Sunnuntain supinoita suloisia

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Sunnuntain supinoita suloisia

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

bedlam kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Partsilta näkyi äsken taas mielettömät ilotulitukset.
Mitä perkelettä ne paukutteli? Mää vaan kuulin jotain ryskettä, luulin että sota syttyi.
Ei mitään hajua... :? Olisko Kärkkäisen suunnassa jotain ihime häppeninkii ollu. Hirveetä pommitusta.
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Sunnuntain supinoita suloisia

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Ai, että ällöttää mennä töihin huomenna. Joutuu taas täälläkin sitten häiriköidä.. Että on elämä on karua.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sunnuntain supinoita suloisia

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Bluntly kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Näin Putinin televiisorista. Mun teki mieli ottaa siitä kiinni sen leveistä hartioista ja haastaa se painiotteluun. Ai että olisi ihana pyöritellä sitä matolla. Sillähän on vain joku musta vyö jossain (näytös)lajissa.
No ei judo ole mikään näytöslaji eli voisi olla pikkukeikaus pian lukossa matossa Puutininpojan kädet jossain ulokkeessa kiinni.
KGB:n agentti ja presidentti on voinut saada vyönsä helpommalla kuin muut. Mun jujutsun keltainen vyö voi hyvin vastata hänen judon mustaa. :wink: Itsevarmuus ennen kaikkea, katsos. Olen täynnä terrierimäistä itsevarmuutta.
Kikkelis kokkelis.
BettyB.

Re: Sunnuntain supinoita suloisia

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Miten voikin yhteen laivaan ahtautua niin kauhea määrä rumia ihmisiä?
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Sunnuntain supinoita suloisia

Viesti Kirjoittaja Ann »

Myrkytin kylppärin sienirihmastot kloorilla, ja siinä sivussa itsenikin. Ihan saatanan heikko olo. Oksettaa.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Dumari

Re: Sunnuntain supinoita suloisia

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Tajusin vasta äsken muutaman päivän slamia ja stadinturskaa noratessani että kuinka vitusti ne tänne kirjoittaa. Eipä taida pojilla olla muuta elämää.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Sunnuntain supinoita suloisia

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Voi jumankukkelis tuo mustesuihkuhärveli imee mustetta kuin cadillac löböä. Tarttis varmaan laskuttaa firmaa noistakin, vaikka mitään hyötyä siitä tuskin on kun eivät saa edellisiäkään maksettua.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Sunnuntain supinoita suloisia

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

mustaenkeli kirjoitti:Pizza haettu baarista. Ehanaa.
Tylsempi juttu, sitä saa viettää yönsä kaksin ton nelijalkasen kaa...
Tuli puhelinsoitto, että:"Sori kulta, jään töihin...".
Kolmijalkainen olisi parempi, juu.

Nyt sinä kyllä ilkeästi pidät kaikkea jännityksessä kun et kerro kuka soitti!

Olemmeko nyt aivan varmoja että se oli Raksu eikä Juankosken Jussi?

Stadinarska
(Enkuli kestää raskaahkon huumorin).
Kyllä sitä uskalletaan huumoroida kun Hesa on kaukana Juankoskesta, hihii
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Sunnuntain supinoita suloisia

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Dumari kirjoitti:Tajusin vasta äsken muutaman päivän slamia ja stadinturskaa noratessani että kuinka vitusti ne tänne kirjoittaa. Eipä taida pojilla olla muuta elämää.
OLI niin mehevä viesti sinulta, että täytyy vielä laittaa.
Siis Keikaus hoi! Olit aivan oikeassa taannoisessa viestissäsi minulle! Uskaltaisinkohan minä jopa laittaa kaiken mahdollisen omistamani materian ja henkeni että tämä viesti tuli kateellisuuden tai mustasukkaisuuden takia. meille miehille tuo on ominaista, ellette sitä naiset ole huomanneet. Mutta se näkyy myös miesten välisessä kilpailussa juuri niin että inhottu mies koetetaan vesittää.

Tämä herra on muistaakseni niin utelias että hän ei noraa yhtään ketään!
Mutta sehän on toki hyvä asia, jos tuollainen nora-nappula on. Tosin se kyllä paljastaa todella kapeakatsoisuuden ja valikoivuuden ja kylmän välinpitämättömän luonteen. Mutta kyllähän näitten viestien lukeminen on työlästä. Kuten sanoin, en minäkään toki jaksa lukea. kaikkein vähiten juuri tylsiä sisäpiirin todellisia palstaterroristeja. MUTTA en tosiaankaan alennu heitä nolamaan. Nyt vaan on jo pakko kun terrorisointi on noin näkyvää.

Niin, tyypillistä arvata tuo, että "ei taida sulla nuppi olla kunnossa" tai "hanki elämä" osasto.

Minulla on oikein hyvä elämä, kiitos. jaan aikani näet erittäin hyvin, että kerkiän tähänkin kirjoittaa. Tosin olen todennut juuri, että lyhennän kirjoituksiani.

Enkä ole kyllä varsinainen "poika" enää, mutta sehän on tässä eri asia, hihhii! 8)

Paras tapa minullakin olisi ohittaa vastaamatta Dumarin räikeän läpinäkyvä kateellisuusviesti tai sen sukua oleva viesti, niinkuin taktiikkaa vastaamatta muutamat tekevät, heh.

Mutta kun se oli van niin mehevän typerä...Voi minua nyt minä alennuin tähän alakantaiseen haukkumiseen.Mut oli se niin kuitenkin...juu...

Dumari! Minä ehdotan: Paiskataan rauhan kättä. En jaksaisi tylsyyksiä!

Stadinarska
terrorismin torjujayrittäjä verbaalisin keinoin :o
Chap

Re: Sunnuntain supinoita suloisia

Viesti Kirjoittaja Chap »

Vaola kirjoitti:En mä kyllä edelleenkään tiedä, mitä mä voodoo-nukella teen
Tässä suurten tähtien voodoo-vinkki:
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1272187
Vastaa Viestiin