Palstahulluja tarvittaisiin tänne (osa 2)

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Palstahulluja tarvittaisiin tänne (osa 2)

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

BrianW kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
Stadinturska
virkaa tekevä kitinähullu.
Hmm, et sä oikein vielä ainakaan Gattacaa vastaa. Hänellä nimittäin oli joskus aina selkeät hetkensä, jolloin hän käsitteli mielenkiintoisia asioita selkeästi ja persoonallisesta näkökulmasta. Tämä antoi kontrastia hänen kitinälleen.

Sä olet vasta yleispalstahulluus-asteella.
Joo ja, mutta elämähän jatkuu ja opinnot. Kyllä minä lupaan kehittyä kovasti vielä. Koetan antaa opinnäytteitä niin saatte sitten antaa arvionne.

Olen myös laittanut useita mielenkiintoisia ja asiallisia tekstejä, joten lue.

Stadinpuolinainenmies
:idea:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18750
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Palstahulluja tarvittaisiin tänne (osa 2)

Viesti Kirjoittaja Niba »

Mä pistin climatechancen pyörimään, omat asemat seti@homen projektissa alkavat parantua..
Ei taida teille taulapäille iskeä nämä jutut, vaikken Gaiaa menoin ylistäkään..
Pyyhin Netikettiin..
Aito_Johanna

Re: Palstahulluja tarvittaisiin tänne (osa 2)

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Stadinarska kirjoitti:hölöhölö haa
Ylläoleva tiivistää ongelmasi. Sä olet vain sellainen hölöhölö haa, ei susta oikein jaksa innostua. Kunnon palstahullussa on enemmän persoonaa. Kunnon palstahullulla on missio: Gattacan piintynyt harha koko muun maailman rappioituneesta ja moraalittomasta kitylutkuudesta käy hyvin esimerkistä. Tuollainen yleishölötys ei vielä riitä paljoonkaan. Sun pitää saada itseesi särmää, luoda itsestäsi brändi. Mieti sitä.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Palstahulluja tarvittaisiin tänne (osa 2)

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Aito_Johanna kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:hölöhölö haa
Ylläoleva tiivistää ongelmasi. Sä olet vain sellainen hölöhölö haa, ei susta oikein jaksa innostua. Kunnon palstahullussa on enemmän persoonaa. Kunnon palstahullulla on missio: Gattacan piintynyt harha koko muun maailman rappioituneesta ja moraalittomasta kitylutkuudesta käy hyvin esimerkistä. Tuollainen yleishölötys ei vielä riitä paljoonkaan. Sun pitää saada itseesi särmää, luoda itsestäsi brändi. Mieti sitä.
Se oli vain lyhyt kevyt opinäyte. Rauhoitu Aito Johannaasia!

Gulla mulla on ihan särmäkirjoituksiakin. Nyt ei Johanna oo lukenna yhtikäst mittään!

Brändi on ollut liikaakin esillä. Nukutko sinä! Heh

Stadinarska
järkähtämätön brändialku
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Palstahulluja tarvittaisiin tänne (osa 2)

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Stadinarska kirjoitti: Se oli vain lyhyt kevyt opinäyte. Rauhoitu Aito Johannaasia!

Gulla mulla on ihan särmäkirjoituksiakin. Nyt ei Johanna oo lukenna yhtikäst mittään!

Brändi on ollut liikaakin esillä. Nukutko sinä! Heh

Stadinarska
järkähtämätön brändialku
Älä brändää itseäsi, musta sä olet hauska tuollaisena kuin olet. Muista että aito tavara myy aina!
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Palstahulluja tarvittaisiin tänne (osa 2)

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Keikaus kirjoitti:Muista että aito tavara myy aina!
Jos haluaa pysyä marginaalisessa myyntivoluumissa niin toki, kauniit ja älykkäät intellektuellit kyllä ostaa paskaa ripsivärillä naamioituna.

Jos on kaikkein ignoroiduin persoona, ei kanna odottaa kauhalla annettavan, korkeintaan pipetillä perseeseen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Palstahulluja tarvittaisiin tänne (osa 2)

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Bluntly kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Muista että aito tavara myy aina!
Jos haluaa pysyä marginaalisessa myyntivoluumissa niin toki, kauniit ja älykkäät intellektuellit kyllä ostaa paskaa ripsivärillä naamioituna.

Jos on kaikkein ignoroiduin persoona, ei kanna odottaa kauhalla annettavan, korkeintaan pipetillä perseeseen.
Laatu ennen määrää, Bluntlyseni! :wink:
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Palstahulluja tarvittaisiin tänne (osa 2)

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Keikaus kirjoitti:Laatu ennen määrää, Bluntlyseni! :wink:
No et sinäkään ole mitään oppinut meikäläisen palstasielunelämästä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Palstahulluja tarvittaisiin tänne (osa 2)

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Bluntly kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Laatu ennen määrää, Bluntlyseni! :wink:
No et sinäkään ole mitään oppinut meikäläisen palstasielunelämästä.
Tiivistä palstasielunelämäsi yhteen lauseeseen ja myy se mulle!
Kikkelis kokkelis.
Aito_Johanna

Re: Palstahulluja tarvittaisiin tänne (osa 2)

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Stadinarska kirjoitti: Nyt ei Johanna oo lukenna yhtikäst mittään!
Eipä juuri. Sun palstahulluilut eivät houkuttele lukemaan. Juuri se on niiden puute.

Mutta toisaalta olen ymmärtävinäni Keikauksen puheista, että joku niitä kuitenkin lukee. Voihan niinkin ajatella, että jo pienikin yleisö oikeuttaa palstahullun olemassaolon; kaikki eivät voi olla samanlaisia koko kitinäkansan yhdeksi äimisteleväksi rintamaksi kokoavia antiprofeettoja kuin Gattaca. Niin että jatka samalla linjalla, jos se sulle riittää.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Palstahulluja tarvittaisiin tänne (osa 2)

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Aito_Johanna kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti: Nyt ei Johanna oo lukenna yhtikäst mittään!
Eipä juuri. Sun palstahulluilut eivät houkuttele lukemaan. Juuri se on niiden puute.

Mutta toisaalta olen ymmärtävinäni Keikauksen puheista, että joku niitä kuitenkin lukee. .
Voi sua pingviinilikka!

Juu, joku lukee, heh

TÄÄ on nyt aika selvää että jotenkin koetat vesittää taas. Mitenkä sinä nyt noin kateelliseksi oot sinäkin tullunna!

Kuule kun ihan helppo puolustaa tällä kertaa. Kun et ole lukenut niin miten ihmeessä pystyt arvosteleman. Etköhän sä tällä "1+1=2 tasolla" olevasta varmasta todistuksesta nyt joutunut puhutuksi pussiin!

Aito Johanna! Johanna on kaunis nimi kyllä.
Stadinarska paiskaa lämmintä kättä. Näin voisi hassu päätelmäsi vaipua unohduksiin ja tule reilusti Arska-faniksi!Olisit vain suoraan minulta kysynyt. Pääset ilman muuta. Ilman avausmaksua!

Stadinarska
tittelitön hyväntekijä
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Palstahulluja tarvittaisiin tänne (osa 2)

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Stadinarska kirjoitti:2km:n pitunen lista...
Mut ihan oikeesti. Sanon ihan ystävällisesti että vituttaa helevetisti ku pitää j o k a i k i s e n lauseen välissä painaa sitä enteriä kaks kertaa, MIKSI??!! Ne lauseet kuuluu kirjottaa yhteen pötköön ellei ihan eri asiasta lähe seuraava kappale. Huom. kappale!!
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Palstahulluja tarvittaisiin tänne (osa 2)

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

irmelianneli kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:2km:n pitunen lista...
Mut ihan oikeesti. Sanon ihan ystävällisesti että vituttaa helevetisti ku pitää j o k a i k i s e n lauseen välissä painaa sitä enteriä kaks kertaa, MIKSI??!! Ne lauseet kuuluu kirjottaa yhteen pötköön ellei ihan eri asiasta lähe seuraava kappale. Huom. kappale!!
OKEI, kiitos kommentista. Selitä kuitenkin miksi se vituttaa? Eikö se ole selkeämpää ettei ne ole yhdessä. Ovathan nuo eri asiasta?
Se on selvää, että jos ovat samasta asiasta.

Kun kerran kommentoit kuitenkin selkeästi niin koetan tehdä asian mieleiseksesi! Lopeta vitutus Pohjanmaalla ja hymyile, toivon!

Stadinarska
auttaa Irmeliannelia painamalla vain kerran (saa nauraa ellei kuole) :roll:
SingleMalt

Re: Palstahulluja tarvittaisiin tänne (osa 2)

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

irmelianneli kirjoitti: Mut ihan oikeesti. Sanon ihan ystävällisesti että vituttaa helevetisti
Use the ignore button girl! Helpottaa kummasti.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Palstahulluja tarvittaisiin tänne (osa 2)

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

SingleMalt kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti: Mut ihan oikeesti. Sanon ihan ystävällisesti että vituttaa helevetisti
Use the ignore button girl! Helpottaa kummasti.
Minun mielestä vaan tuo on aika tylsä kommentti. Saan kai ihmetellä kuitenkin jos NIINKU tuo tylsyysaste on kiinnostavampaa.Hehheh.
Mut maailmaan mahtuu. Onneksi. Minusta sinulla Singlemalt on joitakin oivaltaviakin juttuja, mutta sitten taas joskus...nojaa.
Ehdotan rauhaa. Kaikille lienee tilaa!

Stadinarska
Oliko tää, Irmelianneli, hyvä? Eikö se asia ole "ei-luettavampaa näin???"
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Palstahulluja tarvittaisiin tänne (osa 2)

Viesti Kirjoittaja Think »

Stadinarska kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti: Nyt ei Johanna oo lukenna yhtikäst mittään!
Eipä juuri. Sun palstahulluilut eivät houkuttele lukemaan. Juuri se on niiden puute.

Mutta toisaalta olen ymmärtävinäni Keikauksen puheista, että joku niitä kuitenkin lukee. .
jee jee
Kerrankin samaa mieltä AJ:n kanssa. Pään aukominen ja mukahauskan tekstin suoltaminen ei vielä riitä lähellekään palstahullun leimaa. Arskan tekstit ovat nimenomaan sitä hulluilua, jota menee ja tulee. Pelkkä brändin luominen ei riitä vaan siinä pitää olla myös sanomaa ja selkeä periaate (vaikka sitten vähän huonompikin vrt. Gattis).

Palstahulluuteen vaaditaan se niin sanottuihin elämän paneeliverhoihin pyyhitty sperma. Alunperin se oli täynnä elämänvoimaa ja potentiaalia, mutta ajan mittaan siitä muodostui vain pelkkä tahra, sielun taakka, joka toimii suodattimena kaikelle ja kaikkialla.
Ovela kuin orgasmi
silsis

Re: Palstahulluja tarvittaisiin tänne (osa 2)

Viesti Kirjoittaja silsis »

SingleMalt kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti: Mut ihan oikeesti. Sanon ihan ystävällisesti että vituttaa helevetisti
Use the ignore button girl! Helpottaa kummasti.
Ja kirjaudu ineen ennen selaamista.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Palstahulluja tarvittaisiin tänne (osa 2)

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Stadinarska kirjoitti:OKEI, kiitos kommentista. Selitä kuitenkin miksi se vituttaa? Eikö se ole selkeämpää ettei ne ole yhdessä. Ovathan nuo eri asiasta? Se on selvää, että jos ovat samasta asiasta.
Sen takia, koska tuo on vastoin kirjoitussääntöjä. Tai no ainakaan jokaista lausetta ei tosiaankaan suositella kirjoitettavan omalle rivilleen, vaikka olisivatkin eri aiheesta. Eli ei ole selkeämpää. Vain ärsyttävää. Mutta mitäpä se minulle tosiaan kuuluu.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Palstahulluja tarvittaisiin tänne (osa 2)

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Think kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:
Eipä juuri. Sun palstahulluilut eivät houkuttele lukemaan. Juuri se on niiden puute.

Mutta toisaalta olen ymmärtävinäni Keikauksen puheista, että joku niitä kuitenkin lukee. .
jee jee
Kerrankin samaa mieltä AJ:n kanssa. Pään aukominen ja mukahauskan tekstin suoltaminen ei vielä riitä lähellekään palstahullun leimaa. Arskan tekstit ovat nimenomaan sitä hulluilua, jota menee ja tulee. Pelkkä brändin luominen ei riitä vaan siinä pitää olla myös sanomaa ja selkeä periaate (vaikka sitten vähän huonompikin vrt. Gattis).

Palstahulluuteen vaaditaan se niin sanottuihin elämän paneeliverhoihin pyyhitty sperma. Alunperin se oli täynnä elämänvoimaa ja potentiaalia, mutta ajan mittaan siitä muodostui vain pelkkä tahra, sielun taakka, joka toimii suodattimena kaikelle ja kaikkialla.
En ymmärtänyt, heh!

Ja seuraavaan kommenttiisi "Sebhän arvasi" vastaan että sen minäkin arvasin!

Juo lasi vettä, en tajua miksi pitää olla kade niin.
Mun täytyy kyllä ihan oikeasti vähentää kirjoituksiani kun olen laittanut viime aikoina niin paljon juttua, niin se jokatapauksessa auttaa.
Oli sitten syynä jokin katkeruus tai kateellisuuden sukua oleva tunne!

Miten kummassa sulla on pokkaa väittää olevasi erinomainen sitten? Eiks nää oo aivan ristiriitaiset jutut?

Stadinarska
anteeksi vain mutta :P . Nyt ärsytin. Olin ilkeä. Anteeksi.
Mun piti ehdottaa rauhankirvestä! Niinkuin riidankylväjämestari Singlemaltillekin!

S-A
stabiilia luotettavaa kanssaeloa nurisijoitakin ymmärtäen!
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Palstahulluja tarvittaisiin tänne (osa 2)

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Stadinarska kirjoitti:
SingleMalt kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti: Mut ihan oikeesti. Sanon ihan ystävällisesti että vituttaa helevetisti
Use the ignore button girl! Helpottaa kummasti.
Minun mielestä vaan tuo on aika tylsä kommentti. Saan kai ihmetellä kuitenkin jos NIINKU tuo tylsyysaste on kiinnostavampaa.Hehheh.
Mut maailmaan mahtuu. Onneksi. Minusta sinulla Singlemalt on joitakin oivaltaviakin juttuja, mutta sitten taas joskus...nojaa.
Ehdotan rauhaa. Kaikille lienee tilaa!

Stadinarska
Oliko tää, Irmelianneli, hyvä? Eikö se asia ole "ei-luettavampaa näin???"
On tämä parempi. Nuokin kaikki olis silti voinu ihan hyvin kirjoittaa yhteen, ilman ensimmäistäkään enteriä, luettavuuden pätkääkään vaarantumatta. Noh, mut jatkakkee, mua ei enää nappade.
NuoriDaavid

Re: Palstahulluja tarvittaisiin tänne (osa 2)

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Homeboy65 kirjoitti:Kuten:

- Nicki. Vanha sekopää.
- OUTI. Mainio noita, parhaimmillaan muille palstahulluille raivotessaan.
- Gattaca.
- Kharn. Himoällöjen juttujen "mestari". Ei taida moni muistaa/tietää...
Outin juttuja en jaksanut lukea, yleensäkin Caps Lockilla kirjoitettua tekstiä ei juuri tule luettua.

Nicki oli kunnon pipipää. Samoin Gattaca. Olivat tosissaan kuten kunnon palstapipin tuleekin.

Kharnin jutut olivat kanssa ok. Ich habe eine kegeln Kugel in meine lederhosen.
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Palstahulluja tarvittaisiin tänne (osa 2)

Viesti Kirjoittaja Think »

Stadinarska kirjoitti: Juo lasi vettä, en tajua miksi pitää olla kade niin.
Mun täytyy kyllä ihan oikeasti vähentää kirjoituksiani kun olen laittanut viime aikoina niin paljon juttua, niin se jokatapauksessa auttaa.
Oli sitten syynä jokin katkeruus tai kateellisuuden sukua oleva tunne!

Miten kummassa sulla on pokkaa väittää olevasi erinomainen sitten? Eiks nää oo aivan ristiriitaiset jutut?
Saat anteeksi. Näytä vain yksikin tekstini, jossa väitän olevani sinua tai ylipäätään ketään muuta perus sukankuluttajaa parempi. Tekstissä otin kantaa vain tähän palstahullun määritelmään, josta et selvästikään pitänyt. Sinulla on selvästikin halu toimia muka kaikkien ystävänä ja jonkinlaisena äititeresana. Kun et sellainen kaikkien mielestä ole, niin heti ilmestyy "Stadinarska, kaikkia ymmärtävä, toistaankin poskea tarjoava, oliko tää susta hyvä juttu keikaus" -arska

Osan kritiikistä näytät ottavan vastaan aika hanakasti palkokasvina sieraimen kautta. Kritiikki on kritiikkiä, koita elää sen kanssa. Kateellisuus on ihan eri juttu.
Ovela kuin orgasmi
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12351
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Palstahulluja tarvittaisiin tänne (osa 2)

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Suvinen kirjoitti:
Correct me if I'm wrong: etkös sinä nimenomaan käynyt kutsumassa Petrin tänne uuteen Kitinään?
You are quite right, but: 1) se (kutsu) oli vain mielijohde ja 2) minäkin kyllästyin lopulta häneen. Aluksi hän oli tahattoman koominen, mutta lopulta vain tylsä. Samaa julistusta ja paasaamista... :krooh:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Aito_Johanna

Re: Palstahulluja tarvittaisiin tänne (osa 2)

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Stadinarska kirjoitti: Oli sitten syynä jokin katkeruus tai kateellisuuden sukua oleva tunne!
Ei tässä kukaan mitään katkera tai varsinkaan kateellinen (mistä?!) ole.
Miksi on noin vaikea ottaa vastaan kritiikkiä? Haluatko sinä kehittyä legendaariseksi palstahulluksi vai et? Jos haluat, älä halveksi lukijapalautetta! Hyvää hyvyyttämme tässä yritämme sulle antaa rakentavaa palautetta, ja sinä vain nokka pystyssä jäkätät jostain kateellisuudesta. Ei, kuule, ei palstahulluksi tulla pelkästään kailottamalla, että MÄ OON PALSTAHULLU, siihen tarvitaan myös palstayleisön tuki. Vielä se ei ole sinulla sataprosenttinen. Elä sen tosiasian kanssa tai kehitä itseäsi.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Palstahulluja tarvittaisiin tänne (osa 2)

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Aito_Johanna kirjoitti: Ei, kuule, ei palstahulluksi tulla pelkästään kailottamalla, että MÄ OON PALSTAHULLU, siihen tarvitaan myös palstayleisön tuki.
Hetkinen... onkos multa mennyt jotain ohi, vai onko Arska oikeasti kailottanut itse täällä jotain tuonsuuntaista? Kyllä mun näkemyksen mukaan tämä on ollut lukevan yleisön oma käsityksensä ko. ihmisestä... saattanen olla myös väärässä, en ole kaikkia Arskan tekstejä lukenut.

Arska kirjottaa liiankin pitkästi usein (niin kyllä moni muukin), aluksi kirjoitti paljon huutaen käyttäen caps lockia päällä, mikä monia ärsyttää kovasti ymmärrettävästi (tätä Arska ei kuitenkaan tiennyt, sillä ei juurikaan ole aiemmin liiemmin harrastanut mihinkään palstalle kirjoittelua...muutakuin Cityyn joitakin kertoja), Arska painaa liika herkästi entteriä, jolloin viestit tuntuvat tulevan kilometrin mittaisiksi, tästä hän on saanut palautetta ja korjannut kieliasuaan.

Oikeasti tuo mies voi livenä olla ihan jees-tyyppi, vaikka ei vietäkään viikonloppuja krapulassa tai ördäile muuten. Ei kuulu tapoihinsa. Voin pistää pääni pantiksi, että kaikki viestinsä on mies ihan selvinpäin kirjoittanut. Ei se silti hänestä mielenvikaista tee. Vaikka hän antaa itsestään hiukan samankaltaista kuvaa kuin poikuus, ei hän kuitenkaan ole kyyninen, katkeroitunut saatika muuten sen kaltainen, että hänellä itsellään olisi itsetarkoituksena väkisin provosoida muita ihmisiä itseään vastaan (vrt. käsite "nussiva maailma" jne.). On aika typerää muodostaa ihmisistä selkeitä mielipiteitä pelkkien kirjoitusten perusteella, etenkin jos haluaa "mainostaa" mielipiteensä olevan vankkumaton. Joidenkin kirjoitukset toki on rasittavia, eikä kaikkien juttuja yksinkertaisesti jaksa lukea, mutta ei kai täällä ole tarkoitus ihan jokaisen seurata ihan jokaisen raapustuksia...? Kyllä ihminen ihan ite voi rullata jotkut jutut ohi tai vaihtoehtosesti vaikka opetella käyttämään sitä ignore-jutskaa... mutta silloinkin, kun sitä on opetellut käyttämään, niin miksi silloin pitää mainostaa sitä, että "tulipas norattua nyt tuokin tuossa ja voisi tuo nyt pikkuhiljaa tajuta lähteä täältä meiän hiekkalaatikolta huitsin nevadaan, ku eihän me kuitenkaan kukaan haluta leikkiä ton kaa eikä lukee sen juttuja.....".

Me kaikki voitaisiin mennä hetkeksi itseemme miettien käytöstämme muita palstakirjoittajia kohtaan, niin arska itse kuin minä, sinä ja hentun liisakin. (ja vaikka lainasinkin pätkän aito_johannan tekstiä, en nyt osoittanut tätä nimenomaan vain ja ainoastaan johannalle.....)
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Vastaa Viestiin