Arska-Stadin

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
slam

Arska-Stadin

Viesti Kirjoittaja slam »

Arkapoika huusin takaa
mulkkaa lehmähakaa
runkkaa irtoriutta
rasvailee itselleen kevättä
innovaatio venäjältä
kyselee näytänkö kenen sedältä?
Kusee ja paskoo puoli huusia
slam

Re: Arska-Stadin

Viesti Kirjoittaja slam »

kiireettä kiulu kintuilla
kepittä kerma ennakolla
huulilla huutajan helinä
askelten antajan kolina
kun ei liimaa, lepää leivät lautehilla

:lol:
slam

Re: Arska-Stadin

Viesti Kirjoittaja slam »

Linnut visersivät kauniisti ja Arska tepasteli pienissä poposissaan Stadin keskustassa. Nyt on kevät hän hihkaisi. Jalat liikkuivat innokkaasti lämpimillä katukivetyksillä. Hetken mielijohteesta hän ajautui rautatieasemalle, joka on päätepiste koko kauniille rataverkollemme suomessa. Tavoitteena oli ylittää kehäkolmosen raja. Autolla hän ei uskaltaisi ajaa keimolan porttia kauemmaksi. Junassa silmät pystyisi sulkemaan ja sukeltamaan lävitse tuntemattoman verhon tuolle puolelle. Hieno päivä saatteli arskan ostamaan menolipun peräti Tampereelle asti. Pelko kurvaisi jarrut kiinni ja hän kulki junaan oksennuksen kajo kurkussaan.

Konduktöörit auttoivat hänet istuimelle ja pian hän pyörtyi. Lippu löytyi hänen oikeasta kädestään ja avustajat totesivat hänellä olevan normaalia Helsinkistä poistumispelkoa. "Hän ei pysty jättämään turvallista kotiaan ja syöksymään voimalla kohti uusia seikkailuja." saattoivat kokeneet Suomen matkaajat todeta hänen vääristyneistä kasvonilmeistään, kun lumen määrä lisääntyi ulkona Keravan jälkeen. "Vieläkö jaksat Arska, tulla kauemmaksi Hesasta?" avustajat kyselivät hellästi. Arska pyöri tuolillaan kuin murrosikäinen lapsi. Ruualla ja pienellä matkatelvisiolla hänet saatiin onneksi rauhoittumaan. Samassa vaunussa ihmiset alkoivat käymään ns. kuumana.

"Kuvittele, että tämä on pieni helsinki" sanoi Arskasta huolehtiva nainen hellän pehmeästi Junan jarruttaessa Tampereen asemalle. Ilveshotellin liput olivat Arskalla jo valmiina kädessä. "Kyllä, minä uskallan", hän hieman valoi tahtoa sanoillaan, vaikka pelkäsikin kuin kirkonrotta pyydystä. Arska asteli asematunneliin ja totesi: "Ompas täällä hieman pienempää ja kotoisempaa, kun meidän puolen miljoonan pääkaupungissa. "Vaikutat vielä huonovointiselta, tarvitsemme taxin, joka heittää sinut ilvekselle, että piässet poikarukka vuoteellesi" ja huomenna nauttimaan Tampereen ihmeistä, kunhan totuttelet kaukana poissa kotoa olemaan...

joo... morjes jaksellaan :lol:
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Arska-Stadin

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

slam kirjoitti:Arkapoika huusin takaa
mulkkaa lehmähakaa
runkkaa irtoriutta
rasvailee itselleen kevättä
innovaatio venäjältä
kyselee näytänkö kenen sedältä?
Kusee ja paskoo puoli huusia
SIIS tämä tästä oikeastaan vielä puuttui...

Mutta Slam sai aikaan sen: OLEN SANATON ! :shock:

stadinarska
pala kurkussa kertakaikkiaan.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Arska-Stadin

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

slamIN KIRJOITUKSEEN ARSKAN KOMMENTIT PÖLKYILLÄ kirjoitti:Linnut visersivät kauniisti ja Arska tepasteli pienissä poposissaan

ON KOHTALAISEN ISOT

Stadin keskustassa. Nyt on kevät hän hihkaisi.

JOO, ILMAN MUUTA

Jalat liikkuivat innokkaasti lämpimillä katukivetyksillä.

CORRECTION: MELKO LÄMPIMILLÄ.

Hetken mielijohteesta hän ajautui rautatieasemalle, joka on päätepiste koko kauniille rataverkollemme suomessa.

ERROR: KAUNIILLE: ON RUMALLE


Tavoitteena oli ylittää kehäkolmosen raja. Autolla hän ei uskaltaisi ajaa keimolan porttia kauemmaksi.

STADINARSKAHAN AUTOILEE VAIKKA ASFALTIN SEASSA JA VAIKKA MERESSÄKIN. KEHÄKOLMOSEN RAJA ON LANDEA, MUTTA HÄN , MINÄ OTAN SEN COOLISTI...HAISTELLEN PASKA...KORJAAN SIIS LEHMÄN TUOKSUA.


Junassa silmät pystyisi sulkemaan ja sukeltamaan lävitse tuntemattoman verhon tuolle puolelle.

SLAM SAATTAA STADINARSKAN SANATTOMAKSI JO TOISEN KERRAN. MITÄ TÄMÄ ON? HELP MULLA ALKAA PATTERI LOPPUA...EI SELIITÄ APUVAAAA. STADINARSKALLA ALKAA KEITTÄÄ!PELOTTAA TUO VERHOJUTTUKIN...KUKA SIELTÄ ILMESTYY.


Hieno päivä saatteli arskan ostamaan menolipun peräti Tampereelle asti.

NO KUULE NYT MENI JO PAHASTI ASIATTOMUUKSIIN. HIENONA PÄIVÄNÄ TEEN HIENOJA ASIOITA. VAIN KUN OLEN KUOLLUT NELJÄ KERTAA OSTAISIN MENOLIPUN TAMPEREELLE.


Pelko kurvaisi jarrut kiinni ja hän kulki junaan oksennuksen kajo kurkussaan.

MINÄ OLEN SINULLEKIN KERTONUT OIKEASTI ETTEN OLE KOSKAAN OKSENTANUT...AINIIN SIIS KURKUSSA, OKEI HYVÄKSYTÄÄN...

Konduktöörit auttoivat hänet istuimelle ja pian hän pyörtyi. Lippu löytyi hänen oikeasta kädestään

MUT HUOMATKAA. OLEN IHMINEN. MINULLA ON KÄDET!!!


ja avustajat totesivat hänellä olevan normaalia Helsinkistä poistumispelkoa. "Hän ei pysty jättämään turvallista kotiaan ja syöksymään voimalla kohti uusia seikkailuja." saattoivat kokeneet Suomen matkaajat todeta hänen vääristyneistä kasvonilmeistään, kun lumen määrä lisääntyi ulkona Keravan jälkeen. "Vieläkö jaksat Arska, tulla kauemmaksi Hesasta?" avustajat kyselivät hellästi. Arska pyöri tuolillaan kuin murrosikäinen lapsi. Ruualla ja pienellä matkatelvisiolla hänet saatiin onneksi rauhoittumaan. Samassa vaunussa ihmiset alkoivat käymään ns. kuumana.

TÄYTYY SHHHHAAANNNOA EETTÄ NYT NAURATTTTAAA IHAN OIKEESTA. SIIS SE SAATTAIS OLLA JOPA TOTTA. SIÄHÄN MAHTAVA VEIKKA OOT!

HAH, SIIS MINÄ NAURAN LINNANI OLOHUONE-SALISSA ÄÄNEEN!

AVUSTAJAT KYSYVÄT HELLÄSTI...EI VOI :D 8) :D

"Kuvittele, että tämä on pieni helsinki" sanoi Arskasta huolehtiva nainen hellän pehmeästi Junan jarruttaessa Tampereen asemalle.

OI IHANAA MULLE VARATTU HELLÄ NAINEN, KIITOS!!!!!


Ilveshotellin liput olivat Arskalla jo valmiina kädessä. "Kyllä, minä uskallan", hän hieman valoi tahtoa sanoillaan, vaikka pelkäsikin kuin kirkonrotta pyydystä. Arska asteli asematunneliin

ONKO TAMPEREELLA ASEMATUNNELI. HESASSA SANOTTIIN KERRAN ETTÄ RISTI TAKASEINÄÄN JOS KÄVELET ASEMATUNNELIN LÄPI ILLALLA ILMAN PUUKKOA SELÄSSÄ.

ja totesi: "Ompas täällä hieman pienempää ja kotoisempaa, kun meidän puolen miljoonan pääkaupungissa. "Vaikutat vielä huonovointiselta, tarvitsemme taxin,

VAIN JOS JOKU MUU MAKSAA TAKSIN!!
MENISIN AMBULANSSILLA

joka heittää sinut ilvekselle, että piässet poikarukka vuoteellesi" ja huomenna nauttimaan Tampereen ihmeistä, kunhan totuttelet kaukana poissa kotoa olemaan...


MITEN PÄÄSEN KOTIIN? TULEE SÄÄLI ITSEÄNI KOHTAAN. MIHIN SE HELLÄ NAINEN KATOSI. KAIKKI OLISI HYVIN JOS HÄN TULISI MYÖS VUOTEELLE...

joo... morjes jaksellaan :lol:
slam

Re: Arska-Stadin

Viesti Kirjoittaja slam »

Stadinarska kirjoitti:
Mutta Slam sai aikaan sen: OLEN SANATON ! :shock:

stadinarska
pala kurkussa kertakaikkiaan.
et voinut ennustaa
ei meille tuoda marjoja
kävyt keikkuvat oksissaan
sanattomissa saksissaan
sivut säveltyy
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Arska-Stadin

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

slam kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
Mutta Slam sai aikaan sen: OLEN SANATON ! :shock:

stadinarska
pala kurkussa kertakaikkiaan.
et voinut ennustaa
ei meille tuoda marjoja
kävyt keikkuvat oksissaan
sanattomissa saksissaan
sivut säveltyy

rupeeee kyl hiukan jopa pelottaaaannn...

UGH sanoi Arska


Stadinarska
luontainen taistelija
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Arska-Stadin

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Slam-kultanen, oletko ollut kirjoittamiskurssilla jo? Oletko tarjonnut tuotoksiasi musiikintekijöille, kustantamoille? Sinulla kun tuo runosuonikas sykkii.
Kikkelis kokkelis.
slam

Re: Arska-Stadin

Viesti Kirjoittaja slam »

Stadinarska kirjoitti:
Junassa silmät pystyisi sulkemaan ja sukeltamaan lävitse tuntemattoman verhon tuolle puolelle.

SLAM SAATTAA STADINARSKAN SANATTOMAKSI JO TOISEN KERRAN. MITÄ TÄMÄ ON? HELP MULLA ALKAA PATTERI LOPPUA...EI SELIITÄ APUVAAAA. STADINARSKALLA ALKAA KEITTÄÄ!PELOTTAA TUO VERHOJUTTUKIN...KUKA SIELTÄ ILMESTYY.
Petteri punakuono sieltä astelee untuvapuvussaan. Luokse lapsosten iloisten ja tietäväisten. Vitsiniekkojen virheille virnistelee itse pukki panijan parrassaan. Petterin perseessä on pieni salainen luukku, josta ajoittain työntyy ulos pökäle. Ennen´näkemätön, ja lerssin muotoinen paska. Se on monien amisten silmien ilona ja sydämen rakkautena. Sellaisissakin kouluissa kuten hervannan amis ja kontulan ylä-aste. You know.
slam

Re: Arska-Stadin

Viesti Kirjoittaja slam »

Keikaus kirjoitti:Slam-kultanen, oletko ollut kirjoittamiskurssilla jo? Oletko tarjonnut tuotoksiasi musiikintekijöille, kustantamoille? Sinulla kun tuo runosuonikas sykkii.
En jaksanut kauaa
kantaa sitä tuskan kauhaa
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Arska-Stadin

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

slam kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Slam-kultanen, oletko ollut kirjoittamiskurssilla jo? Oletko tarjonnut tuotoksiasi musiikintekijöille, kustantamoille? Sinulla kun tuo runosuonikas sykkii.
En jaksanut kauaa
kantaa sitä tuskan kauhaa
Älä selitä, vaan silitä kirjoituskurssia!
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Arska-Stadin

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

slam kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
Junassa silmät pystyisi sulkemaan ja sukeltamaan lävitse tuntemattoman verhon tuolle puolelle.

SLAM SAATTAA STADINARSKAN SANATTOMAKSI JO TOISEN KERRAN. MITÄ TÄMÄ ON? HELP MULLA ALKAA PATTERI LOPPUA...EI SELIITÄ APUVAAAA. STADINARSKALLA ALKAA KEITTÄÄ!PELOTTAA TUO VERHOJUTTUKIN...KUKA SIELTÄ ILMESTYY.
Petteri punakuono sieltä astelee untuvapuvussaan. Luokse lapsosten iloisten ja tietäväisten. Vitsiniekkojen virheille virnistelee itse pukki panijan parrassaan. Petterin perseessä on pieni salainen luukku, josta ajoittain työntyy ulos pökäle. Ennen´näkemätön, ja lerssin muotoinen paska. Se on monien amisten silmien ilona ja sydämen rakkautena. Sellaisissakin kouluissa kuten hervannan amis ja kontulan ylä-aste. You know.
I really don't know...Actually, Oh...
Would it be possible that there will be only that gentle lady for me without any poroperse?
Please, change your story immediately!I dont' wanna smell any lerssishit.

CitysAndrew
very cool
slam

Re: Arska-Stadin

Viesti Kirjoittaja slam »

Stadinarska kirjoitti:I really don't know...Actually, Oh...
Would it be possible that there will be only that gentle lady for me without any poroperse?
Please, change your story immediately!I dont' wanna smell any lerssishit.

CitysAndrew
very cool
I want it to be stink and dirty story. I love to talk about ruumiintoiminnot. It is very fun, because I was at amis too. I play with forestmachines couple of times. It was fun and teachers shows us: How to be a cool machine driver. They talk a lot abaut shit things at schoolrooms.

It´s very closely, att them don´t show them ass for every student during the exosaising. :lol:
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12358
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Arska-Stadin

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Leivospaperien syöminen(kö) sinulle aiheuttaa näitä visioita? :)
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
slam

Re: Arska-Stadin

Viesti Kirjoittaja slam »

Homeboy65 kirjoitti:Leivospaperien syöminen(kö) sinulle aiheuttaa näitä visioita? :)
It´s was very boring evening last night and I just sit at home. Tonight we selebreit again, if Arska comes to give some entertaiment.
slam

Re: Arska-Stadin

Viesti Kirjoittaja slam »

Kananlento
askeleet hennot
siivet eivät kanna
istuu iltaa
innokkuudessa
slam

Re: Arska-Stadin

Viesti Kirjoittaja slam »

Ei minulle
ei hänelle
elämälle, kiitos :lol:
slam

Re: Arska-Stadin

Viesti Kirjoittaja slam »

Kalja kiitos täyteläisestä maustasi
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Arska-Stadin

Viesti Kirjoittaja Niba »

Saisiko kirjoituksesi oivan kurin jos niskasi vääntäisin nurin..
Eikun pehmeesti anna runosuolesi sykkiä, ettei tarvi turhaan kykkiä?

Tää on niin kivaa että meiluummin lopetan, en itseäni enkä suihinkaan slämyä.. :lol: :P 8)
(vaikka olenkin herran lievästi pahoinpidellyt, sillen ystävällisesti vaan)
Pyyhin Netikettiin..
slam

Re: Arska-Stadin

Viesti Kirjoittaja slam »

Niba kirjoitti:Saisiko kirjoituksesi oivan kurin jos niskasi vääntäisin nurin..
Eikun pehmeesti anna runosuolesi sykkiä, ettei tarvi turhaan kykkiä?

Tää on niin kivaa että meiluummin lopetan, en itseäni enkä suihinkaan slämyä.. :lol: :P 8)
(vaikka olenkin herran lievästi pahoinpidellyt, sillen ystävällisesti vaan)
kiitos osaanotosta. :)

Kylmä viilteli haavojaan
hameen aluset lepattivat tuulessa
keksinyt kukaan ei aikojaan
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Arska-Stadin

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

slam kirjoitti:
Niba kirjoitti:Saisiko kirjoituksesi oivan kurin jos niskasi vääntäisin nurin..
Eikun pehmeesti anna runosuolesi sykkiä, ettei tarvi turhaan kykkiä?

Tää on niin kivaa että meiluummin lopetan, en itseäni enkä suihinkaan slämyä.. :lol: :P 8)
(vaikka olenkin herran lievästi pahoinpidellyt, sillen ystävällisesti vaan)
kiitos osaanotosta. :)

Kylmä viilteli haavojaan
hameen aluset lepattivat tuulessa
keksinyt kukaan ei aikojaan

Ilta onnessaan haaveilepi
Kunhan keskustelen ensin
hänen pohjan pahjimmaisen
Paha, hän sanoi
Ei ruvenna haastamaan
Tuuli vain sen sanoi
Sen viimeisen sanan


Stadinarska
vt. Slam

OLEN TAKAISIN taas. OI KITINÄSEURAKUNTA! ILOITKAA!!!!!
Kissa tarkastaa pöydällä mitä ollaan tehty.

Hyvältä näyttää. Ja saa näyttääkin. Arskalainen on hiukan torkkuva...

torkku pieni tulehevi, Arskan suuren mielipuoleen,
sen virkistykseksi otti, pöön kultaisen painuvi
tyynyyn Arskan pehmoisen.
Siniseen...
Kultaunia katselepi
Arska pieni viaton
hän enkeleitä ja mussukoita miettelepi
se tuo maailman , näin onhan


((((((((((

Jälleen viransijainen Slamin

eli meidän kaikkien yhteinen käytössä oleva Stadinarska... :P
slam

Re: Arska-Stadin

Viesti Kirjoittaja slam »

Iloitse poikani. Vapauduit ingorelistalta.
Vastaa Viestiin