Palstahulluja tarvittaisiin tänne (osa 2)

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
silsis

Re: Palstahulluja tarvittaisiin tänne (osa 2)

Viesti Kirjoittaja silsis »

mustaenkeli kirjoitti:...Me kaikki voitaisiin mennä hetkeksi itseemme miettien käytöstämme muita palstakirjoittajia kohtaan...
*laittaa nyrkin hanuriinsa*

Mä en kyllä jaksa innostua sun maaiwmanparannusmeiningistä. Suurin syy on se, että tämä palstahan on täynnä lampaita, jotka jostain syystä eivät mielipiteitänsä ilmaise. Se jos mikä on tylsää ja palstaa köyhdyttävää.

En ole koskaan tajunnut esim. sitä, että mitä pahaa on siinä, että kertoo jonkun nikin olevan ärsyttävä? Ai sen kohteen maailma moi musertua vai? No, sitten on kyllä väärässä paikassa.

Kyllä sitten taustalla hihitellään tyytyväisinä haiveniin, kun tulee joku kunnon sossupokeketju, jossa usein samat nikit alittavat joukolla rimaa.

Ei siis näin vaan näin.
elco

Re: Palstahulluja tarvittaisiin tänne (osa 2)

Viesti Kirjoittaja elco »

silsis kirjoitti:
Mä en kyllä jaksa innostua sun maaiwmanparannusmeiningistä. Suurin syy on se, että tämä palstahan on täynnä lampaita, jotka jostain syystä eivät mielipiteitänsä ilmaise. Se jos mikä on tylsää ja palstaa köyhdyttävää.
Siis miten päin tässä nyt piti olla? Sekään ei ollut hyvä, kun "suu vaahdossa odottaa ja hyökkää ja ei anna itsestään "riittävästi"".

Onnex sä sentään vedät hyvin!
silsis

Re: Palstahulluja tarvittaisiin tänne (osa 2)

Viesti Kirjoittaja silsis »

elco kirjoitti:Siis miten päin tässä nyt piti olla? Sekään ei ollut hyvä, kun "suu vaahdossa odottaa ja hyökkää ja ei anna itsestään "riittävästi"".

Onnex sä sentään vedät hyvin!
Elcoseni, kyllä suu vaahdossa silloin tällöin on parempi kuin TPK koko ajan. Mutta joo, koskaan ei ole hyvin. Olen varmaan väärässä paikassa, tai ruumiissa, miksi edes synnyin? Pilluuuuu!!

Lupasin taannoin itselleni, etten alkaisi vääntämään palstalla mistään kenekään kanssa enää. Nyt on oiretta, mutta jään tähän.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Palstahulluja tarvittaisiin tänne (osa 2)

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

irmelianneli kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:OKEI, kiitos kommentista. Selitä kuitenkin miksi se vituttaa? Eikö se ole selkeämpää ettei ne ole yhdessä. Ovathan nuo eri asiasta? Se on selvää, että jos ovat samasta asiasta.
Sen takia, koska tuo on vastoin kirjoitussääntöjä. Tai no ainakaan jokaista lausetta ei tosiaankaan suositella kirjoitettavan omalle rivilleen, vaikka olisivatkin eri aiheesta. Eli ei ole selkeämpää. Vain ärsyttävää. Mutta mitäpä se minulle tosiaan kuuluu.
Ei, kyllä olet oikeassa!Myönnän!Ja olen nyt kirjoittanut niin kuin ehdotit. Kiitos kommentista. Yötä Pohjanmaalle tai aamua jos luet aamulla toivoo

Arska Oy
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Palstahulluja tarvittaisiin tänne (osa 2)

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Think kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti: Juo lasi vettä, en tajua miksi pitää olla kade niin.
Mun täytyy kyllä ihan oikeasti vähentää kirjoituksiani kun olen laittanut viime aikoina niin paljon juttua, niin se jokatapauksessa auttaa.
Oli sitten syynä jokin katkeruus tai kateellisuuden sukua oleva tunne!

Miten kummassa sulla on pokkaa väittää olevasi erinomainen sitten? Eiks nää oo aivan ristiriitaiset jutut?
Saat anteeksi. Näytä vain yksikin tekstini, jossa väitän olevani sinua tai ylipäätään ketään muuta perus sukankuluttajaa parempi. Tekstissä otin kantaa vain tähän palstahullun määritelmään, josta et selvästikään pitänyt. Sinulla on selvästikin halu toimia muka kaikkien ystävänä ja jonkinlaisena äititeresana. Kun et sellainen kaikkien mielestä ole, niin heti ilmestyy "Stadinarska, kaikkia ymmärtävä, toistaankin poskea tarjoava, oliko tää susta hyvä juttu keikaus" -arska

Osan kritiikistä näytät ottavan vastaan aika hanakasti palkokasvina sieraimen kautta. Kritiikki on kritiikkiä, koita elää sen kanssa. Kateellisuus on ihan eri juttu.
Kiitän mielenkiintoisesta kommentista tällä kertaa. Siinä oli rakentuvuutta ja perustelua. Siksi katsonkin että saatoin olla kohdallasi väärässä. Miesten kommentit ovat olleet selkeästi vain vesittäviä, kateellisuuden tai jonkun senkaltaisen tunteen sävyttämiä, mutta kyllä tuossa kommentissasi osittain osuit varmaan oikeaan! tarkkailen tyyliäni. Olen kyllä aika tahallani joskus hassu kun oletan että se on kaikkien ymmärtämänä hyymöriä!!

Arska
palkokasvi oli hauska!! sait mut nauramaan, muuten!!!
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Palstahulluja tarvittaisiin tänne (osa 2)

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

mustaenkeli kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti: Ei, kuule, ei palstahulluksi tulla pelkästään kailottamalla, että MÄ OON PALSTAHULLU, siihen tarvitaan myös palstayleisön tuki.
Hetkinen... onkos multa mennyt jotain ohi, vai onko Arska oikeasti kailottanut itse täällä jotain tuonsuuntaista? Kyllä mun näkemyksen mukaan tämä on ollut lukevan yleisön oma käsityksensä ko. ihmisestä...
Mustaenkeli. Nyt kiitän sinua erinomaisesta kirjoituksesta. Minun tuli aikaisemmin mieleeni, että pitäisi sekin sanoa, etten tosiaankaan ole kailottanut haluavani olla palstahullu! Olit oikeassa.
Ja kirje oli parempi kuin itse olisin aikaansaanut. Tottakai olin mielissäni siitä. Hyvä ettei oikea tippa tullut silmään! Tottakai meissä kaikissa on vikamme. Iso hali Enkulille! :h: hyvästä selvityksestä!! Enkä nyt kirjoita pitkästi. Tuo oli hyvä pointti etten bonjannut että Capsit ja enterit on paha juttu! (en oikein vieläkään tajua mutta nyt tiedän!!)

Arska
liikuttunut kyllä!
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Palstahulluja tarvittaisiin tänne (osa 2)

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

mustaenkeli kirjoitti:...Me kaikki voitaisiin mennä hetkeksi itseemme miettien käytöstämme muita palstakirjoittajia kohtaan...
silsis kirjoitti: *laittaa nyrkin hanuriinsa*
Toivottavasti edes tuntuu hyvälle... mahdatkohan yltää sen nyrkkis kaa riittävän syvälle? :roll:
silsis kirjoitti: Tämä palstahan on täynnä lampaita, jotka jostain syystä eivät mielipiteitänsä ilmaise. Se jos mikä on tylsää ja palstaa köyhdyttävää.
Lampaat on yleensä hyvätapasia hissukoita, eikä nillä välttämättä ole rohkeutta tai tarvetta tuoda ajatuksiaan julki. Miksi pitäisi? Onhan täällä palstalla onneksi myös niitä pässejäkin. Muitakin palstoja, onneksi, on olemassa.
silsis kirjoitti: En ole koskaan tajunnut esim. sitä, että mitä pahaa on siinä, että kertoo jonkun nikin olevan ärsyttävä? Ai sen kohteen maailma moi musertua vai? No, sitten on kyllä väärässä paikassa.
Joo, tottakai ihmisille (huom. jokaisen nikin takana on oikea ihminen) saa sanoa, että ne on ärsyttäviä. Mutta, minusta se on lapsenomaista käytöstä, jos vain jankkaa sitä että "sä oot ärsyttävä, en tykkää susta, en haluu leikkii sun kaa enkä muuten varmana kutsu sua mun synttäreille". Aikuiset ihmiset osaavat sanoa (toivottavasti), että olet ärsyttävä, koska ''ja sitten niitä perusteluja kans--.
Kaikista ihmisistä ei luojan kiitos ole pakko pitää, mutta jos sen ihmisen kanssa ei halua leikkiä, voi sille myös sanoa syyn tähän. Näinhän sitä varmaan semmosessa IRL-elämässäkin toimitaan, toivottavasti.
silsis kirjoitti:Kyllä sitten taustalla hihitellään tyytyväisinä haiveniin, kun tulee joku kunnon sossupokeketju, jossa usein samat nikit alittavat joukolla rimaa.
Ilmeisesti nyt puhuit lähinnä omasta puolestasi, kun kerran moinen ajatus mieleesi juolahti.

Mielenkiintoista, kuinka aina isompien miittien, pikkujoulujen sun muitten häppeninkien alla täällä innostutaan sättimään toisiaan kuin pienet kakarat...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Aito_Johanna

Re: Palstahulluja tarvittaisiin tänne (osa 2)

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

mustaenkeli kirjoitti:
Hetkinen... onkos multa mennyt jotain ohi, vai onko Arska oikeasti kailottanut itse täällä jotain tuonsuuntaista?
Katso tämän viestiketjun ensimmäinen Arskan kirjoitus. Siitä olin saavinani sellaisen käsityksen, että tässä ollaan nyt pyrkimässä palstahulluksi palstahullun paikalle.
Jos tulkintani oli väärä, eipä sitten mitään, Arska olkoon oma itsensä. Muuten olen sitä mieltä, että palstahulluus on oma taiteenlajinsa, jossa pätemiseen ja kehittymiseen ei ole syytä suhtautua välinpitämättömästi. Pahalla en kritisoi palstahullu-wannabetä (joksi siis Arskan tulkitsin) vaan silkasta arvostavasta asianharrastuksesta.
ninnithequeen

Re: Palstahulluja tarvittaisiin tänne (osa 2)

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

On palstahulluja ja on palstadorkia.
Arska ei ainakaan ole tuo ensimmäinen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Palstahulluja tarvittaisiin tänne (osa 2)

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

ninnithequeen kirjoitti:On palstahulluja ja on palstadorkia.
Arska ei ainakaan ole tuo ensimmäinen.
Niin. Mitäs tähän lisäämään. En ole palstahullu. Siis en edes ymmärrä miksi joku pyrkisi oikeasti hulluksi. Mikä taas on palstadorka? Onko Ninni sitten sellainen? Ei kai minun mielestäni. Hänellähän on ihan hyviäkin juttuja. Miksi olisi? No, siis on päätetty etten ole palstahullu. Se kävisi minulle hyvin!

aamuArska
Vastaa Viestiin