Kalsarimaanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
slam

Re: Kalsarimaanantai

Viesti Kirjoittaja slam »

Iss:ssä on kyl ihme laitos. Hakee netissä koko ajan uutta sakkia ja laittaa entistä ulos.

"Tehkää pari kuukautta paskapalkalla ja sitten nostetaan liksaa" (8,5 on minulle ollut ihan riittävä kuitenkin tuosta seisoskelusta) Ihme työttömien juoksutusta, kun ilmoitus on mollin sivuilla ja entistä äijää laitetaan syrjään :lol:
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Kalsarimaanantai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Kamalan työlään tuntunen päivä, vaikka vapaapäivä onki. Tai ehkä just siks.
Kaikki tuntuu että tulee tehtyä jotenki pakolla, muttaku ei oikein ois hyvä vaan maatakaan. Katotaan, kui tää tästä etenee.... :roll:
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Bliss

Re: Kalsarimaanantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mulla ei ole tänäänkään mitään sanottavaa
Kuva
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Kalsarimaanantai

Viesti Kirjoittaja brona »

ComeBack kirjoitti:Mä olen kateellinen kaikille niille ihmisille, joiden mielestä toisten ihmisten tapailu kannattaa. Voi kun saisi itsessään moisen optimismin syntymään. Tsemppiä :D
Eiköhän kevätaurinko viimeistään hoida tuon asian.
...
Sannnu

Re: Kalsarimaanantai

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

nowaysis kirjoitti:Serkullani on munuaiset lakanneet toimimasta ja kuolee todennäköisesti parin viikon sisään. Elämä taas on. Ja oma elämä taas tuntuu kevyeltä.
Olen pahoillani. Oikeasti. osaan kuvitella miltä sinusta tuntuu. Itselläni suruaika päällä. Kovasti voimia.

Sitten on topic. palautin opinnäytteeni tänään ja joulukuussa saan paperit ulos. Tilasin jo kaksi isoa täytskäriä: yhden töihin ja yhden kotiin.
millivanilli

Re: Kalsarimaanantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Lolita kirjoitti:Kultanen, mitä on tapahtunut? Onko isotkin asiat solmussa?
Asiat meinas mennä todelliseen umpisolmuun. Olo alkaa olla fyysisesti ja psyykkisesti parempi. Hieman voimat pois on vielä, ja aikalailla pelästynyt olo kans.

Itku meinaa tulla joka toinen hetki. Tosi skitso olo.
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Kalsarimaanantai

Viesti Kirjoittaja brona »

millivanilli kirjoitti:Asiat meinas mennä todelliseen umpisolmuun. Olo alkaa olla fyysisesti ja psyykkisesti parempi. Hieman voimat pois on vielä, ja aikalailla pelästynyt olo kans.

Itku meinaa tulla joka toinen hetki. Tosi skitso olo.
Hyvä, että homma alkaa selkeytyä. Itke pois vaan, jos itkettää, vaikka itkettäis koko ajan. Mulla se ainakin helpottaa, jos itkee niin kauan ettei enää jaksa. Itse asiassa oon melkein kade, itkeminen saattais auttaa tässä omassa keississä. No, keskiviikkona on aika psykiatrian polille, jospa siellä sais ulos jotain mitä ei tutuille halua/kykene näyttää. Uh ja huomenna Pasilaan viralliseen kuulusteluun. Toivottavasti se polliisi on ruma.
...
SaintJohnPerse

Re: Kalsarimaanantai

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Miten nyt onkin iskemässä päälle sellainen lamaannus? Vittu, mä en jaksa työtä, jota vihaan, niitä pieniä vastoinkäymisiä arjessa ja ihmissuhteissa. Tekisi meili vaan käpertyä peiton alle ja olla.

Mutta ei vittu! Katson rumaa pärstääni, joka aamu peilistä ja lyön pari litsaria naamalleni. Nyt kiukulla eteenpäin. Se lohduttaa, että tiedän tulevani tekemään pian jotain ihan muuta. En vielä tiedä mitä, mutta jotain...

ja nämä muut pikku vastoinkäymiset. No, ne menevät ohi ja suurimmalle osalle nauran pian. Nyt ei tosin naurata yhtään tieto, siitä että tulen olemaan kuukauden ilman suihkua.

Kyllä tämä tästä. Kyllä tämä tästä.
ninnithequeen

Re: Kalsarimaanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tulipas reippailtua tallilla, huh.
Hernesoppaa syöty ja kohta saunaan. Ei jaksais enää siivota. Ei ei ja ei. Kerkee kai sitä huomennakin.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Kalsarimaanantai

Viesti Kirjoittaja Ann »

Tuu Ninni meille siivoomaan! Imuri paskana, joten joutuisit imemään hiekat ja pölyt ihan omilla keuhkoilla.

Mulla on menossa boheemi kausi, johon ei kuulu siivoaminen.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Sannnu

Re: Kalsarimaanantai

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Ai niin olenko ainoa ja ensimmäinen joka on jo ostanut joululahjoja. Siskon tytölle ostin vuoden lasten peliksi valitun " build a burger" -lautapelin. Muita en ole vielä ostanut...
ninnithequeen

Re: Kalsarimaanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ann kirjoitti:Tuu Ninni meille siivoomaan! Imuri paskana, joten joutuisit imemään hiekat ja pölyt ihan omilla keuhkoilla.
Eehhehee, mun keuhkoilla ei imetä just nyt yhtään mitään, paitsi väkisin käryt tupakasta. Vinkuu ja köhii täällä mamma oikeen kunnolla.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kalsarimaanantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Minäpä kerron teille murheen murtamille jotain, mikä pistää ajattelemaan:

Olen kuulunut 12 vuotta luuytimenluovuttajarekisteriin ja tänään tuli kirje, että saattaisin olla sopiva luovuttaja eräälle, jonka sukulaisista ei ole sopivaa löytynyt. Veripalvelu haluaa minulta vielä verinäytteen tarkempia tutkimuksia varten ja se olisi sitten menoa, jos mätsää.

Ei tämä ole oikeasti niin helppo juttu. Mulla on pari kuukautta vanhat lävistykset ja uusi seksikumppani. Luultavasti en saa luovuttaa, vaikka yhteensopisinkin.
Dumari

Re: Kalsarimaanantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

ninnithequeen

Re: Kalsarimaanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Dumari kirjoitti:Kuvaajille
Päivän :rofl:
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Kalsarimaanantai

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Voihan pylly, missasin pikkujoulunne :cry:

Koska on uusinnat? :twisted:
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Kalsarimaanantai

Viesti Kirjoittaja Ann »

Lolita kirjoitti:Olen kuulunut 12 vuotta luuytimenluovuttajarekisteriin ja tänään tuli kirje, että saattaisin olla sopiva luovuttaja eräälle, jonka sukulaisista ei ole sopivaa löytynyt.
Kai laitoit takas, että sopii sitten vain tulla itse se noutamaan. From my cold dead hands!
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kalsarimaanantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ann kirjoitti:Kai laitoit takas, että sopii sitten vain tulla itse se noutamaan. From my cold dead hands!
Mä olen iloinen antaja ja jaan tavaraani mielelläni.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Kalsarimaanantai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Tää ilta menny pesukonetta työllistäessä ja kiinankellosammakoitten elämään tutustuessa. Semmosia olis kuulemma tulossa meille asumaan tossa alkuvuodesta.... Tarttis hiukka sisustaa.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
zula

Re: Kalsarimaanantai

Viesti Kirjoittaja zula »

ihanat veriset nilkat... piti käydä ostaan rakkolaastareita, että huomenna ei tarvis kävellä ku ois joku vika... jep, ihan jees päivä vaikka väsyttääki jo valmiiksi tämä viikko ku on niin kiirettä... :)
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kalsarimaanantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Vaola kirjoitti:Entä jos olet tyyliin ainoa mahdollinen pelastaja? Ei kai silloin voi moiset jutut vaikuttaa niin paljoa?
Luin tarkemmin niitä lappuja ja nyt testataan useampia sopivia, että löytyy parhaiten sopiva. Koko prosessi myös vaikutti niin hitaalta, että tuskin nuo vaikuttavat, kun voivat testailla mua vielä moneen kertaan, jos olen sopivin.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Kalsarimaanantai

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Lolita kirjoitti:Olen kuulunut 12 vuotta luuytimenluovuttajarekisteriin ja tänään tuli kirje, että saattaisin olla sopiva luovuttaja eräälle, jonka sukulaisista ei ole sopivaa löytynyt.
Pakko nostaa hattua. En itse uskaltaisi kuin pakon edessä. En halua pelotella tai maalata piruja seinälle, mutta sattuu kuulemma ihan vitusti. Mutsin selkää kerran piikitetty, ja valui jotain selkäydinnestettä ulos jonka seurauksena äiti on toimintakyvytön kuukauden tai kahden välein. Kai ne nykyään jotenkin puuduttaa ja tekee tarkemmin tota hommaa kuin ennen vanhaan. Joka tapauksessa olet mielestäni rohkea. Toivottavasti myös sairastelevan kannalta tärppää.
Älä löi! En ole hurrit!
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Kalsarimaanantai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Taas yksi 10 tunnin päivä rekka-autoilua takana.

Täysperävaunua oli kohtuullisen miehekästä ajaa. Mainostinkohan mie sitä jo? No, mainostan uudelleen.

Etätehtävä räjäytysharjoituksen johtamisoikeuksiinkin tuli tehtyä, joten kohta on pamauttajanpaperit taskussa.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23491
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kalsarimaanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ostetaan uusi selkäranka ja häntäluu. No olkapäät ja lonkat kanssa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
SaintJohnPerse

Re: Kalsarimaanantai

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Ei auttanut sali yhtään tämän levottoman ahdistuksen poistamiseen. Vinkkejä?
Vastaa Viestiin