Yksinasuvien retoriikka

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
PerttiMakimaa

Yksinasuvien retoriikka

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

- Vi**u kun vi*uttaa tämä yksinelo? :)
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Yksinasuvien retoriikka

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Ei vituta yksinelo - jos ei tuntisi ketään, jonka haluaisi, ei sinkkuna olo haittaisi. Oikeastaan se olisi etu.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
CandyMan

Re: Yksinasuvien retoriikka

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

"Ihanaa, mitäs tekemistä tälle päivälle keksisi? Vai olisiko tekemättä mitään? Onhan tässä koko päivä vielä aikaa miettiä."
PerttiMakimaa

Re: Yksinasuvien retoriikka

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

CandyMan kirjoitti:"Ihanaa, mitäs tekemistä tälle päivälle keksisi? Vai olisiko tekemättä mitään? Onhan tässä koko päivä vielä aikaa miettiä."
Vastauksena hiljaisuutta, toivon? Skitsofrenia ei ole leikin asia. :)
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Yksinasuvien retoriikka

Viesti Kirjoittaja Ann »

- Tarttis tehrä jotain.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Yksinasuvien retoriikka

Viesti Kirjoittaja Clay »

-käviskö sitä tänään Alkossa..

Eikös tää kuuluis Suhteiluun?
Nyt penikseni on fantastinen!
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yksinasuvien retoriikka

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Meniskö hakemaan Hesestä pehmiksen tuplasuklaakastikkeella? Ehkä menen, ehkä en. Olen oman elämäni rouva.
Kikkelis kokkelis.
SaintJohnPerse

Re: Yksinasuvien retoriikka

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

"Susta ei ikinä tule mitään. Olet pelkkä nolla"
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Yksinasuvien retoriikka

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

"Tänään en onneksi ole syönyt mitään makeaa, joten voin ihan hyvin käydä hakemassa keksejä kaupasta"

"En tarvitse toista puoliskoa tunteakseni itseäni kokonaiseksi."

"Pitäisi tiskata/siivota/tehdä läksyt --- katson mieluummin telkkaria/ kuuntelen musiikkia/ kitisen netissä"
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Yksinasuvien retoriikka

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Mikä päivä nyt on? Mikä kuukausi? Ei väliä, kaikki on samanlaisia.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Yksinasuvien retoriikka

Viesti Kirjoittaja Lolita »

"Onkohan näissä lävistyksissä liian lyhyet tapit?"
"Miten sun päivä on mennyt, oletko ollut kiltti kissa?"
"Mikä täällä haisee?"
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yksinasuvien retoriikka

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

SaintJohnPerse kirjoitti:"Susta ei ikinä tule mitään. Olet pelkkä nolla"
Haista mansikanhajuinen cacca! :wink: Tuo pitää muuttaa muotoon: "Minusta voi tulla vaikka mitä. Mulla on sata lasissa ja ABC-jarrut."

... "Rakastan itseäni enemmän joka päivä." "Teen asioita, joista minulle ja muille tulee hyvä olo." Voit keksiä itse lisää ja kohta olet Jari Sarasvuo! Mietitään sitten, mikä siihen auttaa.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Yksinasuvien retoriikka

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Keikaus kirjoitti:Meniskö hakemaan Hesestä pehmiksen tuplasuklaakastikkeella? Ehkä menen, ehkä en. Olen oman elämäni rouva.
HEI, nyt on jäänyt vastaamatta olitko Hesellä. Minkälainen olisi toisen elämän rouva?

Stadinarska
Keikaus Fan Clubin jäsen

ps. ethän sitten ole mustis koska olen Mussukka lovers fan- jäsen myös. 8)
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yksinasuvien retoriikka

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Stadinarska kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Meniskö hakemaan Hesestä pehmiksen tuplasuklaakastikkeella? Ehkä menen, ehkä en. Olen oman elämäni rouva.
HEI, nyt on jäänyt vastaamatta olitko Hesellä. Minkälainen olisi toisen elämän rouva?

Stadinarska
Keikaus Fan Clubin jäsen

ps. ethän sitten ole mustis koska olen Mussukka lovers fan- jäsen myös. 8)
En ole mustis, ole huoleti. Saat rakastaa Mussukkaakin, kuka lienee hän onkin (Mustaenkeli?). Jos olisin mustis, se olisi minun ongelmani, ei sinun. :wink:

En jaksanut kävellä Heseen, vaan keitin gaagaot itselleni. Apuva, en halua olla kenenkään toisen elämän rouvan, vaan jokainen olkoon omansa. Ai hitsi, tulipa hauska juttu mieleen gaagaosta. Olin kaverini lapsen synttäreillä ja siellä oli yksi pikkutyttö, jonka mielestä en olisi saanut sanoa kakkua gaguksi. Kun kuitenkin sanoin ja monta kertaa, se nauroi ihan katketakseen. Kysyin, eikö saa sanoa gaggu, koska kuulostaa gagalta. En kyllä ihan varmasti muista mikä hänen vastauksensa oli.

Olethan sä tulossa pikkareihin, että pääsen tutustumaan suhunkin?
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Yksinasuvien retoriikka

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Keikaus kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Meniskö hakemaan Hesestä pehmiksen tuplasuklaakastikkeella? Ehkä menen, ehkä en. Olen oman elämäni rouva.
HEI, nyt on jäänyt vastaamatta olitko Hesellä. Minkälainen olisi toisen elämän rouva?

Stadinarska
Keikaus Fan Clubin jäsen

ps. ethän sitten ole mustis koska olen Mussukka lovers fan- jäsen myös. 8)
En ole mustis, ole huoleti. Saat rakastaa Mussukkaakin, kuka lienee hän onkin (Mustaenkeli?). Jos olisin mustis, se olisi minun ongelmani, ei sinun. :wink:
Mussukkako? Ei hän mustaenkeli ole. Voi hyvä tavaton. No se siitä.

Siis kakku ei ole gagu. Mahtaisinko mä naurattaa sen pikkutytön hengiltä tai itkettäisin. NYT TUNTUI pahalta tällainen anonyymi-kirjoituskin vaikka leikillä...

Asia, josta Stadinarskan olisi vaikea milloinkaan toipua olisi ihmisen tappaminen välillisesti.Suoraan se olisi mahdotonta. Lapset vielä ovat niin söpöjä ja viattomia että he toki vetoavat tunteisiin erityisesti, mutta kaikki ihmiset ovat samalla viivalla kuitenkin välittämisen tarpeellisuuden suhteen!

Katsotaan, sanoi silmälääkäri, pikkareista.

arskainen
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yksinasuvien retoriikka

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Stadinarska kirjoitti: En ole mustis, ole huoleti. Saat rakastaa Mussukkaakin, kuka lienee hän onkin (Mustaenkeli?). Jos olisin mustis, se olisi minun ongelmani, ei sinun. :wink:
Mussukkako? Ei hän mustaenkeli ole. Voi hyvä tavaton. No se siitä.

Siis kakku ei ole gagu. Mahtaisinko mä naurattaa sen pikkutytön hengiltä tai itkettäisin. NYT TUNTUI pahalta tällainen anonyymi-kirjoituskin vaikka leikillä...

Asia, josta Stadinarskan olisi vaikea milloinkaan toipua olisi ihmisen tappaminen välillisesti.Suoraan se olisi mahdotonta. Lapset vielä ovat niin söpöjä ja viattomia että he toki vetoavat tunteisiin erityisesti, mutta kaikki ihmiset ovat samalla viivalla kuitenkin välittämisen tarpeellisuuden suhteen!

Katsotaan, sanoi silmälääkäri, pikkareista.

arskainen[/quote]

Kuule rakasta vaan Mussukkaasi (Suvinen? Camilla? lemmikki? tyttöystävä?).

Sä olet selvästi aika herkkä ja helposti syyllisyydestä kärsivä ihminen. Ja sellainen, joka ottaa toisten jutut aika helposti itseensä. Saat relata vähäsen, annan luvan. :wink:

Se oli gaggu!
Kikkelis kokkelis.
PerttiMakimaa

Re: Yksinasuvien retoriikka

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

SaintJohnPerse kirjoitti:"Susta ei ikinä tule mitään. Olet pelkkä nolla"
"Nobody likes you, everybody hates you, you are gonne lose. Now smile, you prick". *alkaa hymyillä*

Jotain tähän tyyliin? :)
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Yksinasuvien retoriikka

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

[/quote]

Kuule rakasta vaan Mussukkaasi (Suvinen? Camilla? lemmikki? tyttöystävä?).

Sä olet selvästi aika herkkä ja helposti syyllisyydestä kärsivä ihminen. Ja sellainen, joka ottaa toisten jutut aika helposti itseensä. Saat relata vähäsen, annan luvan. :wink:

Se oli gaggu![/quote]

Lemmikkiä ei ole, tyttöystävää ei ole, Camilla oli huono arvaus.

Sinulla Keikaus on ajatus ja ymmärrys aikapaljon hallussa.
Syyllisyydestä kärsin, mutta en näistä jutuista oikeasti niin itseeni ota!
Voit siit' olla huoleton.

Mutta se syyllisyyden kokeminen on pahimmillaan jos on jokin ystävä esim. seksuaalisesti niin en ole ollenkaan hyvä "jättäjä". Inhottavaa loukata toisen tunteita. Ja sitten vähintään alitajuisesti ei etsi esim. seksuaaliseuraa aktiivisesti koska siinä on paljon työtä sinkulle henkisesti, kaltaiselleni. SANO!!

periaatteesta on oikeastaan täysin vain kysymys kun arvostelen tiettyjä ihmisiä kapeasti ajattelusta. Live-elämässä on tarpeeksi sitä "aivoon ottamista" jos on. Olen vain hiukan "saarnannut" suvaitsevaisuuden tärkeydestä, that's all!!

Relaan, yeah, sen teen. Oikeastaan teen sitä jo!

Kiitos keikaukselle. Ja isot kylkiluut osin lähes murtavat halit. Kesti ne!

Tästäkin melkein tuli morkkis. Huhhuh.

Arskaturska :D :D
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Yksinasuvien retoriikka

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

CandyMan kirjoitti:"Ihanaa, mitäs tekemistä tälle päivälle keksisi? Vai olisiko tekemättä mitään? Onhan tässä koko päivä vielä aikaa miettiä."
Eikö tää sopis työttömälle? Minä ainakin joudun käymään töissä, vaikka olen pariton. Eli:

"Ällöttävää, joutuu menemään töihin. Illalla odottaa kaikki kodinhoitohommat(, jotka joutuu tekemään yksin). Tosin voin kyllä jättää ne tekemättäkin, koska kukaan ei valita tiskaamattomista tiskeistä, pölystä, likaisista sukista jne."
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
CandyMan

Re: Yksinasuvien retoriikka

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Ihminen kirjoitti:
CandyMan kirjoitti:"Ihanaa, mitäs tekemistä tälle päivälle keksisi? Vai olisiko tekemättä mitään? Onhan tässä koko päivä vielä aikaa miettiä."
Eikö tää sopis työttömälle?
No ei kai kukaan ihan joka päivä töissä käy?

Arki-iltana mietteet voisivat esim. olla

Ai pahus onpa tullutkin nälkä, onkohan kaapissa mitään syötävää? Ei haluaisi enää vääntäytyä takaisin ulos.

Tiskaan ja siivoan huomenna.

Swiddu kello on jo kaksi yöllä, pitäis olla tutimassa!
Vastaa Viestiin