NAISILLE: Mikä kenkäsi koko? Vastaa millaisia kenkiä sul on!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Vain naisille: Mikä on kenkäsi koko ja vastaa millaisia kenkiä sinulla on!Kuvakin on JEES

kokoa 33
1
4%
kokoa 34
0
Ei ääniä
kokoa 35
0
Ei ääniä
kokoa 36
1
4%
kokoa 37
4
14%
kokoa 38
7
25%
kokoa 39
6
21%
kokoa 40
3
11%
kokoa 41
4
14%
kokoa 42
0
Ei ääniä
kokoa 43
0
Ei ääniä
suurempi kanootti kuin 43
2
7%
pienempi asetti kuin 33
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 28

Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: NAISILLE: Mikä kenkäsi koko? Vastaa millaisia kenkiä sul on!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Camilla kirjoitti:Jalka on kokoa 38. Tällä hetkellä jalassa ruskeat nahkasaappaat, joissa on nyöritykset edessä. Yleensä käytän joko näitä tai sitten toisia mokkasaappaita. Kenkiä on niin paljon etten ala niitä tässä nyt luettelemaan. Tykkään tyttömäisistä/naisellisista ja näteistä kengistä joilla on hyvä kävellä.

VAIKKA valitettavasti Camilla ei osaa kysyä minulta vaan olen hänelle TOI. (Hyvä on, olen ehkä pitkä"vihainen"), mutta sittenkin.

Kerroin kuitenkin Camillalle kuka minä olen ja nyt hän tietää!

PAKKO on kuitenkin sanoa, että tämä Camillan kirjoitus kuulosti, sanoisinko söötiltä. Juuri sellaiselta "alaosalta" kuin mua miellyttää...ja mä olen esteetikko. Nainen on söötti kun sillä on söötit kengät...tai ainakin edellytykset!
Jalka sopivankokoinen, ehkä saisi olla 35-37 mut kelpuutan 38.
Ruskeat nahkasaappaat, jossa nyöritykset. Näen silmissäni! Aivan söötit ja kauniit...

Tyttömäiset, naiselliset ...juuri näin! Näen jo edessäni ihanuuksia...

Ja sekin että on hyvä kävellä, näkyy! Silloin askel on norja ja seksikäs...

Kun tuohon vielä yhdistää kauniin säären tai ihan pienenkin vilauksen saapikkaan yläreunasta niin se on seksikästä...

Tässä tapauksessa tulee tosi selkeäksi se, että joskus on paljon seksikkäämpää vaatteet päällä kuin ilman vaatteita.

Mut siis jos nyt asiaa puhutaan niin kyllähän se, mitä yläosassa on niin voittaa alaosankin, mutta siis mainitsen vain että kengät ovat tärkeät. Ainakin minulle :P

Mut niin hullu määkään en ole, että jos se kauniskenkä päästää suustaan jotain aivan typerää niin sitten ...sitten on sääli...

Se oli taas muuten Stadinarska.

jota kukaan ei vieläkään tunne!

Tulee mieleen olisiko se mahdollisesti pikku narri...hihiii

:hail:
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: NAISILLE: Mikä kenkäsi koko? Vastaa millaisia kenkiä sul on!

Viesti Kirjoittaja brona »

Toim. huom. Naisetkin käyttävät skeittitossuja. Mukavuus ennen kaikkea silloin, kun joutuu olemaan suurimman osan päivää jaloillaan. Muuten kyllä löytyy kenkiä ratsastussaappaista korkkareihin. Tottakai jalka on iso, kun pituuttakin löytyy. Kysy vaikka Lolitalta tai Edithiltä.
...
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: NAISILLE: Mikä kenkäsi koko? Vastaa millaisia kenkiä sul on!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Jalka on kokoa 38-39 ja kenkiä on niin, että ne jotka on käytössä, käytetään loppuun, ja ostetaan uusia... Eli nopeasti laskettuna kenkiä on 9 paria, joista pari paria on juhlakenkiä.

Vakikengät on katulenkkarit, parit pitkät buutsit ja korkkarinilkkurit omistan ja käytänkin, tosin näillä keleillä kävelen talvinilkkureissa, etten kokoajan lennä perseelleni.
The great club outshines the individual, always and forever.
Rouva Pupu

Re: NAISILLE: Mikä kenkäsi koko? Vastaa millaisia kenkiä sul on!

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Elppis kirjoitti: Vakikengät on katulenkkarit, parit pitkät buutsit ja korkkarinilkkurit omistan ja käytänkin, tosin näillä keleillä kävelen talvinilkkureissa, etten kokoajan lennä perseelleni.
Joo-o. Täällä ei toivoakaan pitää muita kun maihareita talvisin, ellei halua maata kipsi jalassa. Torstaina menin saapikkailla, joissa paksu pohja ja hyvä, että hengissä kotiin pääsin köpöttäen. Mutta, kyllä täällä korkosaappaita näkee, yleensä nämä ovat pyllyllään.
selika

Re: NAISILLE: Mikä kenkäsi koko? Vastaa millaisia kenkiä sul on!

Viesti Kirjoittaja selika »

-deleted-
Viimeksi muokannut selika, 10.02.2007 15:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Bliss

Re: NAISILLE: Mikä kenkäsi koko? Vastaa millaisia kenkiä sul on!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

39-40

Kenkiä on liikaa, koska sorrun aina kaikenmoisiin 10-12 cm koroilla varustettuihin ihanuuksiin. Tietenkin mä käytän niitä kaikkia, sitten joskus... :roll:
Aarteena kaapin perällä myös tuliaisina saadut Blahnikin metallinhohtoiset, vaaleansiniset, helmillä ja paljeteilla koristellut sandaalit 9 cm koroilla :h:
Keväällä kannoin paikalliselle kirppikselle pahvilaatikollisen kenkiä, myin toisella kirppiksellä halvalla käyttämättömiä tai kerran käytettyjä... Jotta saan lisää kenkiä ;)
Bootsitkin löytyy, ihan kivat hyvän kelin kaupunkiajosaappaat. Poistunevat kaapista jos saan pyörän myytyä.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: NAISILLE: Mikä kenkäsi koko? Vastaa millaisia kenkiä sul on!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

36-37

Tennariosastolle menee aika vahvasti. Kaikenväristä löytyy. Ainiin ja pari vuotta sitten ostin ihanat kumisaappaat, viimeksi lapsena ollu sellaisetkin ylellisyydet. Kahdet talvikorkkarit, joista uusimpia, mustia kirppikseltä ostettuja ihania nahkasaappaita en ole vielä kertaakaan käyttänyt.. enkä tiiä osaanko ikinä käyttääkään, mä oon kai vähä semmone teinimonotyyppi.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: NAISILLE: Mikä kenkäsi koko? Vastaa millaisia kenkiä sul on!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Rouva Pupu kirjoitti:
Elppis kirjoitti: Vakikengät on katulenkkarit, parit pitkät buutsit ja korkkarinilkkurit omistan ja käytänkin, tosin näillä keleillä kävelen talvinilkkureissa, etten kokoajan lennä perseelleni.
Joo-o. Täällä ei toivoakaan pitää muita kun maihareita talvisin, ellei halua maata kipsi jalassa. Torstaina menin saapikkailla, joissa paksu pohja ja hyvä, että hengissä kotiin pääsin köpöttäen. Mutta, kyllä täällä korkosaappaita näkee, yleensä nämä ovat pyllyllään.
Pitää kysyä miten tuo köpöttely on "mahdollista"? Itse en koskaan ole kaatunut, paitsi urheilussa. Ulkona liukkaalla katson mihin astun ja menen silti hyvää bauhtia. En kaadu kun laitan jouston polviin sopivasti ja pidän tasapainon. En usko, että sinä olet vanha??

MITEN kummassa ihmiset kaatuu? Mä katson mihin menen enkä osaa kaatua.

Oh, nyt uuden Suviopin mukaan tuli liian pitkä ja opettajani Suvia haluan miellyttää! Eli sanon vielä avattarestasim, että parempi se on kuin ne typerät huulet, mutta aika ahdistava syvä silma- Sallin sen kuitenkin.

Arska ystävällisesti :)
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: NAISILLE: Mikä kenkäsi koko? Vastaa millaisia kenkiä sul on!

Viesti Kirjoittaja Ann »

39-40. Tennareita ja saappaita mostly. Parit korkkarit juhlakäyttöön, muuten en käytä. Sitten mulla on semmoset seksikkäät erikoistukipohjalliset(for special people), kun jalat tuppaa kipeytymään virheasennon takia.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Vastaa Viestiin