Stadari, vartootko perjantaita?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
slam

Stadari, vartootko perjantaita?

Viesti Kirjoittaja slam »

Kello löi jo 24.00, pling, plong
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Stadari, vartootko perjantaita?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

slam kirjoitti:Kello löi jo 24.00, pling, plong
Ehkä päässäs se löi.

www.mikes.fi
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
slam

Re: Stadari, vartootko perjantaita?

Viesti Kirjoittaja slam »

stadarin kanssa voitaisiin osalistua kalibrointiin moneltakin elämän alueelta
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadari, vartootko perjantaita?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

slam kirjoitti:stadarin kanssa voitaisiin osalistua kalibrointiin moneltakin elämän alueelta
HEI HOI! Mä lupasin Razormaidille, etten avaa ketjua nyt perjantaiksi kun hän jotenkin kysyi miksi ...jotenkin anonyymina hän kysyi jotain...LUPASIN, että hän saisi avata ketjun.TARKOITAN, että minä en avaa! En vartoa. Luen vihdoin Hesaria samalla kun juon iltateen ja katson telkkua ja puhuin puhelun ja vaihdoin univaatteen ja mietin muutamia asioita ja tietenkin Slamin sielunelämää, älä ole huolissasi! Ja lisäksi perjantai tulee itsekseen!Ihana kun jokin tulee itsekseen,tekemättä yhtikäst mittään!Eikös näin ole Slamis! 8)
Viimeksi muokannut Stadinarska, 23.11.2006 23:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
slam

Re: Stadari, vartootko perjantaita?

Viesti Kirjoittaja slam »

tosimies ei pukeudu univaatteeseen. nainen menehän vuoteeseen mäkättämästä siitä
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadari, vartootko perjantaita?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

slam kirjoitti:tosimies ei pukeudu univaatteeseen. nainen menehän vuoteeseen mäkättämästä siitä
Mainitsin sanan "univaate" ajatellen herkkää taiteilijasieluasi.En toki kerro mikä tuo vaate on! Hohhoh. Tai tuo on vaarallista.Kohta olen leimattu hohhoh-mieheksi! Stadsary toitottaa Hävyy öytäyä! :krooh:
slam

Re: Stadari, vartootko perjantaita?

Viesti Kirjoittaja slam »

eli häivy, vittuun täältä! että jaksat huomenna töissäsi taistella ... jees öitä :)
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadari, vartootko perjantaita?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

slam kirjoitti:eli häivy, vittuun täältä! että jaksat huomenna töissäsi taistella ... jees öitä :)
Johan mä sanoin että menin nukkumaan! Epäiletkö mun rehellisyytt....
Ohoh. Voi mua :( . Nyt menen häntä koipien välissä.Se oli siis vertaus vaan,siis mielikuva vaan.GOOD grief... :roll:
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Stadari, vartootko perjantaita?

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Voi vittujen kevät. Täällon niin räkänen sää ku olla ja voi....
Tuo toinen unohti työpaikan auton avaimen taskuunsa ja läks toimittamaan sitä mulle työmaalle... ja kappas vaan, ajo sitte tolla Pajerolla ittensä ja koiran ojaan.... *huokaus*
Tässä tää sitte työjuttujensa lomassa soitellu hinauspalvelua.... pankkitili tykkää näin joulun alla.. prkl.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadari, vartootko perjantaita?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

mustaenkeli kirjoitti:Voi vittujen kevät. Täällon niin räkänen sää ku olla ja voi....
Tuo toinen unohti työpaikan auton avaimen taskuunsa ja läks toimittamaan sitä mulle työmaalle... ja kappas vaan, ajo sitte tolla Pajerolla ittensä ja koiran ojaan.... *huokaus*
Tässä tää sitte työjuttujensa lomassa soitellu hinauspalvelua.... pankkitili tykkää näin joulun alla.. prkl.
VOIvoi. Inhottava juttu.Voin kuvitella.Jätit kertomatta satuttiko he itsensä,mutta epäilen siis ettei, joten eiköhän se anna voimaa sitten se onni!?
A.Arska Oy
Vastaa Viestiin