Onko 21.11.2006 TIISTAI mitenkään tarpeellinen?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Onko 21.11.2006 TIISTAI mitenkään tarpeellinen?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Stadinarska kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Tuntuu vähän liiankin mitättömältä nämä kyseisen päivän puitteet!

Marraskuu, 21 päivä, tämä vuosi, kylmää, sumua , kenties sadetta, arkitöitä...?
No on tässä päivässä ainakin se että mun skordari täytti vuosia..en lähtenyt ajallaan töihin vaan heräilin, herätin mussukan ja onnittelin ja annoin vain helliä pusuja ja kosketuksia. Juteltiin niitä näitä ja kyllä, kyllä hiukan kullillakin häntä kiusin mutta en antanut sitä, vasta illalla ehkä heh.

Mutta annoin kuitenkin hänelle paketin, ison sellaisen..paketissa oli muuta täytettä ja lopulta löytyi seasta Thaimaan matka Joulun aikaan..illalla vien nartun vielä syömään kerrankin oikke romanttisesti tai jotain ja ylläreitäkin vielä luvassa..nussin kyllä töiden jälkeen ja siinä on kans vähän yllätystä joten ihan hyvä päivä tästäkin tuli jeh.

Ps multa ei muuten paljon lahjoja ole herunut kuin kullia "tasaseen" tahtiin.
PARAHIN YSTÄVÄNI? JOUTAVA ZA!

JO 10 KÄSKYÄ KIELTÄVÄT nimen käytön turhaan. Sinulla ei voi olla mussukkaa koska mussukka on Suvinen. Äläkä turhaan väitä vastaan Stadinarskalle!

Mutta siis olet hankkinut jonkun täytettävän nuken nyt? Mistä niitä saa? Muista tilata pienet annokset ravintolassa, jotta jaksat syödä molempien lankkupihvit!

Ei maar siis, etkös sinä ollut selibatix vielä viimeksi. Mistäkusta olet hamoselävän hankkinut?

Stadinarska tai stadinturska, who cares. Ainoa ja oikea kuitenkin. pesunkestävä, haukuttorjuva, aito marttyyri ja mukavin mies maailmassa sekä antioksentaja
Oi Arska sua olet hassu otus.

Mun otus löytyi kaupungin markkinoilta ja on oikein mussuka narttu, nussittava sellanen tiiät kyl.

Ja joo suvilla on mahtavat daisarit..niitä vois katella oikein silleen kunnola vaikka kuvan välityksellä wink wink ja silleen et vois tehä sen kynätestin ja sen että kun laittaa selälleen ja runkkaa mällit siihen rintavarustuksen yläosaan ja siihen välimaastoon, niin kattoo että tuleeko ne sieltä välistä alas sinne napaseutumille???!!!
Ollaan vaan ja nautitaan
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Onko 21.11.2006 TIISTAI mitenkään tarpeellinen?

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Ihminen kirjoitti:Mulla nyt ei ole kavereita muutenkaan joten ei olisi vaikea valinta. Sen jälkeen varmaan olisi "kavereita". Voisin kokeilla kuinka paljon voi nöyryyttää rahanhimoista ihmistä.
Minullakaan ei ole ollut ystäviä oikeastaan viimeiseen kymmeneen vuoteen, joten se ei vaatisi edes tottumista. Rahan omistaminen puolestaan on kaikkein tyydyttävin yksittäinen tunne maailmassa, ja haluan vain olla onnellinen. Sitä paitsi henkiset arvot löysin jo. Ne pitkästyttivät minua.

Nyt on vuorossa Dallasia (2 boksia yht. 90,80€) seksikkäässä farkkuhameessa (29,90€), kimaltelevassa topissa (14,90€) ja korkokengissä. Vain gini puuttuu.
Viimeksi muokannut -Superior-, 21.11.2006 15:10. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Sannnu

Re: Onko 21.11.2006 TIISTAI mitenkään tarpeellinen?

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

aimohaiku kirjoitti:
Sannnu kirjoitti: Kotiinpäästyä alkoi aivan tajuton jomotus. makasin sohvalla kippurassa ja kyyneleet valuivat kivusta...sitten särkylääkkeillä kunnon tokkura. Iltamyöhään alkoi olo hiljalleen helpottaa...
Ei kai tuo mitenkään tavatonta ole, että hampaiden operoinnin jälkeen on hieman särkyä. Mullakin oli viime kerran jälkeen, vaikka kävin ihan osaavan yksityisen hammaslääkärin käsittelyssä.
hieman särkyä!!! Mulla oli kyllä sellaiset tuskat, että jalat meinas pettää alta. Selkeesti oli hermoa rassattu siellä. Ja mä kestän aika hyvin särkyä.
Sheetlord

Re: Onko 21.11.2006 TIISTAI mitenkään tarpeellinen?

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

-Superior- kirjoitti:Minullakaan ei ole ollut ystäviä oikeastaan viimeiseen kymmeneen vuoteen, joten se ei vaatisi edes tottumista.
:(
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Onko 21.11.2006 TIISTAI mitenkään tarpeellinen?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

aimohaiku kirjoitti:
Sannnu kirjoitti: Kotiinpäästyä alkoi aivan tajuton jomotus. makasin sohvalla kippurassa ja kyyneleet valuivat kivusta...sitten särkylääkkeillä kunnon tokkura. Iltamyöhään alkoi olo hiljalleen helpottaa...
Ei kai tuo mitenkään tavatonta ole, että hampaiden operoinnin jälkeen on hieman särkyä. Mullakin oli viime kerran jälkeen, vaikka kävin ihan osaavan yksityisen hammaslääkärin käsittelyssä.
Niin tai p a l j o n särkyä.. Mut joo, ajattelin kans että ei kai se lääkärin työskentelypaikasta voi olla kiinni että kuinka kipeänä sitä on..? Hyi, mun on kans uhrattava huominen vapaapäiväni tuohon ällöpyllyhommaan, ja ihan kaupungin hoiviin menen, kuten aina. Joskus sitä vaan on kipiämpänä ja joskus vähemmän kipiänä..
millivanilli

Re: Onko 21.11.2006 TIISTAI mitenkään tarpeellinen?

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Voi apua... vasta äsken tajusin kuinka paljon kello on. Hidenvimpulat!! Tässähän tulee kiire. Nooh, onneksi kohta tärkeimmät on tehty... huomenna on vielä aikaa hieman. Enää alle 30h ja toi työ pitää palauttaa.
Edith

Re: Onko 21.11.2006 TIISTAI mitenkään tarpeellinen?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Perinteeksi muodostuu tämä tiistaiohljelma ja kitinävalitus. Minä en edelleenkään tykkää itsereflektoida. Haluaako joku perustaa mun kanssa uskonnollisen yhteisön, joka kieltää itsereflektion Paratiisiinpääsymahdollisuuksien menettämisen uhalla?
Sannnu

Re: Onko 21.11.2006 TIISTAI mitenkään tarpeellinen?

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

irmelianneli kirjoitti:
aimohaiku kirjoitti:
Sannnu kirjoitti: Kotiinpäästyä alkoi aivan tajuton jomotus. makasin sohvalla kippurassa ja kyyneleet valuivat kivusta...sitten särkylääkkeillä kunnon tokkura. Iltamyöhään alkoi olo hiljalleen helpottaa...
Ei kai tuo mitenkään tavatonta ole, että hampaiden operoinnin jälkeen on hieman särkyä. Mullakin oli viime kerran jälkeen, vaikka kävin ihan osaavan yksityisen hammaslääkärin käsittelyssä.
Niin tai p a l j o n särkyä.. Mut joo, ajattelin kans että ei kai se lääkärin työskentelypaikasta voi olla kiinni että kuinka kipeänä sitä on..? Hyi, mun on kans uhrattava huominen vapaapäiväni tuohon ällöpyllyhommaan, ja ihan kaupungin hoiviin menen, kuten aina. Joskus sitä vaan on kipiämpänä ja joskus vähemmän kipiänä..
Niin, kai niitä hellävaraisia ja toisaalta kilosormia mahtuu jokaiseen hammashoitolaan. Tsemiä
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Onko 21.11.2006 TIISTAI mitenkään tarpeellinen?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Edith kirjoitti:Haluaako joku perustaa mun kanssa uskonnollisen yhteisön, joka kieltää itsereflektion Paratiisiinpääsymahdollisuuksien menettämisen uhalla?
Joudut kehittelemään jonkun muun koukun uskonnollesi jos haluat rikastuakkin sillä, tuo vaatimus kun ei niin uniikki. Ainahan voit liittyä vaikkapa tähän jos et jaksa keksiä pyörää uudestaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Rouva Pupu

Re: Onko 21.11.2006 TIISTAI mitenkään tarpeellinen?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Hammaslääkäristä tultu. Ensimmäistä kertaa sain puudutuksenkin reiän paikkaukseen, tosin ennen ei ole oikeastaan koskaan porattu, kun on tämmöset megakestävät reikiintymättömät hampaat tjmv.

Nyt hieman alkaa kolottamaan, mutta enköhän jotenkin kestä kun on näihin leuka/poski/pää kipuihin tottunut. Pitääkö painottaa, että k o v i i n kipuihin.
Dumari

Re: Onko 21.11.2006 TIISTAI mitenkään tarpeellinen?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Aamupala syäty, Road to Perdition kateltu, omat ongelmat voitettu ja päätin samalla että tästä tulee hyvä päivä vaikka neljäs flunssapäivä onkin. Kuhan hygieniahuolto on saatettu loppuun, niin alan tekemään mitä pystyn elikä pyykkään ja siivoan kaiken tip-top kuosiiin, huomenna sit toivottavasti on jo ulkoilupäivä (salillekin tahtoo!).
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Onko 21.11.2006 TIISTAI mitenkään tarpeellinen?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Lolita kirjoitti:TPK! Mikään ei herätä aamulla niin hyvin ajoissa kuin häpeä. Eilen tuli piiskaa pomolta ainaisesta myöhästelystä. Masokistina kiitin pomoa asiaan puuttumisesta.
Joops. Mua nolotti eilen yks juttu. Päätin muuttua. :wink:
Kikkelis kokkelis.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Onko 21.11.2006 TIISTAI mitenkään tarpeellinen?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Ich will jeden Herzschlag kontrollieren!!!
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Onko 21.11.2006 TIISTAI mitenkään tarpeellinen?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Kid kirjoitti:Mua ärsyttää se uus työntekijä. Enkä oo saanu selville että miksi. Mä en tykkää. Mä haluisin pitää siitä, mutta musta tuntuu että se on jotenkin kiero.
Kaikista ihmisistä ei tarvitse pitää, kunhan tulee asiallisesti toimeen. Intuitiosi voi hyvinkin olla oikeassa ja se kertoo sulle sen, että saat ihan hyvillä mielin pitää tervettä etäisyyttä ko. ihmiseen. Sanopa lause "Olen riittävän hyvä juuri tällaisena kuin olen, jotta minua voi arvostaa, rakastaa ja kunnioittaa." ääneen ja mielessä monta kertaa, niin työkaveri siirtyy terveen etäisyyden päähän ja saattaa jopa vaikuttaa kivalta kaikessa inhimillisyydessään.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Onko 21.11.2006 TIISTAI mitenkään tarpeellinen?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tarttis potkun perseelle, jotta pääsisi liikenteeseen. Salille pitäis päästä ennen pahinta ryysistä, muuten ei mahdu riehumaan turvallisesti.

Soittaisivat nyt sieltä eräästä firmasta ja kertoisivat tulleeni hylätyksi kandidaatiksi niin ei tarvitsisi kirvistellä jännityksessä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Smailer

Re: Onko 21.11.2006 TIISTAI mitenkään tarpeellinen?

Viesti Kirjoittaja Smailer »

del
Viimeksi muokannut Smailer, 07.09.2007 8:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Onko 21.11.2006 TIISTAI mitenkään tarpeellinen?

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Bluntly kirjoitti: Soittaisivat nyt sieltä eräästä firmasta ja kertoisivat tulleeni hylätyksi kandidaatiksi niin ei tarvitsisi kirvistellä jännityksessä.
Soitapa sinä sinne ja kysele, että missä vaiheessa siellä mennään. Antaa kuvan, että olet oikeasti kiinnostunut paikasta ja sen lisäksi saat tietoa, että missä vaiheessa siellä mennään. Aika ehanaa.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Onko 21.11.2006 TIISTAI mitenkään tarpeellinen?

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

-Superior- kirjoitti: Rahan omistaminen puolestaan on kaikkein tyydyttävin yksittäinen tunne maailmassa
Kuten vanha viidakon sanonta kuuluu: "Raha tekee rauhalliseksi".
-Superior- kirjoitti: seksikkäässä farkkuhameessa, kimaltelevassa topissa ja korkokengissä.
:pics:
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Onko 21.11.2006 TIISTAI mitenkään tarpeellinen?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Olen tehnyt töitä oikein hiki päässä, hankkinut kunnon sokerihumalan syömällä levyn suklaata ja ison kourallisen Geisha-karkkeja. Nyt ei olew töitä ja alkaa laskuhumala iskeä. Mä sammun kohta ja vielä pitäis kuitenkin tunnin verran jaksaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Onko 21.11.2006 TIISTAI mitenkään tarpeellinen?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Täällä pitäis jaksaa vielä neljä tuntia.. Mäkin sammun kohta. Hiki ei ole, pikemminkin viluhko. Olispa vaikka sitä suklaata. Vaikken siitä kyllä niin perustakaan. Paremman puutteessa vissiin pakko ottaa omppu. Ainiin, onhan mulla hitto toi Kaleva, jonka pöllin rappukäytävästä aamulla, tai siis systeri pölli. Rupeenkin lukeen sitä. Jos noi puhelimet vaan ei huutais koko ajan..
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Onko 21.11.2006 TIISTAI mitenkään tarpeellinen?

Viesti Kirjoittaja nexie »

Mielestäni tämä päivä ei ole missään määrin tarpeellinen. Saldona näin työpäivän päätteeksi on orastava päänsärky, jota klo 16:15 - 19:45 ajoittuva luentorypäs ei helpota. Sen jälkeen pitäisi vielä jaksaa pakata kamat työmatkaa varten ja löytää passi...
Don't Panic!
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Onko 21.11.2006 TIISTAI mitenkään tarpeellinen?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Tämäkin päivä on tarpeellinen. Juttelin ystäväni kanssa ja nolostuneisuuteni väistyi hieman ja tuli muutenkin hyvä mieli. Odotan Dr. Philin alkamista ja mietin, että josko kävisi kaupassa hakemassa amerikkalaisen naistenlehden. Ihanaa, kun sain ison työn juuri tehtyä. Kohta alkaa pieni työ, mutta ehkä pidän tämän päivän vielä vapaata. Olen oman itseni rouva.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Onko 21.11.2006 TIISTAI mitenkään tarpeellinen?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Käynpä pesemässä hampaat näitten suklaaorgioitten jälkeen. Menee siihenkin varmaan viisi minuuttia tätä kiduttavaa työaikaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Onko 21.11.2006 TIISTAI mitenkään tarpeellinen?

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Keikaus kirjoitti:Juttelin ystäväni kanssa ja nolostuneisuuteni väistyi hieman ja tuli muutenkin hyvä mieli.
Auttaako tää? Siis, et jos puhuu ystävän kanssa, niin nolostus häipyy ja tulee parempi mieli?
Tää mun nolostus tai oikeastaan hävetys on kyllä sitä luokkaa, että pitäis puhua noin seitsemän ystävän kanssa.
Siinä olet kyllä oikeassa, että hömppäohjelmat lohduttaa. En kyllä ite erityisesti jaksa katella Dr.Philiä, mutta tänään tulee ainakin Salkkarit ja OC. :wink:
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Onko 21.11.2006 TIISTAI mitenkään tarpeellinen?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Pesty. Vaihdoin myös näytön värit oliivinvihreiksi. Mitäs sitten tekis?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vastaa Viestiin