Ihanat ja odotetut lahjat

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Bliss

Re: Ihanat ja odotetut lahjat

Viesti Kirjoittaja Bliss »

BettyB. kirjoitti:pienemmät tissit.
Mulle kanssa. AA kiitos.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Ihanat ja odotetut lahjat

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Vaola kirjoitti:en maksa nukesta 169 euroa!!!
mimmonen nukke se oikein on :shock: peseekö se pyykit ja laittaa ruoan? tolla hinnalla melkeen pitäs...
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Ihanat ja odotetut lahjat

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Parhaat, mutta vaikeasti saatavissa olevat lahjat:

Queer As Folkin-DVD kokoelma, mitkä tahansa tuotantokaudet
L Koodin toinen tuotantokausi
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Avatar
aydemir
Elämätön Kitisijä
Viestit: 440
Liittynyt: 18.08.2005 9:11
Paikkakunta: Esbo
Viesti:

Re: Ihanat ja odotetut lahjat

Viesti Kirjoittaja aydemir »

syttiK kirjoitti:Rakas pukki,
mä halunki tämmösen http://www.white-yellow.com/korut6.html :oops:
Keskellä ylärivissä. Kelepaa.
Ihania! Mä ottaisin kyllä mieluiten ton alhaalla vasemmalla olevan. Sopis hyvin mun toisen sormuksen kanssa...
(Täytyy vissiin lähettää linkki myös tuohon viereiselle työpöydälle :lol: )

Edit: Niin ne mun lahjatoiveet!
- seinäkalenteri (tää on vakio)
- uus yöpaita
- vedenkeitin
- lahjakortti tms hampaiden oikojalle
- lunta aattona pikarahtina Thaimaasen sille saarelle, jossa olen
Save a horse, ride a cowboy
selika

Re: Ihanat ja odotetut lahjat

Viesti Kirjoittaja selika »

-deleted-
Viimeksi muokannut selika, 10.02.2007 19:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
selika

Re: Ihanat ja odotetut lahjat

Viesti Kirjoittaja selika »

-deleted-
Viimeksi muokannut selika, 10.02.2007 19:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Ihanat ja odotetut lahjat

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

selika kirjoitti:Tietysti jos lähdetään vähän kalliimmalle linjalle niin ehdottomasti tämä kiitos:

MX-3
Siis MAZDAstako sinä haaveilet?
Madzasta????...siis miksi miksi?
No ota sinä Matzasi, mä otan sitten Porschen tai Ferrarin tai Maseratin tai jos oikein uskallan niin uuden Alfa Romeo 159:n.
Mazda...hei jotain rajaa vaatimattomuuteen...Pukki ei oo tyhmä! 8)
selika

Re: Ihanat ja odotetut lahjat

Viesti Kirjoittaja selika »

-deleted-
Viimeksi muokannut selika, 10.02.2007 19:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Ihanat ja odotetut lahjat

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

selika kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
selika kirjoitti:Tietysti jos lähdetään vähän kalliimmalle linjalle niin ehdottomasti tämä kiitos:

MX-3
Siis MAZDAstako sinä haaveilet?
Madzasta????...siis miksi miksi?
No ota sinä Matzasi, mä otan sitten Porschen tai Ferrarin tai Maseratin tai jos oikein uskallan niin uuden Alfa Romeo 159:n.
Mazda...hei jotain rajaa vaatimattomuuteen...Pukki ei oo tyhmä! 8)
Well... Mazda ei vielä aiheuta hillittömiä himoja ilkivaltaan tai muuta kateellisuutta. Tietysti voisin toivoa myös Supra MKIV:tä mutta en kyllä Porsasta enkä varsinkaan Fiat...Ferraria. Ei italialaista ei sitten millään, rumiahan ne on :P

Toi kyseinen auto herätti hillittömän himon lähteä käymään pankissa ja Saksassa... Tässä yritän etsiä tietoa miten saisin jonkun käymään katsomassa onko toi auto sellanen kun miltä se kuvissa näyttää... Jos vaikka...
HETKONEN. Sain KUNKKUIDEAN! Onko lempinimesi Selika tullut Toyota Celicasta? Haaa, niin tietysti!
Toi ilkivaltaperuste oli hyvä! Mut italialaiset autot ovat kyllä kauniita, sano. Ja siis Alfa Romeo. Pieni pippurinen kaunotar. Nukkuisin/rakastelisin kanssaan, jos mahtuisi ovesta. :roll:
selika

Re: Ihanat ja odotetut lahjat

Viesti Kirjoittaja selika »

-deleted-
Viimeksi muokannut selika, 10.02.2007 19:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Ihanat ja odotetut lahjat

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

selika kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti: HETKONEN. Sain KUNKKUIDEAN! Onko lempinimesi Selika tullut Toyota Celicasta? Haaa, niin tietysti!
Kts. kuvagalleriani :wink:
Nojoo, siellä oli valkoinen Celica tosiaan! Ja mä kyllä ilman galleriaa arvasin tämän...Mutta sinuun en ole Kitinässä vielä tutustunutkaan sen kummemmin. Todistaako tämä että olet fiksu? Hahhaa. Eli olet nainen. Ja sulla on tosiaan tällainen urheilutyyppinen vaunu? Oletko sportgirl? :)
ninnithequeen

Re: Ihanat ja odotetut lahjat

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

BettyB. kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
par-sky kirjoitti:vähänkö mä olen helppo. olisin iloinen irtoreunavuoasta.
Semmosen mäkin haluun.
Siis tarkotatteko irtopohjavuokaa? Siis perus kakkuvuokaa? Ostin just sellasen kun omistan vaan yhden, ne maksaa hei alle kympin kipale. Ei pukilta kannata niin halpoja lahjoja pyydellä...
Mutta kun tuo meijän pukki on vähän huono keksimään mitään.
Vaatteita ja sisustuselementtäjä olen kieltänyt ostamasta, joten tuommonen vois olla ihan hyvä idea hälle vihjasta. Muuten pukkiparka pyörii taas tuskissaan tuntitolkulla kauppakeskuksissa ja nappaa lopulta hätäpäissään mukaansa hirveimmän kynttilätelineen minkä kuvitella saattaa :D
selika

Re: Ihanat ja odotetut lahjat

Viesti Kirjoittaja selika »

-deleted-
Viimeksi muokannut selika, 10.02.2007 19:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Ihanat ja odotetut lahjat

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

selika kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti: Nojoo, siellä oli valkoinen Celica tosiaan! Ja mä kyllä ilman galleriaa arvasin tämän...Mutta sinuun en ole Kitinässä vielä tutustunutkaan sen kummemmin. Todistaako tämä että olet fiksu? Hahhaa. Eli olet nainen. Ja sulla on tosiaan tällainen urheilutyyppinen vaunu? Oletko sportgirl? :)
Menee kyllä täysin ohi aiheen mutta sallittaneen, kun ollaan kuitenkin Paskanjauhanta-osastolla.

Sporttisuutta löytyy vain autosta, muuten mieluiten löhöän täällä piilopirtissä murusteni kainalossa. Ja jos et tunne minua, niin ei se mitään. Nickinvaihdosteni tarkoituskin on karistaa vähemmän ansioituneet kitisijät jäljiltäni. Saati sitten uudet. En kyllä tiedä oletko uusi vai vanha nickisi takana?

Fiksu en ole, nainen kyllä. Vietän enemmän aikaa nykyjään supraclubilla kuin täällä, siksi kai vähän tuntemattomampi.
Tietenkin se on myös kiinnostavaa mikä on piilopirttisi ja murusi, mutta epäilen sen olevan mies ja teidän baby. Kiva Celica, mutta nyt puhut Suprastakin. Minkälainen on vähemmän ansioitunut kitisijä? Minä olen kiltti kitisijä. hieman nyt aktiivisempi, mutta se johtuu siitä, että lepään välillä, heh! Minusta on vallan hienoa, et nainen murtaa rajoja ja on Supraclubilla. Liikaa oikeastaan niitä pikkurouvia, jotka ajaa suurella miehensä Volvolla ja eivät tiedä autosta tuon taivaallista. :)
selika

Re: Ihanat ja odotetut lahjat

Viesti Kirjoittaja selika »

-deleted-
Viimeksi muokannut selika, 10.02.2007 19:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Ihanat ja odotetut lahjat

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

selika kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti: Tietenkin se on myös kiinnostavaa mikä on piilopirttisi ja murusi, mutta epäilen sen olevan mies ja teidän baby. Kiva Celica, mutta nyt puhut Suprastakin. Minkälainen on vähemmän ansioitunut kitisijä? Minä olen kiltti kitisijä. hieman nyt aktiivisempi, mutta se johtuu siitä, että lepään välillä, heh! Minusta on vallan hienoa, et nainen murtaa rajoja ja on Supraclubilla. Liikaa oikeastaan niitä pikkurouvia, jotka ajaa suurella miehensä Volvolla ja eivät tiedä autosta tuon taivaallista. :)
Piilopirtti on täällä korvessa josta lähin bussipysäkki on 5 km päässä ja lähin kaupunki 35 km päässä.

Muruset = mies, viisvee pieni Iso poikani, 2 koiruutta ja 2 autoa ;) joista toinen on kuvissakin esiintyvä Celica ja toinen Supra. Kolmaskin auto on mutta sitä ei lasketa muruksi. Camryn ruppana on talviautona miehellä kun se ei halua kiusata Supea suolaisilla talvikeleillä. Supraclubi kerää Suprien, MR2:sten, Celicoiden ym. "special-toyotoiden" omistajat saman keskustelupalstan sisään. Sieltä on ihmisiä käynyt täällä meidän piilopirtissä saunomassakin monet kerrat, toisin kuin kitinästä.

Voisin ajaa Volvollakin, mutta sen pitäisi sitten olla pieni ja tehokas ja saatu ilmaiseksi jostain ;) Itse en ostaisi.

Vähemmän ansioitunut kitisijä on sellainen mikä ei seuraa niin aktiivisesti palstaa että tietäisi tällaisen "vähemmän tärkeän kitisijän" tulemiset ja menemiset, mm. millä kaikilla nickeillä olen täällä ja "aiemmissa kehitysversioissa" kulkenut. Aika moni silti tietää kuka olen vaikken sitä ole ihmeemmin koskaan mainostanutkaan.
Kiitos hauskasta kirjoituksestasi! Sulla ja teillä on mahottomasti MURUJA. Ja sitten noin paljon Toyota-seuraa, huh. Itselläni on myös auto, jossa on suuret kerhot.Alfa. Aivan loistavat ajo-ominaisuudet, olen ennen ajanut Bemarilla ja Toyotalla , mutta tämä on aivan yliveto ja pikkuisena on ketterä ja hyvä kaupungissakin. Että sillä voi mennä jarruttamatta liikenneympyräänkin ja vain ohjata. Ihmiset ei voi uskoa ellei koeaja! Säälin average-ihmisiä, jotka niillä Opeleilla ja Nissaneilla ja Relluilla ja Pösöillä laumasieluisesti ajelevat vaikka niillä olisi rahaakin ostaa parempaa, eivätkä tiedä paremmasta. Tätä olen oikeastaan huumorilla soveltanut rakkaussuhteisiinkin, minä kun olen sinkula. Tosin olen nyt aikonut aktivoitua itse kun ennen tulin jotenkin väärin päättäneeksi, että kyllä se oikeakin tyttö näyttäytyy sitten taas. Mutta sun valtavaan murusakkiisi en kyllä yllä! Itsekin toki tykkään Toyota MR2:sta ja vanhasta Celicasta. Mut eikö Suomen kaunein auto ole Huyndai Coupe?? On se nätti!Uusi Celica on tylsä! Oletko samaa mieltä? Ja minäkin kyllä hieman kammoksuin MR2:n heikkoa tavaratilaa, siis vain luukku. Ja hinta on tietysti yleensä se asia minkätakia immeinen ei sitä leikkikalukseen osta. Niin minunkin kohdallani ja ilkivalta on myös tosiaan syy miksi uuden auton ostaminen on ylipäänsä arveluttavaa. Sitten jotkut ja useat paiskaa ovensa vielä liian lujaa että tulee pikku kuhmuja viereiseen. Onko ne lapsia vai? Se on kova pala kun korjaukset ovat kalliita...

Mut se on kuules "kamalaa" kun ei oikein osaa tuntea täällä fiksuja ihmisiä. tai kaikki ovat ihmeen valveutuneita täällä kyllä, mutta sellaisia, jotka ovat edes hieman omalla aallonpituudella!
KYLLÄ mä olen sun Nickisi nähnyt, mutta täällä on Nickejä niin paljon ettei millään osaa tuntea kaikkia! Ja vielä kun nickejä muuttaa. Minä tulin vasta lokakuun lopulla tähän, ennen kitisin Cityssä samalla nimellä muistaakseni, mutta sielläkin vähän aikaa.
Olen valveutunut ja tunnen nyt Selikan koko elämäni ja se oli kiva kokemus tutustua!!
Jatkahan murutuksia ja lisääntykää toivoo Stadinarska (valveutunut Kitinäneuvos)
Bliss

Re: Ihanat ja odotetut lahjat

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Jos lupaan olla oikein kiltti, saanko tämän???? Pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiissss...
ninnithequeen

Re: Ihanat ja odotetut lahjat

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Löysin, löysin ja vielä kerran löysin!

Miehelle siis lahjan. Oikeen kaksikin niitten vitun sukkien ja muitten lisäksi.
Hunajaa maksoi, mutta oleNpas hyvä ku keksin. Toisesta kiitos Elpalle, joka uskollisena pyöri ostoksilla mukana :h:
imbesiili

Re: Ihanat ja odotetut lahjat

Viesti Kirjoittaja imbesiili »

Bliss kirjoitti:Jos lupaan olla oikein kiltti, saanko tämän???? Pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiissss...
Pyydä mielummin tämä

PDF-tiedosto jossa enemmän kuvia.
PerttiMakimaa

Re: Ihanat ja odotetut lahjat

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Toivon saavani ne pikkutarkkuudella ja rakkaudella hartaasti väsätyt villasukat, jotka ovat salaperäisesti kadonneet jonnekin eilen. :)
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Ihanat ja odotetut lahjat

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

imbesiili kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Jos lupaan olla oikein kiltti, saanko tämän???? Pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiissss...
Pyydä mielummin tämä

PDF-tiedosto jossa enemmän kuvia.
Oma subi ois kiva, mutta ne on suomessa laittomia (kai?)! Mä saan joululahjaksi tällaisen. Korvatunturilla on tosin lama, joten joutuu itse kaivamaan siihen fyrkat.
Älä löi! En ole hurrit!
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Ihanat ja odotetut lahjat

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Toivon pukilta uutta läppäriä. Niin ja semmosta OBH Nordican hiustenkäherrintä.
Kid

Re: Ihanat ja odotetut lahjat

Viesti Kirjoittaja Kid »

Mä haluan löylytuoksuja.
Vastaa Viestiin