Fridaystyler--Perjantai-No style no choice

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Fridaystyler--Perjantai-No style no choice

Viesti Kirjoittaja Niba »

Niin taas mennään kohden vkl <-
Oman elämänsä marlo -
Hippi heijjaa..
Viimeksi muokannut Niba, 17.11.2006 1:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Fridaystyler--Perjantai-No style no choice

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Niba ehti ensin, minä poistin omani jo.

Luojan kiitos välillä joku muu kuin tiedätte kyllä kuka :roll:
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Fridaystyler--Perjantai-No style no choice

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

ninnithequeen kirjoitti:Niba ehti ensin, minä poistin omani jo.

Luojan kiitos välillä joku muu kuin tiedätte kyllä kuka :roll:
SIIS TAAS NE YRITTÄÄ HALKAISTA MUN PÄÄN.

Ninni-parka...minkäs noille voi. Ollaan kohtalotoverit. TOSIN en millään keksinyt kuin tylsiä juttuja perjantaista...

Mulla olisi ollut "perjantai perinteisesti mielellään"

ehkä jopa kielellään, mutta hyvä etten laittanut tuota kun on se pikku Ann:kin.

Stadinarska
viattomasti tuhma

Ainiin Niba, luonnollisesti voisit juosta nyt läheisimpään lampeen. Ei tarvi upota, mutta kunhan palelet edes vähän. Tuolla tavalla kytiksessä. HYI.

Ja Arskahan saattaa haljeta raivosta kun oma viikonpäiväketju meni mönkään.

BYHÄHÄÄÄÄÄÄÄÄÄ. Lohdutusta. HETI !

ps. siis en ole hullu enkä paskaa jauha, mulla mielessä vain rauha.


Voitanko nyt SLAMIN...? :?
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Fridaystyler--Perjantai-No style no choice

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

huomenta

onko tärkeämpää voitto vai vastustajan täydellinen nöyryyttäminen?

hyvää perjantaita
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Fridaystyler--Perjantai-No style no choice

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

RolloTomasi kirjoitti:huomenta

onko tärkeämpää voitto vai vastustajan täydellinen nöyryyttäminen?

hyvää perjantaita

Huomenta on aamulla vaikka tänään onkin huomenna tai siis huomenna on huomen ja tänään ei vielä huomenna. Opi se. kivääri-Rollari!

Molemmat ovat yhtä tärkeitä. Pääasia on ettei vain osallistu tai ole mukana vaan pääasia on että on aina paras ja ensimmäinen ja että muut kärsivät...

JUU EI . Stadinarska on vihreä ja haluaa rakkautta ja hyväksyntää kaikille, siis jopa,,,eikun siis niin Blissille, Niballe kuin kannustajilleni Keikaus-Kuikaukselle ja Geetzulle. MISSÄ HÄN ON? ja Feloformille, Slamille, Aasille, Huimakin palvoo minua jo ja Rouva Pupu on vielä salaileva tykkäämisessään.Hihii. Tästä saan pommin, huh.

SLAM on FENOMEN. Hän on joko lintu tai kala. En tiedä!!

MINÄ olen tavallinen ja haluan murtaa syövän eli tässä palstoilla olevan aika pahalta haisevan sisäpiirin ja suoranaisen itsekkään halveksunnan ja hienostelun...

Jos ette sitä ymmärrä... HEI. Mä olen aivan aikuinen.

NÄYTTÄKÄÄMME, että todella olemme inhimillisiä, kivoja...

OLEN jo sanonut ja sanon sen tosissani että arvostan ihmisiä, jotka ovat oikeasti elämää laajasti katsovia. he ovat sallivia. heillä on huumoria.

Näitä täällä on onneksi keskimääräistä katua enemmän!!!

Te ootta kaikki mahtavia,älyä riittää ihan selkeästi, mutta nyt kun löytyisi puristusta eräillä olla hieman silleen sallivia, JOOKOSTA. Ja sellaista elämänmyönteistä HIENOSTELEMATONTA huumoria. Se nääs elättää.

En halua olla besserwisser, tyhmäntärkeä hieno. Niitä on aivan tarpeeksi. MINUN mielestäni!

Mutta olen silti kyllä kirjoittanut liikaa. Koetan lyhentää ihan tosissani näitä. Sitäpaitsi mulla on mennyt aikaa liikaa. On nääs tekemistä ja aika paljonkin. Tää on silti kivaa ja jatkan sopivasti! Slam jäisi aivan yksin muuten ja Feliformia-rassukin!

Arska
lyhentää (Suvi ehdotti). Missä hän muuten on? :h: :shock:
Viimeksi muokannut Stadinarska, 17.11.2006 7:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Fridaystyler--Perjantai-No style no choice

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tänään oli niin hyvä uimasää ettei lampeen tarvinut hypätä, kuitenkin korvikkeeksi polskin meriveessä Vuosaaren kupeessa Uutelassa sellasen 50m!

No okei kävin jäähyttelemässä välillä rannassa ja huomasin et läpsykkäät jalassa ei oo ihQa uida. No joo toissapäivänä hallissa meni 1500m ensi yrittämällä, sinnekin täytyy se kk-lipare hankkia.

Aina mun pitää prassata tällä mutta vesi oli vaan asteen lämpimämpää kun ilma joka oli auton matkamittarin mukaan +1.

Sekun on tollanen digi.anadaalinen niin siinä kaikkii kivoi lukui, vaikka oma faija meni torsää viiksen poskelleen, saa kyllä maksaa vit. Viiksen vaihto oikealta eessä, muttei poskelta, omani pidän molemmat!

Varttitonni lähenee..
Viimeksi muokannut Niba, 17.11.2006 1:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
slam

Re: Fridaystyler--Perjantai-No style no choice

Viesti Kirjoittaja slam »

Niba kirjoitti:Tänään oli niin hyvä uimasää ettei lampeen tarvinut hypätä, kuitenkin korvikkeeksi polskin meriveessä Vuosaaren kupeessa Uutelassa sellasen 50m!

No okei kävin jäähyttelemässä välillä rannassa ja huomasin et läpsykkäät jalassa ei oo ihQa uida. No joo toissapäivänä hallissa meni 1500m ensi yrittämällä, sinnekin täytyy se kk-lipare hankkia.

Aina mun pitää prassata tällä mutta vesi oli vaan asteen lämpimämpää kun ilma joka oli auton matkamittarin mukaan +1.

Sekun on tollanen digi.anadaalinen niin siinä kaikkii kivoi lukui, vaikka oma faija meni torsää viiksen poskelleen, saa kyllä maksaa vit. Viiksen vaihto oikealta eessä, muttei poskelta, omani pidän molemmat!
hyvää, paina, paina
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Fridaystyler--Perjantai-No style no choice

Viesti Kirjoittaja Niba »

slam kirjoitti:
Niba kirjoitti:Tänään oli niin hyvä uimasää ettei lampeen tarvinut hypätä, kuitenkin korvikkeeksi polskin meriveessä Vuosaaren kupeessa Uutelassa sellasen 50m!

No okei kävin jäähyttelemässä välillä rannassa ja huomasin et läpsykkäät jalassa ei oo ihQa uida. No joo toissapäivänä hallissa meni 1500m ensi yrittämällä, sinnekin täytyy se kk-lipare hankkia.

Aina mun pitää prassata tällä mutta vesi oli vaan asteen lämpimämpää kun ilma joka oli auton matkamittarin mukaan +1.

Sekun on tollanen digi.anadaalinen niin siinä kaikkii kivoi lukui, vaikka oma faija meni torsää viiksen poskelleen, saa kyllä maksaa vit. Viiksen vaihto oikealta eessä, muttei poskelta, omani pidän molemmat!
hyvää, paina, paina
3 kokonaista sanaa, släm sä lyöt ittees!(5)
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Fridaystyler--Perjantai-No style no choice

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pidetään luonto puhtaana!
huima kirjoitti:Propsit sille joka jaksaa enää parin viikon päästä näiden virtasten paskanjauhantaa katsoa.
Sä oot niin loistava että silmiä kirvelee, vai hikikö se olikin? :?
Pyyhin Netikettiin..
Dumari

Re: Fridaystyler--Perjantai-No style no choice

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Tädää! Sekalaiset unirytmit -ja vitusti viinaa-viikko jatkuu. Eilisestä vuorokaudesta saatoin olla suurinpiirtein yhtä paljon hereillä kuin nukkumassa. Kohta kun herää eli n.5 tunnin päästä, pitäs hiipiä salille nosteleen painoi ja kaapungille osteleen juttui.
Mulli75

Re: Fridaystyler--Perjantai-No style no choice

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

EKA TPK

Ekat aamukahvit juotu jo tunti sitten ja seuraavalle kupposelle voisi tallustaa tunnin kuluttua. Loppuisi jo tuo räkäkeli ulkona.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Fridaystyler--Perjantai-No style no choice

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Mulli75 kirjoitti:EKA TPK

Ekat aamukahvit juotu jo tunti sitten ja seuraavalle kupposelle voisi tallustaa tunnin kuluttua. Loppuisi jo tuo räkäkeli ulkona.
Mitä sä siementäjämulli teet työksesi kun yöllä jo kahvia juot työssä?

No tää oli väsynyt kommentti! :(

Huomenta kaikille. Olen vielä tässä aamulla aamuyöstä...okei aamusta käytettävissä! :P

Niba...siis olit meressä! Aina pitää tehdä vähän eri asiat kuin mitä käsketään! No se on itsepäisen kansan tyyli... :roll:


Stadinarska
sekoitus :idea:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Fridaystyler--Perjantai-No style no choice

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Mitä täällä teipahtuu, oonko mää muka joku toka tpk, hassunkurista. Tänään ei menny ku puoli tuntia kävelymatkassa jostain syystä, mä alan oppia vissiin. Vittu ku ei saanu kahvia täällä heti as usual, ku joku palaveerauspoppoo valloitti tuon keittiön heti aamusta.
Tänään radalle vähä pitäis suunnata.
Dumari

Re: Fridaystyler--Perjantai-No style no choice

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Kattelin NHL-matsia kanaalilta ja koomailin soffalla. Nyt vois keittää ne kaffet ja alkaa valmistautua ulostautumiseen. Ajatukset harhailee vieläkin, on tää vaikeeta.
Sheetlord

Re: Fridaystyler--Perjantai-No style no choice

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Huomenta ja haistakaa itte - noinniinkuin positiivisessa mielessä [your favourite smiley here]
millivanilli

Re: Fridaystyler--Perjantai-No style no choice

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

toka tpk!

Aamu-uinti oli hyvin takkuinen, jalat tuntuivat puutuvan kesken uimisen. Nice. Onneksin olen vanhempien tykönä töissä tänään, joten saan mennä kohta aamupäikkäreille.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Fridaystyler--Perjantai-No style no choice

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

millivanilli kirjoitti:toka tpk!

Aamu-uinti oli hyvin takkuinen, jalat tuntuivat puutuvan kesken uimisen. Nice. Onneksin olen vanhempien tykönä töissä tänään, joten saan mennä kohta aamupäikkäreille.
SINÄKIN olit uimassa! Missä? Jalathan tulevat tosi "pölkyksi" kun on kylmä vesi. Minäkin olen ollut muutamia kertoja avannossa ja se tekee kutaa!

Et olekaan muuttanut avatartasi iloisempaan väriin, mutta onko tuo kuvio siis tyttö joka pitelee kiinni rintsikoistaan ettei ne tipu...? Sinä?

Mitä töitä teet kun vanhempien luokse töihin menet? Sullahan hyvin on asiat siltä osin??

Stadinarska
vanilliinisokerista pitävä :wink:
millivanilli

Re: Fridaystyler--Perjantai-No style no choice

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Stadinarska kirjoitti: SINÄKIN olit uimassa! Missä? Jalathan tulevat tosi "pölkyksi" kun on kylmä vesi. Minäkin olen ollut muutamia kertoja avannossa ja se tekee kutaa!

Et olekaan muuttanut avatartasi iloisempaan väriin, mutta onko tuo kuvio siis tyttö joka pitelee kiinni rintsikoistaan ettei ne tipu...? Sinä?

Mitä töitä teet kun vanhempien luokse töihin menet? Sullahan hyvin on asiat siltä osin??

Stadinarska
vanilliinisokerista pitävä :wink:
Ei se jalkojen puutuminen vedestä johtunut, uimahallissa vesi on ihan sopivaa. Avantoon minua ei varmaan saisi ihan heti.. uimahallin kylmäallaskin tuntuu liian kylmältä minulle.

Enpä osannut vaihtaa väriä tuohon avaan. Ja joo, se olen minä.

Eipä ole töissä valittamista, vanhempien luona työskennellessä on paljon "luontaisetuja" :)

Nyt, takaisin töiden pariin.
SaintJohnPerse

Re: Fridaystyler--Perjantai-No style no choice

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Yksi yö vietetty ex-hoidon luona. Onneksi tänään ja huomenna pääsee hotelliin. Saapa nukkua rauhassa ja olla omissa oloissaan. Siltä varalta, että joku eipäilee minua siveettömäksi, niin pyysin kiltisti varapatjan ja nukuin lattialla. Ainoa miesten työ, jonka suoritin korvaukseksi yösijasta oli se, että aamulla avasin tukkiutuneen lattiankaivon ja lavuaarin.

Alkaa pikkuhiljaa tämä kiertolaisen elämä rasittamaan. Onneksi pääsen ehkä jo su erään työntekijäni poikaystävän tyhjillä olevaan kämppään. Oma Töölö kullan kallis...
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Fridaystyler--Perjantai-No style no choice

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

SaintJohnPerse kirjoitti:Yksi yö vietetty ex-hoidon luona. Onneksi tänään ja huomenna pääsee hotelliin. Saapa nukkua rauhassa ja olla omissa oloissaan. Siltä varalta, että joku eipäilee minua siveettömäksi, niin pyysin kiltisti varapatjan ja nukuin lattialla. Ainoa miesten työ, jonka suoritin korvaukseksi yösijasta oli se, että aamulla avasin tukkiutuneen lattiankaivon ja lavuaarin.

Alkaa pikkuhiljaa tämä kiertolaisen elämä rasittamaan. Onneksi pääsen ehkä jo su erään työntekijäni poikaystävän tyhjillä olevaan kämppään. Oma Töölö kullan kallis...
Hyvä SaintJohnPemppu! Me emme ole esitelleetkään vielä toisiamme! Sinun kirjoituksesi ovat aika elämänmakuisia, osin hauskojakin. Avattaresi on varsin ikävä ja ilmeisesti harhaanjohtava. Nuoren miehen, jota ehkä olet, ei kannata nykyaikana laittaa tuollaista kuvaa?

Mutta siis kommenttina että minunmielestäni normaaliin ja luonnolliseen käyttäytymiseen miehelle kuuluisi että on ollut naisesta kiinnostunut myös "sillätavalla", eli ei se olisi lainkaan siveettömyyttä tehdä kivaa yhdessä, miksi ihmeessä??

Niin tai jos siis tämä ex-hoito on jonkun kanssa vakituisesti ja sinä et kunnioittaisi sitä... silloin se olisi arveluttavaa.

Hyvää päivää sinulle toivoo Stadinarska

Tykkäätkö sinä kirjoituksistani täällä palstoilla?


Arska-Stadin
Tutustui jo vanhaan naamaan täällä! :)
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Fridaystyler--Perjantai-No style no choice

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Stadinarska kirjoitti:

Huomenta on aamulla vaikka tänään onkin huomenna tai siis huomenna on huomen ja tänään ei vielä huomenna. Opi se. kivääri-Rollari!
Joo, torstaina kello 1414 ei ole vielä aika toivottaa huomenta perjantaiaamulle.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
ninnithequeen

Re: Fridaystyler--Perjantai-No style no choice

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kyllä alkoi aamu hyvin, nukuttiin pommiin ja muksu myöhästy vähän kerhosta. Oli aikamoinen tohina täällä äsken...

Pyykkiä, siivousta, ruoanlaittoa. Illalla lempipoliisisarjat ja lasi punaviiniä.
Ja viikon päästä laivalle Nuutin kanssa :cheer:
SingleMalt

Re: Fridaystyler--Perjantai-No style no choice

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Ryhähähähähhähäh!

Kannattaiskohan kaverin lukea ala-asteen enkku uusiksi:
Request Details: Customer want´s that sameboby change the page html code that everytime sameone use **** conferense the windows is small after that all windows are smoll. Edit the code that the windows is back to normal size. See attachment.
SingleMalt

Re: Fridaystyler--Perjantai-No style no choice

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

JUMALAUTA. Palstalla on ignoretoiminto. Kiitos!

Pai pai arska.
feliformia

Re: Fridaystyler--Perjantai-No style no choice

Viesti Kirjoittaja feliformia »

Tänään on hyvä päivä. Huomasin juuri, että olen rikas lottovoittaja ja on perjantaikin. Eilen illalla sain jo alas yhden voileivän, eli nestepaasto voi loppua.

Ja kaiken muun kivan lisäksi meillä on uusi kauan odotettu ominaisuus palstalla :]
Vastaa Viestiin