TORSTAI TORSTAI !! JIHUUUU, ELÄMME !

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: TORSTAI TORSTAI !! JIHUUUU, ELÄMME !

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

SikaMika kirjoitti:Hihhei!

Mun tietokoneeni äänekäs tuuletin alkoi vituttamaan mua. Se piti ikävää meteliä ja pörräsi välillä hitaammin ja välillä nopeammin. Tungin tuulettimeen paineilmaa purkista, mutta ei auttanut tällä kertaa (toisinaan se rauhoittuu hetkeksi). Poltin sitten hihani ja survaisin vitun propelliin kynän ja se simahti koko paska siihen. Sain sitten kuitenkin tönittyä propellin takaisin pörräämään ja sehän saatana sylkäisi yhden siiven pihalle ja pitää nyt täysin sietämätöntä pörinää! Oli tarkoitus työskennellä koneen ääressä pari tuntia, mutta suljenkin paskan ja alan lukemaan kirjaa. Tämä oli hyvä uutinen, nyt minä, pihi juutalaispaskakusipää, saan viimein aikaiseksi hankkia uuden ja äänettömämmän tuulettimen. Kauanko kone kestää laukeamatta kokonaan ilman tuuletinta?
Yksi tunti 23 minuuttia ja 4 sadasosaa. Jos puhallat joka kolmas minuutti saat lisäaikaa joka minuutin jälkeen sadasosan. pakettiratkaisuna 23 minuuttia kuussa. Liittymä Onni 2.

MITÄS KYSYIT! Heh....

Ja anteeksi sanoo kohtelias Stadinarska. Mutta ei Sialle pusua, ei...yökkkk
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: TORSTAI TORSTAI !! JIHUUUU, ELÄMME !

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

slam kirjoitti:arska zet, zet poika... tänne
NO NYSSE SLAMMI SLAMMUI!
slam

Re: TORSTAI TORSTAI !! JIHUUUU, ELÄMME !

Viesti Kirjoittaja slam »

Stadinarska kirjoitti:
slam kirjoitti:arska zet, zet poika... tänne
NO NYSSE SLAMMI SLAMMUI!
olin baarissa. sappeen streettimestari eli suunnittelija oli siellä kanssa. En viitsinyt rynniä miehen perään. En tiedä tunnistiko... olisi voiunut kysellä koska pääsee laskeen.
huima

Re: TORSTAI TORSTAI !! JIHUUUU, ELÄMME !

Viesti Kirjoittaja huima »

Propsit sille joka jaksaa enää parin viikon päästä näiden virtasten paskanjauhantaa katsoa.
Bliss

Re: TORSTAI TORSTAI !! JIHUUUU, ELÄMME !

Viesti Kirjoittaja Bliss »

huima kirjoitti:Propsit sille joka jaksaa enää parin viikon päästä näiden virtasten paskanjauhantaa katsoa.
Vähissä on, sano.
Bliss

Re: TORSTAI TORSTAI !! JIHUUUU, ELÄMME !

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Stadinarska kirjoitti:
feliformia kirjoitti:
Bliss kirjoitti: eikä sitä vaan jaksa....
Jätän huomioimatta ja toivon että Firefox 2.0:lle tulee pian saataville se phpBB User Hide.
...
KIITOS FELIFORNIA! LAITAN SINUT suosikkilistalleni!

On nimittäin tosi ihmeellistä, että joku saattaa asettaa itsensä niin varmalle alustalle että häntä jaksetaan ilman muuta...aikas kovaa itsekkyyttä, SANO.

:)
Ja tyhmäkin vielä... :roll:
Vastaa Viestiin