Lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
silsis

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja silsis »

Mylwin kirjoitti: Miten onnelassa muuten meni? Katosit tanssilattialle aika winhasti ..
Unohdin muuten varoittaa, että katoan omille teilleni aika usein kännissä baarissa ollessani :D Toivottavasti et pahoittanut mieltäsi. Ei mun kaveritkaan enää jaksa.

Jos en väärin muista, niin pikkasen pussailin jotain pissistä sit lopuks kun ne antaa niitä säälipusuja valomerkin jälkeen. Mut sovittuun majoitukseen menin yöksi, ihan kiltisti, ihan yksin.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Ann »

silsis kirjoitti: Jos en väärin muista, niin pikkasen pussailin jotain pissistä.
Tai sit se olikin Myltsi!
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

silsis kirjoitti:
Mylwin kirjoitti: Miten onnelassa muuten meni? Katosit tanssilattialle aika winhasti ..
Unohdin muuten varoittaa, että katoan omille teilleni aika usein kännissä baarissa ollessani :D Toivottavasti et pahoittanut mieltäsi. Ei mun kaveritkaan enää jaksa.

Jos en väärin muista, niin pikkasen pussailin jotain pissistä sit lopuks kun ne antaa niitä säälipusuja valomerkin jälkeen. Mut sovittuun majoitukseen menin yöksi, ihan kiltisti, ihan yksin.
No en toki, miekin törmäsin sit pariin kaveriin .. =) Se pissis oli Anna, se yrittää kovin peitellä vaan.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Ann kirjoitti:
silsis kirjoitti: Jos en väärin muista, niin pikkasen pussailin jotain pissistä.
Tai sit se olikin Myltsi!
Lääh, homoerotiikkaa ottelussa valtio vs. valtio.

Mulla on joku entisten miesten miettimisjakso. Olen miettinyt rakasta, ihanaa, älykästä ja kauniskäytöksistä eksääni jo pari päivää ja tänään muistin rakkaan yönmustani. Kirjoitin hänelle ja lopetin viestini rakastavasti lähettämällä hänelle moottoripyöräpierun. Hän kun kerran lähetti minulle romanttisen tekstarin, jossa kertoi pitävänsä jopa siitä, kun pieraisin ja esitin moottoripyörän ajajaa. Nuo vuosisatojen sivistyksen kourissa kärsivät ranskisparat. Onneksi on vielä metsäläisiä jäljellä.

Joo, saattaa olla joku biologinen bommi, joka tikittää munasarjoissani.
Kikkelis kokkelis.
aimohaiku

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Tunnen itseni liikuttuneeksi.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Keikaus kirjoitti:pieraisin ja esitin moottoripyörän ajajaa.
Nyt kyllä nauratti.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Mylwin kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:pieraisin ja esitin moottoripyörän ajajaa.
Nyt kyllä nauratti.
Tarkoitin siis että kaverini pieraisi.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Keikaus kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:pieraisin ja esitin moottoripyörän ajajaa.
Nyt kyllä nauratti.
Tarkoitin siis että kaverini pieraisi.
Joo, joo ..
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
aimohaiku

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

I'm a wild child, come and love me
I want you
My heart's in exile I need you to touch me
Cause I want what you do
I want you

Tie you down, down i come steal your love
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kai sitä voisi etsiä kurssin, jolla opetettaisiin elämän, sosiaalisuuden ja heinäseipään vuolemisen alkeita.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Humalustilas.
Yhellä pistellä hävisin edellisen erän Carcassonnea...
Tämä on vääryys. Kosto elää....
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Moi kaikille taasen!

Päivä mennyt aika perusaskareissa. Tuossa kävi ystäväpariskunta kylässä. Se oli tietenkin hyvinkin miellyttävää!

Nyt tulin hieman Kitinään taasen.

Tuntuu kyllä naurettavalta kun nuo syöpäläiset jotkut paasaavat minut väkisin "kuuluisuudeksi" ! Kaikenlaista lapsellista norausjuttua.

Mitähän nuo todella oikein tarkoittavat? Minähän kirjoitan paitsi kokonaisia lauseita, myös asiaa. Enkä valita oikeastaan mistään ellei nuo itse valittaisi...
Siis jos nyt todella itse ihan tosissaan ajattelee niin että minä rasitan, niin kehoittaisin aivan "vienosti" katsomaan kirjoitusten sisältöä seuraavienkin kirjoittajien taholta. Katsoin tätäkin lauantaiketjua!

Eräällä haukkujalla: pelkkää paskaa ja kitinää ja turhanjauhantaa ja ilkeyksiä
Eräällä haukkujalla: aivan samaa laumasielua kuin edellinen
Eräällä haukkujalla: Siis katso PIIP omia kirjoituksiasi,pliiz.Oletko nyt aivan varma että sinä olet niin hyvä....!! Juu, et ole!
Eräällä haukkujalla: Käsittämätöntä laumasieluisuutta. Ei varmaan koskaan jaksanut lukea viestejäni. Mikä kumma saa hänet luulemaan että hän on ilman muuta parempi ja kelpaa muille?

Muut olivat varsin kivojakin. Esim. Rouva Pupu, JoeB,Vaola, Mustaenkeli, Suivinen,Saanu, Enttu,Rollotomasi,Edith, Slam, Feliformia,Millivanilliini ja Irmeliannelikin saavat minulta hyväksyttävän arvosanan selkeästi. Niistä ymmärsi kaiken.

JA MINÄ HYVÄKSYN KAIKKI. TIETENKIN PITÄÄ HYVÄKSYÄ KAIKKI.

Mitä ihmeen kumman pahaa minä olen tehnyt Blissillekin? En niin mitään. Hänen viestinsä on melankoolisia ja ikäviä ja tylsiä, mutta en minä sitä sanoisi IKINÄ HÄNELLE ellei hän olisi asiaton lahjattomalla tavalla minulle!

Laumasieluisuus ja sisäpiirin syöpäläiset olisi saatava kuriin. Ensimmäinen askel olisi se, että pidetään yhtä me jotka TIEDÄMME ne syöpäläiset ja heidän toimintansa. Eikä lähdettäisi laumasieluisuuteen mukaan vain sen takia että tulisi hyväksytyksi noitten oikeitten "paskanjauhajien" taholta!!

Olen vihainen kyllä ja oikeutetusti, sillä niin henkilökohtaisesti minua vastaan ja täysin älykääpiömäisesti "hyökätään". Tämähän on pahimmanluokkaista kiusausta! Ja sitten saattaa vielä olla niin, että joku raukka saa tällaiset ihmiset ystävikseen live-elämässä, huhhuh!

Se on merkillistä, elämä! Minäkin armeijassa käytin samaa taktiikkaa. Jotta selviäisin, makeilin kesävänrikillemme aina mahdollisuuksien mukaan. OIKEASTI olisin halunnut nähdä hänet käsiraudoissa ja jalkapuussa!

Miettikääpä tätä! NYT aivot ja ajattelu kunniaan.

Kertokaa mielipiteenne. Jos ette uskalla moin julkisesti niin lähettäkää yksityinen viesti luottamuksellisesti. Minä en koskaan juorua mitään. Kertokaa mitä mieltä olette. Tottakai mieluimmin julkisesti, mutta noinhan se käy, että se voi olla teille itsellenne ikävää. Näinhän tämä syöpä on ja pysyy.

Minä saatan lopettaa kyllä juttuni täällä. Mulla on niin "tuhottomasti" erilaista tekemistä kyllä!

Mutta jos saan tarpeeksi tukea niin sehän olisi kiva ja jatkaisin teidän iloksenne tai ainakin sitten neutraalisti.

Oikein hyvää yötä.

Stadinarska
ei jaksa oikein ottaa tylsyyksiä edes huumorilla kun nuorissa pitäisi olla tulevaisuus, voih. Ja sitten jotkut hyväksyy tyypit jotka jauhaa vain kaljasta, vitusta ja viljelee joitain sisäpiirin koodeja.

Olen taas puhunut.

SLAM. Lupaan etten saarnaa enää! :)
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

feliformia kirjoitti:Istun täällä pikkupöksyt päässäni. Ihan oikeasti. Laitoin hiusvärin päähäni, mutta en löytänytkään sitä tukkapidikettä, johon yleensä turvaudun hiuksia värjätessäni. Päätin siis kokeilla Pirkka-niksiä; sukkahousut päähän niin ei väri tipahtele pitkin kämppää. Sattui kuitenkin niin, että kaikki laatikosta löytyneet sukkahousut olivat liian hyviä uhrattavaksi ja viereisestä pöksylaatikosta pilkistivät kulahtaneet alkkarit, joten kiskoin ne päähäni. Toimii, suosittelen.
Sä olet hassu. Ihan pöhkö :D
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Lolita kirjoitti:
feliformia kirjoitti:Istun täällä pikkupöksyt päässäni. Ihan oikeasti. Laitoin hiusvärin päähäni, mutta en löytänytkään sitä tukkapidikettä, johon yleensä turvaudun hiuksia värjätessäni. Päätin siis kokeilla Pirkka-niksiä; sukkahousut päähän niin ei väri tipahtele pitkin kämppää. Sattui kuitenkin niin, että kaikki laatikosta löytyneet sukkahousut olivat liian hyviä uhrattavaksi ja viereisestä pöksylaatikosta pilkistivät kulahtaneet alkkarit, joten kiskoin ne päähäni. Toimii, suosittelen.
Sä olet hassu. Ihan pöhkö :D
MINUN täytyy kyllä antaa Feliformialle edellisestä kirjoituksesta ihan kymppi. Nauroin kohtalaisen vinosti eli vääränä!
HYVÄ!!
Siis se oli kyllä yksinkertaisesti H A U S K A . :P

Halin ansaitseepi Arskalta! Kunnon naurunantaja ansaitsee aina ilohalin! :D

Arska
oli tätä mieltä
Vastaa Viestiin