Kalsarimaanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Kalsarimaanantai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

SaintJohnPerse kirjoitti:Ei auttanut sali yhtään tämän levottoman ahdistuksen poistamiseen. Vinkkejä?
Uni auttaa. Huomenna on jo parempi päivä. Toivottavasti.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kalsarimaanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

SaintJohnPerse kirjoitti:Ei auttanut sali yhtään tämän levottoman ahdistuksen poistamiseen. Vinkkejä?
Ilmiselvästi liian vähän rautaa oli tangossa. Kokeile myös huonolla tekniikalla niin kipu peittää vitutuksen. Välillä.

Kymppikilsa lenkki karkeaa soraa lenkkareissa voi myös auttaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
safi

Re: Kalsarimaanantai

Viesti Kirjoittaja safi »

Talvelle pitäis keksiä jotain piristystä. Tammikuulle varasin jo parin päivän issikkavaelluksen, niin ei ihan pääse tylsistymään.
Rahat varmaan riittäis vielä pitkään viikonloppuun pohjoisessa. Hyvää ruokaa, juomaa, hiihtämistä, laskettelua ja tietty moottorikelkalla tukka putkella suihkimista. Rukalle tekis mieli tai ehkä Leville, ei osaa päättää.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Kalsarimaanantai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

SaintJohnPerse kirjoitti:Ei auttanut sali yhtään tämän levottoman ahdistuksen poistamiseen. Vinkkejä?

:beer:
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Kalsarimaanantai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

safi kirjoitti:Tammikuulle varasin jo parin päivän issikkavaelluksen, niin ei ihan pääse tylsistymään.
Mihis oot menossa vaeltamaan ja paljonkiko makso? Hitto ku tekis munki mieli issikan selkään ja vaeltamaan.... *kade*
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
SaintJohnPerse

Re: Kalsarimaanantai

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Bluntly kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:Ei auttanut sali yhtään tämän levottoman ahdistuksen poistamiseen. Vinkkejä?
Ilmiselvästi liian vähän rautaa oli tangossa. Kokeile myös huonolla tekniikalla niin kipu peittää vitutuksen. Välillä.

Kymppikilsa lenkki karkeaa soraa lenkkareissa voi myös auttaa.
Lenkille lähtisin, mutta kotona ei pääse suihkuun. Alkoholiakaan ei viitsi ainakaan kovin paljoa, ottaa sillä huomenna pitää herätä aikaisin remonttimiesten takia ja mennä salille, edes suihkuun....
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Kalsarimaanantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

SaintJohnPerse kirjoitti:Ei auttanut sali yhtään tämän levottoman ahdistuksen poistamiseen. Vinkkejä?
Levotonta ahdistusta tuntuu olevan liikkeellä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kalsarimaanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

aasi kirjoitti:Levotonta ahdistusta tuntuu olevan liikkeellä.
No olisi itselläsikin jos tajuaisit olevasi potenttiaalisin Gattakan manttelinperijä, ainakin tietyillä elämän osa-alueilla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
safi

Re: Kalsarimaanantai

Viesti Kirjoittaja safi »

mustaenkeli kirjoitti: Mihis oot menossa vaeltamaan ja paljonkiko makso? Hitto ku tekis munki mieli issikan selkään ja vaeltamaan.... *kade*
http://www.kuumanhevoset.fi/

Hinta meidän porukalle 8 henk. 280e/ nassu.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Kalsarimaanantai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

safi kirjoitti:Hinta meidän porukalle 8 henk. 280e/ nassu.
Kuin pitkä vaellus toi on? Monta päivää?
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Dumari

Re: Kalsarimaanantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Mylwin kirjoitti: Täysperävaunua oli kohtuullisen miehekästä ajaa. Mainostinkohan mie sitä jo? No, mainostan uudelleen.
Peruutappa semmoista mutkassa, sitten voin jo vetää hanskan lippaan kun nähään ens kerralla :P
Viimeksi muokannut Dumari, 13.11.2006 21:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kalsarimaanantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Kimmen kirjoitti:Pakko nostaa hattua. En itse uskaltaisi kuin pakon edessä. En halua pelotella tai maalata piruja seinälle, mutta sattuu kuulemma ihan vitusti. Mutsin selkää kerran piikitetty, ja valui jotain selkäydinnestettä ulos jonka seurauksena äiti on toimintakyvytön kuukauden tai kahden välein. Kai ne nykyään jotenkin puuduttaa ja tekee tarkemmin tota hommaa kuin ennen vanhaan. Joka tapauksessa olet mielestäni rohkea. Toivottavasti myös sairastelevan kannalta tärppää.
Niin se kuulemma sattuu, kun otetaan luuydintä. Ottavat kuulemma tuosta lantiolta ja siitä sitten saisi muutaman päivän sairaslomaa. Tällä kertaa kyseessä olisi kuitenkin kantasolujen luovutus, eli pelkkiä ruiskeita viitenä päivänä ja sitten veren kanssa lotraamista parina päivänä muutaman tunnin ajan.

Askel kerrallaan, vielä on pitkä matka siihen luovutukseen, jos sinne asti edes pääsen.
SingleMalt

Re: Kalsarimaanantai

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Bluntly kirjoitti:No olisi itselläsikin jos tajuaisit olevasi potenttiaalisin Gattakan manttelinperijä, ainakin tietyillä elämän osa-alueilla.
Mä kyllä ihmettelen että teikäläinen heiluu sinkkuna, eikä löydä seuraa muka lainkaan. Vielä kun miehen maku on runsaisiin naisiin suuntautunut, luulisi että joudut rumimpia ehdokkaita kivittämään jatkuvasti.
safi

Re: Kalsarimaanantai

Viesti Kirjoittaja safi »

mustaenkeli kirjoitti:
safi kirjoitti:Hinta meidän porukalle 8 henk. 280e/ nassu.
Kuin pitkä vaellus toi on? Monta päivää?
Ekana iltana ratsastustunti maneesissa. Arvioivat ilmeisesti porukan ratsastustaidot. Kaksi seuraavaa päivää sitten sitä puskissa rymistelyä 7-8h edestä. Majoitus ja ruokailut sis. tuohon hintaa.
millivanilli

Re: Kalsarimaanantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

brona kirjoitti:Hyvä, että homma alkaa selkeytyä. Itke pois vaan, jos itkettää, vaikka itkettäis koko ajan. Mulla se ainakin helpottaa, jos itkee niin kauan ettei enää jaksa. Itse asiassa oon melkein kade, itkeminen saattais auttaa tässä omassa keississä. No, keskiviikkona on aika psykiatrian polille, jospa siellä sais ulos jotain mitä ei tutuille halua/kykene näyttää. Uh ja huomenna Pasilaan viralliseen kuulusteluun. Toivottavasti se polliisi on ruma.
Kiitoksia :h:

Toivottavasti polilla käynti helpottaa.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Kalsarimaanantai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Dumari kirjoitti:
Mylwin kirjoitti: Täysperävaunua oli kohtuullisen miehekästä ajaa. Mainostinkohan mie sitä jo? No, mainostan uudelleen.
Peruutappa semmoista mutkassa, sitten voin jo vetää hanskan lippaan kun nähään ens kerralla :P
Kyl mie suoraan peruuttelinkin .. Mutka saattaisi vaatia vähän treenaamista.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kalsarimaanantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

mustaenkeli kirjoitti:Pitäs käyä pankissa. Hakemassa uus kortti ja siirtämässä lainanmaksua parilla päivällä. Pitäs käyä kaupassakin. Maito alkaa olla lopussa ja kai tänää pitäs syyä muutaki ku leipää ja suklaata? Pitäs hakea pyykit kuivaushuoneesta... ja kirjottaa kiukkusenasiallinen maili edellisen kämpän isännöitsijälle ja asuntosihteerille... Eikä mua huvittais tehä mitään yllämainituista. En oo masentunu tai muutakaan. Ei vaan huvita. Eikä inspirois lähtä tonne ulos kylmään pakkaseen lumisateeseen, vaikka aamulla toivoinki lumisadetta. Kai se silti ois mentävä.... *huokaus*
ENSINNÄKIN HYVÄÄ ILTAA KAIKILLE KANNATTAJILLENI JA KAIKILLE NETTIYSTÄVILLENI JA NIILLE JOTKA SIIS HUOAHTIVAT HELPOTUKSESTA KUN VIHDOIN OLEN TAAS TAKAISIN.

Mutta ennen kuin mahdollisesti enempää puhun taas itseni gallupeihin, otan yhteyden Mustaenkeliin. Siis terve Mustis.

Nyt kantelen sinulle mitä Arska on taas kokenut. Marttyyriutta.

Minä jouduin lauantai-iltana ottaman vastaan hyvin kylmää kohtelua ja vaikka tiedät, että olen huumoriArska, minullakin alkoi jo hieman tämä juttu tympiä. Huusin silloin sinua apuun! Mutta kestitsit vain hienoja helsinkiläisiä vieraitasi... 8)

Olin gallupissa ja toki siitä ylpeä, mutta se gallup tehtiin kovin provosoivasti minua vastaan ja näin kannatuslukuni jäikin hyvin kevyeksi. Kuitenkin sain paljon haukkuja ja korvapuusteja tekstistäni ylipäänsä. Minut jopa tiedettiin avohoitopotilaaksi! Heh!!On mulla näyttelijäkykyjä!!!

Kuinka onnistuinkaan lyhyessä ajssa itseni tähän mahtavaan kuuluisaan tilaan saattaa.... :x

Sitten tapahtui vielä se, että näin Suvisen olevan kärsivä ja etsivän kuiteski seuraa jostain deitistä... ja lähetin hänelle tiedon, että miksei kokeilisi minua....Sinähän tiedät, että oikeasti olisin kultakaivos kenelle hyvänsä enkä JUURI KOSKAAN itseäni mainosta naiselle... no Vanamo Cityssä oli sellainen...Ilmoitin Suville noin ja sieltä sain kylmän sanan "mene pois".Ja ettei hän vastaa. BYHÄHÄÄÄÄÄÄ :think: :cry:

Siis nyt Mustis kerrot kuinka tällainen sinun tuntemasi yhteiskuntakelpoinen hyvä Stadinarska-henkilö voi ylipäänsä olla yksin ja mitä ihmettä tämä koko elämäntouhu on?

En olisi sellaista hylkyä tarvinnut... Ja nyt reetuan sinulle Kitinäläisten huonosta käytöksestä Stadinarskalle. :wink:

VOISITKO vielä sanoa kaikille, että en ole paha tai etten ole hullu tai ympäripäivää kännissä tai lapsellinen tai se, etten ole mahdoton poikystäväkandi vapaalle naiselle, vaikka tämä onkin toki väärä foorumi edetä...

Etten ole tyhjäpää, että minuakin tarvitaan ehkä täällä, että älykkyysosamääräni on yli nollan, että en halua mennä pois...

Miksi en itse sano tätä näille ei-lukijoilleni? Siksi, että täällä on tapana kysyä muilta! Vrt Camillan tosi ihmisläheinen maininta" Kuka TOI Stadinarska on?

No, ehkä tämän lukee muutkin, mutta siis uskaltauduin kirjoittamaan koska kukaan ei yleensä MONGERRUKSIANI lue!

TIEDÄTTE ja minä tiedän, että nyt olen toki vähän pilke silmäkulmassa, mutta en näistä kaikista asioista... :wink:

MUTTA olen takaisin! Iloitkaa kansa joka pimeydessä vaeltaa. :D :cheer:

Sen kyllä tein, että toivotin tuon Huiman vissiin perälampeen tai muuta vastaavaa. Hän on mielestäni iiikävä immeinen. :stop:

Katumisiakin vissiin tuli: Slam nosti älykkyysosamääräarviotani 140:een ja loppujen lopuksi kiltti Suvinen toivotti levollisia unia... :roll:

MUTTA MUSTIS hyvä. MITÄ IHMETTÄ SINÄ nyt olet puuhaillut kun kämpän isännöitsijälle pitää skriivata ja lainanmaksua siirtää... :shock:

ja kuinka SINÄ SAAT AIKAAN MONTA koneellista pyykkiä??? Mistä ihmeestä sitä tulee. Minä olen isompi kuin sinä ja enemmän vaatteita. En ikinä, ikinä pese kuin yhden koneen kerallaan. Ja joka viikko yhden. MISTÄ HITSISTÄ sitä pyykkiä tulee... :o :?:

Kylvettekö te kaikki mudassa vai harrastettako /en jaksa korjata/ mutaseksiä?
Ja pissaatte kaikki pöksyihinne???
Sen verran sivistynyt olen, etten jatka enää! :muu: kuitenkin kuvana minkälaista juttua hymiöstä tulevaa vatteissanne on, mutta mistä kummasta. Onko siellä landella joka päivä....shittiä...maassa?

Mutta torupa laumaasi Stadinarskan mollamisesta niin saan sitten oikein hyvän mielen! :oops:

Terveisin teille kaikille teille, siis ei-lukijoilleni, ja mustikselle erikseen rentouttavaa ja rattoisaa yötä. RATTOisaapa hyvinnii...
Tiedättekö te RATTO-lehden? Minä en tietenkään tunne!

Ja mustis, kannattaako mun jatka kirjoituksiani enää. Jos olisin oikein säntillinen ja tylsä. Kirjoittaisin oikein viisaita ja nenäkkäitä lausuntoja ja varsinkin viljelisin lyhennyksiä ja paskapuheita krapuloista ja ...

Siis olen pilke silmäkulmassa. Mut kyllä mä olen aina itsetutkiskelua suorittanut! Vaikka tiedänhän minä, että te ootta kaikki tuttuja toisillenne ja mä oon tällainen eri planeetalta, onhan se selvää juu... :think:

MULLA on aikalailla nyt tekemistä muuta kuin Kitistä, huomennakin kaikenlaista paitsi töitä. :idea:

Siis nyt vaikka olitte kovin ilahtuneita paluustani pienen poissaolon jälkeen niin minun pitää pieni tauko taas pitää. VALITAN.

Tähän jo tiedän muutamien tyylin . He kysyvät "Onks toi Stadinarska ollut "puhumatta sitte?", "mitä se idiootti taas tarkoittaa"..."tuollaista ei Kitinään tarvita".

Aion ohittaa nämä nyt ihan kevyesti...HIHHII. :D tai sitten en! :cry:

Keventääkseni raskasta tunnelmaa ja antamalla anti-Huimalle hieman verenpainetta lisää kerron että:

HIHHIIIIIIIHIHI ja lisäksi HAH !

Olin kyllä aika pöhkö nyt ja jopa LAPSEKAS....myönnettäköön, mutta nyt lähden tosissani ja vakavissani ottamaan iltateetä. oIKEIN VAKAVANA laitan tepselin seinään ja lupaan vakavana pohtia uutisten aiheita. Sitten maailma on oikein järjestyksessä ja ssan yhteiskuntakelpoisuuden!

Mutta myöntää täytyy että jos naisen pitäisi arvioida minua tämän kirjoituksen perusteella, niin hän saataisi olla tutustumatta. Itsekin pelästyisin, että olenko aina juopunut...Mutta miksi minä kuitenkin olen YLIhyvä ystäväkandidaatti ilman naissydänystävää. KERRO rakas Mustis, että en ole loppujen lopuksi yhtään pöpi. Kirjoitan vain itselleni ainakin hauskoja...Inhoan huumeita, väkivaltaa, pahuutta, kaikkea ilkeyksiä, henkistä väkivaltaa, en aiheuttaisi harmia kenellekään. kaikkein vähiten tärkeimmälleni.

Ainiin, tämä ei ole senssipalsta... :oops: :oops: :oops:

vai onko? Rakkausasiat eivät ole paskanjauhantaa silti. Mun tulisi siis jauhaa pelkkää paska. Mutta sitähän se onkin. SIKSI MULLA EI PYYKKIÄ TULE TEIDÄN MUIDEN LAILLA!!!En taida olla paskanjauhaja kuitenkaan???

MIKSI EN SAA LOPETETTUA...

Stadinarska
kaikkien omaisuutta, kävelee mielellään, astuu enemmän mielellään! :P

Ymmärsikö kaikki nyt varmasti vitsini!

ps. muistakaa että olen kirjoittanut pilke silmäkulmassa provosoivasti, mutta puoli totuutta näissä on toki... :P

Halit, silitykset, nyrkiniskut, ampumiset, sydämet ja päänseinäänhakkamiset ja raiskaukset (naisten taholta), hymyt, pirunkuvat, yms. vastaanotetaan kuin liukuhihnalta.
Kunhan Suvinen ei nyt intoudu vaan liikaa haukkumaan...


Terveisin ja öitä

Muistatteko nimeni jo?? :roll:
Viimeksi muokannut Stadinarska, 26.11.2006 9:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kalsarimaanantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Suvinen kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti: Ymmärsikö kaikki nyt varmasti vitsini!
Näetkö, miten lyhyeen muotoon viestisi voi supistaa, kun oikein yrittää!
Kerro mitä tarkoitat nyt? Olen tosissani, en ymmärrä!!

Tykkäätkö sinä enemmän aivan lyhyistä sepustuksista. Minä en saa sellaisista ainakaan itse mitään kiinni!!

Kiva että vastasit! :h: Mutta et kai ole millään voinut lukea kirjoitustani!?

Mitenkäs sinä satuitkaan heti vastaamaan? Mut kiva näin!

Oletko silti tyytyväinen, että ilmoitin itsestäni?

Ja pilke silmäkulmassa kirjoitukseni oli sellainen että yritin olla mitenkään tyhmästi loukkaamatta. Paitsi Huimaa piti kurittaa

Stadin Arska Suville marraskuun MUUTEN kylmänä iltana. Asut siis Keskimaassa? Se on mielenkiintoinen paikka, siis equaattorilla! :D
Bliss

Re: Kalsarimaanantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Jaaha, kivaa iltapuuhaa :?

Tää siivoaa lattialta ja ovesta yrjöjä poissssss....
huima

Re: Kalsarimaanantai

Viesti Kirjoittaja huima »

Stadinarska kirjoitti: Paitsi Huimaa piti kurittaa
Vain unissasi.

Vain unissasi.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kalsarimaanantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Suvinen kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:
Näetkö, miten lyhyeen muotoon viestisi voi supistaa, kun oikein yrittää!
Kerro mitä tarkoitat nyt?

Mutta et kai ole millään voinut lukea kirjoitustani!?

Mitenkäs sinä satuitkaan heti vastaamaan?

Oletko silti tyytyväinen, että ilmoitin itsestäni?

Stadin Arska Suville marraskuun MUUTEN kylmänä iltana. Asut siis Keskimaassa?
Ihq, mulla on oma e-stalkkeri! :h:

Ja kyllä, lyhyellä "sepustuksella" voi sanoa yllättävän paljon. Kokeilisit joskus.
OLEN SANATON. Kuvittele. Opin nopeasti! Ja siis uuden opin mukaisesti :h:
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kalsarimaanantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

huima kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti: Paitsi Huimaa piti kurittaa
Vain unissasi.

Vain unissasi.
:barf: :maanantai:
Vastaa Viestiin