Lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Lauantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

On lauantai.

Minulle eilinen perjantai on jotenkin tuntunut lauantailta.

Vaikka omistan auton niin silti olin pikku shamppanjatarjoilun vuoksi busseilla liikkeellä ja mitäs minä ikäänkuin ylpeänä muistin katsoa! Lauantaipäivän bussiaikataulua! Juuri tänään kun yleensä en muista katsoa lauantaina lauantain aikatauluja. Oih!

Mutta kotona ollaan. Ja kohta menen koisimaan ja olen hyvin levollisella mielellä niinkuin teille kirjoitin. Kovin väsynyt vain. Tyydyn toivottamaan unia ja juhlijoille intoa.

Minä olen hyvin hyvin tyytyväinen että olen kotona lämmössä!

stadinarska
sehr muede
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Tänään tievossa: töitä, nukkumista, kaalilaatikkoa (äitin reseptillä!), kaljaa ja Carcassonnea. Hyvällä tuurilla myös seksiä ja saunaa!
Kyllä nyt kelpaa... :P
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Rouva Pupu

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Njaa, mitä elokuvaa sitä jaksaisi katsella, jotain tarpeeksi jännittävää ja unettavaa. Toisaalta olisi tuossa Outer Limits jaksojakin, josko niitä.
slam

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja slam »

kait menen muate. Vettä satelee. :P pakkasta saisi olla.
Edith

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Kuuden tunnin paasta hereille ja kotimatkalle. Olipa kiva ilta. Minulta voi kysella tast'edes Oslon teatterivinkit.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

huomenta

hyvää lauantaita
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Paskareikä. Edellinen yö meni santahaminassa ja siittä suoraan C-ajokurssin käsittelykokeeseen. No, onneksi meni läpi.
Nyt sit nukuin seitsemästä kun pääsin kotiin, yhteen yöllä. Ei nukuta. Onneksi kaappiin eksyi pari olutta!
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
slam

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja slam »

Plussakelit jatkuu hamaan tulevaisiin. Ei ollut kuin 28% kiinni sappeen aukeaminen. Njoo. victoryn vie luonto aina lopulta.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Släm , aja vaikka rekkaa, kiitos
lumet tulee ja lumet menee..

sitten vuosikertaa..
Ann kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Kerro ne visiot mulle. Pliiz?
Yksinkertaista, siistiä, nöyrää, vanhanaikaista, klassista.

Ei prinsessaa, ei kultaa, ei ruusuja, ei pömpöösiä.

Sain ahdistusta jo urkumusiikista. Teki mieli vain nousta seisomaan ja alkaa hoilata HOOOSIANNAAA, Daavidin poikaa-aaaaaa...
Urut kannattaa tunkea perseeseen, sinne ne urut uuvahtavatkin, paskaa musaa indeed..
Pyyhin Netikettiin..
SingleMalt

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Farouge. Voi luoja mikä ravintola!
Ehdottomasti parasta mitä olen ikinä kokenut. Prkl, kun ei saanut pöytää huomiseksi. Neito olis pomminvarmasti ja takuulla rakastunut. Voi kyynel.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Miten ihmeessä noin tyhymiä nuoria on olemassa?
Miten se on mahdollista? Ihmetyttää kerrassaan...

Työpaikkani on varsinainen zoolandia. :roll:
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Dumari

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Jessöör, vasta nyt alkaa koliseen. Hyvin reenattu maksa kun ei ota kymppisäkistä yhtään mitään reaktioo. Kait sitä pitäs paistaa pizzaa ja katella joku leffa vielä.

Eipä yhtään kivaa..
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Dumari kirjoitti:Jessöör, vasta nyt alkaa koliseen. Hyvin reenattu maksa kun ei ota kymppisäkistä yhtään mitään reaktioo. Kait sitä pitäs paistaa pizzaa ja katella joku leffa vielä.

Eipä yhtään kivaa..
Plääh, ei nukuta.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja JoeB »

Huoh, olipahan tämäkin tapa viettää perjantai-iltaa, korjaillen musiikkikirjaston ID3 tageja. No nyt on 90% kipaleista jonkinmoisessa järjestyksessä, tosin viimeiset pari tuhatta joutuu kyllä sitten melkein käsittelemään yksi kerrallaan :(
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

En tiiä miks, mut oon taas mustelmia täynnä.. Jooh, mut kunnialla korkkareilla kotiin ast iselvitty.. tuossa paska vesipaskasäässä. Tää yksinolo yksin kämpässä on aina vähä tätä..Mut ihan jees oli kyllä, ei voi kieltää, kaksvuotiaitten/juoppohullujen piirityksessä. Hyiiiisaakeli
millivanilli

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

*huokaus ja haukotus*

Heräisi tuo avokki jo. Tänään mennään ostamaan maalia ja laminaattia. Pojat saavat sitten maalata kämpän, kun minä puolestani olen vanhempien luona tekemässä opparia.
Sannnu

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

mustaenkeli kirjoitti:Tänään tievossa: töitä, nukkumista, kaalilaatikkoa (äitin reseptillä!), kaljaa ja Carcassonnea. Hyvällä tuurilla myös seksiä ja saunaa!
Kyllä nyt kelpaa... :P
Minkälainen peli se Carcassonne on?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tänään voisi kehitellä aivan jotain muuta toimintaa kuin tätä peruseloa vaikka ulkona ei ilma juuri hemaise.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Enttu

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Enttu »

koko vkonloppu menee vertaistukiryhmää vetäessä ja huomenna
ko yhdistyksen 20-vuotisjuhlissa Pakintalossa,hitto moon vähän turhan
höveli lupautumaan ties mihin juttuihin,vaikka eipä tartte sit joka vkonloppu vaan maata kotona 4 seinän sisällä,kolikon kääntöpuoli nääs :lol:
SaintJohnPerse

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Sannnu kirjoitti:
mustaenkeli kirjoitti:Tänään tievossa: töitä, nukkumista, kaalilaatikkoa (äitin reseptillä!), kaljaa ja Carcassonnea. Hyvällä tuurilla myös seksiä ja saunaa!
Kyllä nyt kelpaa... :P
Minkälainen peli se Carcassonne on?
http://www.lautapelit.fi/lautapelit/ind ... =102title=
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Willst du, bis zum Tod der Scheide, Sie lieben auch in schlechten Tagen?
Nein!
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
ninnithequeen

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huoh. Viikko neljän seinän sisällä, ja mä olen ihan kypsä. Tahtoo ulos!
Rahaa ei tietenkään ole lähteä mihinkään. Perkele. Kaiholla muistelen aikoja kun oli töitä enemmän kuin jaksoi tehdä, eikä siis kerennyt tosiaan kypsyä kotona olemiseen, päinvastoin. Ja näki muitakin ihmisiä kuin perheensä.

Veiskö joku mut vaikka leffaan kun ei tuosta ukostakaan siihen taas ole...
SaintJohnPerse

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

äh, Hotellikuolemaa... Pitäisi kai lähteä vähän ottamaan raitista ilmaa ja toivoa, että siivoojat siivoisivat sillä välin tämän huoneen. Juoda vaikka kuppikahvia jossain, kun aamiaisen kahvi ei oikein maistunut.

Oletteko huomanneet, että ihmiset ovat hotelliaamiaisilla aina yhtä pöllähtäneen näköisiä ja käyttäyvät samalla tavalla riippumatta missäpäin maailmaa ollaan?
Viimeksi muokannut SaintJohnPerse, 18.11.2006 11:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

TERVE taas!

Katsoin olisiko mitään kivaa täällä. Ja olihan muutama kirjoitus aivan kiva ja älykäs, asiallinen tai huumoripitoinen, mutta siis...

Kokoelmaa siitä saisi: On vittua moneen kertaan, vitsiä sixpackistä, urkua työnnetään perseeseen, ukot on tuollaisia, paskat ja vittua ja olisko jollain sitä olutta ja perkele juttuja illan sekoilusta yhdellä lauseella.

Niin, eiköhän se tai tämä juttujen taso selitä monia asioita, miksi minä olen tullut kuuluisaksi täällä!
Tottakai se on osaksi kateellisuus varsinkin miesten puolelta, niinkuin olen ennekin kokenut, mutta se ei täällä selitä kuin 25% korkeintaan.

En pysty tuollaiseen yksinkertaiseen "paskameno- perseeseen" kirjoituksiin. En sitten millään. Mitä sitten. Ei mitään!, olisi ratkaisu. Hehheh.

Persoonat ja hyvät kirjoittajat esiin paremmin ja sisäpiiri-syöpä kuriin! :)

Täällä on kyllä mun lisäkseni keskimääräistä enemmän hyviä kirjoittajia kuin esim. omassa työpaikassani, joka sekin on ihan fiksu.

Älkää laittako, hyvät älykkäät kirjoittajat, helmiä taskuunne vaan antakaa se kaikille!
Hyvillä ajattelevilla ja huumoripitoisilla jutuilla, joissa on asiaa rivienkin välissä ja joissa on besserwisseys kielletty, koska se on toki "ei-kaunistavaa"!!


Stadinarska
kyllä itsetunto säilyy ihan helpolla täällä. Tulee liikaakin!
slam

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja slam »

Arska, jukolauta. reps* kops*
Vastaa Viestiin