Onko 21.11.2006 TIISTAI mitenkään tarpeellinen?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Onko 21.11.2006 TIISTAI mitenkään tarpeellinen?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Camilla kirjoitti:Mä tartten nyt kityläisten apua. Mun urpo ex-vuokranantaja ei maksa takaisin mun takuuvuokria! Kaikenlisäks mulla on ne rahat omalla tilillä ja tän ämmäkkeen pitäs vaan poiketa sinne pankkiin sanomaan että vuokrasopimus on päättynyt. Mutta ei, näyttää olevan ylivoimaista hänelle. Ämmän mies on sitäpaitsi Helsingin rikkaimpien listoilla! Soittelin pankkiin ja mitään ei kuulemma ole tehtävissä. Ämmä ei vastaa viesteihin tai puheluihin. Mitä mä voin tehdä? Saako kuukauden odottelun jälkeen tehdä vaikka rikosilmotuksen koska ne rahat kuuluu mulle?
tilaa kity-partio perintähommiin?
Kid kirjoitti:Mua ärsyttää se uus työntekijä. Enkä oo saanu selville että miksi. Mä en tykkää. Mä haluisin pitää siitä, mutta musta tuntuu että se on jotenkin kiero.

Töissä olen ja nyt kahvia ja tupakkaa ja sit tahkoo taas majalistoja..
Ensitunteeseen kannattaa luottaa, mäkin luotin ja varkaaksi ja epärehelliseksi tuo Toni Achren paljastui!

Eilistä..
Keikaus kirjoitti:Avasin pienelle, tummalle puku-ukolle kaupan oven ja viittilöin rouvasnaismaisesti häntä siirtymään sisään. Mies oli kyllä itse ryhtymässä samaan, mutta käteni olikin ovenrivalla ensin. Sitten minua nolotti ja nauratti sosiaalisten sääntöjen rikkominen.
Sosiaalisten sääntöjen orjat sorron yöstä noushaa!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Onko 21.11.2006 TIISTAI mitenkään tarpeellinen?

Viesti Kirjoittaja Niba »

oo
Viimeksi muokannut Niba, 21.11.2006 10:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Sannnu

Re: Onko 21.11.2006 TIISTAI mitenkään tarpeellinen?

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Huomenta. Kävin eilen tavoistani poiketen kunnallisella hammaslääkärillä tarkastuksessa. Olin siirtynyt jo aiemmin käyttämään ainoastaan yksityisen hammasklinikan palveluja, koska niissä otetaan on yksilöllisemmin huomioon potilaan pelot ja tarpeet. Tällä kertaa ajattelin kuitenkin säästää. Tilasin tarkastusajan elokuun lopussa ja pääsin hoitoon marraskuussa. Ihan hyvin.

Sitten itse tapahtumaan. Tarkastus sujui ihan näpsäkästi. Sanoivat, että korjataan kuitenkin saman tien yksi haljennut paikka. " Ei varmaan tarvitse puuduttaa?", oli seuraava kommentti suht kolkolta ja ronskilta hammaslääkärinaiselta. Sanoin, että ilman puudutusta ei tehdä yhtä ainoata toimenpidetä. Sitten hieman happamana puudutettiin ja korjattiin paikka. Ei sattunut.

Kotiinpäästyä alkoi aivan tajuton jomotus. makasin sohvalla kippurassa ja kyyneleet valuivat kivusta...sitten särkylääkkeillä kunnon tokkura. Iltamyöhään alkoi olo hiljalleen helpottaa...

On se vaan niin, että hyvää ei hoitoa ei kunnalliselta saa. Mikä siinäkin on?
Keskustelin hammaslääkärin kanssa myös tiukkaan sävyyn hammaslääkäripeloista, siitä, kuinka lapsuutena koetut traumat saattavat vaikuttaa siihen, miten aikuisiässä hampaita hoidatetaan. Nainen tokaisi siihen, että "kun minä olin lapsi, niin koskaan ei puudutettu, sitä vaan kärsittiin".

Mikä se pointti siinä on, että laitetaan ihmiset kärsimään kivusta, vaikka sitä voitaisiin lievittää. Mitä vittua kipu jalostaa..ei ainakaan ihmistä mihinkään suuntaan. :twisted:
Viimeksi muokannut Sannnu, 21.11.2006 10:38. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Onko 21.11.2006 TIISTAI mitenkään tarpeellinen?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

mustaenkeli kirjoitti:Tämä tiistai on todella tarpeellinen.
Tänään pääsen ratsastustunnille.
Olen todellakin sen tarpeessa ja tarpeeni ansainnut. :P
HEI MUSTAENKELI. :shock:
Tuo oli oikeasti räikeän kaksimielinen. Senkin irstas savolainen!

Stadinkala
en usko että tuli tahattomasti
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Onko 21.11.2006 TIISTAI mitenkään tarpeellinen?

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Vittu tämä rotta kuolee mun käsiin eikä Kouvolan ainoasta eläinlääkäriasemasta osata muuta kuin tuutata varattua!
En voi lähteä kouluun kun rotta tekee kuolemaa, mutta kuka sellaisen tekosyyn hyväksyisi, varsinkin kun olen jo muutenkin ollut niin paljon poissa! Vittu!

Ehkä olisi parempi vetää siltä niskat nurin itse, mutta tiedän jo pystynkö siihen. Rotalta on siis hävinnyt syövän myötä elämänhalu ja refleksit.

Muutenkin koulu menee päin persettä. Ehkä se 11 kurssia on sittenkin liikaa.
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Onko 21.11.2006 TIISTAI mitenkään tarpeellinen?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

irmelianneli kirjoitti:Löysin taas kadulta ihan hyvän pipon! Melkein kaikki mun pipot ja hiuslenksut on jostain kuralätäköistä noukittuja. Kotona vaan pesuun ja avot. Näppärää.
Etkös saa turpiisi....ainiin olet nainen....etkös saa lätkäytyksiä katukulkijoilta kun näkevät omat tavaransa sun hiuksissasi?

Olen sanaton. Siis Irmelianneli sai Stadinarskan sanattomaksi!

Miksi yhä jatkan silti. Nyt kdjs STOP

Stadinarska
mahtava hyvä pakkoloppu! :D Immeiset jaksapi lukea.

Irmelianneli. Mene Tarjoustaloon. Siellä yllättävänkin hyvää tavaraa alehintaan. Muista että tulevaisuudessa haudaltani et sitten niitä orvokeita vie!!! :P
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Onko 21.11.2006 TIISTAI mitenkään tarpeellinen?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Razormaid kirjoitti:Vittu tämä rotta kuolee mun käsiin eikä Kouvolan ainoasta eläinlääkäriasemasta osata muuta kuin tuutata varattua!
En voi lähteä kouluun kun rotta tekee kuolemaa, mutta kuka sellaisen tekosyyn hyväksyisi, varsinkin kun olen jo muutenkin ollut niin paljon poissa! Vittu!

Ehkä olisi parempi vetää siltä niskat nurin itse, mutta tiedän jo pystynkö siihen. Rotalta on siis hävinnyt syövän myötä elämänhalu ja refleksit.

Muutenkin koulu menee päin persettä. Ehkä se 11 kurssia on sittenkin liikaa.

Siis tähän en kertakaikkiaan uskalla kommentoidakaan mitään.

Stadinarska
arkajalka nyt :roll:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Onko 21.11.2006 TIISTAI mitenkään tarpeellinen?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Stadinarska kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Löysin taas kadulta ihan hyvän pipon! Melkein kaikki mun pipot ja hiuslenksut on jostain kuralätäköistä noukittuja. Kotona vaan pesuun ja avot. Näppärää.
Etkös saa turpiisi....ainiin olet nainen....etkös saa lätkäytyksiä katukulkijoilta kun näkevät omat tavaransa sun hiuksissasi?

Olen sanaton. Siis Irmelianneli sai Stadinarskan sanattomaksi!

Miksi yhä jatkan silti. Nyt kdjs STOP

Stadinarska
mahtava hyvä pakkoloppu! :D Immeiset jaksapi lukea.

Irmelianneli. Mene Tarjoustaloon. Siellä yllättävänkin hyvää tavaraa alehintaan. Muista että tulevaisuudessa haudaltani et sitten niitä orvokeita vie!!! :P
Vihaan kauppoja. Paljon kätevämpää keräillä kamaa kaduilta. Eikä täällä sitäpaitsi oo Tarjoustaloja, Pohjanmaalla on vaan Halpa-Halleja. Mut lähimpäänkin on melkein kilometri, ei kykene kato.
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Onko 21.11.2006 TIISTAI mitenkään tarpeellinen?

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Sannnu kirjoitti: Mikä se pointti siinä on, että laitetaan ihmiset kärsimään kivusta, vaikka sitä voitaisiin lievittää. Mitä vittua kipu jalostaa..ei ainakaan ihmistä mihinkään suuntaan. :twisted:
Julkiseen hammashoitoon hakeutuvat vain sadistit töihin. Puuduttaessakin yritetään tähdätä piikki hermoon, jottei pääsisi unohtumaan, että ollaan hammaslääkärillä.

Noh, en tiedä.. Säästölinja? Puudutusaine niin kallista? Hammaslääkäreillä ei ilmeisesti ole se sama "kivusta ei tarvitse kärsiä" -linja, kuin muun lääketieteen alueella.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
ninnithequeen

Re: Onko 21.11.2006 TIISTAI mitenkään tarpeellinen?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Siis voi hemmetti. Mä näin unta ihan jumalattomasta määrästä pyykkiä ja siitä kuinka mä sydänverelläni pesin ja ripustelin kuivumaan niitä. Ja nyt mä joudun tekemään saman oikeesti :?
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Onko 21.11.2006 TIISTAI mitenkään tarpeellinen?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Sheetlord kirjoitti:Normi-tiistai - kai.
:h: :h: :h:

Pysyit aika kauan uskollisena päätöksellesi! Kitinää ei silti voi paeta ;) Vaikka mä olen onnistunut aika hyvin tekemällä 14 tuntisia työpäiviä ja kuskaamalla sairaita hevosia ees taas itku kurkussa. Kaikki ovat kuitenkin selvinneet hengissä, mutta tietokone on saanut olla omissa oloissaan kokonaiset 4 päivää. Sellaista se on. Sitten kun sen käynnistää tulee lueskeltua blogeja ja pelattua aces of empiresiä. Ja sähköposti kaaoskin. RL on ottanut minusta vallan :help:
Oulujaostolle vinkiksi että teitä olis silti kiva joskus nähdä... Pitää tekstailla jos sattuu sellainen viikonloppu että en ole duunissa. 2. päivä lähden miehen firman pikkujouluihin, jospa sieltä olis jatkot kaupungissa. :miitti:
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
KuumaKissa
Kitinäaddikti
Viestit: 61
Liittynyt: 12.05.2006 21:39

Re: Onko 21.11.2006 TIISTAI mitenkään tarpeellinen?

Viesti Kirjoittaja KuumaKissa »

ninnithequeen kirjoitti:Siis voi hemmetti. Mä näin unta ihan jumalattomasta määrästä pyykkiä ja siitä kuinka mä sydänverelläni pesin ja ripustelin kuivumaan niitä. Ja nyt mä joudun tekemään saman oikeesti :?
Kiviäkin kiinnostaa.
Ilman kovaa ei oo elämää!
ninnithequeen

Re: Onko 21.11.2006 TIISTAI mitenkään tarpeellinen?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

KuumaKissa kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Siis voi hemmetti. Mä näin unta ihan jumalattomasta määrästä pyykkiä ja siitä kuinka mä sydänverelläni pesin ja ripustelin kuivumaan niitä. Ja nyt mä joudun tekemään saman oikeesti :?
Kiviäkin kiinnostaa.
Jättäisit vaan kommentoimatta sitten, jos ei kiinnosta.
ninnithequeen

Re: Onko 21.11.2006 TIISTAI mitenkään tarpeellinen?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Georgina kirjoitti:Vaikka mä olen onnistunut aika hyvin tekemällä 14 tuntisia työpäiviä ja kuskaamalla sairaita hevosia ees taas itku kurkussa. Kaikki ovat kuitenkin selvinneet hengissä.
Hui kamala, mikäs niillä oli?
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Onko 21.11.2006 TIISTAI mitenkään tarpeellinen?

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

KuumaKissa kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Siis voi hemmetti. Mä näin unta ihan jumalattomasta määrästä pyykkiä ja siitä kuinka mä sydänverelläni pesin ja ripustelin kuivumaan niitä. Ja nyt mä joudun tekemään saman oikeesti :?
Kiviäkin kiinnostaa.
Aijaa? Kerro lisää.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
CandyMan

Re: Onko 21.11.2006 TIISTAI mitenkään tarpeellinen?

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

KuumaKissa kirjoitti:...
PMS-oireetko sinut saavat aika ajoin hakeutumaan palstalle? Kovin on aina kiukkuisia viestejä.
Avatar
KuumaKissa
Kitinäaddikti
Viestit: 61
Liittynyt: 12.05.2006 21:39

Re: Onko 21.11.2006 TIISTAI mitenkään tarpeellinen?

Viesti Kirjoittaja KuumaKissa »

CandyMan kirjoitti:Turhanpäiväistä löpinää...
Sinulla ei sitten taida olla parempaa tekemistä, kuin kaivella täällä ihmisten viestiarkistoja.

Otan osaa.
Ilman kovaa ei oo elämää!
CandyMan

Re: Onko 21.11.2006 TIISTAI mitenkään tarpeellinen?

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Myönnän, minulla ei ole parempaakaan tekemistä kuin lukea muiden kirjoittamia viestejä. Paitsi kohta voisi kyllä mennä syömään.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Onko 21.11.2006 TIISTAI mitenkään tarpeellinen?

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Onpas nihkeä tiistai. Duunikaverit kiukuttelee, eikä yksityiselämässäkään oo tosiaankaan mitään kehumista.
Oisin saanu tehdä huomenna ylitöitäkin, mutta kieltäydyin lähinnä(nurinkurista kyllä) taloudellisista syistä. Ei uus esimies mitään ylityökorvauksia osaa maksaa, jos ei vanhakaan osannu.. Tai ei toi kyl ollu ainoa syy, en vaan yksinkertasesti jaksa hengaa täällä illalla, ainakaan tällä hetkellä.

Plääh!
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Onko 21.11.2006 TIISTAI mitenkään tarpeellinen?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Stadinarska kirjoitti:Tuntuu vähän liiankin mitättömältä nämä kyseisen päivän puitteet!

Marraskuu, 21 päivä, tämä vuosi, kylmää, sumua , kenties sadetta, arkitöitä...?
No on tässä päivässä ainakin se että mun skordari täytti vuosia..en lähtenyt ajallaan töihin vaan heräilin, herätin mussukan ja onnittelin ja annoin vain helliä pusuja ja kosketuksia. Juteltiin niitä näitä ja kyllä, kyllä hiukan kullillakin häntä kiusin mutta en antanut sitä, vasta illalla ehkä heh.

Mutta annoin kuitenkin hänelle paketin, ison sellaisen..paketissa oli muuta täytettä ja lopulta löytyi seasta Thaimaan matka Joulun aikaan..illalla vien nartun vielä syömään kerrankin oikke romanttisesti tai jotain ja ylläreitäkin vielä luvassa..nussin kyllä töiden jälkeen ja siinä on kans vähän yllätystä joten ihan hyvä päivä tästäkin tuli jeh.

Ps multa ei muuten paljon lahjoja ole herunut kuin kullia "tasaseen" tahtiin.
Ollaan vaan ja nautitaan
BettyB.

Re: Onko 21.11.2006 TIISTAI mitenkään tarpeellinen?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Onnea Kimmen siellä rapakon takana! :h:
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Onko 21.11.2006 TIISTAI mitenkään tarpeellinen?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

jouden-za kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Tuntuu vähän liiankin mitättömältä nämä kyseisen päivän puitteet!

Marraskuu, 21 päivä, tämä vuosi, kylmää, sumua , kenties sadetta, arkitöitä...?
No on tässä päivässä ainakin se että mun skordari täytti vuosia..en lähtenyt ajallaan töihin vaan heräilin, herätin mussukan ja onnittelin ja annoin vain helliä pusuja ja kosketuksia. Juteltiin niitä näitä ja kyllä, kyllä hiukan kullillakin häntä kiusin mutta en antanut sitä, vasta illalla ehkä heh.

Mutta annoin kuitenkin hänelle paketin, ison sellaisen..paketissa oli muuta täytettä ja lopulta löytyi seasta Thaimaan matka Joulun aikaan..illalla vien nartun vielä syömään kerrankin oikke romanttisesti tai jotain ja ylläreitäkin vielä luvassa..nussin kyllä töiden jälkeen ja siinä on kans vähän yllätystä joten ihan hyvä päivä tästäkin tuli jeh.

Ps multa ei muuten paljon lahjoja ole herunut kuin kullia "tasaseen" tahtiin.
PARAHIN YSTÄVÄNI? JOUTAVA ZA!

JO 10 KÄSKYÄ KIELTÄVÄT nimen käytön turhaan. Sinulla ei voi olla mussukkaa koska mussukka on Suvinen. Äläkä turhaan väitä vastaan Stadinarskalle!

Mutta siis olet hankkinut jonkun täytettävän nuken nyt? Mistä niitä saa? Muista tilata pienet annokset ravintolassa, jotta jaksat syödä molempien lankkupihvit!

Ei maar siis, etkös sinä ollut selibatix vielä viimeksi. Mistäkusta olet hamoselävän hankkinut?

Stadinarska tai stadinturska, who cares. Ainoa ja oikea kuitenkin. pesunkestävä, haukuttorjuva, aito marttyyri ja mukavin mies maailmassa sekä antioksentaja
Elukka

Re: Onko 21.11.2006 TIISTAI mitenkään tarpeellinen?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Plääh.
Tylsää duunia, pään- niskan- ja selänsärkyä ja väsymystä. Muutenkin kohonnut yleisvitutustaso.
Tästä tulee piiiiiitkä päivä... :|
aimohaiku

Re: Onko 21.11.2006 TIISTAI mitenkään tarpeellinen?

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Sannnu kirjoitti: Kotiinpäästyä alkoi aivan tajuton jomotus. makasin sohvalla kippurassa ja kyyneleet valuivat kivusta...sitten särkylääkkeillä kunnon tokkura. Iltamyöhään alkoi olo hiljalleen helpottaa...
Ei kai tuo mitenkään tavatonta ole, että hampaiden operoinnin jälkeen on hieman särkyä. Mullakin oli viime kerran jälkeen, vaikka kävin ihan osaavan yksityisen hammaslääkärin käsittelyssä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Onko 21.11.2006 TIISTAI mitenkään tarpeellinen?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Rankka kofeiinin yliannostus päällä, tärinä ja vapina on melkoinen. Vihdoinkin sain inspiraation koskien olohuoneen remppaa, iski kuin leka takaraivoon. Taidan aloittaa helpoimmasta, ja suuritöisimmästä, eli ikkunaseinästä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin