Minkä väriset silmät miellyttävät?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Minkä väriset silmät miellyttävät?

Olen nainen ja pidän miehillä metsänvihreistä silmistä
3
10%
Olen nainen ja pidän miehillä tummansinisistä silmistä
1
3%
Olen nainen ja pidän miehillä harmaista silmistä
0
Ei ääniä
Olen nainen ja pidän miehillä vaaleansinisistä silmistä
3
10%
Olen nainen ja pidän miehillä ruskeista silmistä
8
28%
Olen nainen ja pidän miehillä verestävänpunaisista silmistä
0
Ei ääniä
Olen nainen ja pidän miehillä mustista silmistä
0
Ei ääniä
Olen nainen ja pidän miehillä vaaleanvihreistä silmistä
0
Ei ääniä
Olen mies ja pidän naisilla metsänvihreistä silmistä
1
3%
Olen mies ja pidän naisilla tummansinisistä silmistä
2
7%
Olen mies ja pidän naisilla harmaista silmistä
1
3%
Olen mies ja pidän naisilla vaaleansinisistä silmistä
0
Ei ääniä
Olen mies ja pidän naisilla ruskeista silmistä
4
14%
Olen mies ja pidän naisilla verestävänpunaisista silmistä
0
Ei ääniä
Olen mies ja pidän naisilla mustista silmistä
1
3%
Olen mies ja pidän naisilla vaaleanvihreistä silmistä
1
3%
Olen Stadinarska ja pidän värillisistä silmistä
2
7%
Olen värillinen ja pidän Stadinarskasta
2
7%
 
Ääniä yhteensä: 29

Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Minkä väriset silmät miellyttävät?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Tässä nyt olisi gallup, jossa jaotellaan naisten ja miesten , siis teidän mielihalunne yleisesti vastakkaisen sukupuolen silmän väriin!

Laittaka viesti mitä vastasitte!

Jos teillä siippa lukee samaa vastaamasi viestin niin kehotan narraamaan. Kaikki me varmaan hyväksymme tämän.

Jos vastaus on vale PERHESOVUN NIMISSÄ voitaisiin vastauksen perään laittaa "+" merkki!

Stadinarska
kertoo kyllä silmiensä värin (jos se vaihtoehto saa yhdenkin äänen, huh!)

JA SUHTAUTUKAA te muutamat yhdenkäden sormilla laskettavat TOSIKOT kerrankin huumorilla pariin viimeiseen kohtaan! Ei huumori tapa!
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Minkä väriset silmät miellyttävät?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Suvinen kirjoitti:Montako vastausvaihtoehtoa galluppiin on mahdollista laittaa?

Tunsin kerran läheisesti pojan, jonka toinen silmä oli vihreä ja toinen ruskea. Aika jännä tapaus, muutenkin kuin silmien värin perusteella.
Parahin Suvimussukka hyvää yötä sinulle ( :h: ). Tämäpä aivan maharottoman hauska yllätys! Onneksi en vielä koisaa!

Juu, siis yksi vaihtoehto juu. Voi että. Kyl mää oon kamalan pahoillani, mutta en millään jaksa kaikkia vaihtoehtoja.

Olisi pitänyt laittaa, että " olen Kitinän ainoa oikea mussukkatyttö ja tykkää miehellä vasemmassa silmässä vihreestä ja oikeassa silmässä ruskeesta". Vai mitenpäin se oli.

Mussu, sun olisi nyt vain päätettävä se yksi väri.

Pusut Arskalta sen päälle. Mun on mentävä nukkumaan kun virta loppuu jopa täällä Stadissakin ihmisiltä näin yötuimaan! :wink:
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Minkä väriset silmät miellyttävät?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Ruskeat miellyttävät eniten. Mustatkin käy.. :wink:
Kikkelis kokkelis.
Dumari

Re: Minkä väriset silmät miellyttävät?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Paskanvihreet.
Dumari

Re: Minkä väriset silmät miellyttävät?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Suvinen kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Paskanvihreet.
Kummallisen väristä sun kakka. Pitäskö sun käydä lääkärillä?
Ittelläs on kummallisen väristä kaccaa!
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Minkä väriset silmät miellyttävät?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

äänestin harmaata, mutta kauneimmat silmät, mitä olen koskaan nähnyt, olivat siniharmaat.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
SikaMika

Re: Minkä väriset silmät miellyttävät?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Nainen: parhaimmillaan vihreillä silmillä ja tummilla hiuksilla. Menettelee myös ruskeilla silmillä ja millä tahansa hiuksilla. Tai sinisillä silmillä...tai millä tahansa kauniilla silmillä, kunhan niillä on uskallusta tuijottaa tarpeeksi syvälle takaisin mun - ah niin ihaniin - ruskeisiin silmiini. *heittää öögaa kops*
silsis

Re: Minkä väriset silmät miellyttävät?

Viesti Kirjoittaja silsis »

Ei ole kyllä mitään merkitystä. Mä voin tapailla naista kuukaudenkin, etten tiedä silmienväriä. En vain tule asiaa ajatelleeksi. Ei ole montaakaan vuotta, kun en tiennut omaa silmienväriäni, kun sitä erikseen kysyttiin. Siis en vaan muistanut :oops:
ninnithequeen

Re: Minkä väriset silmät miellyttävät?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ruskeat tietysti.
Rouva Pupu

Re: Minkä väriset silmät miellyttävät?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Ihan sama, kunhan on kauniit silmät.
Jos pitäisi valita, kyllä siniset vetoaa eniten.
ninnithequeen

Re: Minkä väriset silmät miellyttävät?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mul on muuten vihreet silmät. Ja ihan tosi tumman vihreet. Luullaan usein ruskeiksi.
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Minkä väriset silmät miellyttävät?

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Mitä vaaleammat sen paremmat.
Olen narsistinen ainakin silmienvärini suhteen ja siksi näteimmät ovat VAALEANsiniset. Ja vihreet käy myös... ruskeisiin harvemmin tuijottelee.
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Minkä väriset silmät miellyttävät?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Razormaid kirjoitti:Mitä vaaleammat sen paremmat.
Olen narsistinen ainakin silmienvärini suhteen ja siksi näteimmät ovat VAALEANsiniset. Ja vihreet käy myös... ruskeisiin harvemmin tuijottelee.
No siis keksin tuon vaaleansiniset juuri siksi että niissä on tuollainen upea jäämäinen kiilto ja ovat kuin "kiillotetut" silmät. Harvoin näkee, mutta jummarran tämän!

Stadinarskalla ei kyllä ole vaaleansinisiä. kerron kyllä myöhemmin jos jaksan. Gallup vääristyy. HEHHEH. Vai oliko tämä nyt vähän liikaa luultu!

terv. Stadinarska
mistä tule Razormaid?, yritän sivistää itseäni että tunnen henkilöt paremmin! :)
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Minkä väriset silmät miellyttävät?

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Miks tos kallupissa ei ole vaihtoehtoa, että nainen sais tykätä toisen naisen silmistä tai mies toisen miehen silmistä? :?
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Minkä väriset silmät miellyttävät?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

mustaenkeli kirjoitti:Miks tos kallupissa ei ole vaihtoehtoa, että nainen sais tykätä toisen naisen silmistä tai mies toisen miehen silmistä? :?
ARVASIN, että tämäkin tulee kysymykseksi ja toki ajattelin sinuakin, MUTTA siis.

Copy-paste...siis en mä jaksa jokaikistä vaihtoehtoa. Tää oli nyt tätä. Mä aattelin että kun kumminkin RAKSUTAT niin sua kiinnostaa miesten silmät.

Sanotaan nyt niin että kukin voisi laittaa tähän viestiin:

Esimerkki:

"Parahin mukava rakas kiva ja ihana Stadinarska-mussukkani :h: , en löytänyt hienosta upeasta gallupistani, joka oli eilisen päiväni ihanin yllätys, oma vaihtoehtoani, mutta minulla olikin sen myötä suuri ilo viestittää sinulle,Arska kulta että mitä nyt teen. Sinullahan viisaana miehenä on aina ratkaisu avuttomillekin naisille"

Ja näin minä vastaisin siis sinulle että:

KIRJOITA minkä värisistä naisten silmistä tykkäät: TÄHÄN.
Viestiin!

Arska
ystävä
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Minkä väriset silmät miellyttävät?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

HUOMIO kaikille:

JOS ette löydä vaihtoehtoja silmienvärikyselyyn. Jos haluatte vastata "että olen nainen ja tykkään kissallani keltaisista silmistä" niin se olisi nyt van pakko kirjoittaa itse.

TAI voitte käyttää varmaa kohta , joka siis tuskin on valehtelua eli:

"Olen värillinen ja tykkään Stadinarskalaisesta"

JOS ootta kalpeita niin voitte ennen vastaustanne laittaa tussiväriä käteen, se riittää jotta ette valehtele.

Anteeksi jos joku hämmentyy taas huumorista.

Stadinarska
aito oikea hämmentäjä
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Minkä väriset silmät miellyttävät?

Viesti Kirjoittaja Melnais »

silsis kirjoitti:Ei ole kyllä mitään merkitystä. Mä voin tapailla naista kuukaudenkin, etten tiedä silmienväriä. En vain tule asiaa ajatelleeksi.
Tulen käyttämään tätä tekstiä todistusaineistona toisen samankaltaisen olemassaolosta.

Puolen vuoden seurustelun jälkeen pähkin mielessäni minkä väriset silmät miehellä on, päätyen tummansinisiin. Syvän ruskeat ne kyllä ovat. Vaati melkoista vakuuttelua saada toinen ymmärtämään etten vaan ole kiinnittänyt asiaan niin huomiota, sen sijaan että olisi pari miestä eri värivaihtoehdoin kierroksessa.
Elämä kantaa, jos sen antaa
ninnithequeen

Re: Minkä väriset silmät miellyttävät?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Melnais kirjoitti:
silsis kirjoitti:Ei ole kyllä mitään merkitystä. Mä voin tapailla naista kuukaudenkin, etten tiedä silmienväriä. En vain tule asiaa ajatelleeksi.
Tulen käyttämään tätä tekstiä todistusaineistona toisen samankaltaisen olemassaolosta.

Puolen vuoden seurustelun jälkeen pähkin mielessäni minkä väriset silmät miehellä on, päätyen tummansinisiin. Syvän ruskeat ne kyllä ovat. Vaati melkoista vakuuttelua saada toinen ymmärtämään etten vaan ole kiinnittänyt asiaan niin huomiota, sen sijaan että olisi pari miestä eri värivaihtoehdoin kierroksessa.
Mun mies luuli kahden vuoden seurustelun jälkeen, että mulla on ruskeat silmät :roll:
feliformia

Re: Minkä väriset silmät miellyttävät?

Viesti Kirjoittaja feliformia »

Minuun vetoavat siniset tai vihreät silmät. Omat silmät ovat meripihkan väriset, välillä kuulemma melkein keltaiset. Lila meikki saa ne näyttämään aivan vihreiltä.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Minkä väriset silmät miellyttävät?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ei mitään käsitystä miehen silmien väristä. Ruskeat ne ei kai ainakaan ole, ruskeat silmät laittaisin kyllä merkille. Ei sillä värillä niin ole väliä.
bedlam

Re: Minkä väriset silmät miellyttävät?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Ruskeat silmät ovat jostain syystä aina kiinnittäneet varmimmin huomioni, mutta en ole ruskeasilimäsen kanssa koskaan seurustellut. Siitä huolimatta tai juuri siksi.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Minkä väriset silmät miellyttävät?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Pinkeye.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Bliss

Re: Minkä väriset silmät miellyttävät?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Taivaansiniset tai kirkkaanvihreät silmät :h:
SingleMalt

Re: Minkä väriset silmät miellyttävät?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Ihan sama. Tiukat perseet on tärkeämpää.
CandyMan

Re: Minkä väriset silmät miellyttävät?

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Melnais kirjoitti:
silsis kirjoitti:Ei ole kyllä mitään merkitystä. Mä voin tapailla naista kuukaudenkin, etten tiedä silmienväriä. En vain tule asiaa ajatelleeksi.
Tulen käyttämään tätä tekstiä todistusaineistona toisen samankaltaisen olemassaolosta.
Vastaan kellertävät.

Joudun myötäilemään kahden aikaisemman näkemyksiä. Uskoni silmien värin merkittävyyteen katosi sillä hetkellä kun se yksi nainen sanoi ihastuneensa ruskeisiin silmiini, jotka siis oikeasti ovat harmaanvihreät. Aika lähelle osui kuitenkin.

Tiedän silmieni värin vain koska tiirailin lapsena niin innokkaasti uuden uutukaista henkilöllisyystodistustani jossa tuo mainittiin, ja kävin isäni kanssa pitkät keskustelut aiheesta "miten silmät voivat muka olla samanaikaisesti harmaat ja vihreät?". Muuten en luultavasti osaisi sanoa silmieni väriä.
Vastaa Viestiin