sity vihaa kitinää

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
zula

sity vihaa kitinää

Viesti Kirjoittaja zula »

koska nyt olen koukussa molempiin palstoihin, niin oon sitten muutaman kerran huomannut moisen ilmiön... eli oon yrittänyt laittaa jollekin pikaviestiä, jossa olen käyttänyt tekstiä "kitina.net"... eipä anna city ikinä sitä lähettää, ennen kuin olen muuttanut sen tyyliin "kitinä"...

pikkusen säälittävää pilkunnussintaa, sanon minä. hävettäs muaki olla tuommonen paskantärkeilijä...

:joikuus:
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: sity vihaa kitinää

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Aamen!
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: sity vihaa kitinää

Viesti Kirjoittaja Clay »

Suvinen kirjoitti:Näin kävi. Lapsukaisten itsenäistyminen emopalstalsta oli Siti-äidille niin kova pala, että se päätti katkeroituneena kieltää koko lapsensa olemassaolon. Ikuisesti ja ainiaan!
Harvinaisen hyvin sanottu.
Nyt penikseni on fantastinen!
ninnithequeen

Re: sity vihaa kitinää

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mitäs uutta tässä oli?

Itse sain bannia, kun vaihdoin jatkuvasti Cityn allekirjoitukseen jotain Kityyn liittyvää.

Se pahin hommahan oli se, että Kity joutui muuttamaan nimensä Kitinäksi. Naurettavaa. Mutta kun isot sedät käskee, minkäs sille voi.
zula

Re: sity vihaa kitinää

Viesti Kirjoittaja zula »

ninnithequeen kirjoitti:Mitäs uutta tässä oli?

Itse sain bannia, kun vaihdoin jatkuvasti Cityn allekirjoitukseen jotain Kityyn liittyvää.

Se pahin hommahan oli se, että Kity joutui muuttamaan nimensä Kitinäksi. Naurettavaa. Mutta kun isot sedät käskee, minkäs sille voi.
niin no eikait siinä mitään uutta ollutkaan, mutta ku mie oon vaan vielä tämmönen "tuore" tapaus.. rupes vaan vituttaan isolla kädellä tuommonen paskan jauhanta, jolla ei oikeesti oo ees mitään merkitystä.
ninnithequeen

Re: sity vihaa kitinää

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

zula kirjoitti:niin no eikait siinä mitään uutta ollutkaan, mutta ku mie oon vaan vielä tämmönen "tuore" tapaus.. rupes vaan vituttaan isolla kädellä tuommonen paskan jauhanta, jolla ei oikeesti oo ees mitään merkitystä.
Sä et siis tosiaan tiedä, mistä kaikki lähti?
zula

Re: sity vihaa kitinää

Viesti Kirjoittaja zula »

ninnithequeen kirjoitti:
zula kirjoitti:niin no eikait siinä mitään uutta ollutkaan, mutta ku mie oon vaan vielä tämmönen "tuore" tapaus.. rupes vaan vituttaan isolla kädellä tuommonen paskan jauhanta, jolla ei oikeesti oo ees mitään merkitystä.
Sä et siis tosiaan tiedä, mistä kaikki lähti?
en.
Avatar
ak
Kitinän uhri
Viestit: 593
Liittynyt: 14.08.2005 21:20

Re: sity vihaa kitinää

Viesti Kirjoittaja ak »

Ette oo tosissanne... siis oikeestiko :shock: :roll: :lol:
ninnithequeen

Re: sity vihaa kitinää

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

zula kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Sä et siis tosiaan tiedä, mistä kaikki lähti?
en.
Ootsä ikinä kuullu kenestäkään sarjamurhaajasta?

Joka liitettiin tähän ja Cityyn, jonka takia City tavallaan sai tietoisuuden tästä palstasta? Ja jonka takia ottivat yhteyttä ja kielsivät nimen?

Sanokaa mitä sanotte, siitä se paska sillon lähti.
bedlam

Re: sity vihaa kitinää

Viesti Kirjoittaja bedlam »

ninnithequeen kirjoitti:
zula kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Sä et siis tosiaan tiedä, mistä kaikki lähti?
en.
Ootsä ikinä kuullu kenestäkään sarjamurhaajasta?

Joka liitettiin tähän ja Cityyn, jonka takia City tavallaan sai tietoisuuden tästä palstasta? Ja jonka takia ottivat yhteyttä ja kielsivät nimen?

Sanokaa mitä sanotte, siitä se paska sillon lähti.
Muistaakseni kuitenkin Cityssä poisteltiin niitä kity-allekirjoituksia ja linkkejä jo ennen tuota tapausta?
zula

Re: sity vihaa kitinää

Viesti Kirjoittaja zula »

ninnithequeen kirjoitti:
zula kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Sä et siis tosiaan tiedä, mistä kaikki lähti?
en.
Ootsä ikinä kuullu kenestäkään sarjamurhaajasta?

Joka liitettiin tähän ja Cityyn, jonka takia City tavallaan sai tietoisuuden tästä palstasta? Ja jonka takia ottivat yhteyttä ja kielsivät nimen?

Sanokaa mitä sanotte, siitä se paska sillon lähti.
en... ok, ehkä tietämätön urpo, mutta en tiedä... siis periaatteessa mistään mitään :)
Avatar
ak
Kitinän uhri
Viestit: 593
Liittynyt: 14.08.2005 21:20

Re: sity vihaa kitinää

Viesti Kirjoittaja ak »

bedlam kirjoitti:Muistaakseni kuitenkin Cityssä poisteltiin niitä kity-allekirjoituksia jo ennen tuota tapausta?
Ihan mielenkiinnosta, onko toi linjassa muiden ns. mainostavien allekirjoitusten kanssa eli salliiko ne muut allekirjoitukset missä mainostetaan jotain saittia?
bedlam

Re: sity vihaa kitinää

Viesti Kirjoittaja bedlam »

ak kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Muistaakseni kuitenkin Cityssä poisteltiin niitä kity-allekirjoituksia jo ennen tuota tapausta?
Ihan mielenkiinnosta, onko toi linjassa muiden ns. mainostavien allekirjoitusten kanssa eli salliiko ne muut allekirjoitukset missä mainostetaan jotain saittia?
En muista nähneeni muitakaan osoitteita allekirjoituksissa, mutta luultavimmin kitinä on ainoa nettiosoite, jota City ei anna kirjoittaa pikaviestiin.
ninnithequeen

Re: sity vihaa kitinää

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Poistivat allekirjoitukset kyllä, mutta nimenmuutoksen vaativat vasta ko. tapauksen jälkeen.
bedlam

Re: sity vihaa kitinää

Viesti Kirjoittaja bedlam »

No joo, kyllähän se varmasti lisäahdistusta isovelipalstalle tuotti. Näin jälkikäteen ajateltuna se yleinen reaktio koko hommaan oli melkoisen liioiteltu.

Kun kuitenkin, me ollaan homoja sarjamurhaajia kaikki kun oikein silmiin katsotaan. Tai sitten olen hieman liian väsynyt, piristäisiköhän yksi olunen tätä hiljaista krapulailtamaa.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: sity vihaa kitinää

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

...
Viimeksi muokannut -Superior-, 15.11.2006 1:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
ak
Kitinän uhri
Viestit: 593
Liittynyt: 14.08.2005 21:20

Re: sity vihaa kitinää

Viesti Kirjoittaja ak »

bedlam kirjoitti:No joo, kyllähän se varmasti lisäahdistusta isovelipalstalle tuotti. Näin jälkikäteen ajateltuna se yleinen reaktio koko hommaan oli melkoisen liioiteltu.
Kieltämättä härskiä, että pikkuvelipalsta omii kaiken kunnian tuosta selkkauksesta. No, taisi sitykin tulla sentään nimeltä mainituksi iltäpäivälehdissä.
ninnithequeen

Re: sity vihaa kitinää

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

ak kirjoitti:Kieltämättä härskiä, että pikkuvelipalsta omii kaiken kunnian tuosta selkkauksesta. No, taisi sitykin tulla sentään nimeltä mainituksi iltäpäivälehdissä.
Isovelipalsta mainittiin nimeltä, meidät vain "400 hengen uusiopalstana" tai jotain. Ja kohta oli iltapäivälehtien toimittajia palsta täynnä :lol:
slam

Re: sity vihaa kitinää

Viesti Kirjoittaja slam »

Clay kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Näin kävi. Lapsukaisten itsenäistyminen emopalstalsta oli Siti-äidille niin kova pala, että se päätti katkeroituneena kieltää koko lapsensa olemassaolon. Ikuisesti ja ainiaan!
Harvinaisen hyvin sanottu.
Oli muuten guut esitys. :)
Vastaa Viestiin