Ihanat ja odotetut lahjat

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
bedlam

Re: Ihanat ja odotetut lahjat

Viesti Kirjoittaja bedlam »

En mä kyllä keksi mitään, en kai mä sitten tarttekaan mitään. Tai joo, se sohva olis ihan kiva, mutta olis siinä pukilla liikaa kantamista. Dildokin tuli eilen muun sälän mukana, mutta ei pukilta eikä joululahjaksi eikä itselle.

No rahaa voisin ottaa kymppitonnin vaikka. PMMP:n uuden levynkin voisin ottaa suuttumatta. No keksiihän sitä kun miettii näemmä.
BettyB.

Re: Ihanat ja odotetut lahjat

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

bedlam kirjoitti:Dildokin tuli eilen muun sälän mukana
Luenko nyt rivien välistä oikein että kyyhkyläiset on tuupanneet hynttyyt yhteen? :h:
CoqAuVin
Kitinä paheena
Viestit: 34
Liittynyt: 27.05.2006 2:49
Paikkakunta: Helsing-&Tammerfors

Re: Ihanat ja odotetut lahjat

Viesti Kirjoittaja CoqAuVin »

Yäk, bedlis, tollanen on öklöä. Ja ne teijän joulusuunnitelmat oli vielä ällömpiä. Toivottavasti saatte vähintään virtsatietulehdukset.

Kateellisten panettelua, okei. Pitää opetella olemaan ilonen toisten puolesta..yritän..ei onnistu..lisää yritystä..
-Rooninen Kymantikko-
bedlam

Re: Ihanat ja odotetut lahjat

Viesti Kirjoittaja bedlam »

BettyB. kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Dildokin tuli eilen muun sälän mukana
Luenko nyt rivien välistä oikein että kyyhkyläiset on tuupanneet hynttyyt yhteen? :h:
Ikävä kyllä rivien välissä oli ilmeisesti sitten painovirhe, toistaiseksi ainakin vielä satoja kilometrejä välissä. Pitää ottaa kaikki irti sitten silloin harvoin kun näkee, siksikin yllärihärpäkepaketti.
CoqAuVin kirjoitti:Yäk, bedlis, tollanen on öklöä. Ja ne teijän joulusuunnitelmat oli vielä ällömpiä. Toivottavasti saatte vähintään virtsatietulehdukset.

Kateellisten panettelua, okei. Pitää opetella olemaan ilonen toisten puolesta..yritän..ei onnistu..lisää yritystä..
Virtsatietulehdus saattaa hyvinkin tulla kun meikäläinen koettaa rantasaunaa pakkasessa sytytellä. Öklö olen ja varmasti äklökin, sen myönnän kyllä.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Ihanat ja odotetut lahjat

Viesti Kirjoittaja par-sky »

mä haluaisin kirjoja, koruja, leipälaatikon ja hierontaa. Niin, hierontaöljyä! Ihanaiset alusvaatteet... kiharrin.

alkoihan näitä keksiä :D
Me transmitte sursum, Caledoni!
hermine

Re: Ihanat ja odotetut lahjat

Viesti Kirjoittaja hermine »

elco kirjoitti:
hermine kirjoitti:Eniten toivoisin aineettomia lahjoja. Esimerkiksi lahjakortti, joka vapauttaisi mut vuoden tiskivuoroista, olisi erittäin toivottu.
Tiskikonemolekyyleistä koottu aine vapauttaa vähemmällä vaivalla. Vai onko se se työpanos/uhraus/vitutus, joka vasta saa lahjan tuntumaan lahjalta?
Ne likaiset astiat pitää kerätä ympäri kämppää, huuhdella ja mahdollisesti liottaakin, asetella koneeseen oikein, käynnistää kone, tiskata käsin ne astiat joita kone ei pessyt ihan puhtaiksi, järjestellä koneesta kaappeihin. Lisäksi koneen hinnan tienaamiseksi täytyy tehdä aika paljon töitä. Kun joka tapauksessa täytyy motivoitua tekemään noin monta asiaa, niin melkein samalla vaivalla tiskaa jo käsinkin (se työ jonka kone tekisi on kuitenkin tiskausoperaation vähiten ärsyttävimpiä osia).
slam

Re: Ihanat ja odotetut lahjat

Viesti Kirjoittaja slam »

Minulle saattaa tulla taulu jouluksi. Jos tulloo, niin toivoen kehtaan sen seinään laittaa... Äitemuor vaan kehysliikkees käväs, kun olin autossa mukana ja mä en olisi saanu olla mukana. En nähnyt tarkemmin, mutta iso oli. :lol:
SingleMalt

Re: Ihanat ja odotetut lahjat

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

hermine kirjoitti: Ne likaiset astiat ...
Sulla ei ilmeisesti ikinä ole ollut astianpesukonetta?
hermine

Re: Ihanat ja odotetut lahjat

Viesti Kirjoittaja hermine »

No sillon kun asuin kotona...ja aina tapeltiin siitä kenen vuoro on tyhjentää tiskikone tai kuka on jättänyt sen tyhjentämättä niin että mystinen joku on laittanut sinne likaisia astioita liaten jo pestyt. Kone ei siis ratkaise ongelmaa, joka on että JONKUN täytyy tehdä JOTAIN, oli se jotain vaikka pelkkä käynnistysnappulasta painaminen. Erikoisjärjestely siitä, että se joku on joku muu kuin minä, ratkaisee.
Enttu

Re: Ihanat ja odotetut lahjat

Viesti Kirjoittaja Enttu »

KuumaKissa kirjoitti:
Enttu kirjoitti:Mä haluisin dildon ... pukki käristyy elävältä jos sitä ei tänäkään vuonna tuu
Etkös sinä ollut miehentapainen? Huvittavaa että penää dildoa täältä.
Mies olen tietääkseni,ainaki aamulla herätessä munat oli tallella
Lolita kirjoitti:Vanhemmiltako aattelit pyytää?
Ei nyt sotketa niitä tähän,veronpalautusrahoilla vois hankkia :P
Bliss kirjoitti:
Enttu kirjoitti:Mä haluisin dildon
Tiedätkö sä, mikä se semmonen dildo on?
Hups kikkelihän tuo on,en ollut ihan perillä käsitteestä :roll:
SingleMalt kirjoitti:Taitaa haluta myös jumppanorsun dildon taakse.
Oikein arvattu :D
elco kirjoitti:Eikösse dildo ole se playstatsioonin lisälaite, joka pannaan suuhun? Voi olla pieni pettymys kun suuohjain ei pelitäkään - ei vaikka sen pistää päälle.
:rofl:
Enttu

Re: Ihanat ja odotetut lahjat

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Taidan sittenkin haluta pumpattavan barbaran tai lampaan :wink:
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Ihanat ja odotetut lahjat

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Menin sitte tänäaamuna unenpöpperössä lupaamaan äidilleni, että meille tulee tänäjouluna ihan oikea joulupukki..... :sir:
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
ninnithequeen

Re: Ihanat ja odotetut lahjat

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

mustaenkeli kirjoitti:Menin sitte tänäaamuna unenpöpperössä lupaamaan äidilleni, että meille tulee tänäjouluna ihan oikea joulupukki..... :sir:
Meillä mies leikki Joulupukkia vielä viime vuonna, mutta tänä vuonna ei taida enää mennä läpi. Ukon isomahaisempi veli saa leikkiä Pukkia siis.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Ihanat ja odotetut lahjat

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

ninnithequeen kirjoitti:Meillä mies leikki Joulupukkia vielä viime vuonna...
Noille mun 8- ja 6-vuotiaille sisaruksille kyllä ei enää kukaa vähänkää tuttu mee läpi....
Tarvinnee kysästä, jos joku työkaveri tulis meille pukkeilemaan.... Tai sitte tartteis tilata semmonen jostai kaupan ilmotustaululta, mut en kyllä tykkäis ostaa sikaa säkissä... saatika ylipäätään ostaa...
Paljonkoha tommoset maksulliset miehet mahtaa maksaa? :think:
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Enttu

Re: Ihanat ja odotetut lahjat

Viesti Kirjoittaja Enttu »

ninnithequeen kirjoitti:
mustaenkeli kirjoitti:Menin sitte tänäaamuna unenpöpperössä lupaamaan äidilleni, että meille tulee tänäjouluna ihan oikea joulupukki..... :sir:
Meillä mies leikki Joulupukkia vielä viime vuonna, mutta tänä vuonna ei taida enää mennä läpi. Ukon isomahaisempi veli saa leikkiä Pukkia siis.
musta saa hyvän pukin kunhan latoo tarpeeks tyynyjä ja peitteitä
punaisen nutun alle,vaikka sen kerran kun pikkuneitiä näin tais säikähtää mua ihan tarpeeks :twisted: :roll: :P
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Ihanat ja odotetut lahjat

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

hermine kirjoitti:No sillon kun asuin kotona...ja aina tapeltiin siitä kenen vuoro on tyhjentää tiskikone tai kuka on jättänyt sen tyhjentämättä niin että mystinen joku on laittanut sinne likaisia astioita liaten jo pestyt. Kone ei siis ratkaise ongelmaa, joka on että JONKUN täytyy tehdä JOTAIN, oli se jotain vaikka pelkkä käynnistysnappulasta painaminen. Erikoisjärjestely siitä, että se joku on joku muu kuin minä, ratkaisee.
Silloin kun mä asuin kotona ei ollut tiskikonetta mistä tapella, mutta nyt on ja .äh ..ei tästä nyt tuu mitään hyvää juttua

Nyt unohdin aiheen, sori. Herminen vastausta katsellessani sen pitää olla joku tappeluaihe...

Siis Stadinarska ei tappele koskaan väkivalloin eikä juuri kovin sanoinkaan. rauhallinen perusteleva tyyli on paras.

S-kortti
bonusviesti Herminelle
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Ihanat ja odotetut lahjat

Viesti Kirjoittaja Ann »

En tartte enää mitään, kun sain tän intternetin. My life is complete.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Ihanat ja odotetut lahjat

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Ann kirjoitti:En tartte enää mitään, kun sain tän intternetin. My life is complete.
Mikään ei saa olla täydellistä ja näin lähetänkin sulle terveiset!

Arska
muuten tää ei toki olisi vitsi mutta Ann nyt haluaa olla vaikeasti tavoitettava..
tavoitella en halua, vain tavoittaa huh... :D

Kerro Ann oliko tämä hauska! Nauroitko?

Kuvittele, minä nauran tätäkin!
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Ihanat ja odotetut lahjat

Viesti Kirjoittaja Ann »

Nauraisin..mut kun pissittää niin kovin! Tässä eteisen lattialla on nihkee nettailla. Jalkakin puutui.

Iisihän mä olen ja helposti lahjottavissa.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Ihanat ja odotetut lahjat

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Ann kirjoitti:Tässä eteisen lattialla on nihkee nettailla.
Use the wlan, luke.

Joku voisi neuvoa annalle sen wlanin suojausasetusten laittamisen, mä en osaa.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Ihanat ja odotetut lahjat

Viesti Kirjoittaja Ann »

Mylwin kirjoitti:
Ann kirjoitti:Tässä eteisen lattialla on nihkee nettailla.
Use the wlan, luke.

Joku voisi neuvoa annalle sen wlanin suojausasetusten laittamisen, mä en osaa.
Just sain uuden mesenkin laitettua. Et vastaa viesteihin!
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Ihanat ja odotetut lahjat

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Ann kirjoitti: Just sain uuden mesenkin laitettua. Et vastaa viesteihin!
Ei tää netti jaksa pyörittää webmessengeriä. Paska mikä paska.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Ihanat ja odotetut lahjat

Viesti Kirjoittaja Ann »

Mylwin kirjoitti:Paska mikä paska.
No ei se mitään, voidaan palstachattia!

No ei vaineskaan! SIKE! Se olkoon joululahjani teille.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Ihanat ja odotetut lahjat

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Ann kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:Paska mikä paska.
No ei se mitään, voidaan palstachattia!
Joo, vähän niinku goold ol' days!

Mitä söit tänään lounaaksi?
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
SingleMalt

Re: Ihanat ja odotetut lahjat

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Astiafriikit huom. Tarvitsisi löytää 10-12 kpl punaviinilaseja lahjaksi. Suosituksia?
Vastaa Viestiin