Kolmaskolmatta marrasTORSTAI

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Sheetlord

Re: Kolmaskolmatta marrasTORSTAI

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Fortumin ilmoitus sähkön hinnan korotuksesta särähti pahasti minunkin korvaani. "Eivät nämä optiot ole keneltäkään pois". Eivätpä niin :evil:

Miksi helvetissä muuten annamme kusipäisten edustajiemme myydä energiantuotantomme rosvoparoneille? Lyhyellä ajanjaksolla tuo saattaa tuntua hyvältäkin päätökseltä, mutta entäs jos ... KUN Venäjä päättää pistää öljy- ja kaasuhanat kiinni ja korottaa hintoja? Silloin maksetaan mukisematta. Venäjästä Eurooppaan ollaan suunnittelemassa massiivista maakaasuputkea. Sehän Iivanalle sopisi. Toteutuessaan hanke pelaa ison osan Euroopan energiakorttipakan valteista veli Venäläisen kouraan. Putinin ajan energiapolitiikastahan saatiin viime talvena esimakua: kun kapinoiva satelliitti ei noudattanut Kremlin sanelupolitiikkaa, Putin väänsi kaasuhanat kiinni - tammikuun pakkasilla.
ninnithequeen

Re: Kolmaskolmatta marrasTORSTAI

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomenta.
Makasin eilen kuumeessa koko päivän sängyssä. Kurkku niin kipee ettei nielemään pystyny. Vieläkin kuumemittari näytti 38.0, mutta mun on pakko olla hetki pystyssä ettei tuu makuuhaavoja.
Tietysti just eilen mä olin ylisuosittu, ois ollu tuurauskeikkaa kiitettävällä korvauksella, parikin kaveria soitteli ulos jne...

Huomenna pitäis olla tervehtynyt risteilylle, perkele.
Bliss

Re: Kolmaskolmatta marrasTORSTAI

Viesti Kirjoittaja Bliss »

feliformia kirjoitti:Jatkuva väsymys vaivaa ja taas on ihan kamalan huono olo. Edes kirkasvalolamppu ei herättänyt mun aivotoimintaani.
Ootko ihan varma, ettei oo Kuva....?
Kid

Re: Kolmaskolmatta marrasTORSTAI

Viesti Kirjoittaja Kid »

Oman pöydän ääressä :h:
Koko viime viikko ja tän alku on mennyt työkaverin pöydän ääressä, kaks naamaa saman koneen edessä. Ei ihme että niska ja hartiat ihan jumissa.

Firman pikkujoulut siirty perjantaista ens viikolle. Hyvä niin.
Ajattelin helliä mister misteriä ja tehdä sille jalkahoidon (siis raspata sen jalkapohjat ja uittaa niitä vedessä ym. ei pervoa!), selkähieronnan ja voittaa sen backgammonissa :]


Tänään lenkille pitkästä aikaa, toivottavasti ei nyt ihan kamalasti satais vettä. Mie kaipaan raitista ilmaa!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kolmaskolmatta marrasTORSTAI

Viesti Kirjoittaja Niba »

ninnithequeen kirjoitti:Huomenta.
Makasin eilen kuumeessa koko päivän sängyssä. Kurkku niin kipee ettei nielemään pystyny. Vieläkin kuumemittari näytti 38.0, mutta mun on pakko olla hetki pystyssä ettei tuu makuuhaavoja.
Tietysti just eilen mä olin ylisuosittu, ois ollu tuurauskeikkaa kiitettävällä korvauksella, parikin kaveria soitteli ulos jne...

Huomenna pitäis olla tervehtynyt risteilylle, perkele.
Pikaista parantumista.
Pyyhin Netikettiin..
SingleMalt

Re: Kolmaskolmatta marrasTORSTAI

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Hei onks kellää ..hyvää sihtikuvaa duunipaikan vessan seinälle, kun eivät pirut meinaa osua pönttöön lainkaan?
safi

Re: Kolmaskolmatta marrasTORSTAI

Viesti Kirjoittaja safi »

Erehdyin eilen katsomaan jakson BB:tä, eikä kyllä olisi pitänyt. Miten mies (Olli) voi käyttäytyä kännissä kuin porsasteleva idiootti ja siitä huolimatta sillä roikkuu tyttö kiinni lahkeessa. Räkimistä sisällä sohvalle, kaljan kaatamista tahallaan housuille, housujen roikkuminen puolessa välin persettä ja kuseskelua toisen vaatelaatikkoon aikaisemmissa jaksoissa. Nuoleskelua ja leikkinusuttelua Hannen kanssa, huh, huh.

Miten tuollaisella törpöllä voi yleensä edes olla tyttöystävä? Tuskin ohjelmasta kotiuduttuaan enää onkaan. Kaikkein surkein tilanne olisi, jos tuo saasta vielä onnistuu voittamaan koko roskan, sillä nyt molemmat tytöt näyttivät joutuneen äänestykseen.
Dumari

Re: Kolmaskolmatta marrasTORSTAI

Viesti Kirjoittaja Dumari »

^Skitsoiletko sä paljonkin ruokakaupassa? "Perkeleen håmå-lökäpöksypojat ovat siirtäneet taas tomaattisåseen paikkaa, vitun saamattomat nulikat! Syövät vaan karkkia eivätkä tee mitään oikein!"

:D
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Kolmaskolmatta marrasTORSTAI

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

safi kirjoitti:käyttäytyä
Niil oli ne viikkotehtäväroolit siin.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
feliformia

Re: Kolmaskolmatta marrasTORSTAI

Viesti Kirjoittaja feliformia »

Bliss kirjoitti: Ootko ihan varma?
En voi sanoa olevani, mutta toivon että ei. Ehkä asia pitäisi tarkistaa.
Kid

Re: Kolmaskolmatta marrasTORSTAI

Viesti Kirjoittaja Kid »

safi kirjoitti:Erehdyin eilen katsomaan jakson BB:tä
Tässä mä komppaan sua ihan täysillä. Se oli noloa. Tuskinpa Olliboyn tyttöystävä ton nähtyään on kovin ilonen..
Mä oisin tossa vaiheessä sanonut son moro ja neeext!
Kid

Re: Kolmaskolmatta marrasTORSTAI

Viesti Kirjoittaja Kid »

Lapitii kirjoitti:
safi kirjoitti:käyttäytyä
Niil oli ne viikkotehtäväroolit siin.
No mut sehän on kuseskellut toisten laatikoihin ilman viikkotehtäviäkin. Ja se että varattuna suutelee toista ei mun mielestä nostanut tossa viikkotehtävän arvoa pätkääkään. Oli rooli tai ei.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Kolmaskolmatta marrasTORSTAI

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Kid kirjoitti:No mut nassun nassun
Totesin vaan. Ei nappaa lähtee enempää kinaan.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Bliss

Re: Kolmaskolmatta marrasTORSTAI

Viesti Kirjoittaja Bliss »

feliformia kirjoitti:
Bliss kirjoitti: Ootko ihan varma?
En voi sanoa olevani, mutta toivon että ei. Ehkä asia pitäisi tarkistaa.
Tarkista! Kuulostaa vaan niin kovin tutulta nuo sun oireilut.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Kolmaskolmatta marrasTORSTAI

Viesti Kirjoittaja martza »

Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.............. :D :D
Onpahan reissattu nyt työn puolesta Euroopassa sekä rapakon toisella puolella myöskin. En kyllä tällaista reissuhommaa tekisi ihan ammatikseni siis säännöllisesti. Pitkä päivät ja illalla myöhään rättiväsyneenä tuli kaaduttua hotellien sänkyyn, mutta vaihtelu virkistää, aina silloin tällöin.

Tänään olisi tarkoitus mennä firman Pikkujouluihin ja asiakas maksaa viulut. Saa syödä ja juoda niin paljon kuin sielu sietää.
Luulenpa, että keskityn seisovan pöydän antimiin, ruokajuomineen, antaumuksella sekä konjakkien ja whiskien nauttimiseen ruokailun jälkeen, joten huomenna on sitten kova darra päällä.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
safi

Re: Kolmaskolmatta marrasTORSTAI

Viesti Kirjoittaja safi »

Lapitii kirjoitti: Niil oli ne viikkotehtäväroolit siin.
Ihan sama törppö mikä törppö.
ninnithequeen

Re: Kolmaskolmatta marrasTORSTAI

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Voi vittu mä oon kateellinen Martzalle nyt. Reissattu pitkiinsä ja Pikkujoulut ja ja...

No, meen mäkin huomenna maksetulle Pikkujouluristeilylle nauttimaan ilmaisesta ruoasta ja juomasta. Oikeen Ruotsiin asti :D
BettyB.

Re: Kolmaskolmatta marrasTORSTAI

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Meinasin jo kirjoittaa vitutusketjuun, että v*tuttaa kun sain parkkisakon, mutta sitten avasinkin sakkolapun ja ppppurskahdin nauruun. Jotain hyvää tässäkin paskakylässä, parkkisakon suuruus on 20 euroa!

Kohta 5 tuntia perseenpuudutusta autossa, sitten puusaunaan ja aamulla nips naps, tukka veks! Lauantaina armotonta sikailua ja dokailua ja tästä vuosikymmenestä nauttimista. Sunnuntaina surutta pitsaa ja krapulaa. Siinäpä toimiva pläni viikonlopulle!
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Kolmaskolmatta marrasTORSTAI

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Eipä tunnu kyllä yhtään viikon lopulta, kun eilen oli vapaapäivä. Ennemminkin niinku olis joku tiistaihko. Ja lupauduin sitte jäämään tänne vielä ainakin kuuteen asti, kun joku psykovakkari ei taaskaan 'kyennyt' tulemaan töihin. 10-12h päivä pussikeitolla ja näkkärillä ja hedelmillä, jes! *eivoinutietääää*
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kolmaskolmatta marrasTORSTAI

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

SingleMalt kirjoitti:Hei onks kellää ..hyvää sihtikuvaa duunipaikan vessan seinälle, kun eivät pirut meinaa osua pönttöön lainkaan?
Tässä jossain ohjelmassa oli pisuaarin keskelle täräytetty pieni futismaali. Koita vääntää pönttöön rautalangasta jonkinlainen tähtäin?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Kolmaskolmatta marrasTORSTAI

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Bliss kirjoitti:
feliformia kirjoitti:
Bliss kirjoitti: Ootko ihan varma?
En voi sanoa olevani, mutta toivon että ei. Ehkä asia pitäisi tarkistaa.
Tarkista! Kuulostaa vaan niin kovin tutulta nuo sun oireilut.
No mä oon ainakin ihan 100% varma, etten oo. Ei auta kofeiini, eikä neurolookin tuputtamat efedriinit. Hilirimpsis on hilpeää nukahdella kesken töiden.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Dumari

Re: Kolmaskolmatta marrasTORSTAI

Viesti Kirjoittaja Dumari »

En oo juonu kuppiakaan kahvia, enkä nikotiinia ole milligrammaakaan vetänyt tänään (tai eilen). Purkkaa kyllä menee :wink:
ninnithequeen

Re: Kolmaskolmatta marrasTORSTAI

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Dumari kirjoitti:En oo juonu kuppiakaan kahvia, enkä nikotiinia ole milligrammaakaan vetänyt tänään (tai eilen). Purkkaa kyllä menee :wink:
Mä join juuri ensimmäisen kupposen, mutta eipä se juuri maistunut kun on vähän pipinä. Aamuni aloitin kahvin sijasta Finrexinillä. Kaksi savuketta olen onnistunut kyllä jo polttamaan :oops:
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Kolmaskolmatta marrasTORSTAI

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Dumari kirjoitti:En oo juonu enkä...
Ichme streittari! Meet piloille!
[Mun tarvii ny lähtee hakee se stnan passi ku röökit loppu, mur.]
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Dumari

Re: Kolmaskolmatta marrasTORSTAI

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Lapitii kirjoitti:
Dumari kirjoitti:En oo juonu enkä...
Ichme streittari! Meet piloille!
[Mun tarvii ny lähtee hakee se stnan passi ku röökit loppu, mur.]
:D :D Yritän juuri pelastaa itteni nikotiiniorjuudelta, tästä olis niin herkullista lipsahtaa! Mut tiedän kokemuksesta että yksi on sama asia kuin kävisi kartsan ostamassa. Kahvia vaan ei voi juoda tai nikotiinin kiusaus kävisi ylivoimaiseksi.
Vastaa Viestiin