Lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

slam kirjoitti:Arska, jukolauta. reps* kops*
Se ei taida tajuta että melkein kaikki on norannu sen, eikä näe mitä se on kirjottanu. En minäkään.
Kai se kohta tajuu kun kukaan muu ku sinä ei vastaa sen juttuihin.

Mul on tylsää. Meen kohta herättää ton yövuorolaisen ja kiukuttelemaan sille että mulla on tylsää ja että se on sen vika :P
Bliss

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mä en viitsi edes vierailla täällä niin kauan kuin stadinarska rellestää vapaana. Olkoon.
Dumari

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Vaola kirjoitti: Oli kuulemma hauskat juhlat.
Oli kyl kivaa, harmi että tuollainen jutska pääs tapahtumaan :? (eikä sun kannata vollottaa niin paljoa, teit kaiken hyvin ja joskus tuollaisia tapahtuu eikä niille voi kukaan mitään.)
millivanilli

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Budjetointia, kahvia ja vanhaa Mobyä.. tosi buenoa.
Meneehän tämä lauantai tälläkin tavalla.
SingleMalt

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Bliss kirjoitti:Mä en viitsi edes vierailla täällä niin kauan kuin stadinarska rellestää vapaana. Olkoon.
Eiks sun norausnappi muka toimi?
On kyl sitten erittäin hyvä toiminto, kun saa norata idiootit ja pahimmat ruikuttajat pois.
Bliss

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

SingleMalt kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Mä en viitsi edes vierailla täällä niin kauan kuin stadinarska rellestää vapaana. Olkoon.
Eiks sun norausnappi muka toimi?
On kyl sitten erittäin hyvä toiminto, kun saa norata idiootit ja pahimmat ruikuttajat pois.
Toimii.
Mutta sitten on sivukaupalla "xxx on norattu" -rivejä :D

Ja mitähän vittua mä taas täällä teen. Meen silittää pyyhkeitä......... --->
SingleMalt

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Bliss kirjoitti: Mutta sitten on sivukaupalla "xxx on norattu" -rivejä :D
Totta tuokin. Mutta mielummin kattelee norattu-ilmoituksia, kuin idiotismia ja valitusta.
BettyB.

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Piristin päivääni ostamalla itselleni synttäreiden verukkeella saappaat. Jo on jumalauta jos ei niillä ala tänään ukkoa kellistymään porauslautan syövereissä! Viimeinen viikko aikaa lutkailla, jos ottais ihan korkojen (ei kengänkorkojen... tai no, miks ei!) kanssa niin eipä harmita sitten mummona ettei tullut nussittua. Niih!
Chap

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Chap »

SingleMalt kirjoitti:Farouge. Voi luoja mikä ravintola!
Ehdottomasti parasta mitä olen ikinä kokenut.
Komppaan, Farouge on meikänkin suosikki.
ninnithequeen

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Chap kirjoitti:
SingleMalt kirjoitti:Farouge. Voi luoja mikä ravintola!
Ehdottomasti parasta mitä olen ikinä kokenut.
Komppaan, Farouge on meikänkin suosikki.
Saisko "Söin ravintolassa"-ketjuun vähän kattavamman analyysin paikasta?
SingleMalt

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

ninnithequeen kirjoitti: Saisko "Söin ravintolassa"-ketjuun vähän kattavamman analyysin paikasta?
Ei jaksa. Tsekkaa ite. www.farouge.fi
Bliss

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ninnithequeen kirjoitti:
Chap kirjoitti:
SingleMalt kirjoitti:Farouge. Voi luoja mikä ravintola!
Ehdottomasti parasta mitä olen ikinä kokenut.
Komppaan, Farouge on meikänkin suosikki.
Saisko "Söin ravintolassa"-ketjuun vähän kattavamman analyysin paikasta?
Kato menu ihan suosiolla www.farouge.fi
Taivaallista ruokaa.
ninnithequeen

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

SingleMalt kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Saisko "Söin ravintolassa"-ketjuun vähän kattavamman analyysin paikasta?
Ei jaksa. Tsekkaa ite. www.farouge.fi
Daah?
Olis kiva kuulla ihan oikeista kokemuksista.
BettyB.

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Asiahan ei tietysti mulle mitenkään kuulu, mutta ainainen "ei oo rahaa"-narina tuskin ainakaan vähenee Farougen asiakkaana...
Mutta toki, window shopping is free!
SingleMalt

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

ninnithequeen kirjoitti: Daah?
Olis kiva kuulla ihan oikeista kokemuksista.
Mutkun ei jaksa kirjoittaa.

Suomen kieli libanonilaisella aksentilla, oli muuten äärettömän seksikäs :h:
SingleMalt

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

BettyB. kirjoitti:Asiahan ei tietysti mulle mitenkään kuulu, mutta ainainen "ei oo rahaa"-narina tuskin ainakaan vähenee Farougen asiakkaana...
Mutta toki, window shopping is free!
Onneks kato firma makso. Rapiat 700 euroa saatiin laskua aikaan. Nice.
ninnithequeen

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

BettyB. kirjoitti:Asiahan ei tietysti mulle mitenkään kuulu, mutta ainainen "ei oo rahaa"-narina tuskin ainakaan vähenee Farougen asiakkaana...
Mutta toki, window shopping is free!
Vittuiletko sä mun tämän hetkisestä köyhyydestä? Darn.

Kiinnostaa itse asiassa kovasti nää ravintelihommat ihan sen takia, että harvassa paikassa täälläpäin ite käyny syömässä. Sitten kun taas joskus ehkä päästään ukon kanssa kahestaan ulos, niin olisi kiva valita semmonen uus paikka, mitä on kovasti kehuttu. Tosin tuo ruokalista ei tod. ollu mun makuun :?
Chap

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Chap »

ninnithequeen kirjoitti:Olis kiva kuulla ihan oikeista kokemuksista.
Mä kävin viimeksi n. puoli vuotta sitten. Voin kirjoittaa kun on Farouge-kokemukset taas vähän tuoreemmassa muistissa.
SaintJohnPerse

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

BettyB. kirjoitti:Asiahan ei tietysti mulle mitenkään kuulu, mutta ainainen "ei oo rahaa"-narina tuskin ainakaan vähenee Farougen asiakkaana...
Mutta toki, window shopping is free!
Elämästä pitää nauttia. Se on investointi maailman parhainpaan kohteeseen, itseensä...

Siis: Hyvä ruoka, juoma, matkustelu, naiset...
BettyB.

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Päivän paras hetki:

Käppäilin juuri keittiöön ja huomasin, että kummityttöni, joka majaili aamupäivän kotonani ollessani shoppaamassa, oli kirjoittanut minulle keittiön seinään viestin: Anne on ihana! :h:

Mitäs sitä sanottiinkaan niistä lasten suista ja totuuksista... Että ihan turha tulla väittämään mitään muuta!
BettyB.

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

ninnithequeen kirjoitti:Vittuiletko sä mun tämän hetkisestä köyhyydestä?
No en nyt vittuillut, kunhan totesin. Mutta hyvä että edes sä tajusit kun ei noi pojat oikeen hiffanneet... Omassa taloudessanihan ei ole mitään vikaa :]
BettyB.

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

SaintJohnPerse kirjoitti:Elämästä pitää nauttia. Se on investointi maailman parhainpaan kohteeseen, itseensä...
Investoin juuri saappaisiin reilu 150,- ja kohta investoin itseeni lisää laivan soittoruokaloissa ja jos tuuri käy, myöhemmin hyttini sängyllä/lattialla/pöydällä. Vielä olis hytissä tilaa, lähetkö mukaan?
ninnithequeen

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

BettyB. kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:Elämästä pitää nauttia. Se on investointi maailman parhainpaan kohteeseen, itseensä...
Investoin juuri saappaisiin reilu 150,- ja kohta investoin itseeni lisää laivan soittoruokaloissa ja jos tuuri käy, myöhemmin hyttini sängyllä/lattialla/pöydällä.
Investoit siis maksulliseen? :D
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Voi vittu. Mistä saa puhelimen puk-koodin? Onko pakko mennä liikkeeseen? Mä en kestä.
ninnithequeen

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

irmelianneli kirjoitti:Voi vittu. Mistä saa puhelimen puk-koodin? Onko pakko mennä liikkeeseen? Mä en kestä.
Anna mä arvaan: sä olit eilen radalla?
Vastaa Viestiin