Se on tiistai ihan yksinkertaisesti.Eix se jo kerro tarpeex?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Se on tiistai ihan yksinkertaisesti.Eix se jo kerro tarpeex?

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

CandyMan kirjoitti:
aasi kirjoitti:Täti!
Kohta tulee aasille bänniä!
Ei ku laitoin teinipoppiksen isommalle ja aloin kelaan miehen vaihtamist nuorempaan.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Se on tiistai ihan yksinkertaisesti.Eix se jo kerro tarpeex?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Tunti jatkuu. Suklaata ja Fantaa, eli vähän niinku pissaa ja kakkaa. Pfiit...
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Se on tiistai ihan yksinkertaisesti.Eix se jo kerro tarpeex?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Ann kirjoitti:Tunti jatkuu. Suklaata ja Fantaa, eli vähän niinku pissaa ja kakkaa. Pfiit...
Oletpas sinä nuori likka! Vaikka määrittelin sun kuuluvan joukkoon niin totean silti että mulla on evääksi SUKLAATA laukussa. YÄÄÄÄÄKKKKK. :D

Saapa nähdä ostanko Fantaa enää koskaan. Nyyh. Se maistui ihan hyvältä viimeksi.

Tämä oli nyt Arskan viimeinen viesti vähään aikaan,ehkä myöhempään iltaan asti. Olkaapa ihmisiksi ja sallikaa Bliss myös vaikka suht. ilkeä onkin.
Minä aion etsiä työpaikaltani ikävimmän ruttunaaman ja annan suklaani hänelle, hehheh. Oli muuten Fazerin sinistä ja marjamaustetta.

Arska Stadin
miesmussukka? Eiei mies ei voi olla mussukka. vain Suvi on mussukka...


siis Stadinarska , rautauros, teräsmiehen tunteeton serkku
Viimeksi muokannut Stadinarska, 14.11.2006 10:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sannnu

Re: Se on tiistai ihan yksinkertaisesti.Eix se jo kerro tarpeex?

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Huomenta. Tänään piti alkaa uusi elämä aamujumpan merkeissä...mut nukuin sit taas liian pitkään...ja illalla olen töissä, joten ei ehdi mitenjään. Mun silmissä on varmaan kilo rähmää.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Se on tiistai ihan yksinkertaisesti.Eix se jo kerro tarpeex?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Stadinarska kirjoitti:Oletpas sinä nuori likka!
Ne on ne lisäaineet, jotka pitää pinkeenä.
Rotan aivot valtasivat pääni.
NuoriDaavid

Re: Se on tiistai ihan yksinkertaisesti.Eix se jo kerro tarpeex?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Lämmintä tulossa:

http://www.fmi.fi/saa/paikalli.html?kunta=Espoo

Saakin lumen alle hautatuneet rojut siivottua, trampoliini pitää purkaa.
Dumari

Re: Se on tiistai ihan yksinkertaisesti.Eix se jo kerro tarpeex?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

TJ 4h viikonloppuun :D Maiden, maiden!!
Huomenna pitää mennä kaamiassa kapulassa skodaa huollattamaan.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Se on tiistai ihan yksinkertaisesti.Eix se jo kerro tarpeex?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Dumari kirjoitti:TJ 4h viikonloppuun :D Maiden, maiden!!
Huomenna pitää mennä kaamiassa kapulassa skodaa huollattamaan.
aiotko ajaa viihdeaineiden vaikutuksen alla?? :cry:
No omapahan on valintasi..
No pienessä aamukänässä ajo sujuu jouheammin omasta mielestä?
Ja jos valvot yön niin vastaa pro-millen hjumalaa(humala on jumala, lauloi Sami Saari Neurovision laulukivassa vanhalla vuonna yks ja kaks, sitten tuli Lordi ja pilas melkeen viimesen itsesäälin syyn suomalaisilta ISSS(not ISS))
Pyyhin Netikettiin..
Dumari

Re: Se on tiistai ihan yksinkertaisesti.Eix se jo kerro tarpeex?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Niba kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Huomenna pitää mennä kaamiassa kapulassa skodaa huollattamaan.
aiotko ajaa viihdeaineiden vaikutuksen alla?? :cry:
Noup, kyllä aattelin pitää vähintään sen 12h:n preikin ennenkuin rattiin uskallan mennä.
Kid

Re: Se on tiistai ihan yksinkertaisesti.Eix se jo kerro tarpeex?

Viesti Kirjoittaja Kid »

Tulin piipahtaa täälläkin. Ihanan kiirus ollut nämä pari päivää töissä. Uusia asioita on pääkoppa pullollaan ja vaikka viime yö meni pyöriessä ja duunijuttuja miettiessä, kummasti jaksaa hymyilyttää.
Huomenna saadaan tänne porukkaan yks uus ihminen ja mulle ja sille on järkätty tän järjestelmän koulutus torstaiksi.
Nastaa!

Ja jos hyvin käy, niin viikonloppuna lähetään mister misterin kanssa asuntoja kattelemaan :h:
feliformia

Re: Se on tiistai ihan yksinkertaisesti.Eix se jo kerro tarpeex?

Viesti Kirjoittaja feliformia »

Kid kirjoitti:Ja jos hyvin käy, niin viikonloppuna lähetään mister misterin kanssa asuntoja kattelemaan :h:
Oh! Rivitaloa omalla pihalla? :o
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Se on tiistai ihan yksinkertaisesti.Eix se jo kerro tarpeex?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Stadinarska kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:huomenta

yrittäkää elämän kaltoin kohtelemat jaksaa. toivottavasti asiat kääntyvät vielä parempaan suuntaan ja jos eivät käänny, niin rohkeutta elää sen kanssa.

hyvää tiistaita
Siis sanon vielä lyhyesti: Elämä tuntuu kivemmalta ja asiat voivat maistua paremmalta jos vaihdat avatarta. tekstisi on oikein hyvä ja sinä oot sallittu, mutta avatar on vaihdettava asap.

Muuten Arska hermostuu ja se on kamalaa! :roll:
Ei voi vaihtaa.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Se on tiistai ihan yksinkertaisesti.Eix se jo kerro tarpeex?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

RolloTomasi kirjoitti: Ei voi vaihtaa.
Ei niin.
Prepare for the worstest.
Kid

Re: Se on tiistai ihan yksinkertaisesti.Eix se jo kerro tarpeex?

Viesti Kirjoittaja Kid »

feliformia kirjoitti:
Kid kirjoitti:Ja jos hyvin käy, niin viikonloppuna lähetään mister misterin kanssa asuntoja kattelemaan :h:
Oh! Rivitaloa omalla pihalla? :o
Kyllä kiitos :]

Ookkonää salilla käynyt? Mä en.. :oops: Pitäs ottaa taas itteään niskasta kiinni.
feliformia

Re: Se on tiistai ihan yksinkertaisesti.Eix se jo kerro tarpeex?

Viesti Kirjoittaja feliformia »

Kid kirjoitti: Ookkonää salilla käynyt? Mä en.. :oops: Pitäs ottaa taas itteään niskasta kiinni.
Mulle on riittäny toi Savate. Suunnitelmissa ois kyllä taas mennä :roll: Aamuisin en kuitenkaan näy kykenevän siihen.
Dumari

Re: Se on tiistai ihan yksinkertaisesti.Eix se jo kerro tarpeex?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Viikonloppu alkoi nyt!
safi

Re: Se on tiistai ihan yksinkertaisesti.Eix se jo kerro tarpeex?

Viesti Kirjoittaja safi »

Mä olen aina epäillyt, ettei kuumaan veteen sekoitettavat kahvit voi olla hyvän makuisia. Jostain syystä ostoskärryyn päätyi (ilmeisesti pirtsakan punaisen paketin takia) daimin makuista cappuccinoa viimeksi kaupassa käytyäni. On muuten aivan tod herkkua, vie kielen mennessään. Kannattaa ehdottomasti maistaa..*mainostaa ilmaiseksi*
CandyMan

Re: Se on tiistai ihan yksinkertaisesti.Eix se jo kerro tarpeex?

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

50€ auton korjaus, päädyttiin tuollaiseen summaan. On se helvetti pienestä kiinni: oli kuulemma murtunut joku pieni muovinpalanen, jonka tehtävänä oli herättää termostaatti kun moottori kuumenee tarpeeksi. Helvetin typerää, pelkästään tuollaisen takia auto ylikiehui perjantaina äärirajoilla. Toivottavasti moottori ei ehtinyt ottaa liikaa nokkiinsa siitä koettelemuksesta... vieläkin vituttaa, vaikka toistaiseksi selvisin pelkällä pelästyksellä.

Mistä helvetistä niitä autoja löytää jotka yksinkertaisesti toimivat ja joissa ei aina ole joku helvetin pikkuvipstaaki hieman murtunut tai haljennut aiheuttaen suuria ongelmia? Autot ovat saatanasta.
CandyMan

Re: Se on tiistai ihan yksinkertaisesti.Eix se jo kerro tarpeex?

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

safi kirjoitti:Mä olen aina epäillyt, ettei kuumaan veteen sekoitettavat kahvit voi olla hyvän makuisia.
Tein saman yllättävän huomion aikoinaan kun tulin ostaneeksi pikakahvia kahvinkeittimen rikkoutumisen vuoksi. Kaikki haukkuvat pikakahveja, silti olin ekasta kupillisesta lähtien sitä mieltä että nehän maistuvat paremmilta kuin normaali suodatinkahvi, suodatinkahvi maistui niiden jälkeen mauttomalta litkulta. Ja tässä oli kyse normaaleista pikakahvista ilman suklaalisiä yms.
Viimeksi muokannut CandyMan, 14.11.2006 14:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Bliss

Re: Se on tiistai ihan yksinkertaisesti.Eix se jo kerro tarpeex?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

CandyMan kirjoitti:Mistä helvetistä niitä autoja löytää jotka yksinkertaisesti toimivat ja joissa ei aina ole joku helvetin pikkuvipstaaki hieman murtunut tai haljennut aiheuttaen suuria ongelmia? Autot ovat saatanasta.
Autokaupasta noita on löytynyt yleensä aika helposti ;)
Joskus saa tosin pari kuukautta ostamisesta odottaa, että saa semmosen ehjän ja toimivan käyttöön...
CandyMan

Re: Se on tiistai ihan yksinkertaisesti.Eix se jo kerro tarpeex?

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Bliss kirjoitti:
CandyMan kirjoitti:Mistä helvetistä niitä autoja löytää jotka yksinkertaisesti toimivat ja joissa ei aina ole joku helvetin pikkuvipstaaki hieman murtunut tai haljennut aiheuttaen suuria ongelmia? Autot ovat saatanasta.
Autokaupasta noita on löytynyt yleensä aika helposti ;)
Autokaupasta tämäkin aikoinaan ostettiin (Siilintien metroaseman lähellä oleva Stockmann Auto). Ilmeisesti tarkoitit sanoa että uusi auto autokaupasta? Taidan seuraavaksi päätyä uuteen, vaikkakin työkaverilla kyllä oli kaikenlaista pikkuvikaa ja ärsyttävyyttä upouudella Nissanillaan.

Alan vakuuttua että yleensä ihmiset myyvät/vaihtavat vanhat autonsa pois koska niissä alkaa olla piileviä ja kalliiksi tulevia pikkuvikoja. Be careful out there.
Bliss

Re: Se on tiistai ihan yksinkertaisesti.Eix se jo kerro tarpeex?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

CandyMan kirjoitti:Ilmeisesti tarkoitit sanoa että uusi auto autokaupasta?
Näin ;)

Uusissa on sentään se vähintään 2 vuoden/ X km takuu, ei joudu korjauksista niin kitkeriä kärsimään jos jotain tuleekin. Ja onhan se uusi aina uusi.
SingleMalt

Re: Se on tiistai ihan yksinkertaisesti.Eix se jo kerro tarpeex?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

CandyMan kirjoitti:Taidan seuraavaksi päätyä uuteen, vaikkakin työkaverilla kyllä oli kaikenlaista pikkuvikaa ja ärsyttävyyttä upouudella Nissanillaan.
Osta mersu, niin ei tartte tapella. :wink:
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Se on tiistai ihan yksinkertaisesti.Eix se jo kerro tarpeex?

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Helvetti, että mun pitää aina käyttäytyä niin typerästi hetken mielijohteista. Oon sit asentanu yhen kundin numeron mun puhelimeen nimellä "Intiaani", enkä ees muista sen oikeeta nimeä, eikä itseasiassa kiinnostakaan..ja nyt ku mua ei yhtään tietystikään huvita jutella sen ihmisen kanssa, ni se soittaa melkein kokoajan. Miksi ihmeessä? Ei ketään voi kiinnostaa noin paljon alkoholiongelmainen ja liikaa höpöttävä nainen, kenet on tavannu vaan kerran.
Ja vaikka oisinki jostain syystä halunnut mennä tapaamaan tätä ihmistä uudestaan, fiilikset laski miinuksen puolelle (ja kunnolla) viimeistään siinä vaiheessa, ku se alko tekstailee jotain, että "lähtisinkö mä sen kanssa juomaan vaniljateetä tai MUUMILIMPPARIA". (Daa!) Jos mä jotain inhoan, niin sitä et miehet yrittää päästä naisen suosioon tolleen ihmeellisesti "yökötyssöpöstelemällä". Ei toimi muhun, eikä varmaan moneen muuhunkaan.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
ninnithequeen

Re: Se on tiistai ihan yksinkertaisesti.Eix se jo kerro tarpeex?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

sipsi kirjoitti:Ja vaikka oisinki jostain syystä halunnut mennä tapaamaan tätä ihmistä uudestaan, fiilikset laski miinuksen puolelle (ja kunnolla) viimeistään siinä vaiheessa, ku se alko tekstailee jotain, että "lähtisinkö mä sen kanssa juomaan vaniljateetä tai MUUMILIMPPARIA".
Käkäkäkäkäkäkäkää :D
Vastaa Viestiin