TORSTAI TORSTAI !! JIHUUUU, ELÄMME !

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Enttu

Re: TORSTAI TORSTAI !! JIHUUUU, ELÄMME !

Viesti Kirjoittaja Enttu »

ai ku ihanaa vittuilua vakavasta aiheesta,no elämä on :P
Bliss

Re: TORSTAI TORSTAI !! JIHUUUU, ELÄMME !

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Enttu kirjoitti:ai ku ihanaa vittuilua vakavasta aiheesta,no elämä on :P
Hei, kaikkeen pitää varautua kun jotain tänne kirjoittaa :)
slam

Re: TORSTAI TORSTAI !! JIHUUUU, ELÄMME !

Viesti Kirjoittaja slam »

Ann kirjoitti:
slam kirjoitti:Puhelinta pystyt kait sentään käyttään?
En oo oikeen koskaan oppinut.
Voi, sua.
slam

Re: TORSTAI TORSTAI !! JIHUUUU, ELÄMME !

Viesti Kirjoittaja slam »

Bliss kirjoitti:
Enttu kirjoitti:ai ku ihanaa vittuilua vakavasta aiheesta,no elämä on :P
Hei, kaikkeen pitää varautua kun jotain tänne kirjoittaa :)
Krooninen skitsofrenia ei sinua ainakaan vaivaa, ole huoleti.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: TORSTAI TORSTAI !! JIHUUUU, ELÄMME !

Viesti Kirjoittaja Ann »

Enttu kirjoitti:ai ku ihanaa vittuilua
Ei tainnut edes olla ihan sitä miksi luulit. Lisää lääkkeitä. Nuppis ei ole vielä tarpeeksi turtana.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: TORSTAI TORSTAI !! JIHUUUU, ELÄMME !

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Ärsyttävää tuntea nukkuneensa liian vähän, mutta ei väsytä, eikä jaksa enää sängyssäkään pyöriä. Päivää ei oo kiva alottaa vitutuksella... :x
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: TORSTAI TORSTAI !! JIHUUUU, ELÄMME !

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ihanaa oli tulla pikavisiitille tänne, kun yksärilootassa odotti kahdelta huippukauniilta naiselta viestit :h:

Maideni oli cool tiistaina, kiitos siitä Dumarille *vilkuti* Krapulakaan ei ollut kova eilen, onneksi.

Mut nyt viimoset työt ja kotio tekemään perunamuussia ja uunimakkaraa!
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumari

Re: TORSTAI TORSTAI !! JIHUUUU, ELÄMME !

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Elppis kirjoitti: Maideni oli cool tiistaina, kiitos siitä Dumarille *vilkuti* Krapulakaan ei ollut kova eilen, onneksi.
Mullapas oli vähän aikaa kapula, mut korjasin tilanteen matsia katellessa. Lipuin myin veks, joten surffasin suoraan himasta Cårneriin...
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: TORSTAI TORSTAI !! JIHUUUU, ELÄMME !

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

millivanilli kirjoitti: Muuten kyllä olo on ihan :]
No? :wink:
Kikkelis kokkelis.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: TORSTAI TORSTAI !! JIHUUUU, ELÄMME !

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumari kirjoitti:
Elppis kirjoitti: Maideni oli cool tiistaina, kiitos siitä Dumarille *vilkuti* Krapulakaan ei ollut kova eilen, onneksi.
Mullapas oli vähän aikaa kapula, mut korjasin tilanteen matsia katellessa. Lipuin myin veks, joten surffasin suoraan himasta Cårneriin...
Ehehe ;)

Meillä taas mies töpeksi (pitkin iltaa), ja tuli 1:30 aikaan kauheassa känässä kotiin. Tänään se soittelee 30 min välein ja rypee morkkiksessa. Ei se edes mitään tehnyt, oli vaan urpo, samasta syystä tuhannetta kertaa. Miehet on vaikeampia kouluttaa kuin koirat! 8) (tai sit ne on vaan yksinkertaisempia).
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumari

Re: TORSTAI TORSTAI !! JIHUUUU, ELÄMME !

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Elppis kirjoitti:Miehet on vaikeampia kouluttaa kuin koirat! 8) (tai sit ne on vaan yksinkertaisempia).
Blaa-Blaa-Blaa...
millivanilli

Re: TORSTAI TORSTAI !! JIHUUUU, ELÄMME !

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Keikaus kirjoitti:No? :wink:
Keskusteleminen auttaa, parisuhdeasiat näyttävät kehittyvän hyvään suuntaan.. Positiivinen mieli on senkin takia, että tulevana viikonloppuna remppa etenee huomattavasti, me pääsemme vielä joskus kotiin.

Avokki äsken höpötteli siitä, mitä remontoimme tänä viikonloppuna. Ihmettelien, että miten niin me. Olin tehnyt kantani selväksi jo ennen remontin alkamista, että marraskuussa en ehdi pahemmin auttamaan, enkä varsinkaan nyt, kun viikonpäästä pitää palauttaa oppari opponoitavaksi. Kanssanisäkkääni oli kuin olisin kertonut asiasta ensimmäistä kertaa. Puhuin koko lokakuun siitä, että meidän pitäisi tehdä jotain remontin eteen, silloin minulle tiuskittiin, että älä kysele koko ajan, ja hän pärjää kyllä ihan itsekin.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: TORSTAI TORSTAI !! JIHUUUU, ELÄMME !

Viesti Kirjoittaja Elppis »

millivanilli kirjoitti:Puhuin koko lokakuun siitä, että meidän pitäisi tehdä jotain remontin eteen, silloin minulle tiuskittiin, että älä kysele koko ajan, ja hän pärjää kyllä ihan itsekin.
MIEHET! :D

Kertokaas mulle miksen osaa olla pitkävihainen? Joskus oikein ketuttaa, kun ei mistään suutu kunnolla, eikä mikään vaivaa pitkää aikaa. Hmph! Tekis mieli joskus oikeasti olla päivä kunnolla vihainen, mutta ei.. mä oon ihan lammas.

Bähäähähäää.
The great club outshines the individual, always and forever.
slam

Re: TORSTAI TORSTAI !! JIHUUUU, ELÄMME !

Viesti Kirjoittaja slam »

Ann kirjoitti:
Enttu kirjoitti:ai ku ihanaa vittuilua
Ei tainnut edes olla ihan sitä miksi luulit. Lisää lääkkeitä. Nuppis ei ole vielä tarpeeksi turtana.
sä jaksat. ihailen. kovaa, vaikka tyttö on hento luonnossa, kun vähän kiinni käyn :lol: "siis kuvaannollisesti jutellen iholle"
slam

Re: TORSTAI TORSTAI !! JIHUUUU, ELÄMME !

Viesti Kirjoittaja slam »

Keikaus kirjoitti:
millivanilli kirjoitti: Muuten kyllä olo on ihan :]
No? :wink:
se on rakastunu. apua. paetkaa
slam

Re: TORSTAI TORSTAI !! JIHUUUU, ELÄMME !

Viesti Kirjoittaja slam »

bäk to bastu eli takaisin saunaan.

sitten ku olet arska äidinkielentehtävät saanu tehtyy. Ilmoittaudu, että voidaan heittää settiä.
millivanilli

Re: TORSTAI TORSTAI !! JIHUUUU, ELÄMME !

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

slam kirjoitti:se on rakastunu. apua. paetkaa
Yep :h: muchos lovena

Elppis, samma onkelma. Mun pitäisi itseasiassa olla vieläkin ihan hurjan vihainen, mutta mä en vain osaa.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: TORSTAI TORSTAI !! JIHUUUU, ELÄMME !

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Elppis kirjoitti:Tekis mieli joskus oikeasti olla päivä kunnolla vihainen, mutta ei.. mä oon ihan lammas.
Sama vika rahikaisella. Sitä kiukkua kestää ehkä vartti, max puoltuntia. Toki vartissaki kerkiää puhaltaa sen kaiken paskan kovilla sanakäänteillä paperille, jättää paperin jääkaapin oveen kiinni, vaihtaa hetkeksi maisemaa ja katsoa, mitä se kiukkunen paperi saa aikaan... Lukuhetkellä kun ei enää ite oo kuitenkaan millään muotoa kiukkunen, ni se teksti siinä paperissa kertokoon, että se kiukku kuitenkin edes oli. Tämä tietty niissä tilanteissa, kun siinä kiukun hetkellä ei se toinen ole läsnä....
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
slam

Re: TORSTAI TORSTAI !! JIHUUUU, ELÄMME !

Viesti Kirjoittaja slam »

millivanilli kirjoitti:
slam kirjoitti:se on rakastunu. apua. paetkaa
Yep :h: muchos lovena

Elppis, samma onkelma. Mun pitäisi itseasiassa olla vieläkin ihan hurjan vihainen, mutta mä en vain osaa.
Onnea. voisin myös ottaa naisen bäk, mut en vihasta :lol:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: TORSTAI TORSTAI !! JIHUUUU, ELÄMME !

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Elppis kirjoitti:Ihanaa oli tulla pikavisiitille tänne, kun yksärilootassa odotti kahdelta huippukauniilta naiselta viestit :h:
Mut enhän mä laittanut sulle yksäriä vaan tekstarin...
Ja sitten tän illan leffa peruuntui, kun mies on kipeä.
slam

Re: TORSTAI TORSTAI !! JIHUUUU, ELÄMME !

Viesti Kirjoittaja slam »

Spagetti haisee tulella. on saunottu ja hieman humala.

Siirrän humalle vastuun loppu päivän sanoista. ollos hyvä! ja Arska tänne
SingleMalt

Re: TORSTAI TORSTAI !! JIHUUUU, ELÄMME !

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Laukaus laukaus, rätätätätätä pum pum, kranaatti, pommi, sinko, kuolema, ah minuun osui, mutta onneksi pystyn vielä peittoamaan koko vietkongin etuvartion yksineni ja vasemmalla kädellä.

Aivan. Tänään tulee Rambo II Canalilta :P
SaintJohnPerse

Re: TORSTAI TORSTAI !! JIHUUUU, ELÄMME !

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Vittu! Ilmeisesti kyttäävä taloyhtiön hallituksen puheenjohtaja/isännöisijä tai muu kyylä on käynyt remppamiesten aikaan asunnossani sillä keittiön pöydälle olivat ilmestyneet uudet järjestyssäännöt, johon oli vielä tehty kynällä huomautus, että palovaroitin puuttuu... Onhan mulla sellainen eteisessä. Täytyy hommata näköjään sellainen joka huoneeseen.

Ja tämän minu vesivahinkoni jälkeen on julkaistu tiedoite, jossa on erillisiä kohtia "joilla vesivahinkoja voidaan ehkäistä". Yrittävät näköjään syyllistää minua tapahtuneesta. Saa nähdä saanko jonkinlaista vittuilua seuraavassa yhtiökokouksessa.

Vittu... Nyt reppuun puhtaita vaatteita ja ex-hoidolle yöksi. Onneksi viikonlopuksi sain hotellin varattua... Haluisiko joku ihQu Kityneito lähteä kanssani sinne :)?
ninnithequeen

Re: TORSTAI TORSTAI !! JIHUUUU, ELÄMME !

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

SaintJohnPerse kirjoitti:Vittu! Ilmeisesti kyttäävä taloyhtiön hallituksen puheenjohtaja/isännöisijä tai muu kyylä on käynyt remppamiesten aikaan asunnossani sillä keittiön pöydälle olivat ilmestyneet uudet järjestyssäännöt, johon oli vielä tehty kynällä huomautus, että palovaroitin puuttuu...
Ne ei muuten todellakaan saa mennä ilmoittamatta ja ilman lupaa asuntoosi, ei vaikka siellä olisi sata remonttimiestä.
SaintJohnPerse

Re: TORSTAI TORSTAI !! JIHUUUU, ELÄMME !

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

ninnithequeen kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:Vittu! Ilmeisesti kyttäävä taloyhtiön hallituksen puheenjohtaja/isännöisijä tai muu kyylä on käynyt remppamiesten aikaan asunnossani sillä keittiön pöydälle olivat ilmestyneet uudet järjestyssäännöt, johon oli vielä tehty kynällä huomautus, että palovaroitin puuttuu...
Ne ei muuten todellakaan saa mennä ilmoittamatta ja ilman lupaa asuntoosi, ei vaikka siellä olisi sata remonttimiestä.
No, jossain tiedoitteessa taidettiin mainita, että täällä tehdään kosteustarkistuksia, joissa se kyylä on mukana...

Vittu, heti kun tää remppa on ohi, niin mä muutan muualle. Tässä kämpässä on paha karma
Vastaa Viestiin