Kolmaskolmatta marrasTORSTAI

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
millivanilli

Re: Kolmaskolmatta marrasTORSTAI

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

sipsi kirjoitti:Voi sua milli, nyt oot kyllä erehtynyt päivämääristä. Ne Linnan juhlat on vasta 6.12, ei huomenna.
En mä mistään päivästä ole erehtynyt 8)
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Kolmaskolmatta marrasTORSTAI

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Voi kettu ku piti lupautua jäämään. Ei tuo kello liiku ollenkaan. Tai siis viisarit. Sitä ei kyllä kandeis vilkuilla yhtään, sitä hitaampaa se matelee. Oon kolunnu jo koko netinkin läpi, ei täällä oo enää mitään uutta.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kolmaskolmatta marrasTORSTAI

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Xiberia kirjoitti:Ah.
Laitan tänään ensimmäistä kertaa hienon ensihoitaja-t-paitani päälle! .
"
Niba kirjoitti:Hädän hetkellä" ensihoitajapaita auttaa varmasti!
NIINPÄ. NIBA. Sussa on nyt myös Stadinarskaa suonissasi. Minäkin kiinnostuin ensihoitaja t-paidasta...vrt. kirjoitukseni aiemmin!

Oliko liian pelottavaa?

Jos oli, rauhoitu, syvä hengitys, rauhallinen katse luontoon ja päättäväinen ilme ja omiin hommiisi. Kyllä se unohtuu

Stadinarska
Niban kaltainen? :P :D
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kolmaskolmatta marrasTORSTAI

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Haluan ilmoittaa, että olen onnellinen ja pidän työstäni. Ettäs tiedätte. :wink:
Kikkelis kokkelis.
silsis

Re: Kolmaskolmatta marrasTORSTAI

Viesti Kirjoittaja silsis »

Keikaus kirjoitti:Haluan ilmoittaa, että olen onnellinen ja pidän työstäni. Ettäs tiedätte. :wink:
Usko mua, toi menee kyllä ohi korkojen kanssa 8)

Mut joo, lähdin eilen jo ysiltä pikkujouluista, mikä ratkaisu on osoittautunut sukseeksi. Kävinhän jo salilla, siivoskellut jne. Kohta vois poiketa Ipan-Ässät-pelissä. Ei nyt irtoa mitään muuta.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kolmaskolmatta marrasTORSTAI

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

silsis kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Haluan ilmoittaa, että olen onnellinen ja pidän työstäni. Ettäs tiedätte. :wink:
Usko mua, toi menee kyllä ohi korkojen kanssa 8)
Mietin just, että en ole muistaakseni koskaan kauheasti tylsistynyt kääntäessäni tai tulkatessani. Kiire joskus ottaa pannuun, mutta nyt ei ole sitäkään. Muissa töissä sen sijaan, argh... Helkkari, että joskus tylsistytti.

"Onni täällä vaihtelee..."
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kolmaskolmatta marrasTORSTAI

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Keikaus kirjoitti:Haluan ilmoittaa, että olen onnellinen ja pidän työstäni. Ettäs tiedätte. :wink:
TERVEEKS!
Matkinko minä sinua vai sinä minua tuolla "Ettäs tiedätte"-lopulla!?
Keikahtaako jommalle kummalle puolelle?
Tässä S-A:n uusi tyyli kirjoittaa kaikki yhteen!Irmelianneli määräsi.
Molskis taas!

Stadinarska
pompoteltavissa oleva peruskallio 8)
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kolmaskolmatta marrasTORSTAI

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Stadinarska kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Haluan ilmoittaa, että olen onnellinen ja pidän työstäni. Ettäs tiedätte. :wink:
TERVEEKS!
Matkinko minä sinua vai sinä minua tuolla "Ettäs tiedätte"-lopulla!?
Keikahtaako jommalle kummalle puolelle?
Tässä S-A:n uusi tyyli kirjoittaa kaikki yhteen!Irmelianneli määräsi.
Molskis taas!

Stadinarska
pompoteltavissa oleva peruskallio 8)
Ehkä matkin huomaamattani tai sitten olemme vain sukulaissieluja.

Hyvä, että muutit kirjoitustyyliäsi huomioonottavaisemmaksi! Kiitos.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Kolmaskolmatta marrasTORSTAI

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Eikö nyt KUKAAN MUU voisi avata viikonpäiväketjua?

Ei muuta sanottavaa.
Menen suihkuun ja kämppiksen sänkyyn syömään juustonaksuja ja itkemään rakkauselokuvia.
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
silsis

Re: Kolmaskolmatta marrasTORSTAI

Viesti Kirjoittaja silsis »

Keikaus kirjoitti: "Onni täällä vaihtelee..."
"Kel onni on, se onnen..."

Mut kivahan tuo on, että on hyvät fiiwikset. Mulla on töissä ollut jo pitkään niin hiljaista, että se on jo tylsää ja tylsistyttävää. Ei mitään siistej projektej. Phil alkaa...
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kolmaskolmatta marrasTORSTAI

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

silsis kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: "Onni täällä vaihtelee..."
"Kel onni on, se onnen..."

Mut kivahan tuo on, että on hyvät fiiwikset. Mulla on töissä ollut jo pitkään niin hiljaista, että se on jo tylsää ja tylsistyttävää. Ei mitään siistej projektej. Phil alkaa...
Ei onnea tarvitse kätkeä. On osittain taikauskoa, että se häviää jonnekin, jos sen näyttää. Tietenkin siitä voi tulla katkeria kommentteja ihmisiltä, jotka eivät ole onnellisia, mutta niiltä voi sulkea korvansa tai niille ihmisille voi kertoa, että onni on jokaisen oikeus. :wink:

Niin, rupean katsomaan, että kehityn taas vähän henkisesti. Vähän mahdotonta tietenkin, kun ollaan jo näin ylärajoilla. :wink:
Kikkelis kokkelis.
ninnithequeen

Re: Kolmaskolmatta marrasTORSTAI

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Niba kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:No, meen mäkin huomenna maksetulle Pikkujouluristeilylle nauttimaan ilmaisesta ruoasta ja juomasta. Oikeen Ruotsiin asti :D
Hei! Et kait känniääliöiden risteilyvarustamon palveluita käytä, Tallink Siljaa?
No en.
Viikinkilaivalla myö männään.
SaintJohnPerse

Re: Kolmaskolmatta marrasTORSTAI

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Sannnu kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:Vitun Kity! Vitun laiska paska minä! Vitun mun surkea elämä!


Vieläkään en ole päässyt aloittamaan...
Mä tein itselle aina sellaisia päämääriä, että kaksi tuntia opinnäytettä ja sitten vähän kityilyä ja kahvittelua puolituntia...nyt se on tehty ja valmis enää pari esseetä ja paperit koulusta ulos joukuun 18. Ihanaa
No, mä olen antanut myös itselleni päämääriä. Irtisanoudun työstäni 1.3.2007... Se auttaa kummasti jaksamaan, vaikka tuntuukin turhauttavalta tehdä ns. lopputyötä tähän duuniin liittyen, mutta pakko, kun en halua paljastaa suunnitelmia vielä pomolleni...
slam

Re: Kolmaskolmatta marrasTORSTAI

Viesti Kirjoittaja slam »

Nousen rennosti linja-auton taka-ovesta ulos ja kävelen kohden suojatietä. En ehdi painaan edes suojatienpylväässä olevaa nappia, kun linja-auton etu-ovista tullut ihminen painaa täydellä höyryllä painikerasian luokse. Porukka painaa ihan hirveetä juoksua kaupungillakin... Meikäläinen tallustelee muuten. öh, ehkä heillä on tekemistä...

ruokaa. oli ihan jees, päivä... Electroniikka romua mätin rullakoihin ja vein kasalle. Oli paljon hauskoja vanhoja laitteita menossa romuun.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Kolmaskolmatta marrasTORSTAI

Viesti Kirjoittaja Ann »

Stadinarska kirjoitti: NIINPÄ. NIBA. Sussa on nyt myös Stadinarskaa suolessasi.
NO NÄINPÄ!

Tukka lyheni ja sain varattua ajan silmälääkärille. Ei paha päivä ollenkaan.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Kolmaskolmatta marrasTORSTAI

Viesti Kirjoittaja brona »

millivanilli kirjoitti:Oppari on palautettu opponoitavaksi. Nyt saan hetken olla rauhassa tuolta työltä. Ihanaa.
Onneksi olkoon! Sä oot kyllä sika-ahkera. Oon yrittänyt ottaa mallia ja käyttää tän sairasloman hyödyksi. Tänään oli vika kemman labra, maanantaina tentti. Sit räpsähtää 5 opintopistettä. Aikas hyvä mieli, että raahauduin lähes heti sairaalasta päästyäni liikenteeseen, vaikka mieli olis tehnyt jäädä sänkyyn makaamaan.


Taas löytyi hyvä paitamesta:
www.paitabaana.com
...
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Kolmaskolmatta marrasTORSTAI

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Tulipas nukuttua... Varmaan yheksän tuntia.
Miten mä ny huomenna käännän ja väännän rytmin, no pakolla joo.
IhQ herätä raksun soittoon: "Sori kauheesti, en ennättäny kauppaan. Siellei oo oikein ruokaa, mut säästin duunista päivällistä, joten tuutkos hiukka aiemmin töihin, ni saat kunnolla syödäkses ja mä sitte imuroin ja moppaan huomenna, ku en oo nyt viikolla ennättäny enkä kehannu ku oot päivät nukkunu...." Tokihan mä sitä siivoomisessa autan, vaikka vastaan vänkääki...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
SaintJohnPerse

Re: Kolmaskolmatta marrasTORSTAI

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Kerrankin hyvä syy lähteä baariin oluelle; Unohdin työpaikalle kännykän laturin ja nyt täytyy lähteä oluelle johonkin baariin, että saapi virtaa siihen eikä "herätyskellosta" lopu virta kesken.

Toivon mukaan ekasta baarista löytyy N-sarjan laturi. Muuten joutuu lähtemään vielä toiseen baariin jne. jne.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kolmaskolmatta marrasTORSTAI

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Razormaid kirjoitti:Eikö nyt KUKAAN MUU voisi avata viikonpäiväketjua?

Ei muuta sanottavaa.
Menen suihkuun ja kämppiksen sänkyyn syömään juustonaksuja ja itkemään rakkauselokuvia.
Et kai voi tarkoittaa minua?
Olen oikeastaan samaakin mieltä. Razor! Mä annan sulle suosiolla ainakin ensi päivän!
Jos joku muu ehtii eteen yöllä niin sitten ei saa syyttää jaloa Stadinarskaa.
Laita vaikka "Perjantai on per.....heellisten" tai
"Perjantaina menen pas......talle"
tai "Stadinarskan jalo perjantaiele" tai
"Rakkaan Razormaidin rankka rasitusperkkuorkku" tai voit
keksiä ihan itsekin!
MIKÄ SULLA ON STADINARSKAN VIIKONPÄIVÄKETJUN ALOITUKSIA VASTAAN, parahin razormaid! Ovatko ne kenties perseestä, kysyy vienosti ja hyvion asiallisesti ja tahdikkaasti ystäväsi...

Stadinarska
lujaa laatua-LADA :D
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kolmaskolmatta marrasTORSTAI

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

mustaenkeli kirjoitti:Tulipas nukuttua... Varmaan yheksän tuntia.
Miten mä ny huomenna käännän ja väännän rytmin, no pakolla joo.
IhQ herätä raksun soittoon: "Sori kauheesti, en ennättäny kauppaan. Siellei oo oikein ruokaa, mut säästin duunista päivällistä, joten tuutkos hiukka aiemmin töihin, ni saat kunnolla syödäkses ja mä sitte imuroin ja moppaan huomenna, ku en oo nyt viikolla ennättäny enkä kehannu ku oot päivät nukkunu...." Tokihan mä sitä siivoomisessa autan, vaikka vastaan vänkääki...
Kuulostaa hieman huolestuttavalta.En oikein nyt pystynnä kuvittelemaan tilannettasi. Laita kuitenkin ovet kiinni, jotta viereesi ei ole Juankosken Susi kun koetat suudella Raksua. Vai suuteletko koskaan?
Kumpi teidän perheessä maistuu paremmalle?

Nyt olisi ehkä aihetta jollekin moittia lievästä mauttomasta kyselystä, mutta teenkin sen itse,ähäkutti!

Stadinarska
Se on siinä,se kertoo paljon! :D
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kolmaskolmatta marrasTORSTAI

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Ann kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti: NIINPÄ. NIBA. Sussa on nyt myös Stadinarskaa suolessasi.
NO NÄINPÄ!

Tukka lyheni ja sain varattua ajan silmälääkärille. Ei paha päivä ollenkaan.
Hei Annalle! Eli Ann-nalle. Lainasit rikollisesti väärin kirjoitustani,mutta en vaadi sulle RANKKARIA koska olen niin kiltti.
Voitko selittää mitä tarkoitit, tyttönalle! Arska on utelias ja epäilevä.Hihhih.

Arska
Annan alle
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Kolmaskolmatta marrasTORSTAI

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Vattu.
Olen ehkä maailman sinisilmäisin ihminen.
Miksi pitää mennä lainaamaan rahaa kaverille joka on jo ennestään auki?
Aargh...
No, en minä (rahan) puutteeseen ole kuolemassa, mutta jos en viikon päästä saa rahoja takaisin listin sen muuten vaan :axe:
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kolmaskolmatta marrasTORSTAI

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

slam kirjoitti:Nousen rennosti linja-auton taka-ovesta ulos ja kävelen kohden suojatietä. En ehdi painaan edes suojatienpylväässä olevaa nappia, kun linja-auton etu-ovista tullut ihminen painaa täydellä höyryllä painikerasian luokse. Porukka painaa ihan hirveetä juoksua kaupungillakin... Meikäläinen tallustelee muuten. öh, ehkä heillä on tekemistä...

ruokaa. oli ihan jees, päivä... Electroniikka romua mätin rullakoihin ja vein kasalle. Oli paljon hauskoja vanhoja laitteita menossa romuun.
TERVE SLAM.Vanha nuori veikkonen! Kirjoituksesi oli täysin selvä ja aivan arkipäiväinen ja täysin ymmärrettävä. Aivan kuin junan vessa. MUTTA yksi paha virhe siinä oli: Elektroniikkaromua kirjoitetaan yhteen!

Se oli vanha kunnoton Arska taas joka bamlasi hivenen. :wink:
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kolmaskolmatta marrasTORSTAI

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

SaintJohnPerse kirjoitti:Vitun Kity! Vitun laiska paska minä! Vitun mun surkea elämä!


Vieläkään en ole päässyt aloittamaan...
Selvä juttu tämä ja varmaan olet oikeassa,mutta sinullekin tiedoksi että Irmelianneli käski tänään painaa vain kerran!
Minäkin olen painanut kahdesti. Enteriä aiemmin. Ennen aloittamislausettasi olit aloittanut kuitenkin painamalla kaksi kertaa ja sitten lopetit vaikka...
vielä pitäisi muistaa mitä et päässyt aloittamaan mutta tuohan on typical inside.
Älä vastaa ilkeästi. Kiitän omasta ja oh...siis kiitän toivoo Arska :roll:
Viimeksi muokannut Stadinarska, 23.11.2006 22:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kolmaskolmatta marrasTORSTAI

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

ninnithequeen kirjoitti:
Niba kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:No, meen mäkin huomenna maksetulle Pikkujouluristeilylle nauttimaan ilmaisesta ruoasta ja juomasta. Oikeen Ruotsiin asti :D
Hei! Et kait känniääliöiden risteilyvarustamon palveluita käytä, Tallink Siljaa?
No en.
Viikinkilaivalla myö männään.
Viikinkilaivoja pidettiin ennen mustalaisten laivoina. Ja jos te ootta mustalaisia huomautan etten ole haukkunut mustalaisia. He ovat aika hauskoja luonnonlapsia.Itse olen Stadinarskan punainen.
Vastaa Viestiin