Lukeeko kukaan StandinArskan juttuja??

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Luetko StadinTurskan mongerrukset?

En
14
32%
En todellakaan
21
48%
Hänellähän on varsin hyviä pointteja sekä hänen ulosantinsa on erinomaista luokkaa
7
16%
TP(K)!
2
5%
 
Ääniä yhteensä: 44

huima

Re: Lukeeko kukaan StandinArskan juttuja??

Viesti Kirjoittaja huima »

Bliss kirjoitti:Sitäpaitsi toi nimimerkki tuollasella kirjoitusten sisällöllä on suorastaan loukkaus aitoa ja alkuperäistä Stadin Arskaa kohtaan. Piste.

Niinpä..

"Stadin Arska nimen Turtiainen lunasti paitsi stadi aiheisilla kirjoituksillaan, myös stadin slangin käytöllä. Hänen sanoistaan vielä kuuluu se ”aito” vanha venäjänvallanaikainen tsaristinen katukieli.

Kun Turtiainen radiohaastattelussaan 1963 hellästi muistelee lapsuuttaan ja vaatimatonta, mutta taiteisiin suuntautunutta kotiaan Kaivopuiston suunnalla, hän muitelee myös niitä lapsuusaikojensa Helsinkiin tulleita maalaistyttöjä ymmärtävällä lämmöllä, jotka hän muistaa lapsuudestaan.

”Ne tytöt tuli stadiin ja pian ne unohti oman murteensa täysin, mut ei ne oppineet slangiakaan ,vaan kohta ne puhu niin käsittämätöntä mongerrusta, ettei niistä kukaan saanut selvää. Sitten lomillaan ne meni käymään kotonaan maalla ja esiintyi niin helsinkiläisinä, että niiltä ajoilta helsinkiläisistä liikkui maakunnissa kummia juttuja niiden ylpeydestä ja omituisuudesta. Ei siihen aidot helsinkiläiset syypäitä olleet.” "
feliformia

Re: Lukeeko kukaan StandinArskan juttuja??

Viesti Kirjoittaja feliformia »

En. Enkä kenenkään muunkaan, joka kirjoittaa yli kolme lausetta kerrallaan. Cannot compute.
zula

Re: Lukeeko kukaan StandinArskan juttuja??

Viesti Kirjoittaja zula »

ei jaksa.
slam

Re: Lukeeko kukaan StandinArskan juttuja??

Viesti Kirjoittaja slam »

zula kirjoitti:ei jaksa.
rupee sääki kans tekeen alte-eko työtä... siltä kun hieman haisee arskan stadin, mutta en ny varmaks mee sannoon.
zula

Re: Lukeeko kukaan StandinArskan juttuja??

Viesti Kirjoittaja zula »

slam kirjoitti:
zula kirjoitti:ei jaksa.
rupee sääki kans tekeen alte-eko työtä... siltä kun hieman haisee arskan stadin, mutta en ny varmaks mee sannoon.
mä itseasiassa mietin, että onko se sun alterego... paljasta paljasta? ;)
slam

Re: Lukeeko kukaan StandinArskan juttuja??

Viesti Kirjoittaja slam »

zula kirjoitti:
mä itseasiassa mietin, että onko se sun alterego... paljasta paljasta? ;)
Joku matkija. En ole jaksanut alter-egoilla sitten vuoden -03 jälkeen. True... ei jaksa. Kyllästyin siihen, että joudun kirjautumaan koko ajan eri nimillä ja lopulta porukka tunnisti minut kuitenkin, koska ei jaksanut pysyä salassa.
zula

Re: Lukeeko kukaan StandinArskan juttuja??

Viesti Kirjoittaja zula »

slam kirjoitti:
zula kirjoitti:
mä itseasiassa mietin, että onko se sun alterego... paljasta paljasta? ;)
Joku matkija. En ole jaksanut alter-egoilla sitten vuoden -03 jälkeen. True... ei jaksa. Kyllästyin siihen, että joudun kirjautumaan koko ajan eri nimillä ja lopulta porukka tunnisti minut kuitenkin, koska ei jaksanut pysyä salassa.
toisaalta sut tunnistaa helposti, ku sulla on niin omanlaisesi kirjoitustyyli. toisaalta taas sitä on helppo imitoida, jos on vähänkään seurannut sun kirjoituksia.. mutta joo, ei se altaregoilu oo ihan helppoa, eikä jaksa rueta provoomaan...
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Lukeeko kukaan StandinArskan juttuja??

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

NO MUTTA LAPSET!

Ovat taas olleet "viisaita" kun kissa on ollut poissa! Heh.

Luin noita kommentteja hiukan ja täytyy kyllä sanoa että en kyllä ymmärtänyt heti. Mutta jos jaksan luen ne paremmin. Olisitte hieman selkeämpiä!Mikä on tarkoitettu minulle minulle Stadinarskalle ja mikä muille. Mut onkohan sen nyt väliä. Yksi katkera kommentti siellä oli. Oliko se Huima...
Hän tuntuu aika yksiajatuksiselta persoonalta. Ei liiemmälti laajakatsaista ajattelua. Kyllähän se on tyyli mikä minulla on, en nyt ihan ehkä tosissaan laittaisi tuota kehuskelua. Otaksun että Huimalla on vajanainen huumorintaju. Mutta se ei oikeastaan ole minun ongelmani. Kehoittaisin Huiman ystäviä hieman miettimään kuka heidän ystävänsä on!

Minä en ole millään tavalla kummallinen. Lapsellinen en ole ollut sinänsä koskaan ja saatan olla syntymähumalassa aina. Silti itseasiassa olen joskus liikaakin itseäni kontrolloiva...

No oliks tää nyt niin hauskaa kun mä olin näin tosissani.

MUTTA SIIS PITI SANOMANI että kiitos paljon kommenteista. En kuitenkaan aio muuttua. Olen hyvä ihminen ja minä olen minä minä ja minä ja Huima saakoon nyt sitten punastua.

Joo, vähän suorastaan kummastuttaa ihan tosissaan oleva ruttunaamaisuus...Hei hellittäkääpä, lapset!
Juttuni voivat olla joskus "älyvapaita" mutta pitäisikö se älyvapaus sallia vain perjantai illasta klo 22.30 lauantai-aamuun klo 5.00 ja samat lauantai-iltana ja vain kännissä??

Mieti tätä, sinä Huima varsinkin. Elämä olisi moninkerroin helpompaa jos elämä ei olisi juuri tuollaista pakkopullaa kuin hyväksymälläsi tyylillä haet, siis minkälaista se "pitäisi" olla!

En sinänsä ajattele yhtään, että olisin tehnyt jotain typerää tai aikoisin muuttua, mutta hiukan harmittaa ihmisten hyvin kapea hyväskyvyys ja elämäntyyli.

Mehän olemme ja elämme kuin laumasieluinen karja! Sitten saamme punastumisia heti kun joudumme jotain sanomaan: ettei vain tulisi poikettua kaavasta.

NYT NÄYTTÄKÄÄ te, jotka sinänsä tunnutte sivistyneeltäkin, että sydämessänne myös olette sitä!

Tuntuu aika usein, että itse asiassa täälläkin porukka on aikamoisesti sisäänpäinlämpiävää OIKEASTI ja ahdistuu oikeasti jostain hyvin pinnallisista asioista.

Yrittäkää ottaa ihmiset rentous esille! Minusta on surkeaa, että vielä joku haluaa uskoa sellaista ihmistä, joka pyytää mukaansa ikävään yksioikoisuuteen, niinkuin esim. gallupintekijäni ja Huima koettavat. Juuri heidänkaltaisensa ihmiset aiheuttavat mielestäni ahdistusta ja kilpailua tähän yhteiskuntaan.

Päätän tämän eepokseni taas hyvin kokoavaan lauseeseen joka on tuttu käsky. MIETTIKÄÄ sitä kaikki ja sitten noudattakaa. Se kuuluu.

Muista huolehtia lähimmäisestäsi.

Minä väitän että olen oppinut juuri iän myötä sallivuuden ja pehmeyden. Ja haluan oikeasti välittää. Minä en suinkaan ole oikeasti sellainen minä minä.

Olen minä ihan sivistynyt ihminen. Uskon että minulla on oikeasti lämmin sydän.

Mutta olen siitä surullinen kun ette sitä kirjoituksestani saa irti.

Tarkoituksenani on tuoda kirjoittajat pois minun mielestäni tympeästä sisäpiiristä ja kaikenlaisesta rasismista.


Noniin se oli iltasaarna.

Jääkiekko-ottelut olivat aivan iiihania. Ja sain muuten naisseuraa. Kyllähän sitä olisi ollut kolmannenkin matsin.

Venäjä oli kyllä hyvä! Tsekki yllättävän heikko.

Enpä nyt jaksa enempää. Olen aika väsynyt


Stadinarska
yhteinen ystävänne ja ihan täysissä sielunvoimissa! :P
Bliss

Re: Lukeeko kukaan StandinArskan juttuja??

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Stadinarska kirjoitti:Otaksun että Huimalla on vajanainen huumorintaju.
Olet väärässä.
Huiman huumorin ymmärtämiseen tarvitaan toimivat aivot.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Lukeeko kukaan StandinArskan juttuja??

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Bliss kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Otaksun että Huimalla on vajanainen huumorintaju.
Olet väärässä.
Huiman huumorin ymmärtämiseen tarvitaan toimivat aivot.
Elämä ei silloin suju tarkoituksenmukaisesti, jos huumorin ymmärtämiseen tarvitaan jotain erityistä.

Huima on besserwisser-tyyppiä. Huumorintaju kapea ilmeisesti.

Elämä tarvitsee lisäkakkua eikä sitä olemassaolevaa homettavaa.

Arska
Vastasi ystävälleen Blissille, eikö?
slam

Re: Lukeeko kukaan StandinArskan juttuja??

Viesti Kirjoittaja slam »

zula kirjoitti:imitoida,
Imekööt hän eturauhasta, jos sitä joku joskus yrittää.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lukeeko kukaan StandinArskan juttuja??

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Mua nauratti Statinarskan (huom. spedemäinen kirjoitusasu) jutut yksi ilta nukkumaan mennessä niin, että ajattelin, että joku päivä vielä pyydän sitä kahville kanssani. Ajattelin, että olisi kiva nauraa röhöttää yhdessä.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Lukeeko kukaan StandinArskan juttuja??

Viesti Kirjoittaja Ann »

En edelleenkään lue kenenkään muu-muun juttuja.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Vastaa Viestiin