Sunnuntain supinoita suloisia

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Sunnuntain supinoita suloisia

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Poijaat ja tyttöset ja kaikki eläimet, sekä Slam! Se on lepopäevä!

Kivaa! Vai onko? Se olisi tässä nyt sitten jälleen kerrottava.
Kaikille tasapuolisesti.

Ja Slam kyllä suodattaa tämän huumorin....eikös....eikös???Huh.

Stadinarska
kömpii petiin vällyjen keskelle haaveilemaan!
Dumari

Re: Sunnuntain supinoita suloisia

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Cotona, 100 puhelua tullut että lähe sinne ja tänne. No kun oon perkele flunssas. Vois kai sitä viel yhen leffan katella niin saa päiväsaldoks sixpäkin, yhtään röökiä en ole polttanut tänään.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Sunnuntain supinoita suloisia

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Että sillätavalla sitten taas,

Elämä on kyllä laiffia. Se on niin tätä! Olen sanaton ja menen koisimaan.Siis tosiaan haaveilemaan.

arskainen
vaaleanpunanahkainen, osin kirjava nyt
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sunnuntain supinoita suloisia

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Joo, ei ole lepopäivä tämäkään. No tämä projekti loppuu maanantaina.. Rytmi on jo vinksahtanut ja olo on mökkihöperöinen. Ja takapuoli kipeä istumisesta.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Sunnuntain supinoita suloisia

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Suvinen kirjoitti:Pitkästä aikaa sunnuntaina töitä. Tarkoittaa siis joulunalusajan alkua ja Pyhien Kauppasunnuntaitten alkamista. Kiirehtikää, jouluun on enää 5 viikkoa aikaa!!!

Kävin tänään pizzabuffetissa ähmäämässä, ja tuntuu, että valkosipulin tuoksu erittyy vieläkin joka huokosestani.
Voi Suvi ( :h: ), mutta sähän varmaan tykkäät sunnuntaitöistä! Saahan enemmän liksaa? Oletko tarjoilutyössä nyt vai miten se oli!

Ja valkosipulin tuoksu on suhteellista. Ole huoleti! En valittaisi sinulle valkosipulin tuoksusta jos juteltaisiin tässä sohvalla livenä, se on varmaa!
Minkähänvärisiin silmiisi silloin voisin katsoa. Vertaa siis gallupkyselyni?

Suville sopisi vihreät. Siis kesän väri? Taidat olla kesätyttö? Äh, tarkoitan siis kesästä pitävä tyttö! Järviseudun mussukka?

stadinarska
miespuolinen höpsykkä (keikauksen mukaan) :P
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sunnuntain supinoita suloisia

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Aistin palstalla rakkautta.. Suloista.
Kikkelis kokkelis.
Dumari

Re: Sunnuntain supinoita suloisia

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Keikaus kirjoitti:Aistin palstalla rakkautta.. Suloista.
Ketä oot alkanut rakastaa?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sunnuntain supinoita suloisia

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Dumari kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Aistin palstalla rakkautta.. Suloista.
Ketä oot alkanut rakastaa?
NO KULTA! Vielä kysytkin.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Sunnuntain supinoita suloisia

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Keikaus kirjoitti:Joo, ei ole lepopäivä tämäkään. No tämä projekti loppuu maanantaina.. Rytmi on jo vinksahtanut ja olo on mökkihöperöinen. Ja takapuoli kipeä istumisesta.
NO SEHÄN ON KEIKAUSKIN!

Onko siis rytmi keikahtanut myös. Ravista se rajusti kuntoon.

Mä olen Arska-rukka! Nyt en kyllä ollenkaan tiärä mikä rojekti sulla on!

Mökkisi höperö? Se kumma mökki on? Puhu sille!

Älä Keikaus välitä! Mulla aivot pelaa nyt puoliteholla. On vaarallista jatkaa! Heh

halit Keikaukselle!

Arska
kaksi mukavaa naista täällä yöllä! Elämä kohtelee hyvin! :P
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sunnuntain supinoita suloisia

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Stadinarska kirjoitti: kaksi mukavaa naista täällä yöllä! Elämä kohtelee hyvin! :P
Joo, voidaan leikkiä voileipäleikkiä. Minä ja Suvinen ollaan sämpylöitä ja sinä olet juusto tai kinkku, ihan kuten haluat. Tehdään siis yöpalaa.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Sunnuntain supinoita suloisia

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Suvinen kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti: kaksi mukavaa naista täällä yöllä! Elämä kohtelee hyvin! :P
Joo, voidaan leikkiä voileipäleikkiä. Minä ja Suvinen ollaan sämpylöitä ja sinä olet juusto tai kinkku, ihan kuten haluat. Tehdään siis yöpalaa.
Äänestän juustoa, kun en syö elukoita, kiitos!

Mutta hei, menen nyt nuqq, vaikka olis teidän kanssa ollut kiva leikkiä pidempäänkin. Hyveli Yöteli.
Yhdyn siis ihan täysin juustoon ja kinkkuun mutta siis Suville hyvää nuqq mutta että Arskan kyllä piti se tehdä jo nuqq aiemmin mutta nyt taitaa keikahtaa vasta.

Keikaus, saanen mennä myös nukkumaan. KUITENKIN tämän päälle on nimenomaa syötävä herkullinen Juustokinkkusämpylä! Kyllä löytyy Arskan kaapista. Tämä oli hyvä leikki. Nami.

Huvaa öytskyä siis hoppas Stadin tapaus! :P
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sunnuntain supinoita suloisia

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Hyvää yötä teille kummallekin. Kaivautukaa peiton alle lämpimään ja nukkukaa rauhallisesti.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Sunnuntain supinoita suloisia

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

huomenta

join yhden oluen. mainittavan arvoinen asia tämä on siksi, etten yleensä juo enkä edes pidä sen mausta, mutta join kuitenkin.

todistettu: elämä on kuin oluenjuontia.

hyvää sunnuntaita.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Sunnuntain supinoita suloisia

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Huomenta mussukat! Ilmoitusluontoista asiaa ja SuurKiitosPus kaikille juhlijoille! :) Tästä päivästä lähtien minulla ei ole kotona nettiä, joten sähköpostien/yv:ien lukuni ei tule olemaan päivittäistä. Puhelimella paras, siis. Hieman vässäis vielä mutta toisaalta kiva ja jännä päivä tulossa joten aamiaisen kautta hommiin. Moi moi, mukkulat ;)

:h: ya
Prepare for the worstest.
silsis

Re: Sunnuntain supinoita suloisia

Viesti Kirjoittaja silsis »

Tuli touhuttua yöllä kolmeen asti. Pikku väsy olis. No, tänään se sit alkaa. Kaksi futsal-peliä. Kävin eilen reippaalla juoksulenkillä availemassa paikkoja. Kivaa!
millivanilli

Re: Sunnuntain supinoita suloisia

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

YÖK!! Koira oksensi äsken meidän oviaukkoon. Minut on saarrettu. Oksentava koira pitää kovaa meteliä, meinasi minullekin tulla paha olo.

Huomenta kaikille :h:
silsis

Re: Sunnuntain supinoita suloisia

Viesti Kirjoittaja silsis »

millivanilli kirjoitti:Huomenta kaikille :h:
Huomenta kaunotar!
millivanilli

Re: Sunnuntain supinoita suloisia

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

silsis kirjoitti: Huomenta kaunotar!
:D

Tilanneraportti: nyt toi koira rouskuttaa jotain mikä ei todellakaan kuulosta syötävältä.
Sannnu

Re: Sunnuntain supinoita suloisia

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Joo täälläkin ollaan töissä. Mut neljältä pääsen ja sit meen ostaa uuden puhelimen...jee.

Hauska oli katella eilen pikkujoulujuhlijoita kun ajeltiin keskustan läpi yöllä himaan. Ihmiset menee ihan sekaisin pikkujouluista. Tuolla koikkelehditaan lurexit ja sifongit niskassa, tonttulakki sojossa ja päädytään tiiminjohtajan lakanoiden väliin...
millivanilli

Re: Sunnuntain supinoita suloisia

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Tepsuttelin tänne vanhempien tykö opinnäytettä kirjoittamaan.

Jos saisin tänään työn siihen kuntoon, että keskiviikkona voin luovuttaa sen opponoitavaksi.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Sunnuntain supinoita suloisia

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Töihin sitä vaan selvittiin, jollain ihmeen konstilla. Vielä hieman darramasennusahistusmorkkiskin kummitteli siinä aamuyöstä. Aika hullua oli nousta kukonlaulun aikaan sunnuntaiaamuna ja lähteä pilkkopimeään ja vesisateeseen kävelemään. Väsyttää, mutta eipä tässä ole enää ku pari tuntia. Hiljaista ja aika rauhallista on. Pitäis jaksaa siivota ja käydä kuntosalilla tänään vielä. Enpä oikein tiedä nappaako moinen touhu.
ninnithequeen

Re: Sunnuntain supinoita suloisia

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

nowaysis kirjoitti:Huomenta mussukat! Ilmoitusluontoista asiaa ja SuurKiitosPus kaikille juhlijoille!
Mä oon vähän katkera. :?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Sunnuntain supinoita suloisia

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

millivanilli kirjoitti:
silsis kirjoitti: Huomenta kaunotar!
:D

Tilanneraportti: nyt toi koira rouskuttaa jotain mikä ei todellakaan kuulosta syötävältä.
Huomenet Vanilliini!
MINKÄMERKKINEN koira sulla on ja miksi se oksentaa? Eikö se ole silloin kipeä? Voisin ehkä katsoa edellisiä kirjoituksiasi ja saada selvän mikä koira sulla on, mutten nyt "jaksa". ARVAAN että sulla on COLLIE?

Menikö aivan kamalasti pieleen?

Stadinarska
millivanilli

Re: Sunnuntain supinoita suloisia

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Stadinarska kirjoitti:Huomenet Vanilliini!
MINKÄMERKKINEN koira sulla on ja miksi se oksentaa? Eikö se ole silloin kipeä? Voisin ehkä katsoa edellisiä kirjoituksiasi ja saada selvän mikä koira sulla on, mutten nyt "jaksa". ARVAAN että sulla on COLLIE?

Menikö aivan kamalasti pieleen?

Stadinarska
Heh, siis minkä rotuinen.. ei ole minun koira, vaan avokin äidin. Anoppilassa peuhaa itseasiassa kaksi rottweileria.

Arvelisin, että se vaan ahmi luuta liian nopeasti, ja sille tuli paha olo. Se omituinen ei-syötävän-asian -ääni olikin luun rouskimista.
ninnithequeen

Re: Sunnuntain supinoita suloisia

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä taisin sit saada töitä eilen, jee. Ainakin loppuvuodeksi. Saapahan joululahjat rakkaimmille ostettua.

Mitään ei jaksais tehdä, mutta pakko. Huoh. Muksu on anoppilassa ja mulla on alaston mies sängyssä. Mitähän sitä tekis? Pesis pyykkiä?
Vastaa Viestiin