Fridaystyler--Perjantai-No style no choice

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Fridaystyler--Perjantai-No style no choice

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

ninnithequeen kirjoitti:
:shock:

Sä oot täsmälleen samanlainen ku mä n. 6 vuotta sitten.
Ihanaa. :h:

Mutta mitä sitten tapahtui kun hyvä vauhti loppui? :shock: Siis 6 vuotta sitten?

Muistan vaan sanat "Etkö sä koskaan väsy" kun pompin sängyllä kahden kaverin välissä usuttaen heitä takaisin baariin... :lol:
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Rouva Pupu

Re: Fridaystyler--Perjantai-No style no choice

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Razormaid kirjoitti: Mutta mitä sitten tapahtui kun hyvä vauhti loppui? :shock: Siis 6 vuotta sitten?
Elämä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Fridaystyler--Perjantai-No style no choice

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Rouva Pupu kirjoitti:
Razormaid kirjoitti: Mutta mitä sitten tapahtui kun hyvä vauhti loppui? :shock: Siis 6 vuotta sitten?
Elämä.
Tai city?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Rouva Pupu

Re: Fridaystyler--Perjantai-No style no choice

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Bluntly kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:
Razormaid kirjoitti: Mutta mitä sitten tapahtui kun hyvä vauhti loppui? :shock: Siis 6 vuotta sitten?
Elämä.
Tai city?
Voihan tuo niinkin olla. Kuitenkin veikkaan elämää; ikä, vakiintuminen, kasvaminen, mahdollinen perheenlisäys etc.
ninnithequeen

Re: Fridaystyler--Perjantai-No style no choice

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Razormaid kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
:shock: Sä oot täsmälleen samanlainen ku mä n. 6 vuotta sitten.
Ihanaa. :h:
Mutta mitä sitten tapahtui kun hyvä vauhti loppui? :shock: Siis 6 vuotta sitten?
En voi väittää kasvaneeni aikuiseksi, ja joskus menee lujaa vieläkin. Ei vaan kovin extempporee-meininkiä enää.

Kai tuo ukkokulta sai parin vuoden uurastuksen jälkeen mamman vähän rauhoitettua.

Nimimerkillä kuuntelen juuri Iskelmäradiota ja juon teetä.
Rouva Pupu

Re: Fridaystyler--Perjantai-No style no choice

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

ninnithequeen kirjoitti: En voi väittää kasvaneeni aikuiseksi, ja joskus menee lujaa vieläkin. Ei vaan kovin extempporee-meininkiä enää.
Ei aikuistuminen tarkoita sitä ettei voisi mennä lujaa aina silloin tällöin.
ninnithequeen

Re: Fridaystyler--Perjantai-No style no choice

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Rouva Pupu kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: En voi väittää kasvaneeni aikuiseksi, ja joskus menee lujaa vieläkin. Ei vaan kovin extempporee-meininkiä enää.
Ei aikuistuminen tarkoita sitä ettei voisi mennä lujaa aina silloin tällöin.
Kyllä muuten menis lujempaa jos ei olis tota mukeloa :piru:

Istuisin varmaan tälläkin hetkellä töitten päälle oluella niitten samojen naamojen kanssa joita palvelin baaritiskin takana 10 vuotta. Joo. Ehkä näin parempi kuitenkin.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Fridaystyler--Perjantai-No style no choice

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Viime yönä näin unta Till Lindemannista. Jostain syystä hän ei voinut liikuttaa jalkojaan, mutta pysyi kuitenkin niiden varassa pystyssä. Koska hän ei halunnut pettää yleisöä, hänet kannettiin lavan keskelle laulamaan. Yläruumis liikkui hyvin, mutta hän joutui seisomaan koko Rammsteinin keikan ajan samassa paikassa ja laulamaan siitä.
Viimeksi muokannut RolloTomasi, 17.11.2006 16:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Fridaystyler--Perjantai-No style no choice

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Razormaid jatkaa vain entisen Cityn ajoilta perityviä menevien naisten perinteitä. Muistaako joku vielä ajan jolloin esim. swirl ja Melnais eivät olleet näin seestyneitä, ja allekirjoittanut heräsi milloin mistäkin alkoholin vaikutuksen alaisena.

Edit: Myös Sipsillä näyttää olevan homma hyvin hallussa. Vain hieman yksityiskohtaisempia raportteja kaivataan toilailuista.
Viimeksi muokannut Lolita, 17.11.2006 16:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Fridaystyler--Perjantai-No style no choice

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Hahaa! Kitinässä on ilmeisesti meneillään jonkunlainen dokausviikko. :wink: No, sittenhän tää mun lievä krapulainen olotila ei haittaa yhtikäs mitään.. Vaik aamulla ei kyl hirveesti naurattanu, ku hiffasin et on työpäivä edessä. No, mut jaksaahan sitä kun on pakko.
Eilinen oli muuten vallan mukava ilta, paitsi et vittu, törmäsin kahteen entiseen poikaystävään. :twisted: No, toista olikin tosi kiva nähä, ku sitä ei oo pitkään aikaan näkyny ja muutenki ollaan vielä frendejä..mut toisen kans juttelu oli hyvinkin vaivalloista ja jopa ärsyttävää.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
feliformia

Re: Fridaystyler--Perjantai-No style no choice

Viesti Kirjoittaja feliformia »

Lolita kirjoitti:Muistaako joku vielä ajan jolloin esim. swirl ja Melnais eivät olleet näin seestyneitä, ja allekirjoittanut heräsi milloin mistäkin alkoholin vaikutuksen alaisena.
Sitä tikulla silmään, joka vanhoja muistaa. Kiistän kaiken :wink:
ninnithequeen

Re: Fridaystyler--Perjantai-No style no choice

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

sipsi kirjoitti:Eilinen oli muuten vallan mukava ilta, paitsi et vittu, törmäsin kahteen entiseen poikaystävään.
Tästäpä tulikin mieleeni, että männä viikolla törmäsin Itiksessä SIIHEN.
Kahteen vuoteen en o nähny. Nuuuuuuh....Ollappa villi ja vapaa :dream:
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Fridaystyler--Perjantai-No style no choice

Viesti Kirjoittaja Ann »

Haisen hielle, eikä mulla ole housuja.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Fridaystyler--Perjantai-No style no choice

Viesti Kirjoittaja Lolita »

feliformia kirjoitti:Sitä tikulla silmään, joka vanhoja muistaa. Kiistän kaiken :wink:
Auts! Niin minäkin kiistän. Yks päivä erehdyin lueskelemaan kirjoituksiani Citystä, mä en tainnut selvää päivää nähdä ja aina sattui ja tapahtui.
ninnithequeen

Re: Fridaystyler--Perjantai-No style no choice

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ai piru Sipsi, sain sun tekstarin vähän liian myöhään eilen, sori. En kyl olis päässy, yllättäen.
Dumari

Re: Fridaystyler--Perjantai-No style no choice

Viesti Kirjoittaja Dumari »

sipsi kirjoitti:Hahaa! Kitinässä on ilmeisesti meneillään jonkunlainen dokausviikko.
Mistä sä noin päättelet :wink: Eilen oli välipäivä että tänään sai jotain aikaseks, vielä on jotain kans tekemättä myös... joten hop-hommiin->
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Fridaystyler--Perjantai-No style no choice

Viesti Kirjoittaja sipsi »

ninnithequeen kirjoitti:
sipsi kirjoitti:Eilinen oli muuten vallan mukava ilta, paitsi et vittu, törmäsin kahteen entiseen poikaystävään.
Tästäpä tulikin mieleeni, että männä viikolla törmäsin Itiksessä SIIHEN.
Kahteen vuoteen en o nähny. Nuuuuuuh....Ollappa villi ja vapaa :dream:
Häh? Kehen SIIHEN? Nuuh?!?!? Kerro välittömästi, olen utelias.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Rouva Pupu

Re: Fridaystyler--Perjantai-No style no choice

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Lolita kirjoitti:
feliformia kirjoitti:Sitä tikulla silmään, joka vanhoja muistaa. Kiistän kaiken :wink:
Auts! Niin minäkin kiistän. Yks päivä erehdyin lueskelemaan kirjoituksiani Citystä, mä en tainnut selvää päivää nähdä ja aina sattui ja tapahtui.
Ainakin oma remuamiskertojen määrä on näin vanhentuessa (tosin ei tapa/käyttäytyminen) vähentynyt, kun oikeasti jo on väliä sillä ruoalla (vaikka kai siihen rahaa jäisi), nuorempana ja köyhempänä jaksoi makaronilla ja ketsupilla, nyt haluan pihvejä ja sieniä. Niin, ja nykyään menee kaksi päivää selviämisessä, vaikka periaatteessa ei krapulaa ole. Ja olen jopa alkanut silloin tällöin oksentamaan keitottaessa (mutta sillä ei väliä, mahtuu enemmän lisää, kunhan silmät pyörii päässä).
ninnithequeen

Re: Fridaystyler--Perjantai-No style no choice

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

sipsi kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
sipsi kirjoitti:Eilinen oli muuten vallan mukava ilta, paitsi et vittu, törmäsin kahteen entiseen poikaystävään.
Tästäpä tulikin mieleeni, että männä viikolla törmäsin Itiksessä SIIHEN.
Kahteen vuoteen en o nähny. Nuuuuuuh....Ollappa villi ja vapaa :dream:
Häh? Kehen SIIHEN? Nuuh?!?!? Kerro välittömästi, olen utelias.
Sulle on @.

Pääsinpäs taas sanomaan ton.
huima

Re: Fridaystyler--Perjantai-No style no choice

Viesti Kirjoittaja huima »

Uuh, viimehetkellä laina-asioissa solmuja. Onneksi olen kova poika selvittämään niitä.

Maanantaina tehdään asuntokaupat.

Vähänkö on keski-ikäinen olo. Ja kohta on 30-vuotis syndetkin. Voi räkä.
Bliss

Re: Fridaystyler--Perjantai-No style no choice

Viesti Kirjoittaja Bliss »

huima kirjoitti:Vähänkö on keski-ikäinen olo. Ja kohta on 30-vuotis syndetkin. Voi räkä.
Voinkohan lainkaan lakata nauramasta...
ninnithequeen

Re: Fridaystyler--Perjantai-No style no choice

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bliss kirjoitti:
huima kirjoitti:Vähänkö on keski-ikäinen olo. Ja kohta on 30-vuotis syndetkin. Voi räkä.
Voinkohan lainkaan lakata nauramasta...
Mua ei naurata yhtään.
Irc-gallerian laskuri väittää et mä oon 29,36 vuotta.
Bliss

Re: Fridaystyler--Perjantai-No style no choice

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ninnithequeen kirjoitti:
Bliss kirjoitti:
huima kirjoitti:Vähänkö on keski-ikäinen olo. Ja kohta on 30-vuotis syndetkin. Voi räkä.
Voinkohan lainkaan lakata nauramasta...
Mua ei naurata yhtään.
Mä olen kuullut muutamista harvoista yksilöistä, jotka ovat elossa vielä 30 täytettyäänkin :wink:
Enttu

Re: Fridaystyler--Perjantai-No style no choice

Viesti Kirjoittaja Enttu »

olen elossa ... ei mtn uutta ... paitsi rahat lopussa :!:
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Fridaystyler--Perjantai-No style no choice

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

VOI VITTU!!!!1

Kaveri, jolta minun piti tänään saada 30 euroa ei saanutkaan rahoja, vaikka ne oli hänelle luvattu tälle päivälle, sillä maksupäiväksi on merkitty maanantai :axe:
Tämä tarkoittaa ettei hän saa rahaa, minä en saa rahaa eikä kukaan muukaan ( =kaikki) joille hän on auki saa rahaa!
Jumalauta! Olin kaupungilla ja mietin pitäisikö mennä pankkiin vai Hair Storeen, ja tietysti päädyin jälkimmäiseen. Nyt olen kusessa shampoon ja hiusvahan kanssa, joita ei muka jostain kumman syystä voi palauttaa koska niissä ei ole mitään vikaa!!! Missä kuluttajansuoja?!? VITTU!
Nyt minulla siis on viisi euroa, josta 4.20 menee tupakkaan. Eli 60 senttiä. Vitun hienoa!
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Vastaa Viestiin