Keskitiellä KESKIVIIKKONAKIN??

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
selika

Re: Keskitiellä KESKIVIIKKONAKIN??

Viesti Kirjoittaja selika »

-deleted-
Viimeksi muokannut selika, 10.02.2007 15:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Keskitiellä KESKIVIIKKONAKIN??

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Xiberia kirjoitti:Voivoivoi... Meillä on tänään suuronnettomuusharjoitus, ja minä näyttelen kuollutta. Ja ulkona sataa. Tarkoittaa siis, että täytyy lojua romuttuneessa bussissa varmaan tuntikaupalla ja jäätyä samalla oikeasti hengiltä :P
Hemmetti. Mä en sitten ehtinyt koskaan nähdä sua hoitajana. Eikö sitä bussiin menoa voi enää välttää. Sehän on varsin ikävä että kuolee.

Otaksun että olet kiltti tyttö ollut ja pääset taivaseen. Muista ottaa bussiin kannettava mukaan ja pidä tiukkaan kiinni niin sekin siirtyy taivaaseen.

APUA mä kadun tätä juttua. Mikä mulla on kun tunnen jo syyllisyyttä tätä juttua kohtan. Anteeksi Xiberia varmuuden vuoksi ja ota nyt lämpimät villasukat jalkaan ja kerro illalla että elät mainiosti!

Toivoo itsensä järkyttänyt Stadinarska :shock:
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Keskitiellä KESKIVIIKKONAKIN??

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Camilla kirjoitti:Laitoin veemäiselle vuokranantajalle seuraavanlaisen viesti: "Odottelen takuuvuokrarahojani vielä tämän viikon ja sitten laitan asian eteenpäin" Aivan saletisti vetää melonit nenäänsä enkä saa rahojani takaisin enää ikinä..

AARRGHH!!

Mulla on muutama kysymys:

Paljonko niitä takuuvuokrarahoja nyt sitten on?

Eikö sitten pankki voi todistaa, että ne ovat sinun?

Mitä tarkoitti kävyn palaminen edellisessä viestissä?

Mut siis tuo, eikö vuokranantajalle siis anneta pankista paperi, tämä paperiko, kun se on vuokranantajalla estää pankin antamsta sulle rahoja.

Eiks tuo nyt ole helppo todistaa että rahat ovat sinun? Ovatko ne käytetty??

Jos niin käy ettet saa rahojasi, onko ne sulle jotenkin täysin tarpeelliset?

Stadinarska
ihmettelee oikeudentajua
Viimeksi muokannut Stadinarska, 22.11.2006 14:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskitiellä KESKIVIIKKONAKIN??

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Camilla kirjoitti:Laitoin veemäiselle vuokranantajalle seuraavanlaisen viesti: "Odottelen takuuvuokrarahojani vielä tämän viikon ja sitten laitan asian eteenpäin" Aivan saletisti vetää melonit nenäänsä enkä saa rahojani takaisin enää ikinä..

AARRGHH!!
Kyllä sä ne rahas varmaan saat. Ainoa syy kai miksi vuokranantaja voisi pitää rahat itsellään on se, että et ole maksanut jotain vuokraasi tai olisit hajottanut kämppäsi niin että hän joutuisi remontoimaan sitä. Tavallisesta elämisestä aiheutuvaa kulumista ei oteta huomioon.

Jos ei kuulu rahoja takaisin, ota yhteyttä esimerkiksi ao. instanssiin:
http://www.vuokralaistenkeskusliitto.fi/
Kikkelis kokkelis.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Keskitiellä KESKIVIIKKONAKIN??

Viesti Kirjoittaja nexie »

Kristus kirjoitti:Rouva lähtee matkalle ja kissa nousee pöydälle. High five.
Ylävitonen kumoaa tuliaiskortin!!1!
Don't Panic!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keskitiellä KESKIVIIKKONAKIN??

Viesti Kirjoittaja Niba »

Työnpaikan tarjoama joulueteria on ohi..
Kyllä olikin gourme, ainoa kunnollinen oli raaka sisäfile' jonka konsumoin..
vitsi pannukahviakin oli, mutta toinen kuppi jäi varteen.
Pyyhin Netikettiin..
Kristus

Re: Keskitiellä KESKIVIIKKONAKIN??

Viesti Kirjoittaja Kristus »

nexie kirjoitti:Ylävitonen kumoaa tuliaiskortin!!1!
Pöhpöh. Pannaan nyt tavataan!
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Keskitiellä KESKIVIIKKONAKIN??

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Xiberia kirjoitti:Suuronnettomuustilanteessa niitä ei enää edes yritetä elvyttää, vaikka ne jossain pikkukolarissa saattaisi hyvinkin saada pelastettua vielä!
Millä sä tuon perustelet? Eikö kuitenki ihmishenki oo tärkeämpi kuin että antaa vain kuolla, ilman että edes yritetään pelastaa? On sitten hyvissä käsissä ihmishenki, kun noin opetetaan jo koulussa.

Oopa onnellinen, että et ite ollu kolariautossa, joka on viimeset 2päivää liehunu ilttiksien otsikoissa.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
millivanilli

Re: Keskitiellä KESKIVIIKKONAKIN??

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

NYT APUVA ÄKKIÄ!!
Osaisiko joku auttaa? Miten saan wordissa sivunumeroinnin alkavan ykkösestä kolmannella tai neljännellä sivulla.. silleen, että se sivunumerointi näkyy tuollatavalla myös automaattisessa sisällysluettelossa? Sivunumerointi ei siis saa alkaa vielä sisällysluettelossivulta, johdanto olisi ensimmäinen sivu, mutta siinäkään ei vielä saisi sivunumeroa näkyä. Mä olen kohta leikkinyt ihan tarpeeksi tällä wordilla.
Bliss

Re: Keskitiellä KESKIVIIKKONAKIN??

Viesti Kirjoittaja Bliss »

millivanilli kirjoitti:NYT APUVA ÄKKIÄ!!
Osaisiko joku auttaa? Miten saan wordissa sivunumeroinnin alkavan ykkösestä kolmannella tai neljännellä sivulla.. silleen, että se sivunumerointi näkyy tuollatavalla myös automaattisessa sisällysluettelossa? Sivunumerointi ei siis saa alkaa vielä sisällysluettelossivulta, johdanto olisi ensimmäinen sivu, mutta siinäkään ei vielä saisi sivunumeroa näkyä. Mä olen kohta leikkinyt ihan tarpeeksi tällä wordilla.
Page Numbers ----> Format -----> [x] Start at

Äh.. Sun pitää luoda eri osiot myös, ja jättää ensimmäinen osio numeroimatta.

Edit: Tarkensin sähläämisiäni
Viimeksi muokannut Bliss, 22.11.2006 15:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
SingleMalt

Re: Keskitiellä KESKIVIIKKONAKIN??

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Argh! Kämppä on kuin amerikkaa lähtiessä ja se on pakko siivota tänään.
Taidanpa hakea mäyräkoiran ja laatikon sikareja kaveriksi, niin ei tule liian tylsää.
millivanilli

Re: Keskitiellä KESKIVIIKKONAKIN??

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Bliss kirjoitti: Page Numbers ----> Format -----> [x] Start at

Äh.. Sun pitää luoda eri osiot myös, ja jättää ensimmäinen osio numeroimatta.

Edit: Tarkensin sähläämisiäni
Osiot? Siis tarkoitatko alatunnistetta?
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Keskitiellä KESKIVIIKKONAKIN??

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Keikaus kirjoitti:
Kyllä sä ne rahas varmaan saat. Ainoa syy kai miksi vuokranantaja voisi pitää rahat itsellään on se, että et ole maksanut jotain vuokraasi tai olisit hajottanut kämppäsi niin että hän joutuisi remontoimaan sitä. Tavallisesta elämisestä aiheutuvaa kulumista ei oteta huomioon.

Jos ei kuulu rahoja takaisin, ota yhteyttä esimerkiksi ao. instanssiin:
http://www.vuokralaistenkeskusliitto.fi/
Jep. Lupasi laittaa rahat tällä viikolla. Syyksi kertoi sen että oli joutunut VIIKON siivoamaan jälkiäni omin pikku kätösin ennenkuin pystyi tarkistamaan kämpän kunnon. Mielenkiintoista on toki se, että seuraava vuokralainen muutti samalla ovenavauksella kämppään kun milloin minä vein loput kamani. Imuroin ja siivosin toki jälkeni parhaani mukaan, mutta näköjään olis pitänyt hammasharjan avulla kaikki jynssätä..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Keskitiellä KESKIVIIKKONAKIN??

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Niinpä niin. Menin työhaastatteluun, jossa sitten etsittiinkin aivan toisenlaiseen laiseen vakanssiin henkilöä kuin mitä oli ilmoitettu. No jos sen paikan saa niin mikäs siinä, lupasivat kouluttaa hommaan.

Nyt hakemaan "hiukan" kanaa kaupasta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskitiellä KESKIVIIKKONAKIN??

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Camilla kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
Kyllä sä ne rahas varmaan saat. Ainoa syy kai miksi vuokranantaja voisi pitää rahat itsellään on se, että et ole maksanut jotain vuokraasi tai olisit hajottanut kämppäsi niin että hän joutuisi remontoimaan sitä. Tavallisesta elämisestä aiheutuvaa kulumista ei oteta huomioon.

Jos ei kuulu rahoja takaisin, ota yhteyttä esimerkiksi ao. instanssiin:
http://www.vuokralaistenkeskusliitto.fi/
Jep. Lupasi laittaa rahat tällä viikolla. Syyksi kertoi sen että oli joutunut VIIKON siivoamaan jälkiäni omin pikku kätösin ennenkuin pystyi tarkistamaan kämpän kunnon. Mielenkiintoista on toki se, että seuraava vuokralainen muutti samalla ovenavauksella kämppään kun milloin minä vein loput kamani. Imuroin ja siivosin toki jälkeni parhaani mukaan, mutta näköjään olis pitänyt hammasharjan avulla kaikki jynssätä..
Selityksen makua... En kyllä tajua sitä, että pitäisi hinkata paikat jotenkin tosi neuroottisesti ennen kuin häipyy, kun itse ei ainakaan tulisi mieleen olla siivoamatta, kun uuteen kämppään muuttaa.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskitiellä KESKIVIIKKONAKIN??

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

millivanilli kirjoitti:
Bliss kirjoitti: Page Numbers ----> Format -----> [x] Start at

Äh.. Sun pitää luoda eri osiot myös, ja jättää ensimmäinen osio numeroimatta.

Edit: Tarkensin sähläämisiäni
Osiot? Siis tarkoitatko alatunnistetta?
Ai että toi Word otti mua päähän juuri tuossa asiassa. OpenOfficessa siihen oli sellainen tosi helppo kikka, että klikkasi hiiren oikealla puolella ekan sivun numeron kohdalla ja sitten siitä tuli joku vaihtoehto, että mistä alkaen sivunumerot alkoivat juosta. Ikävä puoli oli sitten se, että kun tallensin sen työn Word-muodossa, hieno numerointini ei pitänyt enää ollenkaan paikkaansa. Olen taipumassa Wordin ostoon... Ikävää, mutta totta.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
NomenNescio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 334
Liittynyt: 02.09.2005 15:44

Re: Keskitiellä KESKIVIIKKONAKIN??

Viesti Kirjoittaja NomenNescio »

Juutuin sit nettiin sormistani, meni vapaapäivä joka piti käyttää Kiinan viisumin hankintaan sekä proffan metsästämiseen. Kenelleköhän sen passin nyt tunkaisi, että sen saisi.. kun sen viisumin saaminen voi kestää enemmän kuin pari päivää.

Vielä läppärinhakua yms, ennen kuin jälleen suuntaan kohti Lakeuden Ristiä..
millivanilli

Re: Keskitiellä KESKIVIIKKONAKIN??

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Keikaus kirjoitti: Ai että toi Word otti mua päähän juuri tuossa asiassa. OpenOfficessa siihen oli sellainen tosi helppo kikka, että klikkasi hiiren oikealla puolella ekan sivun numeron kohdalla ja sitten siitä tuli joku vaihtoehto, että mistä alkaen sivunumerot alkoivat juosta. Ikävä puoli oli sitten se, että kun tallensin sen työn Word-muodossa, hieno numerointini ei pitänyt enää ollenkaan paikkaansa. Olen taipumassa Wordin ostoon... Ikävää, mutta totta.
Mä olen tänään tapellut koko päivän wordin kanssa. Aluksi hävisivät juoksevat numerot kakkosotsikoista, sitten mun sisällysluettelo näytti marssilaiselta. En vieläkään keksinyt miten tuon sivunumeroasian saan hoitoon itse. Onneksi löysin koulun sivuilta yhden mallitiedoston, jonka tyhjensin ja siihen iskin omat tekstini. Sitten hävisi numeroinnit ihan jokaisen tason otsikoista. Nyt olen sitten omin tahmatassuin kirjoittanut otsikoihin juoksevan numeroinnin. Niin menee hermot.

Huomasin myös koulun sivuilla sellaisen kivan jutun, että opinnäytetyön ohjeisiin oli tullut kuukausi sitten päivitys, sain sitten käydä kaikki viitteet läpi ja muokata ne uusien ohjeiden mukaisiksi. Pitäisi vielä ehtiä katsoa tuo teksti kuntoon, kun palautan sen seiskan jälkeen kaverin opponoitavaksi.
aimohaiku

Re: Keskitiellä KESKIVIIKKONAKIN??

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Koko päivä mennyt palaveeratessa. Olen ansainnut oluen. Huomenna Tampereelle.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Keskitiellä KESKIVIIKKONAKIN??

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Toivottavasti lause "Hyvä ruoka, parempi mieli" toimii tänään. Tosin ruoka ei ole hyvää, mutta sitä on paljon.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Keskitiellä KESKIVIIKKONAKIN??

Viesti Kirjoittaja Melnais »

syttiK kirjoitti:
Xiberia kirjoitti:Suuronnettomuustilanteessa niitä ei enää edes yritetä elvyttää, vaikka ne jossain pikkukolarissa saattaisi hyvinkin saada pelastettua vielä!
Millä sä tuon perustelet? Eikö kuitenki ihmishenki oo tärkeämpi kuin että antaa vain kuolla, ilman että edes yritetään pelastaa? On sitten hyvissä käsissä ihmishenki, kun noin opetetaan jo koulussa.
Kysyit Xibeltä mutta vastaan sivusta. Kun kysymyksessä on SUURonnettomuustilanne on pakko priorisoida kun uhreja on paljon. Jos jäädään elvyttämään ensimmäistä elotonta (lähtökohtaisesti tilanne aina huonompi kuin jos löydyt huonosti hapettuvana tai pulssillisena), haaskataan tärkeitä sekunteja joiden aikana ehditään arvioida koko tilanne ja pelastaa ne jotka todennäköisimmin hoidosta hyötyvät.

Xiberia varmaan osaa kertoa tarkemmin millaisista uhrimääristä on kysymys, miten onnettomuuspaikan etäisyys ja esim. tulipalo paikalla vaikuttavat ja montako ensivasteyksikköä on paikalla. Mutta noin yleisesti kyse on siitä että on pakko valita, muuten ei saada pelastettua ketään. Ajattele nyt tilannettä jossa tulet bussiturmapaikalle: bussi on tulessa, kymmenet kirkuvat ja valittavat, vuotavat verta, ovat loukussa romun alla, avomurtumia, puristuksissa olevia...ja kuski on lentänyt ikkunan läpi kymmenen metrin päähän ja makaa hiljaisena ja elottomana. Mistäpä sitä aloittaisi?
Elämä kantaa, jos sen antaa
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Keskitiellä KESKIVIIKKONAKIN??

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Bluntly kirjoitti:Toivottavasti lause "Hyvä ruoka, parempi mieli" toimii tänään.
Tätä mäkin toivon. Ruokavarasto, minkä pitää riittää vielä noin neljäksi tunniksi ja kahdeksikymmeneksi minuutiksi on seuraavanlainen (eli terveellinen):
*kinkkupasteija
*suklaapatukka
*sipsipussin loppuosa
*puolen litran Fanta
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Rouva Pupu

Re: Keskitiellä KESKIVIIKKONAKIN??

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

[quote="Melnais"][/quote]

Niinhän se menee. Kuulosti se sitten kuinka karulta tahansa.
Ja kyllä, nämä asiat pitää opettaa.

Tuli mieleen aiheesta hieman poiketen filosofinen tehtävä erään aineen kohdalla, jossa sai valita kenelle kuolevalle antaisi keuhkon siirteenä.
Kahdestakymmenestä oppilaasta 18 meni tunteella ja kaksi sen perusteella, jolla olisi suurin mahdollisuus selvitä.
Nämä kaksi työskentelivät tavalla tai toisella terveydenhuoltoalalla.

Valitettavasti, jotkut asiat eivät vain "mene" tunteella, elämä on.
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Keskitiellä KESKIVIIKKONAKIN??

Viesti Kirjoittaja brona »

Päivän piristeeksi hauskoja paitatekstejä:
www.pehmopaita.com
...
slam

Re: Keskitiellä KESKIVIIKKONAKIN??

Viesti Kirjoittaja slam »

Ihme yksin eloa ja PA-duunia. Menin tunnin myöhässä, kun nukahdin pommiin abaut melki ensinmäistä kertaa elämässä. Oli soimassa seittemältä, mutta en noussut ylös, vaan jäin lepään + se oli siinä.

Kukaan ei juurikaan ihmetellyt mittään. Samaa kaappia vietiin ja tuotiin eri suuntiin ja homma ei juurikaan edistynyt. :lol:
Vastaa Viestiin