Kuollaan yksin- keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
CoqAuVin
Kitinä paheena
Viestit: 34
Liittynyt: 27.05.2006 2:49
Paikkakunta: Helsing-&Tammerfors

Kuollaan yksin- keskiviikko

Viesti Kirjoittaja CoqAuVin »

Ehdottaisin Kuollaan yksin- keskiviikkoa, mut eiköhän se Ääs-Arska kerkee jotain muuta tänne minuutin yli puolenyön läväyttää. Jospa muita ei tänään vituttaisikaan? Mukavaa päivää kitisijöille kuitenkin.
-Rooninen Kymantikko-
huima

Re: Kuollaan yksin- keskiviikko

Viesti Kirjoittaja huima »

Voittoketju.
CoqAuVin
Kitinä paheena
Viestit: 34
Liittynyt: 27.05.2006 2:49
Paikkakunta: Helsing-&Tammerfors

Re: Kuollaan yksin- keskiviikko

Viesti Kirjoittaja CoqAuVin »

Kiitos, huima. Kilpailevat viikonpäiväketjut ovat siis kiellettyjä? Mutta mitäs jos koittais saada tänne jotain tunteisiinvetoavaa materiaalia? Noh, ainakin tuli mieleen, että ne täällä, jotka pääsee olemaan hevosten, tai muiden eläinten kanssa tekemisissä on onnekkaita. Minäkin voisin halia olon paremmaksi jonkun karvakuonon avulla.

Kysytään siis, että mikä saa teidät tänään iloiseksi? Minkä takia keskiviikkona ei kukaan halua kuolla yksin? :wink:
-Rooninen Kymantikko-
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Kuollaan yksin- keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Ihanaa. Vihdoin ketju joka ei ala metrin pituisella tekotieteellisellä bullshitillä.

Mutta otsikkoon liittyen:

"I realised that unless something's going to change soon I will end up fat and alone and be found three weeks later half-eaten by Alsatians."
-Bridget Jones

I drink to that.
Tosin tähän aikaan viikosta lähinnä vettä.
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Kuollaan yksin- keskiviikko

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

huomenta

hyvää keskiviikkoa
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Dumari

Re: Kuollaan yksin- keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Kännisä. Maiden. Ei ollu kyllä paras keikka, mut elämä on vieläkin.
Mulli75

Re: Kuollaan yksin- keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Huomenta !

EKA TPK

Piruako nyt vettä sataa, nythän pitäis olla talvi.

Jatkanpa kahvin juontia.
millivanilli

Re: Kuollaan yksin- keskiviikko

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Toka tpk!

Tänään saan olla ihan omassa ylhäisessä yksinäisyydessäni toimistolla, kun äippä on reissussa... alushousurock soimaan... zädäm!! No ei.. joku asiakas saattaa yllättäen silti tulla käymään.

Mielialat vaihtelevat edelleen pelästyneestä masentuneeseen. Meinasin alkaa itkeä kolme kertaa matkalla bussipysäkille.
ninnithequeen

Re: Kuollaan yksin- keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Höömenii.

Ukkokulta vie muksun kerhoon ja mää saan ihan rauhassa juoda aamukahvin yöpaitasillani täällä, ihQuu.
Pakkosiivousta ja pakkopyykkiä taas koko päivä. Kertokaa mulle miten tota pyykkiä voi olla noin paljon? Ja miten on mahdollista että joka päivä mä isken kuivumaan 5 miesten T-paitaa? Montako niitä täällä asuu? Häh?
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Kuollaan yksin- keskiviikko

Viesti Kirjoittaja cardic »

ei uutta lansirintamalta
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Kuollaan yksin- keskiviikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Dumari kirjoitti:Kännisä. Maiden. Ei ollu kyllä paras keikka, mut elämä on vieläkin.
Hahaa! Oiskohan juurikin Maidenin vika, että kollega ei oo vielä saapunu työpaikalle? No, kai se sieltä kohta tupsahtaa raportoimaan, oliko hyvä keikka..
Muuten tääl on kyl vaihteeks aika tylsää. En oikein tiedä, mitä keksisin hauskuttaakseni itseäni. Ehkä vedän kahvi- tai nikotiiniöverit, tai molemmat.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kuollaan yksin- keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä olin vihdoin tänään ennen yhdeksää töissä, alkuviikon olen tullut enemmän tai vähemmän myöhässä. Ei täällä kyllä oikein ole mitään tekemistä, kun arkistointi ei kiinnosta. Onneksi on Kitinä.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Kuollaan yksin- keskiviikko

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Lolita kirjoitti:Mä olin vihdoin tänään ennen yhdeksää töissä, alkuviikon olen tullut enemmän tai vähemmän myöhässä. Ei täällä kyllä oikein ole mitään tekemistä, kun arkistointi ei kiinnosta. Onneksi on Kitinä.
Kitinässä on aika hiljaista...
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kuollaan yksin- keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

KUOLEMA tänään?

Joo, vastaan minäkin.

No siis päivä menee siis kuoleman aatoksissa ja vielä yksin pitää kuolla. Tämä on kovin mukavaa ja innostavaa.

Siis piristävää ja hauskaa.

TÄMÄ kirjoitukseni on vain siksi koska laitoin samaa aikaan ketjun liikkeelle 0.01 kuin coqauvin salasana?, mutta tiesin jo silloin että mun oma saattaa olla hylätty koska täällä on syöpää niin paljon.

Ja eiköhän tuo pahin etäispesäkesyöpäläinen Huima vielä ollut paikalla. Muuta ei tarvita.

Stadinarskahan ei toki lannistu, ehkä hiukan masentuu, ihan hiukan. Että ole Huima onnellinen vaan.

Kurja olo kun pitää kuolla yksin uuden aiheen mukaan. Onkin mahasta kouristelua. Josko se sitten tänään tulee se kuolema kun sitä noin vielä vapaaehtoisesti halutaan kannustaa.

Tuolla on vielä minun aloittamani elämänketju. Siellä on mun alkukirjoitus.

Ainiin. Nyt lopetan ettei tuu liian pitkää!

KOSKA TUKIJOITANI on paljon ,niin annan kaikille ison Halin. Älkää olko kateellisia eikä pahansuopia jos yksi saa tunteellisen :h: :n. En lähtisi sitä retostelemaan koska näen tämän sydänasian oikeanakin mahdollisuutena. Mutta se on minun päässäni...

Tiedän ettei tukemiseni ole helppoa koska se sattaa tukijan itsensä kenties huonoon asemaan. Mutta ymmärrän! Osittain.

Huimalle siis ehdoton :stop: Hän ei innosta, ei. Ihmettelen miksi jotakin innostaa...

Stadinarska
pelkää siis kuolemaa tänään. Yksin yölläkö? Ikävä juttu. Mieluimmin eläisin...
Viimeksi muokannut Stadinarska, 15.11.2006 10:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Kuollaan yksin- keskiviikko

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

"Sitten oli hiljaista ja yksi suomalainen sankaritarina oli saanut päätöksensä."
Viimeksi muokannut RolloTomasi, 15.11.2006 10:06. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Kuollaan yksin- keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Sain viikon talvilomaa töistä. Vähänkö kiva vaikka aloitin vasta heinäkuussa! Ajattelin lähteä Marokkoon mun persläpi-serkun kanssa. Mun tuurilla se vielä taustailee täällä.
SingleMalt

Re: Kuollaan yksin- keskiviikko

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Osuva ketjun nimi. Nimittäin saksanseisojamme siirtyi tänä aamuna autuammille metsätysmaille. 2 viikkoa keuhkokuumetta, ja todella hyvässä fyysisessä kunnossa oleva 10,5 vuotias narttu oli poissa. On se nopeaa, kun tauti kunnolla iskee.

Hyviä riistamaita Hanna.

ps.

Please, ei mitään stanan osanottoja sitten.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Kuollaan yksin- keskiviikko

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Stadinarska kirjoitti: Kurja olo kun pitää kuolla yksin uuden aiheen mukaan. Onkin mahasta kouristelua. Josko se sitten tänään tulee se kuolema kun sitä noin vielä vapaaehtoisesti halutaan kannustaa.

Yksin yölläkö?
Oikeastaan juuri niin haluaisin kuolla. Yksin yöllä metsässä vesisateessa kiväärinpiippu suussa.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
silsis

Re: Kuollaan yksin- keskiviikko

Viesti Kirjoittaja silsis »

Kesäksi biletila Tampereelta noin 100 hengelle? Onko kellään ehdotuksia? Lähikunnatkin käyvät noin 20 km:n säteellä Treen keskustasta.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kuollaan yksin- keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

RolloTomasi kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti: Kurja olo kun pitää kuolla yksin uuden aiheen mukaan. Onkin mahasta kouristelua. Josko se sitten tänään tulee se kuolema kun sitä noin vielä vapaaehtoisesti halutaan kannustaa.

Yksin yölläkö?
Oikeastaan juuri niin haluaisin kuolla. Yksin yöllä metsässä vesisateessa kiväärinpiippu suussa.
EN HALUA KUOLLA ja ihmiset vielä ottivat KUOLEMAKETJUN minun elämänketjuni tilaan! Voi elämää...

Ai mutta ei ne ihmiset sitä tehnytkään. Tuo Huima. Ettekö voisi käydä sitä vastaan. Ryhdistäytykää!

Ai että jankkaan. En en. Lähden nyt työpäivään.Palataan!
Kaikille tukijoilleni halit.

Ja uudet Stadinarska-ystävät, kokoontukaa.

Mottomme: Ruttuturpa-besserwisser-tosikot ketoon. Me Stadinarskan kanssa nousemme voittoon!

Sydän kaikkein mukavimmalle.

Arska
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kuollaan yksin- keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Georgina »

irmelianneli kirjoitti: istuin siellä 8h perse homeessa ja maha turvoksissa. Mykkäkoulu 'kultsin' kaa jatkuu jo toista päivää, tai no oikeestaan kolmatta. Se ei uskalla soittaa. Siinäpähän sitte olkoot. Silti järetön iksu.
Oon ihan pihalla taas! En vaan jaksa käynnistellä tätä konetta, nyt mulla on vp tallilta ja oli pakko hoitaa sähköpostit. Blogin päivittelykin saa odottaa. Tallilla on kyllä muutoin kivaa kun Tohelon saikku loppu :h: (oma olokin on vähän helpottanut noiden happolääkkeiden myötä, saas nähdä huomenna kun niitä ei enää oo)

Mä sain töissä sellaisen kehitysehdotuksen läpi, mikä tietää jonku satasen lisätuloja joka kuukausi ja huomattavasti helpottunutta työstressiä. aah. En oo nähnyt töistä unta nyt kahteen yöhön. :] Meen silti koko viikonlopuksi tekeen taas lomitusta, sais se palkka entisestäkin tulla!

Mikäs se tuommoinen mykkäkoulu on? tähtähtäh? Luin kyllä sun viestihistorian läpi eli käsitin asian pääpiirteissään. Koitetaas tässä taas törmäillä.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
CandyMan

Re: Kuollaan yksin- keskiviikko

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

SingleMalt kirjoitti:Osta mersu, niin ei tartte tapella. :wink:
Noin mulle väitettiin Volkkaristakin, se kuulemma vaan toimii. Ostan Opelin.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kuollaan yksin- keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Georgina »

CandyMan kirjoitti:
SingleMalt kirjoitti:Osta mersu, niin ei tartte tapella. :wink:
Noin mulle väitettiin Volkkaristakin, se kuulemma vaan toimii. Ostan Opelin.
Osta vanhempi auto. Niissä ei ole niin paljon turhaa ja haavoittuvaista elektroniikkaa ja pikkuosaa.

Nimin: itse asiassa jo 2 vuotta opelilla suht tyytyväisenä ajellut. ;)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
CandyMan

Re: Kuollaan yksin- keskiviikko

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

RolloTomasi kirjoitti:Yksi nainen on kysynyt minulta jo kolmesti, haluanko mennä naimisiin ja lapsia. Ilmeisestikään ei kuitenkaan tarkoittanut, haluanko mennä naimisiin hänen kanssaan.
Se että hän kysyy samaa asiaa monta kertaa tarkoittaa ettei hän ollut ekaan vastaukseen tyytyväinen. Olisit koittanut eri variaatioita, kuten "Kyllä!", "No en tod!" ja "Vaarinhousut?".
CandyMan

Re: Kuollaan yksin- keskiviikko

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

millivanilli kirjoitti:Mielialat vaihtelevat edelleen pelästyneestä masentuneeseen. Meinasin alkaa itkeä kolme kertaa matkalla bussipysäkille.
Raskaana?
Vastaa Viestiin