittu fiilis. Semmonen onnistumisen tunne siitä, että hommat kuitenki hoitu, sain yhen poitsun sängystä ylös 5.30 keittämään iison kattilallisen aamupuuroa eikä sen puuron lopullinen kohtalo ollut edes seinässä.

Mä tahtosin tohon makkarin oven ulkopuolelle lukon. Oon jo kahesti käyny käännyttämässä ton sairaan kumppanini makkarin ovelta takaisin sänkyyn ja repiny kirjan kädestä ja sammuttanut taas uudelleen valot. Tai... ehkä se pitäis sitoa siihe sänkyyn kiinni... jos kerran on sairaslomalla, ni sitten kans on. Tämmöstä pelleilyä en kattele. :?
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
slam

Re: TOrstain Tosiasiat Todettavissa

Viesti Kirjoittaja slam »

Olin MUR muuttohommissa. :)

7 tuntia takana, koska ruokailu ei kuulu työ-aikaan. Tuli siirreltyä aika paljon pöytyä tänään ja hieman väsyttää. Sauna lämpiää ja otan muutaman kaljan niiden kunniaksi, jotka väittävät, että eivät ymmärrä yksin ryyppäämistä...

Puhua paasasin yhdelle kaverille ja ohjastin KOKO ajan. Jätin välillä sanomatta, niin kaveri lähti pian takaisin ja hoiti sellaisen asian, joka oli kielen päällä... Suu kipee puhumisesta. Ei muulla niin väliä.

Olisi kait/ jan on kait MUR muuttohommissa, Hyvä puhua toisilleen, kun ihtekkin saattaisi saada lisää valoa touhuun ideoista, mutta joo... Ihan rentova sakkia. :) Lepäävää sakkia...
ninnithequeen

Re: TOrstain Tosiasiat Todettavissa

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vihdoin kotona.
Yhtään oksennuksia ei löydy. Ukkokulta on aivan loppu. Sen siitä saa, kun pikkujouluja viettää. Yhteinen sopimus: saunaan, roskaruokaa ja peiton alle katsomaan hömppäohjelmia. Käy käy ja käy.
ninnithequeen

Re: TOrstain Tosiasiat Todettavissa

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mida mitäs Norjaan kuuluu? :)
slam

Re: TOrstain Tosiasiat Todettavissa

Viesti Kirjoittaja slam »

Pyöräytän spaketin haisemaan... vittan olen kyl mestari jäämään liian aikaisella pysäkillä pois ja menemään ajoissa töihin. ihme ongelma 8)
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: TOrstain Tosiasiat Todettavissa

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Camilla kirjoitti:
SingleMalt kirjoitti:Vai että kaks autoa koniharrastuksen takia.. Halpaa huvia.
Osta mielummin uus Suzukin SX4.

http://www.tuulilasi.fi/valokeila/?suba ... cle=127573
Ihan nätti mutta ajattelin selvitä auton ostosta ilman lisälainaa. Talo maksoi jo ihan tarpeeksi.
Samilla moi! Tunnetko sinä nyt Stadinarskan?

Aion lyhentää tekstejäni.

Oletko koskaan ajatellut pikku-Alfaa. Sitä 147:aa. Se on näppärä auto, tosi kiva ja hallinta mahtavaa! Osta pari vuotta vanhana niin saat selkeästi halvemmalla mutta et pety ohjaukseen. Sitä ei tiedä mitä menettää jos ei kokeile!

Arska
autouros :D
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: TOrstain Tosiasiat Todettavissa

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Stadinarska kirjoitti: autouros :D
Vai alfauros? :wink:
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
ninnithequeen

Re: TOrstain Tosiasiat Todettavissa

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vaola kirjoitti:Ja kohtahan kun valmistun, saatan ehkä jopa päästä Alepan kassalle töihin.
Ja mitäs vikaa siinä hommassa on?
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: TOrstain Tosiasiat Todettavissa

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

ninnithequeen kirjoitti:
Vaola kirjoitti:Ja kohtahan kun valmistun, saatan ehkä jopa päästä Alepan kassalle töihin.
Ja mitäs vikaa siinä hommassa on?
Tota mäki oon miettiny... Mun kuukausansiot on tällähetkellä samanmoiset ku alepan kassalla. Joskus tuntuu, että sitä kassaaki arvostetaan enemmän. Tai ainaski palvelun kohderyhmä arvostaa, verrattuna omaani... Silti saan jotai ihme kiksejä tästä....
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
SingleMalt

Re: TOrstain Tosiasiat Todettavissa

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

ninnithequeen kirjoitti:
Vaola kirjoitti:Ja kohtahan kun valmistun, saatan ehkä jopa päästä Alepan kassalle töihin.
Ja mitäs vikaa siinä hommassa on?
Se on McJob.
Avatar
Feiz
Kitinäaddikti
Viestit: 81
Liittynyt: 27.10.2006 12:43

Re: TOrstain Tosiasiat Todettavissa

Viesti Kirjoittaja Feiz »

SingleMalt kirjoitti: Se on McJob.
Hieman vasyneena kyl tuli tipahdettua talle kommentille.
SaintJohnPerse

Re: TOrstain Tosiasiat Todettavissa

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Vaola kirjoitti: saatan ehkä jopa päästä Alepan kassalle töihin.
Tule meille töihin... :)
ninnithequeen

Re: TOrstain Tosiasiat Todettavissa

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sä vaan Vaola sanoit sen niin alentavasti.

Kuten varmasti tiedät, se kaupantäti tekee aika arvokasta työtä. Samoin kuin se siivooja ja se roskakuskikin.

Valitettavasti heitä ei varsinkaan palkallisesti juuri arvosteta.
SaintJohnPerse

Re: TOrstain Tosiasiat Todettavissa

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Vaola kirjoitti: No niin! Eka tarjous tullut! (Tosin onko tämäkään omaa alaani?) :D

Tässähän käy niin, että voin kohta alkaa vetämään tarjouskilpailua palkkaamisestani, kun ensi vuonna saan paprut käteen! :cheer:
Ei ole, mutta ulospäin suuntautuneille nuorille naisille kyllä löytyy hommia...
slam

Re: TOrstain Tosiasiat Todettavissa

Viesti Kirjoittaja slam »

vitun tv-kortti tarvinee hommata mahd. huomenna. very boring time
SaintJohnPerse

Re: TOrstain Tosiasiat Todettavissa

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Vaola kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:
Vaola kirjoitti: No niin! Eka tarjous tullut! (Tosin onko tämäkään omaa alaani?) :D

Tässähän käy niin, että voin kohta alkaa vetämään tarjouskilpailua palkkaamisestani, kun ensi vuonna saan paprut käteen! :cheer:
Ei ole, mutta ulospäin suuntautuneille nuorille naisille kyllä löytyy hommia...
No niin! Hyvä tietää, sillä on hyvin todennäköistä, ettei oman alan paikka natsaa ihan yhdeltä istumalta. Ja töitä on kumminkin tehtävä.
Ja jos muistan alasi oikein, niin tod. näk. ne ovat pätkätöitä? Toisia pätkätöitä viereen...

Julmaa, mutta, kuten sanoit, niin töitä on tehtävä...
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: TOrstain Tosiasiat Todettavissa

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Vaola kirjoitti:Juurikin kun kaikki taas vaikutti vähän ruusuisemmalta, pläjähti päin näköä. Minut hyllytettiin yhdestä ensi vuoden projektista, josta olin tosi innostunut. Päätettiin säästää juuri minun palveluksistani. Haistakoon huilun, oon projekti projektilta aina saanutkin vähemmän palkkaa, joten pitäkööt tunkkinsa.

Nykyisestäkin tuli napistavaa kun laitoin laskun. Kun yksi valmiiksi tekemäni juttu päätettiin (täysin minulta kyselemättä) hyllyttää loppumetreillä, niin eihän siitä osasta työtä tarvitsekaan mitään maksaa!!! Ja nyt kun lähden asiaa selvittämään, olen rahanahne tollo.

Ja tietenkin kaikilla muilla on jännittävia projekteja meneillään, minä vaan poljen paikallani PRKL. Ja kohtahan kun valmistun, saatan ehkä jopa päästä Alepan kassalle töihin.
Äh, välillä on vain tuollaista. Niitä muiden reaktioita omiin palkkioihin ei kannata ajatella. Kaikki haluaa tietenkin sun palveluksia ilmaiseksi, mutta sehän on toive, jota ei voi toteuttaa. Mä olen kyllä nykyään aika kylmä sillä tavalla, että jos mun hinnat eivät kelpaa, ei kelpaa kyllä työkään. Viimeksi kysyttiin alennusta, mutta en antanut ja silti sain työt. Kjeh kjeh, tuntui hyvältä ja aikuiselta. Sen sijaan saatan antaa paljousalennusta yhdelle toiselle toimeksiantajalle, vaikka se ei pyytänytkään, koska työ on niin iso. Älkää pyytäkö, niin teille annetaan.
Kikkelis kokkelis.
millivanilli

Re: TOrstain Tosiasiat Todettavissa

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Puusauna on parhautta.
Jaako
Kitisijä
Viestit: 12
Liittynyt: 01.11.2006 17:52

Re: TOrstain Tosiasiat Todettavissa

Viesti Kirjoittaja Jaako »

Onks toi Kiri Te Kanawa (hahaahaa) tosiaan oikeasti olemassa? Luulin että se on joku AkuAnkka-nimi.
Vastaa Viestiin