LAUANTAI

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: LAUANTAI

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Siis jos joku pitää sääntöjä tärkeänä tai noudatettavana niin tämä Lauantai-niminen ketju avattiin pari tuntia myöhemmin kuin itse avaamani lauantai-ketju...

Älkää nyt hyvät immeiset menkö Dumarin ja Blissin sinänsä häikäilemättömän rumaan toisen mollaamiseen!

En osaa huumorimiehenä ihan ottaa huumorilla. Ääh. Tympeää.
ja kummallisen tyhmää aivan oikeasti...

Niinpä pyydän kaikkea teitä, joilla olisi sympatiaa Stadinarskaa kohtaan vaikka kirjoitella sääntöjen mukaan avaamalleni palstalle tai vaikka sanoa jotain noille "elämäntappajille" vastaan. Ehdotan tällaista. Tiedän, että se on vaikeaa.

Stadinarska
ovatko säännöt tärkeitä?
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: LAUANTAI

Viesti Kirjoittaja brona »

Elppis kirjoitti:Mä just tajusin, että kun pääsen töistä, kaupat menee kiinni :( Eli mun herkuttelusapuskat ja alkosta kaavailtu punaviini saapi jäädä kauppaan tällä kertaa.

Onneks on spagetin jämät ja puolet valkkaripullosta kotona, eiköhän niillä biletetä telkun edessä.. :roll:
Tuu ponitätien pikkareihin herkuttelemaan!
...
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: LAUANTAI

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

brona kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Mä just tajusin, että kun pääsen töistä, kaupat menee kiinni :( Eli mun herkuttelusapuskat ja alkosta kaavailtu punaviini saapi jäädä kauppaan tällä kertaa.

Onneks on spagetin jämät ja puolet valkkaripullosta kotona, eiköhän niillä biletetä telkun edessä.. :roll:
Tuu ponitätien pikkareihin herkuttelemaan!

Lukisitko edellisen viestini!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: LAUANTAI

Viesti Kirjoittaja Elppis »

brona kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Mä just tajusin, että kun pääsen töistä, kaupat menee kiinni :( Eli mun herkuttelusapuskat ja alkosta kaavailtu punaviini saapi jäädä kauppaan tällä kertaa.

Onneks on spagetin jämät ja puolet valkkaripullosta kotona, eiköhän niillä biletetä telkun edessä.. :roll:
Tuu ponitätien pikkareihin herkuttelemaan!
Heh, mitä mä siellä kerron kaikkien supertuupparien keskellä? "Näin hevosen toissaviikolla, oli muuten hieno... kai"? :D

Ilmoittele jos olette lähdössä (Githalla taas?) johonkin ulkoilemaan, voisin tulla moikkaamaan.
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: LAUANTAI

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Stadinarska kirjoitti:ovatko säännöt tärkeitä?
Ovat, vain kun ne ovat hyödyllisiä itseäni kohtaan.

T. Paska mode
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: LAUANTAI

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

huomenta vaan tännekin

juupa, nyt kello on jo sen verran, että voi jo sanoa "huomenta" eikä enää "iltaa."
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Dumari

Re: LAUANTAI

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Diu diu, vähän on kyl kapulaa! Jos ottais batterya että kone lähtis käyntiin, mutQ se pitää vetää raakana, niin milleköhän se maistuu :P
Bliss

Re: LAUANTAI

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Dumari kirjoitti:Diu diu, vähän on kyl kapulaa! Jos ottais batterya että kone lähtis käyntiin, mutQ se pitää vetää raakana, niin milleköhän se maistuu :P
Lantraa vähän kossulla?? :P
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: LAUANTAI

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Bliss kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Diu diu, vähän on kyl kapulaa! Jos ottais batterya että kone lähtis käyntiin, mutQ se pitää vetää raakana, niin milleköhän se maistuu :P
Lantraa vähän kossulla?? :P
Eihän se muulla tavalla osaakaan sitä juoda ;)

Bäm, harjoittelija lähti ja nyt jäin yksin töihin. Tulis edes joku tuttu käymään katsomaan elukoita tms. Ei täällä jaksa yksin kökkiä kun työtkin on suurilta osin tehty.
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumari

Re: LAUANTAI

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Elppis kirjoitti:
Bliss kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Diu diu, vähän on kyl kapulaa! Jos ottais batterya että kone lähtis käyntiin, mutQ se pitää vetää raakana, niin milleköhän se maistuu :P
Lantraa vähän kossulla?? :P
Eihän se muulla tavalla osaakaan sitä juoda ;)
Ei kehtaa ottaa pohjia ennen reffejä, eikä se kait ookkaan kohteliasta olla tunnelissa jo puoliks paikalle saapuessa.
Kyl mä sit otan jotain ruokaa tilatessa ja odottaessa :P
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: LAUANTAI

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumari kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Bliss kirjoitti: Lantraa vähän kossulla?? :P
Eihän se muulla tavalla osaakaan sitä juoda ;)
Ei kehtaa ottaa pohjia ennen reffejä, eikä se kait ookkaan kohteliasta olla tunnelissa jo puoliks paikalle saapuessa.
Kyl mä sit otan jotain ruokaa tilatessa ja odottaessa :P
Toihan on ihan typerää! Eiks kannata mennä treffeille ympäripäisään, avautuu kato jutut helpommin, ja jos munaat, et ainakaan muista sitä hyvin. Humalassa sinne-tänne- hiplailunkin voi melkein antaa anteeksi! Ja jos treffit on paskat, voi aina luottaa siihen, että olipas hyvät kännit.
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumari

Re: LAUANTAI

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Elppis kirjoitti: Toihan on ihan typerää!
Okei, yks bisse! Mut se vaan tasapainottaakseni olotilaa. Poijjaat kalliossa ovat varmaan jo ihan tuubassa, jos nyt niitä menen moikkaa. Toivottavasti en mene niitä moikkaamaan :wink:
millivanilli

Re: LAUANTAI

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Elämä alkoi voittaa.. koko aamupäivän on ollut niin hirveä päänsärky, etten ole jaloillani pysynyt Isku-reissun jälkeen.

Tekisi mieli kaupoille, tahtoo lisää punaisia alusvaatteita... ehkä huomenna? Jos saisin avokista maksumiehen.
slam

Re: LAUANTAI

Viesti Kirjoittaja slam »

Kuva

ei, ei :doh:

:beer:
silsis

Re: LAUANTAI

Viesti Kirjoittaja silsis »

Duunaan kookospohjaisen soosin kanalle ja kypsennän riisin. Poikkean firman salilla sotkemassa kuntopyörällä ja painun 13 tunnin yövuoroon EU-kokouksen johtokeskukseen. Ei nyt niin kauheasti kiinnostais. Jää WPT:kin katsomatta. Bluntly, referois mulle huomenna miten pokerissa kävi!

"Esa" eteen ja run...ruoan laittoon---->
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23490
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: LAUANTAI

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

silsis kirjoitti:Bluntly, referois mulle huomenna miten pokerissa kävi!
Toki, eihän mulla tässä mitään eläämääkään ole. Heräämisen jälkeen olen liikkunut metrin sängystä tietsikalle. Päivällä meinasin käydä paskalla, mutta onneksi hätä meni ohi. Eikä muuten ole krapulaakaan eilisestä yhdestä oluesta, huomenna voi olla pieni jos WPTn kanssa ottaisi lasin tai kaksi elämänvettä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: LAUANTAI

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Hyi.
Nuss-nougat on houkuttelevasta nimestään huolimatta kerrassaan kauheaa tököttiä. Alkosta oli Kissanminttu loppu. Ei näin.
Nyt pitää siis lohduttautua ammoin avatulla punaviinipullolla, kun jonkinlaiseen pöhnään on itsensä saatava ennen tupareihin lähtöä, vain sikspäkki kaljaa...
Lisäksi en ole varma mihin bussilla päädyn, sillä reitti on outo ja pitkä kuin synti, joten jonkinlaista hakuammuntaa on ilmassa...
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
silsis

Re: LAUANTAI

Viesti Kirjoittaja silsis »

Bluntly kirjoitti:
silsis kirjoitti:Bluntly, referois mulle huomenna miten pokerissa kävi!
Toki, eihän mulla tässä mitään eläämääkään ole.
Kellä tässä nyt elämä olis? Yliarvostettua ja -markkinoitua. Kiitos jo etukäteen!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: LAUANTAI

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ihan kuin nuorempi versio Patzistä/BettyB:stä olis äsken käynyt täällä isänsä kanssa :shock:
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumari

Re: LAUANTAI

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Enttu

Re: LAUANTAI

Viesti Kirjoittaja Enttu »

täällä kummittelee ... joku kaatui rämisten :shock:
feliformia

Re: LAUANTAI

Viesti Kirjoittaja feliformia »

Eilinen rauhallinen koti-ilta muuttuikin villiksi pokeripeliksi ja hillittömäksi juopotteluksi, jonka vuoksi olen ollut tänään erittäin pahoinvoiva. Vaikka en edes juonut mielenkiintoista ginillä tai vodkalla terästettyä valkkaria, jota muut jostain syystä kittasivat. Drinksuista löytyi myös kirsikkatomaatteja.

Pahoinvointia lisää se, että hävisin varmaan kolmekymppiä, vaikka yhden kierroksen voitto mulle tipahtikin :?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23490
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: LAUANTAI

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tuli mieleen vetää sikamainen känni. Onnekseni talosta ei löydy lantrinkia, kulutusviskiä tai mietoja eli pysytään suunnitelmassa ja napataan yksi hyvä illemmalla.

Päähän pälkähti ajatus mennä joskus ihan oikeaan yökerhoon käväisemään, taitaa viime kerta olla se kun kity kokoontui siihen Planet Hollywoodin paikalla olevaan mestaan. Luulisin. Tämä haave ei taida toteutua ihan hetkeen, ehkä kesällä olisi mahdollisuus.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: LAUANTAI

Viesti Kirjoittaja Niba »

Elppis kirjoitti:Ainiin. Ostin ne Liverpool- liput pojille. 50€/nuppi kaikkine maksuineen :shock: (maksoin siis miehen lipun, oli helpompi/halvempi ostaa kolme kerrallaan).

Mihinköhän sitä itse lähtis 17.- 21.1.2007?
Pääsin kyllä suomi-serbia otteluun 2.6.2007, niih..sain maksan lipun joskus, mut onneks et oo maksun vastanottaja..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: LAUANTAI

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Niba kirjoitti:Pääsin kyllä suomi-serbia otteluun 2.6.2007, niih..sain maksan lipun joskus, mut onneks et oo maksun vastanottaja..
Miksi et valvo sääntöjä, Niba, nyt! 2 lauantaiketjua joista toinen on laiton!
Hoida tehtäviä, muuten moitin sinua toisenkin kerran! :x
Vastaa Viestiin