Kuka tunnustaa?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
huima

Kuka tunnustaa?

Viesti Kirjoittaja huima »

http://www.craigslist.org/about/best/pdx/203730169.html

SaintJohnPerseen kaksoisveljeä tai killkillin amerikan serkkua epäillään kirjoittajaksi:

"Hanna - You were the most boring girl I've ever endured. Who goes shopping for a pen? You want a pen, look between my couch pillows. There are a dozen pens in there. What a painfully dull bitch you are. And the sex was embarrassing. I cum on your face and you pat my back saying, "There, there. That's OK. Accidents happen." News flash, I came on your face to degrade you. And you react like a mother soothing a child with a scraped knee. You're boring and you're an idiot!"

"Dr. Lara - You are a doctor. And on the first date, you asked me to fuck you in the ass. Didn't you learn anything in Med School about Safe Sex? Other than the ass part, you were dull. You kinda reminded we of someone who went to Band Camp. And what's with the beret. You look like some 1970s graduate of the Lycee Francaise. You are such a dork."

"Irene - I lied to you. I just wanted to get into your pants and fuck you. And as soon as I did, I dumped you and made you cry. I didn't really care. But I've always wondered though, why did you insist that we fuck in your roommate's bed? Why did you insist I use your roommate's vibrator on you? I think you're a closet lesbian."

"Olivia - You were Rosemary all over again. Why do fat girls date me and then when I dump them, they lose 50 lbs and try to turn their lives around. I should market myself as a diet plan. But I loved the way you swallowed my cum. You really knew how to play with it."

Nauroin monta kertaa ääneen lukiessani.

Herkkää ja kaunista.
Edith

Re: Kuka tunnustaa?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Joo-o. Tuollaisten lukeminen saa aina miettimään, ettei ainakaan luku- ja kirjotustaitoisten kanssa kannattaisi panna.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kuka tunnustaa?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Edith kirjoitti:Joo-o. Tuollaisten lukeminen saa aina miettimään, ettei ainakaan luku- ja kirjotustaitoisten kanssa kannattaisi panna.
Lisaisin listaan viela nettia kayttavat miehet *huokaus*
SaintJohnPerse

Re: Kuka tunnustaa?

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Lolita kirjoitti:
Edith kirjoitti:Joo-o. Tuollaisten lukeminen saa aina miettimään, ettei ainakaan luku- ja kirjotustaitoisten kanssa kannattaisi panna.
Lisaisin listaan viela nettia kayttavat miehet *huokaus*
Pitaisiko alkaa itsekin kirjoitamaan ilman aakkosia? Tama on jotenkin kiihottavan nakoista...
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kuka tunnustaa?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

En jaksa lukea tuota mongerrusta.

Stadinarska
yhteinen mukavuusluottamusmiehenne

:P MITÄ EROA MUUTEN ON TUOLLA JA TÄLLÄ :D
huima

Re: Kuka tunnustaa?

Viesti Kirjoittaja huima »

Stadinarska kirjoitti:En jaksa lukea tuota mongerrusta.
Ja se piti tulla sanomaan tänne? Hyvä hyvä.

Kerro viikonpäiväketjussa kun pyyhit itse pepun tai sidot kengännauhat kiinni, ilman lunttaamista ohjevihosta.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kuka tunnustaa?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

huima kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:En jaksa lukea tuota mongerrusta.
Ja se piti tulla sanomaan tänne? Hyvä hyvä.

Kerro viikonpäiväketjussa kun pyyhit itse pepun tai sidot kengännauhat kiinni, ilman lunttaamista ohjevihosta.

HEHEE, Huima, et tiedä tarpeeksi...! :wink:

Kysy vielä multa "MIKÄ TOI Stadinarska on"?

Eikun nimenomaa kysy muilta tätä, ei minulta...

Hehee.

Huima, ole huima, nimesi veroinen!

Stadinarska
ja se piti kertoa tässä sinulle.
hermine

Re: Kuka tunnustaa?

Viesti Kirjoittaja hermine »

Lolita kirjoitti:
Edith kirjoitti:Joo-o. Tuollaisten lukeminen saa aina miettimään, ettei ainakaan luku- ja kirjotustaitoisten kanssa kannattaisi panna.
Lisaisin listaan viela nettia kayttavat miehet *huokaus*
Ehkä kannattaisi kaiken varalta keskittyä kokonaan tunneälykkäämmäksi väitetyn sukupuolen edustajiin.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kuka tunnustaa?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

hermine kirjoitti:Ehkä kannattaisi kaiken varalta keskittyä kokonaan tunneälykkäämmäksi väitetyn sukupuolen edustajiin.
Näinhän mä päätin. Sitten eräänä lauantaina lähdin liian myöhään liikkeelle ehtiäkseni DTM:n naistenbileisiin ja meninkin ihan tavalliseen baariin. Nyt mulla on sit taas mies koeajalla.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kuka tunnustaa?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

huima kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:En jaksa lukea tuota mongerrusta.
Ja se piti tulla sanomaan tänne? Hyvä hyvä.

Kerro viikonpäiväketjussa kun pyyhit itse pepun tai sidot kengännauhat kiinni, ilman lunttaamista ohjevihosta.
Harvoin minä oon näin asiaton, mutta nyt olen kuitenkin.

Sanonpa sinulle Huima että haista PIIP ja mieluimmin syvässä ojassa ilman kenkiä ja kengännauhoja. Sallin nyt kuitenkin sulle hengityksen. Ilonpilaajia ei tarvita mutta niiden sallitaan elää.

Siis nimimerkkisi on aivan väärin. Sen pitäisi olla anti-huima.
huima

Re: Kuka tunnustaa?

Viesti Kirjoittaja huima »

Stadinarska kirjoitti:Sanonpa sinulle Huima että haista PIIP ja mieluimmin syvässä ojassa ilman kenkiä ja kengännauhoja. Sallin nyt kuitenkin sulle hengityksen. Ilonpilaajia ei tarvita mutta niiden sallitaan elää.
Nyyh! Voii nyyh.

Nyt tuli paha mieli.

Okei ollaan paskanjauhannassa, mutta pitääkö sitä silti oksentaa jokaiseen ketjuun? Eikö olisi kivempi kirjoittaa silloin kun on jotain sanottavaa ja asiaa?
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Kuka tunnustaa?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

huima kirjoitti:Eikö olisi kivempi kirjoittaa silloin kun on jotain sanottavaa ja asiaa?
Voi hitto, täytynee lakata kirjoittamasta. :oops:
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Vastaa Viestiin