Paskanjauhajien rajoittaminen paskanjauhantaan?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Paskanjauhajien rajoittaminen paskanjauhantaan?

Viesti Kirjoittaja Ann »

RolloTomasi kirjoitti: Palstalla, jolla ihmiset hehkuttavat kuinka helppoa pariutuminen todellisuudessa on?
Ei se pariutuminen, vaan se pariutuneena pysyminen. Ja täällähän nyt hehkutetaan vittu jopa maitokaupassa käyntiä, joten en paljon menis noteeraaman jonkun löysäpillun louskutuksia.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Paskanjauhajien rajoittaminen paskanjauhantaan?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Suvinen kirjoitti:
slam kirjoitti: Kerro, älä saarnaa :)
Aina silloin tällöin Slamiltakin karkaa fiksu ajatus tai kaksi.

SEHÄN on iltaa arvon mussukka-Suvinen sekä armoitettu slammarimme Mr. Slam.

Minä en ole saarmaajatyyppi, mutta olen ottanut papinviran täällä ihan puolipakosta. Itsekäs riidankylväjä-resurssihenkilöstö olisi vaan jotenkin saatava kuriin. heh. TOKI pilke silmäkulmassa.

Mulla olisi pilke aina silmäkulmassa ja sallin aivan kaikki. Pahkapäät, itsekkäät, kapea-ajattelijat, varsinkin mussukat, enkelit, kaikki...

Mut kyllähän hiukan enemmän ärsyttää kuin lääkäri määrää kun eräät ovat tosissaan niin varmoja siitä, että heidän kirjoituksensa on oikein ja että joku pitää poistaa yms. he ilmeisesti ovat jopa tosissaan. En aivan saata edes uskoa...heh.

Laitan teille yhteisen terveisen Slam ja Suvinen. Toisen kirjoituksia on miellyttävä lukea, koska tyyli on erinomaisen diplomaattinen, perusteleva ja sympaattinen. Ja kirjoittaja tuntuu tosi mussukalta oikeasti ( :h: ). Toinen taas on armoitettu hassu ja tosi yllättävä. En alkuunkaan tiedä onko lintu vai kala!
Saatte arvata kumpaa tarkoitan kummallakin... :D :wink:

Stadinarska
Helsinkiläinen sumun keskellä nyt asuva
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Paskanjauhajien rajoittaminen paskanjauhantaan?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

RolloTomasi kirjoitti:Palstalla, jolla ihmiset hehkuttavat kuinka helppoa pariutuminen todellisuudessa on?
Onko täällä ihmisiäkin?
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Paskanjauhajien rajoittaminen paskanjauhantaan?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Ann kirjoitti:Ei se pariutuminen, vaan se pariutuneena pysyminen. Ja täällähän nyt hehkutetaan vittu jopa maitokaupassa käyntiä, joten en paljon menis noteeraaman jonkun löysäpillun louskutuksia.
Word.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Paskanjauhajien rajoittaminen paskanjauhantaan?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Clay kirjoitti:Alkoholilla.
Minulle suositellaan toistuvasti alkoholia. Pitäisiköhän miettiä, mitä se kertoo minusta?
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Paskanjauhajien rajoittaminen paskanjauhantaan?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Ann kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti: Palstalla, jolla ihmiset hehkuttavat kuinka helppoa pariutuminen todellisuudessa on?
Ei se pariutuminen, vaan se pariutuneena pysyminen. Ja täällähän nyt hehkutetaan vittu jopa maitokaupassa käyntiä, joten en paljon menis noteeraaman jonkun löysäpillun louskutuksia.
Muistaakseni ainakin pari tyyppiä on maininnut, että pariutuminen on helpompaa kuin ystävystyminen... :roll:
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Paskanjauhajien rajoittaminen paskanjauhantaan?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

EveryWoman kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:Palstalla, jolla ihmiset hehkuttavat kuinka helppoa pariutuminen todellisuudessa on?
Onko täällä ihmisiäkin?
En tiedä.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Paskanjauhajien rajoittaminen paskanjauhantaan?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

EveryWoman kirjoitti:
Clay kirjoitti:Alkoholilla.
Minulle suositellaan toistuvasti alkoholia. Pitäisiköhän miettiä, mitä se kertoo minusta?
Sie jännität liikaa. Juo enemmän! <3
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Paskanjauhajien rajoittaminen paskanjauhantaan?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

RolloTomasi kirjoitti:
Ann kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti: Palstalla, jolla ihmiset hehkuttavat kuinka helppoa pariutuminen todellisuudessa on?
Ei se pariutuminen, vaan se pariutuneena pysyminen. Ja täällähän nyt hehkutetaan vittu jopa maitokaupassa käyntiä, joten en paljon menis noteeraaman jonkun löysäpillun louskutuksia.
Muistaakseni ainakin pari tyyppiä on maininnut, että pariutuminen on helpompaa kuin ystävystyminen... :roll:
Pariutuminen ei ole mikään prosessi, joka tapahtuu harkitusti. Tai en mie ole ainakaan koskaan kokenut sitä sellaisena.
Tapahtuu tai ei. Jos ei, niin shit happens. Jos joo, niin jee.
Ongelma tuleekin siinä, että kuinka sitä pidetään yllä.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Paskanjauhajien rajoittaminen paskanjauhantaan?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

EveryWoman kirjoitti:
Clay kirjoitti:Alkoholilla.
Minulle suositellaan toistuvasti alkoholia. Pitäisiköhän miettiä, mitä se kertoo minusta?
Ei kannata. Kannattaa miettiä ennemminkin, mitä se kertoo suosittelijasta. Tulee mieleen, että ihmiset haluavat kanssarikollisen ja kanssamokaajan. Heitä saattaa ärsyttää, jos joku on onnellinen ja estoton ilman viinaa. Heille saattaa tulla sellainen olo, että sinä tallennat muistiisi kaikki heidän tekemänsä mokat ja muistat ne senkin jälkeen kun he itse ovat ne unohtaneet. Esimerkiksi...

Mä juon aika harvoin, mutta mulle ei kyllä usein suositella viinan juontia. Mulla on kyllä usein ihan yhtä tyhmät tai fiksut jutut kuin kännikaloillakin, vaikka olenkin selvinpäin. Seura tekee kaltaisekseen. :wink:
Kikkelis kokkelis.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Paskanjauhajien rajoittaminen paskanjauhantaan?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Mylwin kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:
Ann kirjoitti:
Ei se pariutuminen, vaan se pariutuneena pysyminen. Ja täällähän nyt hehkutetaan vittu jopa maitokaupassa käyntiä, joten en paljon menis noteeraaman jonkun löysäpillun louskutuksia.
Muistaakseni ainakin pari tyyppiä on maininnut, että pariutuminen on helpompaa kuin ystävystyminen... :roll:
Pariutuminen ei ole mikään prosessi, joka tapahtuu harkitusti. Tai en mie ole ainakaan koskaan kokenut sitä sellaisena.
Tapahtuu tai ei. Jos ei, niin shit happens. Jos joo, niin jee.
Ongelma tuleekin siinä, että kuinka sitä pidetään yllä.
Aha. Selvä.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Paskanjauhajien rajoittaminen paskanjauhantaan?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Keikaus kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:
Clay kirjoitti:Alkoholilla.
Minulle suositellaan toistuvasti alkoholia. Pitäisiköhän miettiä, mitä se kertoo minusta?
Ei kannata. Kannattaa miettiä ennemminkin, mitä se kertoo suosittelijasta. Tulee mieleen, että ihmiset haluavat kanssarikollisen ja kanssamokaajan. Heitä saattaa ärsyttää, jos joku on onnellinen ja estoton ilman viinaa. Heille saattaa tulla sellainen olo, että sinä tallennat muistiisi kaikki heidän tekemänsä mokat ja muistat ne senkin jälkeen kun he itse ovat ne unohtaneet. Esimerkiksi...

Mä juon aika harvoin, mutta mulle ei kyllä usein suositella viinan juontia. Mulla on kyllä usein ihan yhtä tyhmät tai fiksut jutut kuin kännikaloillakin, vaikka olenkin selvinpäin. Seura tekee kaltaisekseen. :wink:
Tämä oli taas kerran Keikaukselta fiksu näkemys. Täydennetäänpä sitä vielä faktatiedolla alkoholin vaikutuksista aivoihin. Löytyy tästä linkistä:

http://www.paihdelinkki.fi/Paihteet-ja-aivot
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Paskanjauhajien rajoittaminen paskanjauhantaan?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Keikaus kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:Pitäisiköhän miettiä, mitä se kertoo minusta?
Ei kannata.
Kiitos hyväntahtoisuudesta, Keikku ja Brian. Tää nyt oli kuitenkin niinsanottu läppä (yksityistä huumoria, ehkä liian kryptistä avautuakseen yleisesti?).

IRL minulle suositeltiin alkoholia viimeksi yläasteella, ja sekin perustui varmaan juoppohullumenneisyyteeni ja kavereiden pihalla oloon, kun touhu oli niin rajusti muuttunut. Netissä sen sijaan saan suosituksia useinkin! Minusta välitetään? :wink:
Vastaa Viestiin