Sunnuntain supinoita suloisia

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Rouva Pupu

Re: Sunnuntain supinoita suloisia

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

bedlam kirjoitti: Höh, minusta tuo oli ihan selkee viesti. Kala vetää pultit nyt, ei auta Ollipollin morkkisselit enää! Nappulapappula soitteli ensin biisejä, mutta meni sormi väärälle nappulalle jollakulla myöhemmin! Junou, winkwink! Poks!
BB:n koosteet on perseestä. Toki olen aina epäillyt, että kaikkea "kivaa" ei näytetä, mutta hetkellinen palstakoukuttuminen toi totuuden esiin.
Nehän on vaan nukkunut muutamia kertoja, niin niin. Peitto heiluu ja homma toimii. Yyybermorkkis, enkä mitään sössi.

Oli niin hempeetä niiden eiliset kaulailut ja tunnustukset.
Kala on varmaan ihan vit *sytän*
aimohaiku

Re: Sunnuntain supinoita suloisia

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Broilerisuikaleita, currytahnaa, kookosmaitoa ja jasmiiniriisiä olis jääkaapissa valmistettavaksi. Mutta kun kukaan ei tule tekemään mulle ruokaa, taidan hakea pizzan lähiravintolasta. Se onkin sitten kolmas peräkkäinen pizzapäivä tänään.
SingleMalt

Re: Sunnuntain supinoita suloisia

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

aimohaiku kirjoitti:Broilerisuikaleita, currytahnaa, kookosmaitoa ja jasmiiniriisiä olis jääkaapissa valmistettavaksi. Mutta kun kukaan ei tule tekemään mulle ruokaa, taidan hakea pizzan lähiravintolasta. Se onkin sitten kolmas peräkkäinen pizzapäivä tänään.
Hieman samat ongelmat rahikaisella. Kun syö perjantaina Libanonilaisessa ja lauantaina Italialaisessa, ei jääkaapissa oleva hernekeito oikein houkuttele :roll: Mistähän saisi inspiraation vaikkapa herkkusieni-aurajuustopastan tekoon. Vaikeata on ihmiselo.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Sunnuntain supinoita suloisia

Viesti Kirjoittaja Ann »

Käytiin uudistuneessa Coloradossa, kun lupasin kuvauspalkkioksi viedä Mylwinin syömään. Ihan liian muhkuja annoksia.. Pröyh..

Jänskättää, kuvasin tokaa kertaa uudella kameralla diafilmille. Tarkoituksena oli alunperin kuvata jotain ihan muuta kuin Kampin roskia, mutta löin eilen jalkani laatikon kulmaan sen verran kipeästi, etten oikein kyennyt lähtemään merta edemmäs pogoilemaan.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Sunnuntain supinoita suloisia

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Possun sisäfile katosi maaruun gratinoitujen papujen kera, nyt on vähän parempi mieli.

Huomisaamuna pitäisi lähteä keikalle jonnekkin hevon kuuseen, on se elo rankkaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Sunnuntain supinoita suloisia

Viesti Kirjoittaja Ann »

Vaola kirjoitti: En mä kyllä edelleenkään tiedä, mitä mä voodoo-nukella teen, mutta enköhän jo pian näppäränä likkana keksi sille(kin) jotain tekemistä...
Ettet vaan ois mennyt nimeämään sitä Annaksi ja tuikannut neuloja selkään, jalkaan ja silmään. Oon nimittäin nyt loppuviikosta hajoillut kummallisen kiihkeään tahtiin..

harkitsen jo vakavasti kypärän käyttöä.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Sunnuntain supinoita suloisia

Viesti Kirjoittaja nexie »

Vaola kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:SuurKiitosPus kaikille juhlijoille! :)
Mäkin kiitän ja kumarran. Ja nyt olen muuten saanut kaikki lahjapaketitkin avattua. Kiitos niistä! :D
Ei sitä sherryä nyt ois ihan heti tarvinnut korkata!!1!

Kiitokset neideille tästäkin tuulensuunnasta. Pirkka-Pekka Peteliuksen laulusuoritukset tosin ovat rienanneet allekirjoittaneen alitajunnassa koko viikonlopun, mutta se on pieni hinta hyvistä bileistä :wink:
Don't Panic!
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Sunnuntain supinoita suloisia

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

siivosin kolme tuntia kämppääni ja pesin pyykkiä kolme koneellista. huomenna jatkuu, mutta nyt voisi levätä.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
silsis

Re: Sunnuntain supinoita suloisia

Viesti Kirjoittaja silsis »

Jalkoja särkee. Hitto, hävittiin niukasti kumpikin peli, mut kyy kivaa oli. Huomenna taas lisää futsalia työpaikkaliikunnan merkeissä. Ehanaa kun läski sulaa, 85 kiloa on viisi liikaa. Ihan pötkylä olo, niinku hylje tai jotain.

Ens viikonloppuna olis sitten EU-kokous ja kolme 13h yövuoroa putkeen. Viime kokouksen jäljiltä roppa meni sekaisin, lähinnä väsytti hitosti muutama päivä. Piti olla päivävuoroja, mut ei auta. Tanskan reissu ja parin viikon loma siintäis joukukuun alussa. Onko kellään köpikseen hyvii vinkkej?

Mä niinku tein yhtenvetoa tässä, kun sunnuntai on sellanen yhteenvetopäivä.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Sunnuntain supinoita suloisia

Viesti Kirjoittaja Ann »

Huvitan itseäni ottamalla webbikamerakuvia nukkuvasta Mylwinistä.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Sunnuntain supinoita suloisia

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

silsis kirjoitti:Ehanaa kun läski sulaa, 85 kiloa on viisi liikaa. Ihan pötkylä olo, niinku hylje tai jotain.
Sitähän palelee jos ei ole läskiä lämmittämässä. 85 kg oh ihan hyvä paino...noin 160 senttimetriselle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
silsis

Re: Sunnuntain supinoita suloisia

Viesti Kirjoittaja silsis »

Bluntly kirjoitti: Sitähän palelee jos ei ole läskiä lämmittämässä. 85 kg oh ihan hyvä paino...noin 160 senttimetriselle.
Ei tuo pikku läski ehkä niin paljoa muuten häiritse, mutta kun kolme kiloakin tuntuu jo selvästi juostessa voimakkaampana hengästymisenä, nivelissä etenkin. Myös siis ne terveydelliset syyt.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sunnuntain supinoita suloisia

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Haa, töitä olikin vähän vähemmän kuin ajattelin. Saatan päästä tänään nukkumaan jo ihan ihmisten aikoihin. Nyt taidan katsoa Dr. Philiä nauhalta ja syödä keittoa.
Kikkelis kokkelis.
silsis

Re: Sunnuntain supinoita suloisia

Viesti Kirjoittaja silsis »

Keikaus kirjoitti: Nyt taidan katsoa Dr. Philiä nauhalta ja syödä keittoa.
Hienoa, olen varma, että Tri Phil puoltaisi keiton syömistä, eikä juomista. Mutta muista, että Philkin on vain ihminen :wink:
Chap

Re: Sunnuntain supinoita suloisia

Viesti Kirjoittaja Chap »

Vaola kirjoitti:En mä kyllä edelleenkään tiedä, mitä mä voodoo-nukella teen
No hyvä kuitenkin, että muille lahjoille löytyi heti käyttöä.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sunnuntain supinoita suloisia

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Näin Putinin televiisorista. Mun teki mieli ottaa siitä kiinni sen leveistä hartioista ja haastaa se painiotteluun. Ai että olisi ihana pyöritellä sitä matolla. Sillähän on vain joku musta vyö jossain (näytös)lajissa.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Sunnuntain supinoita suloisia

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Menis ny äkkiä tunti, tylsää on. Maajussipotaskan jälkeen meen kyl nukkumaan. Ei oo muutakaan tekemistä, ja aikanen herätyskin taas aamulla. Onneks tisdag iltavro ja keskiviikkona vapaapäivä (joka pitäis uhrata labra- ja hammaslääkäriasiointeihin :roll: ) Partsilta näkyi äsken taas mielettömät ilotulitukset.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Sunnuntain supinoita suloisia

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Keikaus kirjoitti:Näin Putinin televiisorista. Mun teki mieli ottaa siitä kiinni sen leveistä hartioista ja haastaa se painiotteluun. Ai että olisi ihana pyöritellä sitä matolla. Sillähän on vain joku musta vyö jossain (näytös)lajissa.
No ei judo ole mikään näytöslaji eli voisi olla pikkukeikaus pian lukossa matossa Puutininpojan kädet jossain ulokkeessa kiinni.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Sunnuntain supinoita suloisia

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Pizza haettu baarista. Ehanaa.
Tylsempi juttu, sitä saa viettää yönsä kaksin ton nelijalkasen kaa...
Tuli puhelinsoitto, että:"Sori kulta, jään töihin...".
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Sunnuntain supinoita suloisia

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homma on hanskassa ollut tänään, Lissunpäiväkaffeetkin. Mustasukkaiset naiset, tiedoksi, että Lissu on sukulaiseni vaan, huh.

Ja nyt on aika..EI HITSI.. :shock: .SIIS KANNATTAA KIRJOITTAA, SITTEN HUOMAA. MUNHAN PITI PESTÄ AUTONI...

kyllä muuten lähtee kohta...Jaksanko? Mä tein hyvän päätöksen pestä sen pari tuntia sitten mutta oon kyllä hyvä unohtaja!

Stadinarska
ilman titteliä nyt
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Sunnuntain supinoita suloisia

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Stadinarska kirjoitti:MUNHAN PITI PESTÄ AUTONI...
Kah, sadevesi teki tuon puolestaan omalle autolleni.
Imuroida tuo kyllä täytyis... jos vaikka huomenna.. :?
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Sunnuntain supinoita suloisia

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

mustaenkeli kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:MUNHAN PITI PESTÄ AUTONI...
Kah, sadevesi teki tuon puolestaan omalle autolleni.
Imuroida tuo kyllä täytyis... jos vaikka huomenna.. :?

Ei oo satanunna täällä Helsinkvorssissa. Sumuu on mut se ei pese.

Voi kun olisi oma orja niin olisi niin helppo vain lähettää se pesemään. Muutenkin orja olisi näppärä monissa asioissa. Ehkä saunan lauteitten alle mahtuisi jopa patja. Kesällä toki parvekkeella.

Apua, tämä ei tainnut olla hyvää mainosta kun etsin perhemahdollisuutta itselleni mutta siis TÄMÄ OLI HUUMORIA !

Jos joku epäilee, voitko vahvistaa tämän huumoriksi, Enkuli!

MITÄ, etkö voi! kauheata...
:roll:
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Sunnuntain supinoita suloisia

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Stadinarska kirjoitti:Ei oo satanunna täällä Helsinkvorssissa.
Täällon koko päivän tullu vettä, tai ainakin se osa päivästä, mitä en oo nukkunu. Mittarissa +1 aste ja ulkona melkonen loskakeli.
Parempi tää kuitenki on ku eilinen jääkeli. Peilikirkkaalla jäällä sai ajella eilisaamuna töistä kotiin... ja ylitöiksikin toki meni, kun kaikki työkaiffarit myöhästy ton kelin vuoks.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Sunnuntain supinoita suloisia

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

millivanilli kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Huomenet Vanilliini!
MINKÄMERKKINEN koira sulla on ja miksi se oksentaa? Eikö se ole silloin kipeä? Voisin ehkä katsoa edellisiä kirjoituksiasi ja saada selvän mikä koira sulla on, mutten nyt "jaksa". ARVAAN että sulla on COLLIE?

Menikö aivan kamalasti pieleen?

Stadinarska
Heh, siis minkä rotuinen.. ei ole minun koira, vaan avokin äidin. Anoppilassa peuhaa itseasiassa kaksi rottweileria.

Arvelisin, että se vaan ahmi luuta liian nopeasti, ja sille tuli paha olo. Se omituinen ei-syötävän-asian -ääni olikin luun rouskimista.
Ai kaksi ROTTISTA! Minäkin tunnen kyseisen rodun. Katsos kun Hesan ulkoilureiteillä saa kattavan empiirisen kokemustiedon paitsi ulkoiluttajista myös koirista. usein naureskelen, että isännät tulee koiransa näköisiksi. Se on vain niin totta!

Rottweilerit herättää kunnioitusta. Itse olen kissaihminen aika selkeästi kun niillä on pehmeät tassut, mutta kivat koirat on kyllä ok!

Lassie (skotlanninpaimenkoira) uhkasi mua kerran kun olin lapsi. Se taisi hiukan alitajuntaan laittaa ylimääräistä koirakammoa?

Luu-asia on merkillinen. Hesari kirjoitti että 120000 vuotta olevassa mammutinluussa oli VIELÄ rasvaa niin että koira haistoi sen!

Merkillinen maailma...

Stadinarska
pannukakku maustettuna millilitralla vanilliinia on hyvää! :D
bedlam

Re: Sunnuntain supinoita suloisia

Viesti Kirjoittaja bedlam »

irmelianneli kirjoitti:Partsilta näkyi äsken taas mielettömät ilotulitukset.
Mitä perkelettä ne paukutteli? Mää vaan kuulin jotain ryskettä, luulin että sota syttyi.
Vastaa Viestiin