Kolmaskolmatta marrasTORSTAI

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
SikaMika

Re: Kolmaskolmatta marrasTORSTAI

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

brona kirjoitti:
Onneksi olkoon! Sä oot kyllä Sika-ahkera.
Noh noh, älä viitsi lytätä Milliä tuolla lailla. Hän on sentään saanut jotain aikaiseksi! :)

Olen tosin vaihteeksi minäkin. Olen painanut 60-tuntista työviikkoa, mutta siinä sivussa edennyt mukavasti ohjelmointiprojektini parissa. Hintana on tosin ollut sosiaalisen elämän ja harrastusten lähes totaalinen hautautuminen unholaan. Lienenkö saanut jonkin tartunnan tuosta SaintRunkkuTontulta himaan raahaamastani televisiosta, aparaatin vahtaaminen on jäänyt todella vähälle. Loppuiltojen hartaushetketkin olen viettänyt useimmiten kaunokirjallisuuden parissa. Pitäisi varmaan viettää armoton, lutkia ja päihteitä vilisevä viikonloppu jotta saisin tilanteen käännettyä normaaliksi ennen kuin on liian myöhäistä. Ei kai ihminen voi lopun ikäänsä näinkään elää, ahkerana ja virkeänä...?

Munien pesuun ja kirjan pariin. *poks*
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kolmaskolmatta marrasTORSTAI

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Suvinen kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti: ruokaa. oli ihan jees, päivä... Electroniikka romua mätin rullakoihin ja vein kasalle. Oli paljon hauskoja vanhoja laitteita menossa romuun.
TERVE SLAM.Vanha nuori veikkonen! Kirjoituksesi oli täysin selvä ja aivan arkipäiväinen ja täysin ymmärrettävä. Aivan kuin junan vessa. MUTTA yksi paha virhe siinä oli: Elektroniikkaromua kirjoitetaan yhteen!
Wau! Arska neuvoo Slamia oikeinkirjoituksessa!!! :lol:[/quote]

Arska:
Niinpä tässä Slamin otin käsittelyyn.Onko hän vaikea oppilas? Minustakin hiukan tuntuu niin. MUTTA siis Mussukka hei! Tämä on aina Kitinän mukavampia juttuja kun ilmestyt! En uskalla laittaa totuutta että mukavin juttu, koska muut tulisivat mustiksiksi, kyl sää jummarrat! :wink:
Bliss

Re: Kolmaskolmatta marrasTORSTAI

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Ohjelmaa kenkähulluille mtv3:lla niinku NYT
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kolmaskolmatta marrasTORSTAI

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Suvinen kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Ohjelmaa kenkähulluille mtv3:lla niinku NYT
jesh!!!
Mä jotenkin pidän selkeästä kenkätyylistä.En toki mistään raskaista setä- tai tätikengistä vaan keveistä näteistä ilman suuria kruusauksia. Nuokin vihreät oli ihan nätit, mutta jotenkin ei pure.Normaali siro kaunis avokas tai keveät kauniit nahkasaapikkaat ovat hienot hyvän kantajan jaloissa!
Siis mun mielestä.Mut saatan olla fossiili ajatuksissani!Se on omituista, että kun varsinkin nainen vanhenee yli 40v, hänen on ostettava jo ehkä mummokenkiä ja mentävä kampaajalle lyhentämään tukkansa ja mikä pahinta vielä ottamaan halpapunainen pikkukihara.UUHS.
Olihan ohjelmassa nättiä kenkiä kyllä paljon.Marilynin kengät olivat sievät kyllä, siis seksikkäät piti sanoman vaikken koskaan ole erityistä makua saanut Marilynistä,heh.
Mitä mieltä oot Suvinen tai Bliss! Minkälaiset kengät ovat suosikkejanne?
slam

Re: Kolmaskolmatta marrasTORSTAI

Viesti Kirjoittaja slam »

Suvinen kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti: Niinpä tässä Slamin otin käsittelyyn.Onko hän vaikea oppilas? Minustakin hiukan tuntuu niin.
Slamia ei voi opettaa. Slam opettaa. Niinkuin Siperia.
Harjoitan opettajan ammattia, mutta se ei tehoa rakkaaseen "stadariin". Tomeraan arskaan
Edith

Re: Kolmaskolmatta marrasTORSTAI

Viesti Kirjoittaja Edith »

This day I have been mostly overeating. Ja juonut pari Niksua. Hyviä öitä.
Rouva Pupu

Re: Kolmaskolmatta marrasTORSTAI

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Nojuu, surffailen kenkien perässä. Nyt pitää olla kovana, ettei shoppailutauko katkea. Piru, ei voi edes nussia ja näin tainnuttaa kenkäkuumetta, miehellä on huomenna iso iso tentti.
Vastaa Viestiin