TORSTAI TORSTAI !! JIHUUUU, ELÄMME !

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
feliformia

Re: TORSTAI TORSTAI !! JIHUUUU, ELÄMME !

Viesti Kirjoittaja feliformia »

Duunissa taas. Vähän hutera olo, kun ei ruoka vieläkään kiinnosta. Mutta ei niin pahaa ettei jotain hyvääkin; paino on tippunut reilut kaksi kiloa sunnuntaista. Alan pro-anaksi.

Nukuin vähän huonosti. Mies raahasi eilen kotiin paininuken – Eemelin nimeltään. Sieltä se tuijotti mua silmättömällä naamallansa olkkarista kun yritin nukahtaa. Villi mielikuvitukseni teki tepposet ja aloin kuvitella Eemelin joutuvan pahojen henkien valtaamaksi öiseen aikaan (se ihan selvästi liikkui siellä pimeässä) ja kammottavan terävähampaisen suun repeävän sen päähän. Mies jo tuhisi unissaan kun minä piileskelin peiton alla kauhusta täristen odottaen Eemelin hyökkäystä :shock:
slam

Re: TORSTAI TORSTAI !! JIHUUUU, ELÄMME !

Viesti Kirjoittaja slam »

Stadin arseella on muuta menoo, ja siksi minäkin poistun. Olkaa onnellisia vapaa-ajasta, jonka suon teille. :lol:
ComeBack

Re: TORSTAI TORSTAI !! JIHUUUU, ELÄMME !

Viesti Kirjoittaja ComeBack »

Hih, hassua kun vahingossa asensin koneeseeni skannerin ohjelman espanjaksi :lol: Tämä herättää mussa joka kerta hilpeyttä kun skannailen tuotekuvia.

Ihminen on kotiutunut työelämään, kun hän repii siitä jo iloa ja huumoria elämäänsä.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: TORSTAI TORSTAI !! JIHUUUU, ELÄMME !

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Ei helvetti, mä haluan kotiin täältä. Tai itseasiassa ihan minne vaan..
Niin tylsää. Olin tosiaan täysin väärässä, ku odotin jotain kiirepäivää.
Pääsis ees tupakoimaan, tai vessaan, tai ruokikselle..tai kaikkia näitä.
Miksei oo mitään tekemistä?!?! Tai no joo, oishan..voisin askarrella eli laittaa kulkukortteihin ketjuja kiinni. Haastavuus kunniaan, jälleen kerran.
5 tuntia työaikaa vielä jäljellä..................................
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
SaintJohnPerse

Re: TORSTAI TORSTAI !! JIHUUUU, ELÄMME !

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Viime yö meni kaverin sohvalla nukkuessa Espoon puolella. Tästä yöstä en ole varma. Olisi optio vanhan hoidon luona Eirassa, mikä sopii sijaintinsa puolesta minulle paremmin. En kuitenkaan mielelläni menisi sinne, koska joutuisin todennäköisesti kohtaamaan seksuaalista lähentelyä, olenhan siiveellinen mies.

No, odotellaan nyt vakuutusyhtiöltä jotain kommenttia tai sitten mennään vaikka omalla rahalla hotelliin. Niin tosin piti mennä eilenkin, mutta majatalosta ei löytynyt tilaa. Ettäs tällei..
ComeBack

Re: TORSTAI TORSTAI !! JIHUUUU, ELÄMME !

Viesti Kirjoittaja ComeBack »

SaintJohnPerse kirjoitti:Olisi optio vanhan hoidon luona Eirassa, mikä sopii sijaintinsa puolesta minulle paremmin. En kuitenkaan mielelläni menisi sinne, koska joutuisin todennäköisesti kohtaamaan seksuaalista lähentelyä, olenhan siiveellinen mies.
:shock: Mä olen aina luullut, että miehet suorastaan ODOTTAVAT naisten seksuaalisia lähentymisiä...
SaintJohnPerse

Re: TORSTAI TORSTAI !! JIHUUUU, ELÄMME !

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

ComeBack kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:Olisi optio vanhan hoidon luona Eirassa, mikä sopii sijaintinsa puolesta minulle paremmin. En kuitenkaan mielelläni menisi sinne, koska joutuisin todennäköisesti kohtaamaan seksuaalista lähentelyä, olenhan siiveellinen mies.
:shock: Mä olen aina luullut, että miehet suorastaan ODOTTAVAT naisten seksuaalisia lähentymisiä...
Ei aina... Tunsin itseni viime kerran niin likaiseksi... Ja on minullakin tunteet... En ole pelkkä lihankimpale...
ComeBack

Re: TORSTAI TORSTAI !! JIHUUUU, ELÄMME !

Viesti Kirjoittaja ComeBack »

SaintJohnPerse kirjoitti:
ComeBack kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:Olisi optio vanhan hoidon luona Eirassa, mikä sopii sijaintinsa puolesta minulle paremmin. En kuitenkaan mielelläni menisi sinne, koska joutuisin todennäköisesti kohtaamaan seksuaalista lähentelyä, olenhan siiveellinen mies.
:shock: Mä olen aina luullut, että miehet suorastaan ODOTTAVAT naisten seksuaalisia lähentymisiä...
Ei aina... Tunsin itseni viime kerran niin likaiseksi... Ja on minullakin tunteet... En ole pelkkä lihankimpale...
:shock: Kaikkea sitä oppii, kun vanhaksi elää... Olet järkyttänyt keski-ikäisen naisen maailmankuvaa.
feliformia

Re: TORSTAI TORSTAI !! JIHUUUU, ELÄMME !

Viesti Kirjoittaja feliformia »

Onpas täällä hiljaista. Kirjoitelkaa nyt jotain, ihmiset!

Tänään viedään katti eläinlääkärille rokotettavaksi ja tarkastukseen. Sen jälkeen sopisi meille tulla toinenkin otus :]
slam

Re: TORSTAI TORSTAI !! JIHUUUU, ELÄMME !

Viesti Kirjoittaja slam »

comebäkki... njoo kirjastolla. Suomi-finland ilojen maa. boring
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: TORSTAI TORSTAI !! JIHUUUU, ELÄMME !

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

olen päättänyt, että vuoden loppuun mennessä olen joko rakastamani naisen poikaystävä tai total stranger. en vain tiedä, mikä olisi paras tapa ilmoittaa asia hänelle.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
ComeBack

Re: TORSTAI TORSTAI !! JIHUUUU, ELÄMME !

Viesti Kirjoittaja ComeBack »

RolloTomasi kirjoitti:olen päättänyt, että vuoden loppuun mennessä olen joko rakastamani naisen poikaystävä tai total stranger. en vain tiedä, mikä olisi paras tapa ilmoittaa asia hänelle.
Voi muru, susta tulee mieleen eräs viehättävä nuori mies, johon tutustuin Journalistinen työ -kurssilla tänä syksynä.
Dumari

Re: TORSTAI TORSTAI !! JIHUUUU, ELÄMME !

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Oon nukkunut ehkä maks 3h tänä aamuna. Mistä tietää olevansa ihkuuntunut?
slam

Re: TORSTAI TORSTAI !! JIHUUUU, ELÄMME !

Viesti Kirjoittaja slam »

Keitän riisiä ja sitten vedän kaljaa. Anteeksi, että olin hetken hiljaa.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: TORSTAI TORSTAI !! JIHUUUU, ELÄMME !

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

ComeBack kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:olen päättänyt, että vuoden loppuun mennessä olen joko rakastamani naisen poikaystävä tai total stranger. en vain tiedä, mikä olisi paras tapa ilmoittaa asia hänelle.
Voi muru, susta tulee mieleen eräs viehättävä nuori mies, johon tutustuin Journalistinen työ -kurssilla tänä syksynä.
Mitenköhän tähän pitäisi suhtautua...
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
ComeBack

Re: TORSTAI TORSTAI !! JIHUUUU, ELÄMME !

Viesti Kirjoittaja ComeBack »

RolloTomasi kirjoitti:
ComeBack kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:olen päättänyt, että vuoden loppuun mennessä olen joko rakastamani naisen poikaystävä tai total stranger. en vain tiedä, mikä olisi paras tapa ilmoittaa asia hänelle.
Voi muru, susta tulee mieleen eräs viehättävä nuori mies, johon tutustuin Journalistinen työ -kurssilla tänä syksynä.
Mitenköhän tähän pitäisi suhtautua...
Hih, huumorilla :wink:
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: TORSTAI TORSTAI !! JIHUUUU, ELÄMME !

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

ComeBack kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:
ComeBack kirjoitti:
Voi muru, susta tulee mieleen eräs viehättävä nuori mies, johon tutustuin Journalistinen työ -kurssilla tänä syksynä.
Mitenköhän tähän pitäisi suhtautua...
Hih, huumorilla :wink:
Hip!
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: TORSTAI TORSTAI !! JIHUUUU, ELÄMME !

Viesti Kirjoittaja Lolita »

feliformia kirjoitti:Tänään viedään katti eläinlääkärille rokotettavaksi ja tarkastukseen. Sen jälkeen sopisi meille tulla toinenkin otus :]
Mun pitäisi varata rokotusajat molemmille, mutta on vaan niin hankalaa. Vaikka mitä sanois, saa ajan kuitenkin keskelle päivää. Sitten äkkiä kesken työpäivän junalla kotiin, kissa laatikkoon ja taas junalla Tikkurilaan. Ei kykene ainakaan kahden kissan kaa yhtä aikaa. [/purnaus]
feliformia

Re: TORSTAI TORSTAI !! JIHUUUU, ELÄMME !

Viesti Kirjoittaja feliformia »

^Tänne sai ainakin ilta-ajan ihan helposti. Saattaa kyllä olla sun kannalta vähän hankalassa paikassa.
Bliss

Re: TORSTAI TORSTAI !! JIHUUUU, ELÄMME !

Viesti Kirjoittaja Bliss »

feliformia kirjoitti:Onpas täällä hiljaista. Kirjoitelkaa nyt jotain, ihmiset!
Ei kukaan viitsi, kun Stadinarska hyökkää kuitenkin seuraavan nurkan takaa, eikä sitä vaan jaksa....
SingleMalt

Re: TORSTAI TORSTAI !! JIHUUUU, ELÄMME !

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Koiran keuhkokuume olikin punkin aiheuttamaa. Ilmeisesti punkki oli sieraimessa ja sitä kautta pääsi levittämään viruksen.. Kyllä on pienellä punkillä pirullinen voima, kun terveen koiran vetää alle kahdessa viikossa turpeen alle. :shock:
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: TORSTAI TORSTAI !! JIHUUUU, ELÄMME !

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

RolloTomasi kirjoitti:olen päättänyt, että vuoden loppuun mennessä olen joko rakastamani naisen poikaystävä tai total stranger. en vain tiedä, mikä olisi paras tapa ilmoittaa asia hänelle.
Hei, nyt keksin erinomaisen keinon! Kun seuraavan kerran joku kysyy hänen läsnäollessaan seurustelemmeko, en vastaakaan ei, vaan "vuoden loppuun mennessä jes tai muuten olen her total stranger." Tässäpä idis! :D
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
millivanilli

Re: TORSTAI TORSTAI !! JIHUUUU, ELÄMME !

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Väskää niin maan kauhiasti. Olen vain yhtä isoa haukotusta. Tänään täytyy mennä päikkäreille kotona, ennen kuin voin jatkaa opparin tekemistä.
slam

Re: TORSTAI TORSTAI !! JIHUUUU, ELÄMME !

Viesti Kirjoittaja slam »

menen petille, jatketaan ja jaksellaan.

Stadinarskaa odetellessa

slamatus, kiiittää

moro
feliformia

Re: TORSTAI TORSTAI !! JIHUUUU, ELÄMME !

Viesti Kirjoittaja feliformia »

Bliss kirjoitti: eikä sitä vaan jaksa....
Jätän huomioimatta ja toivon että Firefox 2.0:lle tulee pian saataville se phpBB User Hide.

Olen tullut hulluksi. Aion alkaa keräilemään My Little Poneja ja kustomoimaan niitä. Olen miettinyt sitä jo pitkään. Tahdon tehdä ihquja goottiponeja, kävin jo huuto.netissä vähän tsiigailemassa poneja sillä silmällä :h:
Vastaa Viestiin