Mäkimaa -visio

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
PerttiMakimaa

Re: Mäkimaa -visio

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

RolloTomasi kirjoitti:Miksi elämä ei ole kuin jatkuvaa epäonnistumista?
Eräs rokki_ja_rolli -artisti joskus pohti seuravaa (lainaus ei luultavasti ole ihan sanatarkka):

"Life is what you made of it. If your life sucks - you suck".

Jos oletetaan, että ko. herran sanoja voidaan tulkita kuten katekismusta tullaan johtopäätökseen (tohtori Phil:mäisesti), että "koitahan jo piristyä siitä vuosia jatkuneesta masennuksesta. Tässä on kirjani 'miten selvitä kotikonstein vakavasta masennuksesta'. Stop whining".

Henkilökohtaisesti lisäisin tähän vielä, että monesti elämän vaikeudet näyttäytyvät melko henkilökohtaisesti. Syöpäpotilas harvemmin murehtii tahraa uudessa paidassaan ja juuri vanhemmaksi tuleva ei pohdi miksi tukka on huonosti. Joskus kun tarpeeksi pitkään saa kelailla asioita omassa päässään voivat pienetkin epäkohdat saada kaiken tuntumaan kestämättömältä.

Jos et itse jaksa - hae apua.
PerttiMakimaa

Re: Mäkimaa -visio

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Haluan jatkaa egotrippiäni tässä yksinpuheluketjussani sekalaisella tarjonnalla.

http://www.youtube.com/watch?v=ySwFIbxRGPw

Ymmärtääksemme me siedimme sen? Onnea lapset.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Mäkimaa -visio

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kuollaan kuitenkin..

http://tinyurl.com/y7u2nh
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Mäkimaa -visio

Viesti Kirjoittaja Niba »

http://tinyurl.com/y3773j

Divorce! yourself!
Pyyhin Netikettiin..
PerttiMakimaa

Re: Mäkimaa -visio

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Niba kirjoitti:http://tinyurl.com/y3773j

Divorce! yourself!
Ok. Nyt vetää hiljaiseksi.

Minunkin ajatukseni ja rukoukseni ovat näitten ihmisraunioitten puolella.
PerttiMakimaa

Re: Mäkimaa -visio

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2006111 ... 3_uu.shtml

Ei kannata erehtyä reply- ja forward-napeista. :D

Alkuperäiset viestit, joista tunnistetiedot on poistettu:
lainaus kirjoitti: -----Alkuperäinen viesti-----
Lähettäjä: Palautelomake [mailto:[email protected]]
Lähetetty: ke 8.11.2006 10:37
Vastaanottaja: XXXXXX XXXXXXXX; Asiakas Palaute
Kopio:
Aihe: Talopalaute: Palautelomake vastaanotettu

Viesti: Ostin kysesisestä liikkeestä Duracell-patterin, joka sitten ei käynnytkään laitteeseen kun tulin kotiin kun meidän 8 v. poika avasi pakkauksen ja kokeili patteria kaukosäätimeen, kun yritin palauttaa sitä kuittia vastaan niin eipä onnistunutkaan, mikä mielestäni on aika huonoa asiakaspalvelua. Olen aikaisemmin vastaavasti saanut toisen kaupparyhmittymän liikkestä vastaavassa tapauksessa ilman mutisemista vaihtaa tuotteen vaikka se on avattu. Eli nyt toivon että tämän palautuksen saisi hoidettua kun yksi pieni patteri sentään maksoi 4.19€. Jos en saa rahoja takaisin niin tulen todellakin käyttämään tulevaisuudessa toisen kaupparyhmittymän liikkeitä. Toivon että saan yhteydenoton sähköpostitse mitä pikemmiten. Kiitos !
--------------------------------------------------
Lähetetty: 08.11.2006 10:37:33
Vastaus kirjoitti: xxxxxxxxxxx Vaasa

xxxxx xxxxxxxxx

xxxxx xxxxxxxxx <[email protected]> kirjoitti:
----------------
Hyvä (ent.) asiakkaamme. xxxxxxxxx -ketju on tiedostava ja henkistä kasvua suosiva kauppaketju. Uskomme siihen että emme loukkaa asiakkaidemme älykkyyttä ja kohtelemme heitä reilusti. Tämän vuoksi yleisenä periaatteenamme on että täysi-ikäisten ihmisten tulisi osata ottaa vastuu omista virheistään. Samaten täysi-ikäisten ihmisten tulisi xxxxxxxxxx -ketjun mielestä osata lukea sen verran että pystyisi tarkistamaan ohjekirjasta tai laitteen vanhasta paristosta minkälaisen pariston tarvitsee. Tiedän että se ei aina ole helppo tehtävä, mutta uskoaksemme sen ei pitäisi olla kovin paljoa haastavampaa kuin, esimerkiksi, lapsen siittäminen jossa ilmeisesti olette onnistuneet. Mielestänne oli siis huonoa asiakaspalvelua että ette saaneet palauttaa paristoa jonka itse olitte valinneet väärin. Se, mitä te kutsutte huonoksi asiakaspalveluksi on täällä tosimaailmassa rahan säästämistä. Kokeilisitte itse heittää vaikka kolme euroa menemään joka kerta kun kohtaatte idiootin. Ei tulisi pidemmän päälle kovinkaan edulliseksi, ei. Mutta ainakin voisit onnitella itseäsi hyvästä asiakaspalvelusta.

Tykistössä on pattereita, radiossa on paristoja. Näin tiedoksenne.

Mutta. xxxxx, hitsi vieköön. Itkemisesi ja epiksen huutamisesi sai minut oikeastaan hyvälle tuulelle. Ajatellessani että joku raukka joutuu viettämään loppuelämänsä kanssasi ja että minun ei tämän jälkeen tarvitse mahdollisesti olla missään tekemisissä kanssasi sai aikaan uskomattoman lämpimän tunteen rinnassani. Se ei tietysti kauaa kestä, mitä todennäköisimmin jo muutaman minuutin kuluttua eteen osuu uusi idioottiasiakas jonka jälkeen olen entinen kyyninen itseni. Mutta otetaan tästä kaikki irti niin kauan kuin sitä kestää: Sinä saat rahasi takaisin. Luoja tietää, sinä tarvitset ne 4,19€ ostaaksesi itsellesi parin kiveksiä. Tule käymään myymälässämme niin sovitaan asiasta. Mutta älä tule silloin kun minä olen paikalla, päivästä riippuen saattaa olla että löisin teitä suoraan nenävarteen.

Hyvää jatkoa ja kaikkea muuta sellaista

xxxxxxxxx, Vaasa


PS. Soitin jo xxxxxxxx:aan sekä xxxxx:aan. Hekään eivät halua teitä.
Paikkailuyritys kirjoitti: xxxxxx xxxxxxxxxx <[email protected]> kirjoitti:
----------------

Hyvä asiakkaamme.

Pahoittelen todella paljon äsken lähettämääni viestiä. Kyseessä oli puhtaasti talon sisäiseksi vitsiksi tarkoitettu vastaus jonka ei pitänyt lähteä teille asti. Se kuitenkin vahingossa lähti mikä oli virhe. Viestin sävy oli ilkeä, suoraan sanottuna se oli puhtaasti vittumainen. Koko viestin kirjoittaminen oli lapsellista, tiedän sen hyvin mutta työpaikkahuumori voi olla toisinaan julmaa. Se ei kuitenkaan ole mikään tekosyy sille mitä tein ja olen todellakin asiasta erittäin pahoillani.

Pariston saatte ilman muuta palauttaa, se olisi tässä tapauksessa ollut muutenkin päätöksemme. Mikäli haluatte ottaa yhteyttä, suora numeroni töihin on 06-xxxxxxxxx. Mikäli haluatte ottaa yhteyttä asian tiimoilta tavaratalojohtajaani, ymmärrän täysin. Hänen nimensä on xxxxx xxxxxxxxx ja hänet voi tavoittaa maanantaina numerosta 06-xxxxxxxxx.

Olen todellakin pahoillani tästä, näin ei olisi saanut tapahtua, mutta niin kävi. En voi selitellä tekoani.

xxxxxxxxxx Vaasa

xxxxx xxxxxxxxx
--------------------------
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Mäkimaa -visio

Viesti Kirjoittaja aasi »

Poliittinen korrektius on jännää. Iltapäivälehdet tekevät myyjästä hirveän syntipukin, kun taas useimmat viestit lukeneet joiden kanssa olen keskustellut ovat vain tuumineet että onpa ollut erinomaisen urpo asiakas kun on lähtenyt vaihtamaan avattua paristopakettia.
PerttiMakimaa

Re: Mäkimaa -visio

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

aasi kirjoitti:Poliittinen korrektius on jännää. Iltapäivälehdet tekevät myyjästä hirveän syntipukin, kun taas useimmat viestit lukeneet joiden kanssa olen keskustellut ovat vain tuumineet että onpa ollut erinomaisen urpo asiakas kun on lähtenyt vaihtamaan avattua paristopakettia.
Mutta kun se oli yli 4 egee. Sentitkin ovat rahaa!!!!1! :)
Vastaa Viestiin