Fridaystyler--Perjantai-No style no choice

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
bedlam

Re: Fridaystyler--Perjantai-No style no choice

Viesti Kirjoittaja bedlam »

mORJENS!

TÄNÄÄN JUODAAN KALISONKI-
KÄNNIT! TAAS! :beer:

PEEÄSS ei ole edes kalsareita jalassa, boksereissa oravat
hyppii sinitaustalla lauleskellen :lol:

KUN EI MORSIJO PÄÄSE
LIITTYMÄÄN
SEURAAN NIIN TÄYTYNEE VIIHDYTTÄÄ RAKKAIMPIA
INTERNETTEIJIJÖITÄ NÄYTTÖNÄYTTÄMÖLLÄ NAPUTELLEN ILTA!! :napu:

Jos EI sitten hiekkamatti korjaa kuorsauksen valtaan ensin. :swirl:

Saatan puhua kielillä, olen vähän sillä mielillä :lol:

Kissatusten katsellaan tylsistellen tähtitaivasta. Taitaa tulla vettä jo vaikka aamulla rännänpuoleista töhnää naamaan paiskoi. :perse: :perse:
SingleMalt

Re: Fridaystyler--Perjantai-No style no choice

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Jahas. eilinen Rambo-leffa ei olisi voinut tulla parempaan aikaan, nääs 4 tunnin kuluttua pääsee shooting clubille räimimään desert eaglella 8)
Sit safkaamaan Libanonilaiseen, jälkkäriks kahvia, konjakkia, hyviä sikareita ja muutama yömyssy kaveriks. Varsin mukava perjantai-ilta edessä sano.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Fridaystyler--Perjantai-No style no choice

Viesti Kirjoittaja Ann »

bedlam kirjoitti:mORJENS!
*läps*
Rotan aivot valtasivat pääni.
millivanilli

Re: Fridaystyler--Perjantai-No style no choice

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

*haukotus ja venytys* kaipa sitä on kohta pakko mennä nukkumaan. Miten voi olla näin seis?
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Fridaystyler--Perjantai-No style no choice

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

bedlam kirjoitti:mORJENS!

TÄNÄÄN JUODAAN KALISONKI-
KÄNNIT! TAAS! :beer:
No morjjjesss.. Eissaatana hyissaatana sun kanssas :lol: Ollaan tällä kertaa menossa siskoilun kaa illalla (noin sadalle) bisselle.. winkswonkswaan?!

Kyllä tulee tosiaan paskaa taivaan täydeltä, ei paljo tekis mieli ulostautua. Millä mää pääsen kottiin!! :x

edit: tarkennussh
Viimeksi muokannut irmelianneli, 17.11.2006 13:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Bliss

Re: Fridaystyler--Perjantai-No style no choice

Viesti Kirjoittaja Bliss »

bedlam kirjoitti:mORJENS!
Ei vittu. Toi on tarttuva tauti.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23464
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Fridaystyler--Perjantai-No style no choice

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Alkoi tekemään mieli pottumuussia ja jauhelihakastiketta, joten ei kai tässä auta kuin suunnata askel kohti kauppalaitosta. On sitä niin omien himojensa uhri.

Taidan kuitenkin siirtää punttiksen huomiselle, ei oikein vielä palautunut kunnolla keskiviikon alkoholinlitkimisestä eli turha lähteä hankkimaan sykäriä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
huima

Re: Fridaystyler--Perjantai-No style no choice

Viesti Kirjoittaja huima »

Tänään pääse nukahtamaan ainakin yhden kauniin naisen viereen.
ninnithequeen

Re: Fridaystyler--Perjantai-No style no choice

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

bedlam kirjoitti:*oksentaa aivopieruja*
Ei vittu mä luulin ettei mun ignore toimi :lol:
bedlam

Re: Fridaystyler--Perjantai-No style no choice

Viesti Kirjoittaja bedlam »

irmelianneli kirjoitti:
bedlam kirjoitti:mORJENS!

TÄNÄÄN JUODAAN KALISONKI-
KÄNNIT! TAAS! :beer:
No morjjjesss.. Eissaatana hyissaatana sun kanssas :lol: Ollaan tällä kertaa menossa siskoilun kaa illalla (noin sadalle) bisselle.. winkswonkswaan?!
Baanalle olette lähdössä? No voisaatana huhsaatana ittellenne!

Voiskohan sitä jaksaa ittekki lähtä liikenteeseen. Vanhaks olen tullut kun ei millään jaksais vääntäytyä. Jos koettas kuunnella heviä ja läiskiä itteensä poskille. Perhana!
Sheetlord

Re: Fridaystyler--Perjantai-No style no choice

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Viikon työt tehty ja kaks tuntia kotiolähtöön.

Jos jollakulla on nurkissaan väh 800*600 -kokoinen digikuva, jossa komeilee jonkun daamin vähemmän meikattu naama, paiskaa sähköpostiin. Tekis mieli harjoitella muotikuva-tyylistä retusointia photarilla, mutta raaka-aineista pula...
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Fridaystyler--Perjantai-No style no choice

Viesti Kirjoittaja cardic »

miksi en paase jo kotiin
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
ninnithequeen

Re: Fridaystyler--Perjantai-No style no choice

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sheetlord kirjoitti:.Jos jollakulla on nurkissaan väh 800*600 -kokoinen digikuva, jossa komeilee jonkun daamin vähemmän meikattu naama, paiskaa sähköpostiin. Tekis mieli harjoitella muotikuva-tyylistä retusointia photarilla, mutta raaka-aineista pula...
Ota tuolta mun galleriasta mikä kuva tahansa.
Jos musta saat hyvännäkösen ni oot aika äijä :D
slam

Re: Fridaystyler--Perjantai-No style no choice

Viesti Kirjoittaja slam »

millivanilli kirjoitti:*haukotus ja venytys* kaipa sitä on kohta pakko mennä nukkumaan. Miten voi olla näin seis?
voisi mennä hetkeksi. galleriassani olevaan sänkyyn
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Fridaystyler--Perjantai-No style no choice

Viesti Kirjoittaja nexie »

Mental note: Ensi vuonna sijoitan pätkän vuosilomastani tälle kirotulle pimeyden ja väsymyksen alentamalle ajanjaksolle, jota kalentereissa myös massaskuuksi kutsutaan. Työtehoni on nimittäin ottanut lomaa jo tänä syksynä, enkä haluaisi siitä uudemman kerran tälla tavalla erota.
Don't Panic!
Sheetlord

Re: Fridaystyler--Perjantai-No style no choice

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

ninnithequeen kirjoitti:Ota tuolta mun galleriasta mikä kuva tahansa.
Jos musta saat hyvännäkösen ni oot aika äijä :D
Sori, vähän on snadeja :D
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Fridaystyler--Perjantai-No style no choice

Viesti Kirjoittaja Ann »

Nyt löyty hyvä jamitusbiisi(Rick James - Give it to me baby), mutta kun ei taivu edes paskalle.

ERIREILUA!
Rotan aivot valtasivat pääni.
Kristus

Re: Fridaystyler--Perjantai-No style no choice

Viesti Kirjoittaja Kristus »

Voimakasta regressoitumista havaittavissa: My dying p/briden uutukaisen viimeinen herkistely The Blood, The Wine, The Roses kuulostaa romanttisella tavalla hyvältä. Kappale on tietenkin purettuna elementteihin vain karua zencafeta, mutta onneksi kaksinaismoralismissa muoto ratkaisee.
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Fridaystyler--Perjantai-No style no choice

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

bedlam kirjoitti:mORJENS!

TÄNÄÄN JUODAAN KALISONKI-
KÄNNIT! TAAS! :beer:
ÄMÄTJÖÖRI!

Olen ollut kännissä viimeiset kaksi päivää ja tänään kuudelta alkaa vasta Ne Varsinaiset Bileet :miitti:

Keskiviikkona lähdin siis yhdelle, joka hieman piteni harvinaisen eroottisesti tanssimiseen ja pussailemiseen kolmekymppisen mieskaverin kanssa täkäläisessä pintaliitomestassa. Nyrjäytin selkäni ja lähdimme kaverin kämpille, jolloin minulle todettiin umpijumissa oleva selkä jota yritettiin väin ja valloin saada aukenemaan.

Sain kännihedarin ja poltin askin tupakkaa. Sitten lähdimme kymmenen aikaan viettämään häppäreitä pubiin. Järkytimme perheenäitejä jms Kunnon Ihmisiä hikotellen ja hekotellen umpijurrissa keskellä markettia keskellä päivää. Joimme mäyräkoiran ja lähdimme uudestaan sinne baariin josta olimme lähteneet. Snägärin kautta nukkumaan.

Ja kohta alkaa uudestaan. Toivon vaan hartaasti, ettei punaviinini ole etikoitunut, sillä jos kaveri ei maksa velkojaan takaisin, minulla on käytettävissä kokonaiset viisi euroa ja puoli askia tupakkaa.
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
feliformia

Re: Fridaystyler--Perjantai-No style no choice

Viesti Kirjoittaja feliformia »

Väsyneenä repeilen täällä bossin meileille: "Jaakko on pissa", "Annen poissaolio jatkuu". Voi kun täältä jo pääsisi pois. Lukihärö on hillittömän hauska asia.

Ps. Älkää ostako Leaderin kalaöljykapseleita. Seitsemältä aamulla otettu kapseli aiheuttaa kalaöljyröyhyjä vielä iltapäivälläkin :barf:
Rouva Pupu

Re: Fridaystyler--Perjantai-No style no choice

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Rommia tekisi mieli, ja pihvejä sienillä.
Ei auta, liikaa äidinkielen kirjoitelmia ja lukemista.
No, jos sitä nussia kuitenkin ehtis.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Fridaystyler--Perjantai-No style no choice

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Kah, nussimista ja viinaa minunkin mieleni tekevi.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Fridaystyler--Perjantai-No style no choice

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Kalijaa vois juua.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Fridaystyler--Perjantai-No style no choice

Viesti Kirjoittaja cardic »

jepjep, nyt himaan. matkalta ostettakoon yksi mayris. edellinen loppu eilen vaikka viimeviikon tiistaina vasta ostin
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
ninnithequeen

Re: Fridaystyler--Perjantai-No style no choice

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Razormaid kirjoitti:Olen ollut kännissä viimeiset kaksi päivää ja tänään kuudelta alkaa vasta Ne Varsinaiset Bileet :miitti:

Keskiviikkona lähdin siis yhdelle, joka hieman piteni harvinaisen eroottisesti tanssimiseen ja pussailemiseen kolmekymppisen mieskaverin kanssa täkäläisessä pintaliitomestassa. Nyrjäytin selkäni ja lähdimme kaverin kämpille, jolloin minulle todettiin umpijumissa oleva selkä jota yritettiin väin ja valloin saada aukenemaan.

Sain kännihedarin ja poltin askin tupakkaa. Sitten lähdimme kymmenen aikaan viettämään häppäreitä pubiin. Järkytimme perheenäitejä jms Kunnon Ihmisiä hikotellen ja hekotellen umpijurrissa keskellä markettia keskellä päivää. Joimme mäyräkoiran ja lähdimme uudestaan sinne baariin josta olimme lähteneet. Snägärin kautta nukkumaan.

Ja kohta alkaa uudestaan. Toivon vaan hartaasti, ettei punaviinini ole etikoitunut, sillä jos kaveri ei maksa velkojaan takaisin, minulla on käytettävissä kokonaiset viisi euroa ja puoli askia tupakkaa.
:shock:

Sä oot täsmälleen samanlainen ku mä n. 6 vuotta sitten.
Vastaa Viestiin