Manataan nyt maanantai, eikös?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
elco

Re: Manataan nyt maanantai, eikös?

Viesti Kirjoittaja elco »

bedlam kirjoitti:Miksi hitossa maanantaisin on aina krapula, vaikkei viinaan olisi koskenutkaan perjantain jälkeen? Hirvee väsymys ja yökötys. Hyh.
Kun täyttää 30 niin tuo on perusolotila, vaikkei joisi mitään. Kuvittele, millaista se on kun on vetänyt kaksi päivää viinaa Tosissaan. Krapula kestää 2n+1 päivää, missä n on peräkkäisten viinanvetopäiven lukumäärä.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Manataan nyt maanantai, eikös?

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Olen katsonut nyt perjantaista lähtien yhteensä yhdeksän tuntia Dallasia. Ei jää aikaa enää edes Kityilyyn. :]
Avatar
mdm
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 235
Liittynyt: 18.11.2006 20:37

Re: Manataan nyt maanantai, eikös?

Viesti Kirjoittaja mdm »

Dumikselle onnea :h:


Maanantai, eikä taaskaan mitään sanottavaa.
Dumari

Re: Manataan nyt maanantai, eikös?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

mdm kirjoitti:Dumikselle onnea :h:
Kiitos, kerro mutsilles kans :D
Nyt sapuskaa napaan ja Ice Age 2:n pyörimään kikottimeen.
Avatar
mdm
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 235
Liittynyt: 18.11.2006 20:37

Re: Manataan nyt maanantai, eikös?

Viesti Kirjoittaja mdm »

Dumari kirjoitti: Kiitos, kerro mutsilles kans :D
Jooh :P

Take care, pulu. Parane.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Manataan nyt maanantai, eikös?

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Onks Dumiksella tänään synttärit? Kovasti onnea! (Tuliko jo 18-v. täyteen?)

Mul on ollu ilmeisesti aika mielenkiintonen viikonloppu. Vedin jotku ihme karaokepäiväkännit lauantaina, ja on varmaan sit jatkunu aika myöhälle yöhön, ja sit oon sekoillu takseissa jotain. (Ja miksi mun laukusta löytyi puoliksi juotu muovinen kossupullo? Kenen se on? Kenen?)
Moraalinen krapula on vieläkin, kun ei muista yhtään mitä on tapahtunut. Oisko nyt jo oikea aika mennä sinne AA-klinikalle?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
aimohaiku

Re: Manataan nyt maanantai, eikös?

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Maittavan lounaan jälkeen arki alkaa näyttää paremmalta. Näillä pitäisi sitten mennä viiteen. On tämä Scandinavian Music Groupin viimeisin vaan mainio levy. Miksihän mulla ei oo aina iPod mukana töissä?

Enpä sitten ostanutkaan lippuja Genesiksen keikalle. Aamupäivällä olin sormi ostonapilla, mutta sitten nuukuus iski. Ei, minä en suostu maksamaan 69 euroa siitä ilosta, että saan seistä Stadikalla katsomassa setien soitantoa. Kesäkuussa ilmakin voi olla surkea. Menen mieluummin Stadikan taakse kallioille kuuntelemaan, se on ilmaista ja saa riittää.
ninnithequeen

Re: Manataan nyt maanantai, eikös?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Herranen aika. Eikös tänään oo Dumiksen synttärit?

Onneva murulle :h:
Kid

Re: Manataan nyt maanantai, eikös?

Viesti Kirjoittaja Kid »

Nyyh, mulla on hartiat ihan jumissa. Sattuu niin saatanasti ja kiva nyt vielä opastaa uutta duunikamua kurkkimalla sen selän takana näyttöä. Tekee tosi hyvää juu..

Ihana viikonloppu takana. Lisää tommosia!!! Kiitos vielä sille kenelle kiitos kuuluu perjantai-illasta :h:

Lauantaina höpösteltiin ja söpösteltiin ja su käytiin kattoo kämppää. Ei ollut unelmakoti joten metsästys jatkukoon. Päätettiin kyllä notta ens jouluna viimeistään meillä on oma piha ja sauna :]
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Manataan nyt maanantai, eikös?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Paljon Onnea Dumarille!
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Manataan nyt maanantai, eikös?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Onnea Dumarille!

t. toinen Skorppari, jonka päivä meni jo
Kikkelis kokkelis.
Enttu

Re: Manataan nyt maanantai, eikös?

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Onnea Dumikselle ja Parane Pian :)
ninnithequeen

Re: Manataan nyt maanantai, eikös?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Heh, joku hihhuli soitti äsken radioon, aiheena mielenterveys. "Minä en nyt tuputa mitään, mutta herramme Jeesus Kristus kyllä auttaa kaikkia ongelmaisia. Lisäksi pitää syödä terveellisesti." :D
aimohaiku

Re: Manataan nyt maanantai, eikös?

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Uskomaton suoritus. Kaverissa olisi ainesta Suomen Euroviisu-edustajaksi.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Manataan nyt maanantai, eikös?

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Sairaalle ahtaajalle paranemista ja terveitä lisäelinvuosia keskimääräistä enemmän toivottaa Turun toveri. Uppoudu intensiivisesti keuhkokipuun, niin kuin tiedät, jo muutama päivä ilman röökiä auttaa pinnistelemään irti.

Täällä on joulu. Olen leiponut 220+ piparia, hillonnut 30 prk kaneli-inkivääriomenahilloa ja paskarrellut parikymmentä korttia myyjäisiin. Oma idea työpaikan yhteishengen kohottamisesta nyppii jo jonkin verran. Lisäksi saan vapaa-ajallani myydä kyseiset tuotteet tonttuhattu päässä söpistellen.

Alkaa riittää valmistelut, omaa kristillistä pyhää juhlistan kyllästyneenä varmaan pakastepitsalla.
Elämä kantaa, jos sen antaa
millivanilli

Re: Manataan nyt maanantai, eikös?

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Joskus tosiaan vahingonilo on paras ilo. Tämä hyvä olo toisen ahdingosta tulee kostautumaan mulle (karma).

Eniwei.. entinen pomo, se joka teki elämästäni helvetin lähemmäs kahden vuoden ajan soitteli äidilleni(=pomoni). Jotain vaikeuksia siellä firmassa on minun seuraajani kanssa, oli jotenkin pimahtanut palattuaan lomalta. Tarvitsisivat minua sinne auttamaan, tuuraamaan lomilla tms. Hmm... kuinkakohan kova hinta olisi sillä, että mut saisi sinne selkäänpuukottajien luokse uudestaan?
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Manataan nyt maanantai, eikös?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

millivanilli kirjoitti:Joskus tosiaan vahingonilo on paras ilo. Tämä hyvä olo toisen ahdingosta tulee kostautumaan mulle (karma).

Eniwei.. entinen pomo, se joka teki elämästäni helvetin lähemmäs kahden vuoden ajan soitteli äidilleni(=pomoni). Jotain vaikeuksia siellä firmassa on minun seuraajani kanssa, oli jotenkin pimahtanut palattuaan lomalta. Tarvitsisivat minua sinne auttamaan, tuuraamaan lomilla tms. Hmm... kuinkakohan kova hinta olisi sillä, että mut saisi sinne selkäänpuukottajien luokse uudestaan?
Pari miljoonaa?
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
bedlam

Re: Manataan nyt maanantai, eikös?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

elco kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Miksi hitossa maanantaisin on aina krapula, vaikkei viinaan olisi koskenutkaan perjantain jälkeen? Hirvee väsymys ja yökötys. Hyh.
Kun täyttää 30 niin tuo on perusolotila, vaikkei joisi mitään. Kuvittele, millaista se on kun on vetänyt kaksi päivää viinaa Tosissaan. Krapula kestää 2n+1 päivää, missä n on peräkkäisten viinanvetopäiven lukumäärä.
Argh, sitä saa mitä tilaa. En mä oikeasti halunnut tällaista kylmän realistista vastausta, olenhan tuon yhtälön paikkansapitävyyden jo todennut aiemminkin. Koetan kuvitella että olen vaikka flunssainen.
millivanilli

Re: Manataan nyt maanantai, eikös?

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

RolloTomasi kirjoitti:Pari miljoonaa?
:P
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Manataan nyt maanantai, eikös?

Viesti Kirjoittaja Ann »

ninnithequeen kirjoitti:herramme Jeesus Kristus kyllä auttaa kaikkia ongelmaisia.
Voisitko lähettää Jesselle semmosia terveisiä, että alakerran koiranjärsimät rappuset pitäis korjata asap.
Rotan aivot valtasivat pääni.
feliformia

Re: Manataan nyt maanantai, eikös?

Viesti Kirjoittaja feliformia »

Kid kirjoitti:Kiitos vielä sille kenelle kiitos kuuluu perjantai-illasta :h:
Kiitos itsellenne :h:

Vizzi, mustakin on alkanut tuntua sauna, oma piha ja paaljon enemmän tilaa huolestuttavan houkuttelevalta.

Edit: Dumarille onnittelut vanhenemisen johdosta!
Viimeksi muokannut feliformia, 20.11.2006 13:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: Manataan nyt maanantai, eikös?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ann kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:herramme Jeesus Kristus kyllä auttaa kaikkia ongelmaisia.
Voisitko lähettää Jesselle semmosia terveisiä, että alakerran koiranjärsimät rappuset pitäis korjata asap.
Soita Iskelmäradioon.
ninnithequeen

Re: Manataan nyt maanantai, eikös?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tallille pitäis lähtöö. Väsyttää saakutisti, ja Herra Hevonen on tietysti ihan täpinöissään ja vauhti päällä :roll:

Illalla herkkuruokaa, saunaan, hyvää hömppää telkkarista ja hyvää seksiä. Joo. Sounds like a plan.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Manataan nyt maanantai, eikös?

Viesti Kirjoittaja Ann »

ninnithequeen kirjoitti: Soita Iskelmäradioon.
Taidan ehkä kuitenkin vaan raahautua itse kauppaan ostamaan kittiä ja ootraan rappusen kuntoon.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Vastaa Viestiin