Fridaystyler--Perjantai-No style no choice

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
silsis

Re: Fridaystyler--Perjantai-No style no choice

Viesti Kirjoittaja silsis »

slam kirjoitti:joo
Slaama, kyy se siitä. Ota rauhassa, äläkä ölppäile. Kohta pääset taas paippiin duunaan hyvää ilmaa, niin piristyt.
bedlam

Re: Fridaystyler--Perjantai-No style no choice

Viesti Kirjoittaja bedlam »

TERVEPPÄ












TERVE

Otin lonkeron vaihteeksi, mutta en peruutusvaihteeksi. Tulin takaisin nettiin, mutta en varsinaisesti mitään ettiin. Ajattelin vaan että hittoakos tässä, en ole ritari ässä. Mutta öykkämöykkä olohuoneesta kantautuu, kyllä tällä menolla naapurit antautuu. Hörpskukkuu.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Fridaystyler--Perjantai-No style no choice

Viesti Kirjoittaja Ann »

Voisko joku herättää ton sängyssä hikoilevan apinan, ja käskeä sen viemään koirat pihalle? Itse en tohdi.
Rotan aivot valtasivat pääni.
SaintJohnPerse

Re: Fridaystyler--Perjantai-No style no choice

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Vittu! Mä en muistanutkaan kuinka tylsää hotellissa voi olla... No, en ole kokenut tätä hotellikuolemaa omassa kotikaupungissa. Perhana, kun on vielä savuton huone ja tupakalle joutuu ravaamaan 8 kerrosra alemmaksi...

Lähtisikö kukaan Helsinkiklubille hieman juopottelemaan?
Viimeksi muokannut SaintJohnPerse, 17.11.2006 23:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
slam

Re: Fridaystyler--Perjantai-No style no choice

Viesti Kirjoittaja slam »

silsis kirjoitti:
slam kirjoitti:joo
Slaama, kyy se siitä. Ota rauhassa, äläkä ölppäile. Kohta pääset taas paippiin duunaan hyvää ilmaa, niin piristyt.
Jees. mikä ei tapa, se vahvistaa.
slam

Re: Fridaystyler--Perjantai-No style no choice

Viesti Kirjoittaja slam »

Ann kirjoitti:Voisko joku herättää ton sängyssä hikoilevan apinan, ja käskeä sen viemään koirat pihalle? Itse en tohdi.
puh. numero, kiitos
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12290
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Fridaystyler--Perjantai-No style no choice

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Homie täyttää tänään 41 ja on kännissä... :roll:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
bedlam

Re: Fridaystyler--Perjantai-No style no choice

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Vittu. En mää saa itteeni baariin tälleen että juopottelen koko illan keskenäni kämpillä. Alkaa vaan nukuttaa. Pitäs olla jotku pirskeet ja kokoontumiset. Ketuttaahan tuo, ois mukavaa nähä ihmisiä.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Fridaystyler--Perjantai-No style no choice

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Se on iltaa!

Stadinarska on ollut "liikenteessä" tänään paljon.
Aivan kuumottaa poskia. Olen katsonut ja pelannut ja seurustellut ihmisten kanssa pelikentällä ja töissäkin tuli oltua kauan.

Eipä kummallista kuulu. Jokin ihme asunnossani tuoksui kun tulin kotiin, jokin ikävä haju. Ja lautaseen oli tarttunut jotain, kenties munaa. Ja tiedättehän kuinka paha haju siitä voi tulla.
Tietenkin tulisi hetimmiten täyttää astianpesukone kun tiskejä tulee.

No,tästähän voidaan vetää johtopäätös, että minulla on tänään varsin vähän ongelmia. Niin onkin. Olen oikeastaan varsin tyytyväinen tähänkin päivään. Vain väsyttää turkasesti.

Se asia on helppo korjata kaikille tunnetulla tavalla.

Ei siis yhtään haluttaisi lähteä minnekään nyt. Oma vuode, lämmin sellainen, kutsuu ja hyväksyn sen ihan ilman ehtoja!

Mietin muuten tuota kun sanotaan ettei kirjoitukseni ole kiinnostavia tai mitä sitten sanotaankin minusta ja sanotaan "riemastuneina" että jotain vaivalloista scrollausta pitää tehdä.

Minua toki ihmetyttää tuo epäystävällisyys, mutta oikeastaan olen kyllä itse aikalailla samanlainen. En minäkään lue moniakaan kirjoituksia, joiden tiedän olevan minulle tylsiä. Monasti en ymmärrä niistä mitään, koska ovat sisäpiiriä ja taas toiset eivät ehkä minua mielestäni peräti tylsinä tai ikävinä kiinnosta. Ja tiettyjen kirjoittajien tiedän olevan enemmän rajoittuneita ja tasapaksuja. Katson ja totean vain nopeasti että ei ole mitään "järkevää" tai kivaa ja ohitan. Ihan suurimman osan oikeastaan, voivoi.

Eli siis vaikka ihmettelen, miten minun mielestäni ihan kivat kirjoitukseni ikäänkuin "tuomitaan", niin minunkin pitää mennä itseeni ja katsoa ihan yhtä paljon peiliin vaan koska itsekin sitä scrollausta teen. Mukavimmat tyypit kiinnostaa aina, ja sitten kiinnostavat aiheet tietenkin.

Hyviä öitä nyt kuitenkin kaikille ja tasapuolisesti!

Minulla on suuri sydän ja tarkoitan tätä

Stadinarska
kiva tapaus
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Fridaystyler--Perjantai-No style no choice

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Homeboy65 kirjoitti:Homie täyttää tänään 41 ja on kännissä... :roll:
Paljon Onnea!
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Fridaystyler--Perjantai-No style no choice

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

bedlam kirjoitti:Jospa ottaisi tirsat ja alkaisi sen jälkeen juomaan olutta. Sounds like a plan!
Kuulosti ihan miun suunnitelmalta. Tosin tirsojen oli a) tarkoitus kestää aamuun b) kestää vain pari tuntia.
Olut-hommassa ollaan samoilla vesillä.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
slam

Re: Fridaystyler--Perjantai-No style no choice

Viesti Kirjoittaja slam »

Homeboy65 kirjoitti:Homie täyttää tänään 41 ja on kännissä... :roll:
onnittelut. älä, liikaa juo, kun et täytä edes pyöreitä.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Fridaystyler--Perjantai-No style no choice

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

slam kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:Homie täyttää tänään 41 ja on kännissä... :roll:
onnittelut. älä, liikaa juo, kun et täytä edes pyöreitä.
Huomenta Slammari!

Hieman katsoin muuten tämän ketjun kirjoitusten tasoa tässä lopussakin.
Minähän en ole moittijatyyppi, mutta siis.

No, sovitaan etten ole moittijatyyppi, enkä moiti. Saan kai ihmetellä.

En ainakaan naura.

Stadinarska
vanha kunnon arska
Vastaa Viestiin